czwartek, 9 kwietnia 2015

the things big joy



Hej, hej :)


I co krótki tydzień już prawie za nami. 

Słońce dodaje wigoru i radości :)

Choć mnie ostatnio nie poprawia samopoczucia

i nawet poranna kawa nie budzi, jak zawsze :(


Przesilenie, czy zwyczajna chandra ?


Macie pewnie jakieś swoje tajniki na poprawę nastroju :)


Może wypad do fryzjera, czy babskie zakupy? :)


No właśnie... ja ostatnio poczyniłam kilka ku swojej uciesze :)


 "Chorowałam" na dziergany puf.

Żałowałam, że w zeszłym roku nie kupiłam,
a tu proszę :), po roku - powtórka asortymentu!

Myślę, że wiecie skąd pochodzi? :)

Musiała być szara - reszta kolorów 
w zasadzie nie dla nas.

Piszę nie dla nas, gdyż swoje "pięć groszy"
miała do powiedzenia Julka -
puf wylądował w jej pokoju :)



Kartki, karteczki w wersji b&w i nude pink pochodzą
ze sklepu Decor Island - dziękuję Aga :)

Kto tu zagląda wie, że na sezon
wiosna - lato pojawił się lekki róż,

dlatego karteczki są jego dopełnieniem :)




"Miłość" do dywanika :) zrodziła się przy okazji.

Okazja ta, to rzecz jasna, otwarcie H&M online! :)

Gdy go zobaczyłam...:),

zaraz znalazłam dla niego kawałek podłogi.




Tyle radości... 

Jak to się mówi?... mała rzecz, a cieszy! :)


W aranżacji:
kartki zestw HOPE - DecorIsland
dywanik - H&M
puf - Biedronka
 
...

Kochani!

Słońca i ciepła dla Was :)

Ślę uściski!

 

87 komentarzy :

  1. Ależ piękny ten dywanik! :) Jakoś nie wpadł mi w oko kiedy ostatnim razem odwiedzałam stronę H&M online, chyba muszę jeszcze raz zajrzeć. ;))
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo może jeszcze raz zajrzyj :), znajdziesz na pewno!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy w super kolorze.Taka pufa też mi się marzy,ale ja bardzo chciałabym nauczyć się robić takie sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, Ty zdolna bestia jesteś i wyjdzie Ci na bank! A ja do tego to raczej drygu na mam:(
      Miłego wieczoru! :)

      Usuń
  3. Jest piękna! Ja właśnie chciałabym zrobić kiedyś, kiedyś taką pufę sama. Z tym, że na szydle bo ta wydaje mi się, że na drutach zrobiona.
    Zapraszam do mnie na również świeżutkiego posta :)
    a róż chyba do mnie trafia. Przynajmniej ten odcień choć zawsze od różu stroniłam.
    Dywan cudo...
    Pozdrawiam,
    Anio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a ja już byłam i podziwiałam Twoje cudeńka! :) Myślę, że i puf wyczarujesz :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  4. I ja mam chandrę. Nazywam ten stan wiosennym sflaczeniem ;) ;P
    Co, jak co ale zakupy zawsze pomagają! Bardzo Ci Kochana Martuś dziękuję za przypomnienie tej oczywistości. Lecę na nie prędziuśko, bo mi się gwałtownie pogarsza ;)))
    Widziałam podobną pufę w Biedronie- na żywo strasznie fajna (!), a jak kusiła! : weź mnie, weeeź.
    Mój M. wyczuł pismo nosem i odciągnął- Paskudnik Ygh! Mówię Ci, co ja ma za życie ;))))
    Ściskam!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to szanownego męża nie zazdroszczę :), uważam, że cena w Biedronce bardzo przystępna i należało chwytać okazję!
      Buziaki :)

      Usuń
  5. Och a ja nie trafiłam po raz drugi na taki puf a taki kolorek od razu kupilabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda :(. Ja też bym przegapiła, choć zawsze zwracałam uwagę czy są :).
      Ale następnym razem Ci się uda! :)

      Usuń
  6. zaszalałaś! ale same piękne rzeczy sobie sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to nie zaszalałam :), ale i tak się cieszę!
      Ściskam :)

      Usuń
  7. No świetne zakupy!!!! U nas nie było już siwych puf,niestety ;/ Dywanik bardzo mi się podoba ale wiesz co,ja myślałam,ze sama te wzorki zrobiłaś ;p
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wygląda tak, jakby był ręcznie malowany :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  8. Znam tego szarego przystojniaka bo jego blizniaka mam u siebie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie widziałam u Ciebie :)
      Ściskam!

