poniedziałek, 4 maja 2015

arose details



Weekend spędziliśmy leniwie,  
spokojnie i wesoło w gronie 
rodziny i przyjaciół.

Ale taki był plan ...plan na nic 
nie robienie :))).

Dlatego prace w pokoju J. stanęły,
 jest za to ustalona koncepcja regału 
na książki i takie tam.

Teraz się zastanawiam, czy tylko 
podołamy w jego wykonaniu?...

Okaże się w swoim czasie :)

...

Dziś chciałam pokazać Wam Kochani, 
co zawdzięczamy dzięki blogowym koleżankom.

Zwróciłam się do nich o pomoc
 w wykonaniu dekoracji, 
które bardzo spodobały się Julce.




Wróżka dobrych snów -Gosia- przywędrowała 


Dziergana gruszka to rękodzieło Małgosi



Małgosia do gruszki 
dołączyła koszyczek:) - dzięki Kochana!

Heksagonalna półka przyjechała 
od Kasi z bloga Kasmatka.

Kasia była tak dobra, że kupiła mi
tę półkę w sklepie Tiger.

Dzięki serdeczne!:)

Na zdjęciu jest już przemalowana.

Uchylę rąbek tajemnicy, że to
element przyszłego regału:)



Anioł stóż, który zawisł nad łóżkiem
 to już mój hand made:
 postać wycięta ze sklejki, pomalowana,
włosy to przyklejone sznurki z nowego mopa,
a rolę skrzydełek pełnią piórka.

Aaaa zmalowałam także osłonkę na doniczkę,
ale o tym jeszcze napiszę :)




Na półce pojawiła się nowa grafika 
"Bliżej gwiazd", którą
wrzucam dla chętnych tutaj.



Po wizycie w Ikea także przybyło
kilka nowych drobiazgów:)

Karki, poduszka i taca w roli obrazka
przedstawiają graficzne figle 
pomysłu Olle Eksella.

 Są zabawne i można je wykorzystać
nie tylko w dziecięcym pokoju:).

No tak, to tyle małych nowości.

W tym tygodniu dalsze realizajce,
poważniejsze i większe 
- projekt regał - rusza :)

 ...

Życzę Wam Kochani
udanego i słonecznego
tygodnia!

Dziękuję za Waszą obecność :)

Uściski




113 komentarzy :

  1. Podziwiam za konsekwencję w kolorystyce, ja bym tak nie dała rady :-) Robi się coraz piękniej, a takiej gruszki, ale na szydełku, to jeszcze nie widziałam, przecudna! Chyba spodoba Ci się wobec tego coś co ja wrzucę, podpowiem że w temacie ;-) W każdym razie na pewno nie przegapisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja też nie dam rady :) Julka ma wiele książek, zabawek, przytulanek wszystkie kolorowe - zupełny kolorowy zawrót głowy, którego tu jeszcze nie widać, ale na pewno zaistnieje na regale:)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Bardzo fajny wystrój, super detale :) Mega koncepcja. Powodzenia z regałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a z regałem się przyda :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  3. Dodatki są urocze, pięknie ozdabiają pokój. Chmurka skradła moje serce. Szalenie podoba mi się konsekwencja kolorystyczna, żółty to moje nowe odkrycie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmurka to rękodzieło Karmelowej :), a konsekwencja kolorystyczna to tylko będzie w tym kąciku sypialnianym.
      Dzięki raz jeszcze :)

      Usuń
  4. Martus pieknie sie pokoik prezentuje i ociepla dzieki swietnym dodatkom rekodzielniczym! :) Taka gruche musze tez sprobowac wydziergac :)) Powodzenia przy regale i dobrego tygodnia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to wydziergaj komplet gruszkę i jabłko :) Dzięki i miłego dnia dla Ciebie!

      Usuń
    2. Doladnie, chyba tak zrobie! ;)

