czwartek, 23 kwietnia 2015

SWEET DREAMS, czyli baner literowy - d.i.y.


Słonecznie przywitał mnie czwartek,
 mam nadzieję, że i Was? :)

Plany nad pokojem Julki jeż zakończone, 
teraz będziemy powoli wcielać je w życie.

Zrobiłam jej baner literowy 
i dziś tym pomysłem podzielę się
 z Wami Kochani :)

Macie swoje pociechy, może akurat 
przyjdzie Wam ochota na małą, 
przyjemną ręczną robótkę.




Będziemy potrzebować:
  • 0,5 m kw filcu lub wykładziny 
  • krawieckie zatrzaski - do tego napisu 10 szt.
  • nożyczki, igła, nici
  • 2 kartki A4 sztywnego papieru
  • biały korektor, gdy mamy ciemny filc


Wykonanie :)


1. Napis drukujemy na kartkach. 
U mnie litery mają wysokość 11cm.
2. Wycinamy je.
 3. Następnie za pomocą białego korektora odrysowujemy na lewej stronie materiału, jako odbicie lustrzane.



4. Do każdej literki u góry z obu stron dorysowujemy odcinek 
o długości 1,5 cm (patrz zdjęcie nr 3).
5. Wycinamy je i rozcinamy górny pasek, 
w ten sposób każda literka zyskuje 2 odcinki.
6. Do odcinków przyszywamy na przemiennie 
zatrzaski krawieckie.
7. Teraz pozostaje nam tylko spiąć ze sobą literki i gotowe :)



Cena takiego banera to 10zł.

Myślę zatem, że warto pobawić się
samemu i tworzyć różne napisy :)


Julki "SWEET DREAMS" 
już zawisł nad łóżkiem.



 Jutro już piątek, a więc 
słonecznego i cieplutkiego weekendu!


Zapraszam na giveaway
tych, którzy się jeszcze nie zapisali:)


Ślę buziaki :)



84 komentarze :

  1. A wiesz,ze ja też zastanawiałam się jakby tu zrobić taki banerek ale nie wpadłabym na pomysł wykorzystania filcu! Rewelka!
    U nas też ciepełko cudowne ale i przeziębienie także siedzimy w chałupie ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda, ale taka pogoda jest zdradliwa niestety :(.
      Zdrówka zatem Wam życzę! :)

      Usuń
  2. Świetne wykorzystanie filcu. U nas typowe wczesne lato, a my w domu, bo dzieci złapały dzisiaj jelitówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko wracajcie do zdrowia i na słonko!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Baner z filcu to świetny pomysł! I jaki prosty :) U mojej młodszej córki, też Julki, jedna pusta ściana woła o zagospodarowanie. Taka dekoracja sprawdziłaby się genialnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do robótki :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  4. Kapitalny pomysł ! Głowiłam się jakby tu przyoszczędzić na banerku i ta dam - filc :) W prostocie tkwi siła :) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a i filc jest trwalszy niż karton :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. świetny pomysł rewelacyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko :)
      Udanego weekendu życzę!

      Usuń
  6. Inspirujesz... może i ja pokuszę się o podobną ozdobę u moich chłopaków..;)
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Edytko :) na pewno się coś wymyślisz!
      Ściskam :)

      Usuń
  7. Fajny banerek, oryginalna ozdoba dziecięcego pokoju :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty zdolniacho :)
    Głowa pełna pomysłów. Kiesy masz na to czas? Mi przelatuje między palcami i nijak nie mogę go ogarnąć :)
    A banerek super. Prosty i ładny. Gratuluję.
    Pozdrawiam ciepło.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem kiedy? :) Jest pomysł, jest wena to i czas musi się znaleźć :)
      Dzięki Madziu!

      Usuń
  9. Lubię typografię pod każdą postacią,więc dla mnie fajny pomysł.Miłego weekendu i dużo wypoczynku dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Dla Ciebie również udanego weekendu :)

      Usuń
  10. Super pomysł i faktycznie tanie wykonanie, jak tylko wpadnie mi w ręce jakiś kawałek filcu na pewno spróbuję zrobić własny napis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Można pobawić się z dziećmi w wycinanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny baner! Mogę się założyć, że powstaną u Ciebie kolejne filcowe napisy ;)
    Pozdrawiam, udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś jak będzie potrzeba, to pewnie powstaną :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Teraz już wiem, jak można sprawić sobie taki napis:)
    Dzięki Martuś!
    Pozdrowienia przesyłam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Polecam się na przyszłość! :)))

      Usuń
  14. Fajnie Ci wyszedł ten napis, dobry pomysł z filcem. :))
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filc, bo do niego można przyszyć zatrzaski i układać z literek różne wyrazy :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  15. niesamowite, patrzę i podziwiam :) napis wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak dzieci moga tworzyć napisy same składając literki (przypinając)! Ubaw gwarantowany!
    Świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :) Fajna zabawa także przy spinaniu literek i tworzeniu różnych napisów.
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  17. Też planowałam taki zrobić ...taki handmade, ale z czarnego brystolu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z brystolu? :) a jak będziesz łączysz literki? Ja do filcu doszyłam zatrzaski i można zmieniać kombinację liter tworząc różne napisy :)
      Ściskam!

