wtorek, 21 kwietnia 2015

marmurowe love


O moim marmurowym fisiu :)))
 pisałam już kiedyś tu klik.
Najpierw był marmurowy materiał
 i maszynowe szaleństwo.
Uszyłam jednego wieczoru bieżnik,
 ściereczki kuchenne i poszewki na podusie.

     Kiedyś przy okazji kupiłam w H&M kubek i deseczkę imitujące tą piękną skałę.

A teraz do mojego zestawu
 dołączył prawdziwy, gładki, lśniący, 
biało-szary marmur :)

Och, jak dobrze mieć sąsiada! :)

Wykonał dla mnie marmurowe
 deski do krojenia. 

Dziękujęx3


Tafle są ciężkie, ale ogromnym plusem jest to, że ich powierzchnia się nie rysuje.
 Bardzo łatwo je także utrzymać w czystości.

 Spisują się w swojej funkcji doskonale:)

...

A ja uwielbiam łączyć materiały 
na zasadzie przeciwieństw,
stąd kilka fotek:

marmur + drewno







I jeszcze małe zestawienie :)


 A teraz lecę robić śniadanie...
właśnie na jednej z nich :)

...

Serdecznie witam nowych zaglądaczy:)

Dziękujemy za pokrzepiające słowa
pod ostatnim postem :)


Udanego, słonecznego dnia!




94 komentarze :

  1. Przepiekne! Miło popatrzec na to Twoje marmurowe szaleństwo Martuś :))
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię marmur, ale w naprawdę niewielkiej ilości. takie podkładki/deski są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tylko w niewielkiej :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. A ja za marmurem jakoś nie przepadam,nie podbił mego serca ;p Chociaż twoje marmurowe szyjątka bardzo mi się podobają,w takiej wersji mogłabym go zaadoptować ;p
    Smacznego!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miły i przyjemny w takim wydaniu przytulny :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  4. ładne połączenie...ale marmur kojarzy mi się z ogromnymi przestrzeniami jedynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, wręcz z pałacowymi :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. A to nie wiedziałam, że marmur się nie rysuje. Moją uwagę zwróciły te małe,drewniane pieńki, co to jest, jeśli można spytać?
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nasz rękodzielny stolik z pieńków :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  6. Piękne deski :) Spodobało mi się bardzo połączenie marmuru z drewnem, super.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A To pomysł , doskonały! Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy nie lubią marmuru, może przez kafelki łazienkowe imitujące marmur (tzw. chmurki), wszechobecne w polskich łazienkach - zgrozo!
    Natomiast oryginalny marmur jest piękny. Szczególnie w dodatkach, tak jak u Ciebie. Mój zachwyt pewnie wynika z jego koloru - biało-szarego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w tej wersji kolorystycznej także podoba się najbardziej :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Przepiękne deski, sama o takich marzę! Jak to dobrze mieć takich sąsiadów, zazdroszczę:) pozdrawiam i życzę pogodnego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), a deski są moim oczkiem w kuchni hi,hi
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  10. Deski marmurowe super :) W towarzystwie drewna prezentują się bardzo fajnie.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie: zimna skała pod bosą stópką, a drewniana deska - różnica szokująca dla bosej stópki:)))
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Szczęściara z ciebie Marto. Taka deseczka to skarb i na dodatek pełen uroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również Elu :)
      Dzięki i ściskam!

      Usuń
  12. Też takie uwielbiam. I muszę wspomnieć, że masz fajnego sąsiada :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę serdeczny :) Poprosiłam o jedną, a zrobił mi dwie :)
      Dzięki Beatko! Ślę uściski :)

      Usuń
  13. Marteczko, troszkę mnie nie było, ale postarałam się nadrobić zaległości u Ciebie :) troszkę się u Ciebie pozmieniało, jak widzę? :) piękny pokoik Juli, giveaway(!!!), rewelacyjny filcowy ogranizer, biurko z szafki rtv, guziki i inne zarąbiste gadżety, które wymodziłaś! :)
    czy Ty w ogóle sypiasz, kobitko??! ;)))

    same cuda u Ciebie! normalnie nadążyć nie można ;)
    a dechy bardzo fajne! kamień i drewno zawsze pięknie razem wyglądają i świetnie do siebie pasuj. a Ty potrafisz to wszystko tak ładnie połączyć :)

    uściski serdeczne! :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu! Gdzie Ty byłaś, jak Cię nie było :) W końcu zawitasz na stałe - mam nadzieję :)
      Widzisz praca idzie, jak ma się natchnienie, a my, a zwłaszcza ja nie mogę na nie narzekać!
      Świetnie, że jesteś :) Zapisuj się na rozdawajkę.
      Ściskam :)

      Usuń
  14. Marmur w dodatkach, jak najbardziej. Sama chętnie przygarnęłabym jakiś drobiazg:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, rewelacyjne! Chciałabym takie mieć :) Tym bardziej, że baaardzo podobają mi się marmurowe blaty w kuchni i o takich marzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga niedługo wybór blatów do kuchni przed Tobą, a więc nie wszystko stracone :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  16. no, powiem Ci, ze mnie zachwyciłaś! Nigdy jakoś nie zwracałam uwagi na marmur, ale prostota tej formy bardzo mnie dzisiaj przekonała! Piekne deseczki! Zazdroszczę! Namów Sąsiada na blogosferę, przypuszczam, ze miałby tu kilka zleceń :-PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy kamieniarstwo da się pogodzić z blogosferą? :) no może po godzinach :)))
      Pozdrawiam słonecznie! :)
      Marta

      Usuń
  17. też mam fioła na marmur, ale ten prawdziwy, jak na razie szukam odpowiedniego kawałka dla siebie :) mam parę pomysłów w tym także deskę do krojenia !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te deski są z prawdziwego, od kamieniarza :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  18. właśnie szukam dla siebie deski do kuchni:) pomysł na marmurową płytę jest świetny......a może zamiast marmuru jakiś inny kamień?:) dzięki za inspirację:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko sprawdź, by się nie kruszył :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  19. U mnie tego typu deski się nie sprawdzają.Mam noże fiskars fuzion,które się na tym materiale tępiły:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry kamień jest niezawodny. Mamy granitowy blat w kuchni, nieraz coś na nim kroiłam:) Twoje marmury takie delikatne, choć pewnie ważą sporo? Drewno przy nich będzie jeszcze bardziej ocieplać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Musi się pięknie prezentować taki blat.
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  21. Dobrze mieć takiego sąsiada. Piękne deseczki, niesamowicie urokliwe.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne marmurowe deseczki :) Super wyglądają w towarzystwie drewna :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, drewno go ociepla :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  23. Świetny pomysł z deską do krojenia ;) Na pewno bardzo łatwo utrzymać w czystości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super deseczki marmurowe:)
    całuski Martuniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za surowością marmuru, ale takie deseczki chętnie bym u siebie widziała :) Cudne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszperaj w sklepach, myślę, że można dostać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Lubie marmur, mam parapety z tego kamienia naturalnego i jestem z nich bardzo zadowolona :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne połączenie drewniano-marmurowe :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny sąsiad :) Wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie deseczki to ja owszem. Bardzo chętnie :)
    Zdjęcia jak zwykle przecudne urody :)
    Uściski wielkie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. zestawienie materiałów komponuje się idealnie . Sąsiada od desek .. lub desek od sąsiada ;) zazdroszczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha świetnie napisane :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  31. Świetny ten marmur ! W połączeniu z ciepłym drewnem zimny marmur wygląda genialnie!

    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się także takie zestawianie podoba :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  32. Cudne deski! Gratuluję nowego nabytku :) Pewnie nie raz jeszcze je zobaczymy w jakiejś ciekawej aranżacji, prawda? ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł to pewnie taak :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  33. Martuś tylko pozazdrościć :) Jak pokażę Twoje deseczki siostrze to będzie piszczała z zachwytu:)
    Pozdrawiam radośnie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu myślę, że spokojnie gdzieś dostanie w sklepie :)
      Ściskam!

      Usuń
  34. Muszę się przyznać, że z marmurem jesteśmy na bakier ;), ale wyobrażam sobie, że Twoje deski muszą być bardzo funkcjonalne i to jest ich wielki plus.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba :), choć głównie kojarzę z pałacowymi wnętrzami!
      Ściskam, M.

      Usuń
  35. Pieknie sie prezentuje to zestawienie marmur plus drewno :) Dobrego dnia Martuś! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja do marmuru powoli się przekonuje jak wchodziła moda na jego wykorzystanie we wnętrzach to powiem szczerze że sceptycznie na niego patrzyłam. Teraz podoba mi się coraz bardziej i może zdecyduje się kiedyś na zakup takiej deski bo wyglądają praktycznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się przekonasz :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  37. Marmur pięknie się komponuje z drewnem. Bardzo mi się to podoba :) Pięknie się rozrosła Twoja marmurowa kolekcja :))
    Miłego wieczoru Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana piękne są te marmurowe deseczki, cud, miód....marzenie. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja za marmurem nie przepadalam dopóki nie zobaczyłam jakie cuda z niego robią, również z mozaiki. Ten naturalny, nie podrabiany, ma nieodparty urok. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne te marmurowe deski do krojenia! :)) Masz kapitalne pomysły ( jak zawsze zresztą Martuś :))), ja bym nawet o takim zastosowaniu marmuru nie pomyślała... :( A duet z drewnem - rewelacyjny! :) Ściskam Cię mocno, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu za miłe słówko :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie!

      Usuń
  41. ja marmurowe mam tylko parapety w miszkaniu :)
    Twoje deseczki pieknie sie prezentuja z dodatkami drewniamymi,az zal na nich kroic.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam marmurowe parapety :), prezentują się bosko!
      Ściskam :)

      Usuń
  42. Taki sąsiad to prawdziwy skarb :)
    Deski są tak piękne, że aż bałabym się ich używać!
    Miłego dnia Martuśka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Takiego sasiada pozazdroscic :)) Ja tez sie pokusilam na deseczke a'la marmur z hm home:) Z drewnem cudnie sie laczy:))

    OdpowiedzUsuń
  44. wygląda fantastycznie! połączenie genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzisz, widzisz co narobiłaś?! Tyle osób komentuje, że miejsca dla mnie mało - no jestem koło setki dopiero ;-) Oszałamiajace! Pomysłów jeszcze nie koniec, prawda? Tak też myślałam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana może coś jeszcze przyjdzie do głowy :)))
      Ściskam, M.

      Usuń
  46. Marmur? Drewno? drewno tak uwielbiam, marmur zaś kojarzy mi się z zimnem, wyniosłością...przepraszam, ale dziś nie przybiję piątki, przez co chyba mnie nie zlinczujesz:)? ja jestem z tych sielsko-anielskich, cisza spokój i piękno natury...
    ale nie mówię NIE dla Ciebie, przecież to Twój świat:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w marmurowych i pałacowych wnętrzach bym się nie odnalazła, ale subtelne dodatki w domu jak najbardziej dla mnie :). Oko cieszą!
      Pozdrawiam, M.

      Usuń