      Usuń
  5. Gruszka jest przecudna!!!!!! Ależ tam się u was dzieje :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. same wspaniałości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, taki leniwy weekend należał się i napewno potrzebny jest na zregerowanie sił :) Powodzenia z regałem. A teraz już widzę, że jest bardzo fajnie. Wróżka skradła moje serce. Piękna!
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróżka Gosia śpi z Julką :) to chyba także skradła jej serce :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  8. Marta zachwycające dodatki. Pokój nabiera przytulności i klimatu - jak dla mnie bomba. Czekam na kolejne odsłony! Udanego tygodnia kochana! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dodatki, zwłaszcza gruszka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz obok gruszki, jabłko by się przydało :)
      Dzięki i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  10. Jestem ciekawa metamorfozy..przede mną jeszcze długa droga... Chętnie popdpatrze jaki będzie pokój..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nam się droga skróciła, bo nie musieliśmy odświeżać ścian w nowym pokoju Julki, żadnych poważniejszych remontów on nie przeszedł :)
      Myślę, że w tym tygodniu uporamy się ....tak bynajmniej bym chciała :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  11. Z regałem z pewnością Wam się uda. Komu jak komu, ale Tobie Marta, zawsze :)))
    Pokoik jest piekny!!!
    Udanego tygodnia kochana i zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana za słowa wsparcia! :) Jutro ruszamy do boju!
      Ściskam :)

      Usuń
  12. ale to wszystko ładne, sama bym chętnie spędzała czas w tak urządzonym pokoju. bardzo jestem ciekawa regału. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Kochana :) Wiesz jak to jest papier przyjmie wszystko, a rzeczywistość wszystko zweryfikuje :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  13. Te żółte detale to takie cukiereczki kolorystyczne. jejku jak ja kocham te szaro-czarne dodatki. Takie och i ach.. Martuś działaj dalej ....
    jeśli regalik ma być z tych heksagonalnych półek - to nie mogę się doczekać całości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałyśmy o żółtym, bo to przecież letni i żywy kolor :) a wiadomo dzieci za kolorami przepadają :) Elu jutro zaczynamy ostro działać z regałem.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  14. ... dodatki proste i inspirujące zarazem ... delikatna forma nie zakłóca przestrzeni ... świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie i tak profesjonalnie :) Dzięki serdeczne!
      Pozdrawiam, M :)

      Usuń
  15. Pięknie Martuś wszystko wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba wszystko :-) Dodatki do pokoiku super ! Jestem ciekawa dalszych prac :-))) Pozdrawiam ciepło :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem się sprężymy, by w końcu zamknąć ten projekt :)...ale znając mnie to i tak jeszcze będą zmiany, zmian :)))
      Ślę uściski! M.

      Usuń
  17. dekoracje prześliczne, pokoik jak malowany !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu malowany nie był :))), ale jeszcze mamy sporo pracy.
      Dzięki serdeczne :)

      Usuń
  18. Wspaniałe dodatki. Robi się coraz ciekawiej. Czekam jeszcze na regalik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też, ale już jutro ruszamy :)
      Dzięki i ślę uściski!

      Usuń
  19. Śliczne dodatki. Lubię Twoje grafiki - coś w sobie mają :) No i pomysł z dekoracją doniczki - genialny w swej prostocie. Maluszki mają w dzisiejszych czasach fajnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Elu :) Ja się pytam, czy nam rodzice urządzali pokoje ... wstawiali co było.
      Serdeczne dzięki i miłego popołudnia życzę :)

      Usuń
  20. Ślicznie! Nowe nabytki zgrane na 100% z tym, co pokazywałaś już wcześniej :) Jestem ciekawa tego regału...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki! Regał już niebawem :)
      Ściskam :)

      Usuń
  21. Zakochałam się w tej gruszce, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Konsekwencja kolorycztyczna - na medal!
    Piękne wszystkie dekoracje!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsekwencja kolorystyczna będzie tylko w kąciku sypialnianym :)
      Dzięki i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  23. Gruszka mnie urzekła!Dawno nie trafiłam na taki majstersztyk wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te dodatki, takie subtelne i jednocześnie bajkowe :D Wszystkie są super, ale dla mnie najfajniejsza jest wróżka dobrych snów :D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia śpi z Julką :) taka prawdziwa, mięciutka przytulanka :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Wszystkie dodatki cudowne, gruszkę od Małgosi poznalabym na końcu świata.Grafika magiczna, napewno skorzystam jako że ma pustą ścianę w sypialni, pozdrawiam i zapraszam do mnie na metamorfozę wcześniej wspomnianej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jesteś stałym bywalcem u Gosi :)
      Już lecę do Ciebie, bo ciekawość mnie ciągnie :)))
      Miłego ...

      Usuń
  26. Pięknie skompletowane. A włosy lali z mopa to dopiero pomysłowość. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A leżał kiedyś kupiony i tak niepotrzebny i zapomniany :)...teraz się przydał :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  27. Kochane dziewczyny:) Same cudeńka stworzyły. A pokoik zapowiada się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane Aniu! :) Bardzo się ucieszyłam, gdy zaoferowały swoją pomoc.
      Ślę pozdrowienia! :)

      Usuń
  28. Robi się coraz milej i przede wszystkim piękniej:) Martuniu, masz niesamowite wyczucie stylu:)
    buziaki na nowy tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalko, aż mi się misja uśmiechnęła :)))
      Buziaki!

