wtorek, 7 kwietnia 2015

Old or new :)


Witam Kochani :) 


Na wstępie dziękuję za serdeczne życzenia!

Jeśli nie udało mi się do kogoś wpaść
 to postaram się to nadrobić :)

Ostatni tydzień miął mi bardzo szybko, 
przygotowania do świąt i realizacja 
pomysłu na nowe biurko pochłonęły mnie totalnie.

Pewnie zauważyliście zmianę półek nad narożnikiem, 
kto nie widział zapraszam tutaj klik.

Do kompletu jest także nowa półka RTV.

A co ze starą? :)... 
można ją zobaczyć tutaj klik zdjęcie nr 3.

Przecież nie lubię od tak wyzbywać się
przedmiotów nawet nadszarpniętych czasem :)

Stąd mój pomysł :)

Ze starej przerobić na nową i zmienić jej funkcję!

A co tam się nie da, jak da się wszystko -
tym bardziej z pomocą szanownego męża :)))

 I tak Kochani prezentuje Wam 
przeróbkę szafki RTV na konsolę,
która znalazła miejsce w moim domowym gabinecie
i sprawdza się w roli biurka :)

A może ktoś zechce zobaczyć pierwsze biurko,
to proszę tutaj klik

ta dam ... :)
 

 Nogi zakupiłam w markecie budowlanym,
 są nimi trzonki do łopat o średnicy 32mm.

Obsadzone pod kątem w dolnym blacie półki, 
w wsparte na blacie górnym.


Przestrzeń oczywiście przydatna 
na wszelkie biurowe szpargały i kartki,
których u mnie zawsze za wiele.


Do nowego biurka z prośby mojej,
a chęci męża powstała
nowa lampka crane light z białymi wstawkami.

O pomyśle na tę lampkę można przeczytać tu klik.

Och, to dzisiaj się rozpisałam :),
jak nigdy chyba :)

Ale mam nadzieję, że spodoba się Wam 
Kochani moja inicjatywa z przeróbką.


  Życzę udanego, krótkiego tygodnia 
...byle do piątku!

Wysyłam uściski:)











112 komentarzy :

  1. Jeje,wy to macie zdolne łapki ,takie cuda tworzycie! Bardzo efektownie wyszło to nowe biurko!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Ile najpierw gadania się nasłuchałam, że nie da rady, że coś wymyślam nierealnego:)
      i w końcu zaczęłam mierzyć i przykładać nogi, a mój K. zaraz dawaj to i już poszło :)))
      Pozdrawiam cieplutko!
      M.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Edytko sama bym nie przerobiła szafki RTV na biurko :)

      Usuń
  3. Fantastyczne i stylowe miejsce pracy, od razu widać, że to miejsce pracy kogoś twórczego, a nowe biurko SUPER przez duże S :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest to biurko, mega wyszło. Lampka efektowna dodająca klimatu całości.
    Pozdrawiam
    Anio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać :). Cieszę się!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  5. na punkcie i biurka i lampki zwariowałam!!! cuuudaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty także filcowe cuda szyjesz! :)
      Ściskam :)

      Usuń
  6. Po raz kolejny zachwyciłaś mnie, wspaniałe biurko, aranżacja całego kącika świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetny pomysł na biurko!!! Lampka też wygląda rewrlacyjnie :)))
    pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę szkoda mi się zrobiło tej półki na telewizor i stąd ten pomysł :)
      Miłego dnia! Marta

      Usuń
  8. super pomysł na biurko:-) w życiu nie zgadłabym, że to trzonki do łopat hehe, miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam nóg u stolarza, ale takich długich nie miał :( i dlatego te trzonki :)
      Fajnie, że Ci się podoba!
      Ściskam :)

      Usuń
  9. Nie no!kłaniam się nisko!rewelacyjny pomysl i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, przekaże mojemu K. :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Ale pomysł! Nowy mebel jak znalazł! I to nie byle jaki! Choć stare biurko też było super, trzeba przyznać. A lampka pomysł pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze biurko odziedziczył moja latorośl :), już dawno miała na nie ochotę :).
      Pierwowzór lampki powstał tak dawno temu, że już nie pamiętam, ta została podrasowana:)))
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  11. Marta wszystko wygląda super ;-). Miałam rzeczywiście bardzo pracowity tydzień...ja narzekam, że przed świętami byłam zmęczona ale nie zrobiłam nawet połowy tego co Ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musiałam się najpierw nasłuchać, że się nie da, że wymyślam :) potem sama zakasałam rękawy, a jak już to zrobiłam, to mój K wysłał mnie do kuchni, by w końcu babę wielkanocną upiec, a sam się wziął za robotę biurka :).
      Buziaki Olu :)

      Usuń
  12. I tym razem zachwycasz pomysłami... Świetne biurko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och! No tutaj to już przesadziłaś Droga Koleżanko ;P. Jestem POTWORNIE zazdrosna ;))) Takie biurko ze starej szafki i trzonków od łopat??!!! Ja mam pomysł- zamieńmy się chociaż na tydzień panam K., tu Marta i tam Marta, tu K. i tam K. Może nie zauważą?;)))
    Wyszło CUDNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha a może i przeszła by ta zamiana :) Kto wie?
      Dzięki Kochana!
      Trzymaj się ciepło :)

      Usuń
  14. Szczęka mi opadła na podłogę i nie mogę jej podnieść... Tworzycie z Mężem przepiękne rzeczy!!! MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Biurko jest przecudne, lampka też fajna. Pomysł wspaniały. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. biuro i lampka wprost genialne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żeby z półki RTV, biurko zrobić... ?Jestem w szoku, pozytywnym jak najbardziej. Masz mega-oryginalne biurko i te nogi, modne takie. Jesteś moją "najbardziejszą pomysłatorką":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba coś w tym jest :) mój mąż twierdzi podobnie! Zawsze go zaskakuję pomysłami i często robi wielkie oczy, co ja znowu wymyśliłam :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Mistrzostwo świata!!! Piękne i biurko i lampka, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje cudeńka także Kochana :)
      Ściskam :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć pierwsze biurko było ok, to prezentuje się zdecydowanie lepiej. Całość nabrała klasy. Podziwiam :)

      Usuń
    2. Pierwsze już znalazło mowy pokój :) - mojej córki, która od dawna miała na nie ochotę :)))
      Dzięki serdeczne!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  20. Ja za każdym razem jak do Was zaglądam jestem zachwycona efektami :) Podoba mi się oj podoba, wszystko! :)
    Trzonki do łopat, niewiarygodne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety potrzeba matką wynalazków :), nie było takich długich nóżek u stolarza :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  21. Powiem że to biurko jest lepsze od poprzednika. (poprzednik oczywiście też był super :D). Zastanawiam się jakby wyglądały te nóżki pomalowane na czarno. Genialna lampka.
    Miłego
    ---Paweł Małbo (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że czarne były by ok :), ale jednak w tym pokoju biel i drewno dominuje :) i tak zostały drewniane :)
      Dzięki! :)

      Usuń
  22. Potrzeba matką wynalazku :D A myślałam, że to ja czasem przechodzę samą siebie w wyszukiwaniu rozwiązań... :D Biurko wymiata! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chyba jest, że lampka zapala się w głowie i już coś świta i pomysł jest, tylko nad technicznym jego ogarnięciem trzeba pomyśleć :)
      Dzięki, ślę pozdrowienia!

      Usuń
  23. wow! wow! Rewelacja! Więcej nie jestem w stanie napisać, pod takim jestem wrażeniem :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że mój pomysł się spodobał :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  24. Świetny pomysł na biurko :) Całe Twoje domowe biuro mi się bardzo podoba, jest naturalne, przestronne i mobilne. Takie w Twoim stylu, super !
    Pozdrawiam Cię ciepło Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Myślę, że masz rację muszę czuć się dobrze w domu i otaczać takimi przedmiotami, które są nasze, mają w sobie wspomnienia i to coś :)))
      Pozdrawiam ślicznie!

      Usuń
  25. Świetny pomysł! Zazdroszczę umiejętności i kreatywności! Ja bym na takie coś nie wpadła!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie : www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam do zachwytów nad pomysłowością :) Świetne biuro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze jestem wprost zastrzelona Twoją pomysłowością.... rewelacja.
    Wspaniałe pomysły wpadają Ci do głowy ot tak sobie, bez żadnego wysiłku.... to prawdziwy dar <3
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło :) Dzięki za te słowa!
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  28. Niesamowity projekt no i efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było pracy i kręcenia nosem :), ale się udało!
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  29. Aleee piękny kącik pracowniczy:) Super!!!
    Pomysłowość to twoje drugie imię kochana!
    poświąteczne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, ale się uśmiałam z tym drugim imieniem :))) ale pewnie coś w tym jest!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  30. Supernowe biurko..musze mężowi pokazać..może mi zmajstruje:)) reszta tez w moim stylu...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ale to przeróbka z szafki RTV kupionej w Jysku :)
      Na pewno Ci zrobi :) Masz zdolnego męża!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  31. Ależ Ty masz pomysły !!! Ciągle jestem pod wrażeniem. Świetnie wyszło Ci to biureczko. Takie kobiety jak Ty to prawdziwe skarby:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło mi się zrobiło :) Dziękuję to ogromna motywacja do kolejnych wyzwań :)
      Ściskam!

      Usuń
  32. Zaskakujesz swoimi pomysłami zawsze i wszędzie!- Świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami to mnie powalasz pomyslami! Zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam nadzieję, że się podnosisz :))) Dziękuję serdecznie!
      Ściskam :)

      Usuń
  34. Zawsze jak do Ciebie zaglądam to mam dreszczyk emocji. Sprawiasz, że rzeczy na pozór niemożliwe stają się realne. Tak jest w przypadku biurka i wielu innych rzeczy. Jak byś się mnie zapytała z czego jest to biurko zrobione nie wpadłabym na to, że z szafki rtv... :) Całe Twoje miejsce pracy jest bardzo naturalne i widać w nim Ciebie, Twój styl. Jestem zachwycona i to nie pierwszy raz!
    Pozdrów Męża bo też się napracował:):)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Bardzo cieszą nas Twoje słowa :) I mąż czuje się doceniony :)
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  35. Genialna przeróbka, biurko wygląda świetnie. Pomysł z wykorzystaniem trzonków do łopat bardzo kreatywny, jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :), ale nie dałam rady kupić nóżek takich wymiarów i dlatego padło na trzonki - dobrze, że były :). Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  36. Rewelacyjne Ci to biurko wyszło. Gratuluję kreatywności. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, wielkie dzięki :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  37. Jesteście niesamowici Martuś:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda idealnie! Niesamowite biurko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna przeróbka! Pięknie wszystko współgra, i meble i dodatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. FANTASTYCZNE! Nie mogę uwierzyć, że to są trzonki do łopat... ale masz pomysły! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  41. No i jak nie kochać tych naszych Mężczyzn:) czasami i Oni się do czegoś nam się przydają ha ha ha ...uwielbiam stare =nowe... gratuluję pomysłu...ja teraz jestem w trakcie remontu u mojej Jagi...i też pewne rzeczy wykorzystam, trochę przez oszczędność, a trochę przez to, ze kocham nowe szaty, starych rzeczy i już:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak szalony mąż to prawdziwy skarb! Piękne to biurko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak tu skomentować po tylu wspaniałych słowach :-) cudnie najbardziej podoba mi sie poprowadzenie nóg aż do górnego blatu. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  44. Biurko rewelacja! Jest przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  45. Biurko prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. RE-WE-LA-CJA ! Świetna forma. Uwielbiam takie wtórne wykorzystanie niepotrzebnych mebli. Super Martuś! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Marta no padłam z zazdrości totalnie;p Ależ mi się taki kącik marzy! Cudownie to wygląda, piękne biurko, jest naprawdę bosko!:) Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny pomysł, też mam meble które mąż sam robił i projektował, ale ich nie pokazuję, moj blog jest w całkiem innych tematach :) nie ma to jak złota rączka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, powinnam skopiować post powyżej.

    Jak zwykle cuda tu pokazujesz, jestem Twoją Wielbicielką...

    Martita...

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysł. Niedługo pewnie też będę szukać inspiracji na biurko. Marzy mi się biały sekretarzyk. ...
    Ściskam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. WOW! Co za genialna przeróbka. Wyszło świetnie, tak nowocześnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurcze no! Świetny pomysł. Jak zobaczyłam najpierw zdjęcie - myślę - o jakie fajne biurko,ciekawe gdzie kupione :) ale ze mnie ignorantka. No przecież sama sobie zrobiłaś! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Weeeeź...zawstydziłaś mnie, bom rozleniwiona wielce! Genialna, GENIALNA (!) robota Kochana! New i old jednocześnie. Kurczę...Ci powiem: rządzisz!
    :*****!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale rewelacja, teraz jeszcze mniej chce mi się siadać przy moim bałaganowym biurku, muszę się wziąć ostro do roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow,wow,wow! Biurko jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama szafka nie zachęcała by mnie do zakupu - nie mój gust. Ale z tymi nogami! Oj! Bo zrobie włam!
    Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak Ty to Marta robisz??? Jesteś niesamowita! Piękne biuro, chylę czoła i troszkę zazdroszczę ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialnie zaaranżowane miejsce pracy! Zazdroszczę talentu i wyczucia smaku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Rozłożyłaś mnie na łopatki. Po raz kolejny: wieki szacun.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czad!!! Brawa za pomysłowość ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Biurko wymiata! Cudny kącik do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. dziewczyno powinnaś to biurko opatentować. i lampkę też. zakochałam się :-)

    będę robić szafkę rtv i marzyły mi się takie właśnie skośne nogi, ale nie wpadłabym na to jak je skutecznie przymocować. Zastanawia mnie tylko jak wywiercić otwory na nogi pod kątem?

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo nam się tu podoba, będziemy zaglądać! Zapraszamy również do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczne biurko-krótko mówiąc! a nad lampką porostu się rozpływam - CUDO!!:)

    OdpowiedzUsuń