      Usuń
  18. Akurat mam kawał filcu, z którym nie wiedziałam co zrobić:) A tu proszę, jaki ładny banerek można zrobić (sama bym na to nie wpadła:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że mogłam zainspirować :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  19. Fajny motywator słodkich snów :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może lizaki i cukierki się będą śniły :)))
      Ślę uściski Madziu!

      Usuń
  20. Baner literowy jest rewelacyjny !!! Nie dość, że nie drogi to w łatwy i oryginalny sposób upiększa wybrane wnętrze, i ta dowolność w stworzeniu napisu takiego jaki pasuje wyłącznie nam, super !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aga, robiąc sobie cały alfabet tworzymy napisy, jakie nam się podobają :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  21. świetny :) O wiele bardziej mi się podoba niż te z kartonu, trwalszy i oryginalny :) Piękny pokoik :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie wiedziałam, że oryginały są z kartonu :) Po prostu nie interesowałam się kupnem takiego. Masz rację z filcu na pewno trwalszy.
      Miłego weekendu Izo :)
      Ściskam!

      Usuń
  22. ha! i już Cię lubię! to się nazywa twórcze podejście do trendów!
    a u mnie dzisiaj mój prywatny Chemex ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Sandrynko jest świetny już widziałam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły do gustu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Widzę, że rozkochałaś się w filcu na dobre Martuś :)))
    Pieknie wyszły te literki, stanowią piekną dekorację.
    Pozdrawiam cieplutko i udanego piątku zyczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Marysiu takie kawałki i jak jakiś pomysł w głowie zaświta to działam :)
      Udanego weekendu!
      Buziaki :)

      Usuń
  25. Cudny :) ! Świetnie pasowałby do pokoju mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to Julka ma już zagwarantowane dobre sny- łapacz+banner zadziałają kompleksowo!
    Pozdrawiam cieplutko!
    M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze Anioł Stróż i jest jeszcze wróżka dobrych snów :)
      To dopiero mają działanie :)
      Buziaki!

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Marto, ale doskonały pomysł... na wiele rzeczy, nie tylko napisy, chodzi o te zatrzaski
    Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Elu, że przypadł Ci mój pomysł do gustu :)
      Ściskam!

      Usuń
  29. Śliczny napis:) Oby zawsze były słodkie:)
    cudownego kochana weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko niech będę, bo to dla mojego słodziaka, czyli Julki :)
      Pozdrawiam i ślę buziaki :)

      Usuń
  30. Bardzo fajny i pomysłowy :) Super prezentuje się na ścianie i pasuje do pokoju córki.
    Udanego wieczoru Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pasuje:) najważniejsza Aniu i tak jest radość Julki.
      Ściskam i życzę udanego weekendu:)
      M.

      Usuń
  31. coraz częściej widuję takie napisy i powiem Ci że Twój prezentuje się świetnie dużo bardziej jest kreatywny no i literki można zmieniać chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zmieniać, bo one są spięte krawieckimi zatrzaskami :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Ale super! Świetny pomysł za niewielkie pieniądze.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł i jaki taniutki. Efekt bardzo fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny banerek. Fajnie pasuje do reszty :))

    OdpowiedzUsuń
  35. A wiesz, że sama ostatnio chciałam taki banner zrobić? To terax wiem jak. Super Ci wyszedł!
    Buziaki i milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna inspiracja !
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna ozdoba i pomysł świetny. U mnie dziś chłodno, ale wczoraj było bardzo przyjemnie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sprytny pomysł z tymi zatrzaskami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No patrz! Mamy podobne myśli, bo banerek literowy DIY czeka na publikację na moim blogu...nie z filcu lecz z papieru :) Ale z filcem świetny pomysł, bardzo luię ten materiał!

    OdpowiedzUsuń
  40. swietny baner,bo zrobiony wlasnorecznie. ja swoj kupilam,ale nie chce mi sie trzymac na washi tape,choc jest lekki,papierowy:/
    sciskam i cudownego tygodnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń