czwartek, 30 kwietnia 2015

window on my world



Ranek, tak przed siódmą ...na stole pachnie poranna kawa :)

W domku jest cicho, a za oknem 
najpiękniejsza muzyka dla moich uszu
 - trele ptaków.

Dziś zabieram Was do mojego świata,
 który rozpoczyna się tutaj:


To będzie piękny dzień,
słońce już wschodzi :).

Tym widokiem upajam oczy i koję duszę.



A tu słońce wdziera się w południe 
oświetlając kąt kanapowy :).

Nawet gdy coś idzie nie tak, 
wystarczy, że spojrzę na las
uśmiecham się do siebie,
i już mi lepiej:)


Na podwórku zrobiło się zielono.
Bardzo podoba mi się soczysta zieleń.

Wyciągnięte meble ogrodowe i grill 
czekają na rozpoczęcie sezonu :).



Karmnik, który zrobiliśmy 
zwabia zimą ptaki, 
a teraz, choć pusty zaglądają do
do niego wiewiórki :)



Spacer w naszym lasku.


O pigwa nam zakwitła :)))

Ale i tak czekamy na poziomki, 
jagody i maliny.

...


Przeprowadziliśmy się na wieś 
do domku prawie cztery lata temu,
ale wciąż zadziwia mnie to miejsce
swoimi walorami.

...


U mnie zapowiada się 
leniwy weekend.

Czego i Wam Kochani życzę.

Do poniedziałku :)

Ściskam!













136 komentarzy :

  1. przepięknie! zazdroszczę Ci tej przyrody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj zawsze można się poczuć, jak na wakacjach :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło się poznać Gosiu :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ja już po kawie ale w pracy. W domu z rana nie wyrabiam ;)
    Nie ma co, piękny masz widok za oknem. Zazdroszczę Ci i nie dziwię się, że napawa on energią.
    Życzę udanego rozpoczęcia sezonu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 8.40 też już w pracy jestem :), ale lubię ranki i potrafię wstać o 5 tej by posłuchać koncertu :)
      Tobie również pięknej majówki!

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie, Udanego otwarcia sezonu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę widoku a oknem :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te drzewa to samosiejki :)
      Tobie również ciepłego i słonecznego!

      Usuń
  6. Martuś pięknie u Ciebie! Żebyś wiedziała, że wystarczy pobyć w domu w dzień, popatrzeć za okno i od razu robi się lepiej dlatego tak bardzo sobie cenię to, że dość często mogę popracować z domu. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, Kochana to ja Ci zazdroszczę :) Czerpię tą przyrodę, ale niestety do pracy ganiam codziennie.
      Słoneczka na weekend i ciepełka :)

      Usuń
  7. Raj! Po prostu raj :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci dobrze, takiego cudownego widoku mogę Ci tylko pozazdrościć :))
    Milutkiego dnia Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu ten widok nas tu ściągnął :)
      Słonecznego, ciepłego i leniwego weekendu!

      Usuń
  9. pięknie jest u Ciebie tak zielono i żadnych sąsiadów albo daleko, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są sąsiedzi, z prawej strony i z lewej :).
      Udanego weekendu!

      Usuń
  10. Udanej majówki, Martuś!
    Ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkasz w cudownym miejscu. Prawdziwa oaza spokoju w pędzie, jaki jest wokół :)
    Uwielbiam wpuszczać przyrodę do domu przez odsłonięte okna, do Ciebie las dosłownie wchodzi do domu, przez te ogromne oszklone drzwi :) Ja też mam odkryte drzwi i okna i czuję powietrze , przestrzeń i niebo :))
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga masz rację, że w tym pędzie i natłoku obowiązków takie miejsca na ukojenie są potrzebne, sama uciekłam z blokowiska, które ciągnęło się wzdłuż bardzo ruchliwej ulicy - nerwicy tam dostawała od hałasu. A okien nie zasłaniam, bo szkoda mi widoku, a firanek nie cierpię.
      Życzę pogody i odpoczynku podczas weekendu :)

      Usuń
  12. Piękny lasek i ten Twój świat
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję bardzo :)
      Tobie także udanego!

      Usuń
  13. Cudnie, udanego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ... zawsze marzyłam, aby mieszkać w miejscu, które pozwoli na taką spójność z przyrodą ... by móc wyjść z domu wprost w objęcia matki natury.. Twój widok z okna zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają :), jeszcze cztery lata temu również marzyłam.
      Miłego dnia!

      Usuń
  15. Wow, coś pięknego!!! Marzę, żeby kiedyś móc pracować w domu - z kawą i takim widokiem na ogród :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :), ja też nie pracuję w domu, a widokiem upajam się w każdej wolnej chwili. Lubię, kiedy jeszcze wszyscy śpią wypić kawę na terasie i nie przeraża mnie, że jest sobota 5.30 :)
      Miłego, słonecznego weekendu :)

      Usuń
  16. Jak miło zacząć dzień z takimi widokami i z takim leśnym spacerem, nie mówiąc już o porannej kawie ;) Pięknie!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropko ujęłaś to lepiej niż ja :)
      Ściskam!

      Usuń
  17. Zazdroszczę takiego miejsca na ziemi, też bym tak chciała, przyroda niemal wchodzi do domu przez te piękne duże okna, ech! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z wykształcenia przyrodnik jestem i tak mnie ciągnęło i szeptało, by z miasta zwinąć żagle :)))
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
    2. Mnie przeokropnie ciągnie do natury... ;-)
      Wpadnij na moje candy!

      Usuń
  18. zazdroszczę takiego okna i tego widoku za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć tylko wpadaj popatrzeć :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  19. Ślicznie u Was :) Piękny widok z okna.
    Miłego weekendu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słonecznego, cieplutkiego i leniwego :)

      Usuń
  20. Pięknie! To musi być cudowna świadomość mieć na wyciągnięcie ręki ten Wasz lasek, w każdej chwili, każdego dnia :)
    Udanej majówki zatem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwy Domek Przy Lesie :) Cudnie!
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stąd nazwa bloga :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. cudownie u Ciebie. Świetnie że od razu możesz sobie wyjść przez to okno prosto do lasu :)
    u mnie też ptaszki ćwierkają :) ale widoku nie mam tak pięknego jak Ty
    Pozdrawiam i dobrego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak słowiki cudnie śpiewają :)
      Dla Ciebie także słonecznej i ciepłej majówki!

      Usuń
  23. Patrząc na Twoje piękne zdjęcia, tym silniej odczuwam olbrzymie własne rozdarcie, między wygodami (i praktycznością, absolutnie niezbędną w naszej pracy)mieszkania w mieście a chęcią ucieczki w totalna dzicz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie trzeba tego aż tak drastycznie rozważać :). Wiem, że wyprowadzka na wieś może komplikować i utrudniać życie, ja mam to szczęście ż pracę mam na miejscu i jest tu i przedszkole, szkoła podstawowa i gimnazjum, także moje dziecko nie musi nigdzie dojeżdżać, a do miasta mamy jakieś 8 km.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. Piękny widok z oknem i do tego własny lasek...Właśnie takiego lasku mi brakuje na moim podwórku:) ale nie narzekam, bo też mam dużo zieleni (własne bzy:)), ciszę i spokój. Chyba nie potrafiłabym już zamieszkać w mieście ponownie. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ja już też chyba nie :)
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  25. Duże okno z pięknym widokiem ! :) pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie zaszyłabym się dokładnie w tych miejscach, które pokazujesz na zdjęciach, w salonie przy drzwiach tarasowych lub po prostu na trawie.
    Z kawą, książką, kocem i ciszą...udanego weekendu i odpoczynku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie mam plany weekendowe :)
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  27. Moje okno na świat nie jest tak ogromne jak Twoje i nie mam tak pięknych widoków, ale rano również mogę cieszyć się śpiewem ptaków i zaglądającym słońcem. Zazdroszczę Ci tego lasu za oknem, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kasiu, też jestem takiego zdania :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  28. Pieknie Martus! Zieleni u mnie tez pelno, ale tego wielkiego okna Ci zazdroszcze! :)) Udanego weekendu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje okno na świat :) taki bez zawiści i zazdrości.
      Dla Ciebie także Aguś :)