      Usuń
  9. a ja przegapiłam pufy w biedrze :( kiedy były? też choruję na taką szarą do pokoju nomen omen mojej Julki :) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda myślę, że jeszcze będą :), choć przyznam szare zeszły chyba tego samego dnia co je wystawiono :(.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Super zakupy,mam nadzieję, że złagodziły choć troszkę spadek nastroju ???
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłych, słonecznych dni, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co oko cieszą, a najważniejsze, że nie tylko moje :)

      Usuń
  11. Małe rzeczy, a cieszą - dokładnie! :)
    Takie ozdóbki zawsze ocieplają dom i,... serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też jakoś smutniasto ostatnio i mało się chce a trzeba - przejdzie niedługo! superanckie - zarówno kartki jak i puf.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może jeszcze nie doszłam do siebie po zmianie czasu :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Szczęściara! U nas takie rzeczy się nie pojawiają (znaczy chyba znikają na zapleczach...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę! To chyba przychodzą w minimalnej ilości, może 1 czy 2 sztuki :(.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. O matko, te pufy tak za mną chodziły... Dawno kupiłaś? Ciekawe czy zdążę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 2-3 tygodnie temu, ale jeszcze będą za jakich czas.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. zakupy z tego co widzę bardzo udane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marto po tych nabytkach...nastrój musi się poprawić a poranna kawa musi zadziałać. DYWANIK ... jest niesamowity puf też , jednak ze względu na kota , pozostaje on tylko w sferze marzeń, Pozdrawiam ciepło pomimo zmiennych temperatur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten problem z kocurem :), kiedyś miałam takiego pazurkiewicza :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Ten puf jest świetny, już myślę gdzie mogłabym taki położyć ;) Na wiosenną chandrę polecam Ci rower (nie stacjonarny;-), w moim przypadku na poprawę samopoczucia działa rewelacyjnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Teraz gdy słońce w końcu przygrzewa można uskuteczniać rowerowe przejażdżki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Marta, zakupy poczyniłaś świetne. :)) Puf taki sam oczywiście mam, bo też na niego chorowałam, tyle tylko że ja zakupiłam go jeszcze w ubiegłym roku. :-)) Kartki i dywan trafione w 100% tach. :) Kochana, tylko patrzeć jak Ci się humor poprawi... :) Tego humoru i pozytywnej energii życzę Ci z całego serducha. :) Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. Martus, puf i dywanik prezentuja sie swietnie :) A karteczki urocze sa :) Przeganiaj chandre Kochana - przesylam pozytywna energe!! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się, że córcia puf wzięła do siebie:) Takie zakupy na poprawę humoru są najlepsze. Dywaniki też oglądałam w h&m, problem jest jeden- który wybrać? :)
    Uściski przesyłam!
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu :) ja kupiłam w sklepie online, od tak rzucił mi się w oczy, pewnie gdybym widziała ich więcej też miałabym trudny wybór :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  21. W takim pięknym otoczeniu, nastrój musi być dobry. Z całego serca Ci tego życzę. Słońce i wiosna zrobią swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna pufka mam podobną :)
    Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, myślę, że wiele z nas je ma! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Powiem tak, nie ma to jak wiosna i jej świeżości powiew:) a chandrę pozostaw w kącie, bo idą słoneczne dni:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce i jutrzejsza zaplanowana praca na świeżym powietrzu - postawi mnie na nogi! :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  24. Ależ świetny. Ja też bym go bez pytania przygarnęła. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy są super :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. mój syn też uwielbia pufy - rolkuje się na nich pół dnia :) A na przesilenie nie mam sposobu - czekam aż przejdzie. Nawet komentarze ostatnio sprawiają mi trudność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ja też marazm przeżywam :(. Dla mojej Julki puf za stolik nocny robi :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  27. ale łupy! huhu! :)
    a pufa z Biedry? No Way! znowu przegapiłam ?!? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu :) będę jeszcze, tak myślę. Ja zastanawiałam się w tamtym roku zbyt długo z kupnem i potem żałowałam.
      Miłego weekendu! :)

      Usuń
  28. Od dawna marzy mi się taki dziergany puf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co, szydła w dłonie, czy w te pędy do sklepu? :)
      Ściskam :)

      Usuń
  29. Szukam i szukam i jakoś nie mogę znaleźć sposobu na poprawie sobie nastroju ;) Chociaż kawa i blogi są oderwaniem od rzeczywistości, to jednak potrzebuję chyba prawdziwego urlopu :D Kartki i dywanik są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krótki urlop, jak najbardziej wskazany :) Zalecam!
      Miłego weekendu :)
      M.

      Usuń
  30. Też marzy mi się taka pufa. I również ją przegapiłam. Może mi się jeszcze kiedyś uda taką upolować :) Dywanik świetny, nie dziwię się, że tak szybko go zakupiłaś.
    Miłego dnia Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był impuls! :) A pufy myślę, że będą :)
      Ściskam :)

      Usuń
  31. Puf u mnie w różu z poprzedniego sezonu, karty takie same od DecorIsland tylko chodniczka brakuje :) . Ale H&M online więc nie trudno kupić!
    Pozdrawiam Patti
    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O w różu, a ja teraz kilka detali dosłownie mam w tym kolorze - tak sezonowo :)
      Widzę mamy podobne gusta! Super :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Cudna ta pufa, muszę poszukać diy takiej pufy może sama takie cudo zrobię. H&M home ma wspaniałości w dobrych cenach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) w H&M home był rabat 25% i ten dywanik naprawdę wyszedł niedrogo :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  33. Świetne :-) mnie na pewno złapała chandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee Kasiu!; Co Ty mówisz...? Ciebie chandra :) - niemożliwe!
      Trzymaj się :)

      Usuń
  34. Marta ale cudo sztukę upolowałaś :-) i taki kolor piękny :-) moze i mnie się poszczęści , do trzech razy sztuka mawiają :-D
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu! :) Do trzech :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  35. Wcale się nie dziwię, że Julka zaanektowała puf- przecież dobry gust odziedziczyła po mamie :)
    Na chandrę najlepsza jest praca a najlepszą pracą- praca twórcza, a tego talentu masz przecież pod dostatkiem!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś :) Jutro zaczynam pracę, choć twórcza to raczej ona nie będzie, ale konieczna! :)
      Nasza ziemia nas wola, trawę trzeba wygrabić i zasilić, drzewka podkarmić - także jurto ruszamy w podwórko :)
      Buziaki!

      Usuń
  36. Dobrze czasem sprawić sobie przyjemność :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu należy pamiętać także o sobie :)
      Ściskam!

      Usuń
  37. Może mi się uda upolować gdzieś jeszcze ten szary puf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj Kochana, mam nadzieję, że Ci uda :)
      Ściskam!

      Usuń
  38. Super wygląda to dziergane siedzisko. I w moich ulubionych szarościach :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja cały czas d nich dorastam, i gdybym kupowała to na pewno szary!!!

    buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna pufa w bardzo fajnym kolorze ;) Ściskam ze słonecznych Katowic :)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna pufa...i reszta też super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. oj do takich puf to ja wzdycham a szara był by idealna do mojego wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak wszyscy powyżej stwierdzę, że piękny puf :) Marzę o takim i jest na mojej liście do kupienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zestawienie! Puf idealnie zgrany z resztą.
    Był u nas musztardowy, ale jakoś mnie nie przekonał - poczekam jeszcze :-)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana, zakup zrobiłaś fantastyczny!!!
    Ach... ta pufa to też moje marzenie...
    ściskam cię kochana i życzę pięknego tygodnia-buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ten dywanik! Czekam na dopływ gotówki i muszę tam w koncu zrobić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana przeprasza, ze dopiero tu zagladam-ostatnio czasu jak na lekarstwo:( Ciesze sie, ze karteczki trafione, a puf zawsze przyciaganoj wzrok:) Dywanik superowy-tez pokusilam sie u nich na kilka rzeczy:);) Sciskam:))

    OdpowiedzUsuń
  48. zakupy w pełni udane, dywanik rewelacja!

    OdpowiedzUsuń