      Usuń
  29. Pięknie :) Patrząc na Twoje zdjęcia od razu zapomniałam, że za oknem sąsiad z piwnym brzuchem bez koszulki wywiesza pranie patrząc mi prawie w okno, że słyszę śmieciarę, że kolejny tramwaj odjechał i kolejny przyjechał, że jak wyjrzę przez balkon to widzę ekrany akustyczne. Twój leśny domek jest jednym z moich celów, jakie chcę osiągnąć za 10 lat.
    Udanej Majówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu marzenia się spełniają, trzeba dążyć do ich realizacji - tego Ci życzę :)
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  30. Ależ piękne widoki! Przyjemnego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Ha, ha upajaj oczy widokiem :) Wpadaj na wirtualne pogaduchy do domku przy lesie, mam nadzieję że to nastrój lepszy przyniesie :)...ale mi się zrymowało...:)
      Pięknego weekendu!

      Usuń
  32. Oj tak
    I ja
    Zazdroszczę!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nie ma czego :) przecież każdy kiedyś może znaleźć miejsce dla siebie, swój kawałek ziemi :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  33. Szcześciara :-) w weekend jadę do rodziców nacieszyć oczy podobnym widokiem. Ściskam i przyjemności Martuś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :)...to miłego, rodzinnego weekendu!
      Ściskam :)

      Usuń
  34. Uwielbiam takie widoki :) Pięknie tam u Was!
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki widok za oknem to skarb! Jesteś szczęściara :-) Słonecznego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Słoneczka i ciepełka życzę :)

      Usuń
  36. Uwielbiam Wasz Dom przy Lesie... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Wpadaj w wolnej chwili :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  37. Pięknie bo zielono! Marzenie ściętej głowy. Może kiedyś....... Martuś, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko marzenia się spełniają :)
      Ściskam!

      Usuń
  38. Wspaniałe miejsce,
    miłego odpoczynku Martuś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz cudowny widok z okien, tylko pozazdrościć :) Nie dziwię się, że nie możesz się nadziwić swoim laskiem, pięknie mieszkacie :) O tej porze roku zieleń jest taka delikatna, bardzo lubią ten świeży kolor młodych listków na drzewach.
    Cudownej majówki Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. też będę miała kiedys taki piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne miejsce:) Usiadłoby się w spokoju i podziwiało tak jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Okno z tarasem-rewelacja!
    widoczki przepiękne... tak sielsko i miło:)
    wspaniałej i słonecznej majówki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowny widok !! :) będę o nim teraz marzyć :)
    piękne !! :) pozdrowienia xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może od marzeń lepiej przejść do ich realizacji :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  44. Piękne masz widoki z okna ja będę u siebie chciała posadzić brzuski. Uwielbiam tak rano wstać i posłuchać ptasiej symfonii w spokoju napić się kawy a ja własnie tak siedzę pisząc do Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pięknie :) wiesz zatem o czym piszę. My mamy sosny, świerki, brzózki i jodły i jednego cisa, ale sosny i brzózki to samosiejki :)
      Ściskam!

      Usuń
  45. Pięknie u Ciebie :) nie ma jak siąść w ciszy i podziwiać przyrodę- odprężające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak :) z wykształcenia jestem przyrodnikiem :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  46. Juz nie mogę sie doczekać kiedy będę miec prawie identyczny widok zza okien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Rozumiem, że drzewka już posadzone? U nas te największe mają ok. 7lat.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  47. Piękny masz widok, a takie wielkie okna to ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Martuś cudny widok z okna. Uwielbiam taką wiosenną zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) jest taka świeża i soczysta :)

      Usuń
  49. Hej kochana, mamy podobne widoki przez tarasowe drzwi. Choć mój lasek jest raczej mini w porównaniu z Twoim ważne, że jest. Zasadzony własnym ręcami z miejscem na prawdziwe ognisko, karmnikiem dla ptaków i hamakiem dla relaksu. Nic więcej mi nie trzeba, Tobie podejrzewam, że też.
    Pozdrawiam weekendowo. Mam nadzieję, że pogoda pozwoli nam posiedzieć w lesie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś trochę posiedzieliśmy, ale przy rozpalonym ognisku :). Gdy kupywaliśmy działkę to większość sosen i brzózek już była - to samosiejki, teraz mają ok 7lat, a my mieszkamy tu 3 lata.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  50. Ależ tu pięknie :) A Twój blog jest w najnowszym numerze Czas na Wnętrze - maj 2015 :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję i cieszę się z tego wyróżnienia :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  51. No jak nie być dobrym człowiekiem, mając taki widok z okna? Pięknie zaczynasz dzień.
    ozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliskość natury wpływa kojąco :) Miłego weekendu!

      Usuń
  52. Piękny widok... zazdroszczę trochę... Co prawda mam ogródek, ale muszę do niego zejść po schodach. A takie wielkie okna i bezpośrednie wyjście zawsze mi się marzyły...

    Ale to trochę jest tak, że zawsze wolelibyśmy mieć coś innego niż mamy :D Cudze zawsze wydaje się lepsze... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że taka mentalność ludzka :) Zawsze bardziej podoba się nam to, co nie nasze :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  53. Dzień dobry!
    Oj zazdroszczę Ci Martuś, bardzo.
    Zieleni, zapachu i dźwięków. Nic, tylko ładować akumulatory. Ty osobiście w kontakcie, a ja zza szyby monitora - tak też można, jak nie można inaczej :)
    Dziękuje i za to
    pozdrawiam bardzo serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Kasiu, że pracujesz zamiast cieszyć się ciut dłuższym weekendem, pewnie po urlopie trochę zaległości masz w papierach? :)
      Kończ zatem już i idź cieszyć się słońcem :)
      Ściskam!

      Usuń
  54. Piękny masz ten las, zazdroszczę takich codziennych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow! Świetnie urządzone wnętrze, a przynajmniej ten kawałeczek, który widzę :) Śliczny ogród i lasek :) super!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniale, pięknie jest u Ciebie. W takim miejscu można ładować życiowe baterie - miłej niedzieli i przyjemnego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wyjazdów na łono natury nie potrzebujemy :)
      Tobie również!

      Usuń
  57. Ale masz widok za oknem, zazdroszczę! To prawdziwa oaza spokoju. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak szczególnie po ciężkim dniu :)
      Pozdrawiam serdecznie! Chyba już w domku jesteście, czy jeszcze w Holandii? :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  58. jak w bajce:) moi rodzice mają podobne widoki i wychowywałam się w takim miejscu więc wiem jak może zadziwiać:) pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  59. to wychowałaś blisko natury - cudownie :)!
    Wzajemnie ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowny poranek i cudowny widok za oknem !!! to jest coś co uwielbiam, leniwe poranki, piękne widoki, kawka książka i trele ptaków...i już tylko został dobry dzień !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj Marta, wygląda SIELSKO, prze sielsko. Najważniejsze, że jesteście tam szczęśliwie.
    Ja co prawda, mieszczuch jestem i w sumie nie tylko nie lubię na dłuższą metę wiejskich/leśnych okolic ile się ich boję. Ciszy, spokoju. Może z czasem to się zmieni. Podziwiam jednak widoki. Przepiękne, pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  62. zazdroszczę takiego okna na świat... dużego z wpadający do wnętrza słońcem ...

    OdpowiedzUsuń
  63. taki widok to nie tylko relaks dla oka ale i dla duszy, mogłabym się nim upajać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  64. Taki kawałeczek nieba na ziemi :-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  65. O rety, jest pięknie! Wyobrazam sobie kawkę z widokiem na ten las! Super!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja pierdzielę! Ile mnie ominęło niechybnie. ;))) !!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowny widok za oknem, fajnie macie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mieszkasz w raju! Co za piękne miejsce :) Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  69. Piekne wnetrza! Wlasnie jestem na etapie projektu domka tez w plenerze, nawet z widokiem na gory i szukam inspiracji! Czy sa gdzies zdjecia domku od zewnatrz i innych pomieszczen wsrodku? I jaki jest nick na Instagramie - jak klikam na ten znaczek na glownej stronie to przenosi mnie po prostu na moj instagram...
    Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie mieszkacie! Ja wszak mieszkam na wsi ale sąsiedzi blisko a też marzy mi się zamieszkanie wśród łąk lub lasów:)

    OdpowiedzUsuń