      Usuń
  29. Marta same cuda, piękne dekoracje! Najbardziej moje serce podbiła gruszka, jest genialna!:) Uściski wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te rękodzieła :) piękne i niepowtarzalne, a najważniejsze, że wywołują radość u dzieci.
      Ślę pozdrowienia! :)

      Usuń
  30. Będzie to bardzo wysmakowany pokoik:) Z niecierpliwością wyczekuję regału!
    Gruszka to prawdziwe cacuszko.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślimy o jabłuszku, do kompletu :)
      Dzięki Kasiu wielkie!

      Usuń
    2. juz je widzę oczami wyobraźni:)

      Usuń
  31. Ile pięknych rzeczy :) A doniczka Twoja rewelacyjna! Wszystko pięknie się komponuje, ciekawe jak będzie z regałem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko jutro staję do boju z regałem :)))
      Dzięki i wysyłam uściski!

      Usuń
  32. Pokój Julki, prezentuje się już bardzo ciekawie. Podobają mi się poszczególne dodatki i dekoracje. Gruszka jest cudna :) Czekam na całkowity efekt końcowy :)
    Pozdrawiam cieplutko na początku nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zakończymy w tym tygodniu :)
      Serdecznie dziękujemy! Ściskam :)

      Usuń
  33. Julka wśród sztuki i unikatów ... REWELACJA ! Projekt regał też z pewnością zakończy się SUKCESEM . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Dziękuję i ślę uściski!

      Usuń
  34. zerkam na grafikę Eksella, oj zerkam odkąd się pojawiła w nowościach... kusi bardzo! mówi do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowa :) od pokus do kupna już krótka droga :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  35. ciągle zachwyca mnie połączenie kolorystyczne żółtego, bieli i czerni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na to połączenie wpadła moja Julka :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  36. Wszystko świetne, ale gruszka i żółty kapelusz u mnie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko u Ciebie Olu :), u mojej latorośli również!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  37. mnóstwo pięknych nowości! domyslam się, że przechodząc obok nich, uśmiech nie znika Ci z twarzy. Gruszka czaderska! Moja zdecydowana faworytka choć i pozostałe rzeczy są świetne. Twój aniołek uroczy, dzięki piórkowym skrzydełkom niezwykle oryginalny i przyszła mi taka myśl do głowy, że skoro to anioł to przeciez powinien mieć skrzydła z piór....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O aniołku pomyślałam właśnie, jak Ty...przecież aniołki mają piórkowe skrzydełka :)
      Dzięki i ślę cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  38. Ależ to wszystko piękne i klimatyczne, cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

  39. Takie mini dodatki, malusie drobiazgi, piękne szczególiki - i jaki efekt?? Oszałamiający! Ja czekam na całość - powali na kolana! Ja tak dzieciom nie mogę zrobić chociaż bardzo bym chciała - małe zbiry za dużo mają do powiedzenia i rządzą tymi swoimi różowymi kolorkami :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Moja Julka też w wielu kwestiach ma swoje zdanie i każdy pomysł, jeśli nie jest jej to wymaga rodzinnej debaty :)))
      Miłego dnia Dorotko!

      Usuń
  40. Ależ cudnie wszystko wygląda :)) To będzie pokoik ze snów :))
    Prześliczne są te wszystkie dekoracje, wyobrażam sobie jaka córcia szczęśliwa :)
    Buziaki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak te dodatki: wróżka, gruszka - bardzo jej przypadły do gustu :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  41. Mnóstwo pięknych nowych dodatków! Mała właścicielka pokoiku musi być zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Osłonka na doniczkę cudna. Czekam na wpis o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaciekawiłaś mnie tym regałem. A gruszka jest boska! Sama taką chcę. ;))
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten regał to chyba tylko z nazwy :)))
      Ślę uściski!

      Usuń
  44. cudne dodatki do pokoju i fajny pomysł z tacą :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dała mi jej, tylko rezerwację do swojego pokoju zrobiła :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  45. Jejkuuuu! Jakie cudności! Muszę sobie to pozapisywać, bo sama chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie Ty Kochana byłaś, jak Cię nie było :)
      Ściskam gorąco!

      Usuń
  46. Zawsze powtarzam, że Dziewczyny z blogosfery mają zdolne ręce i głowy pełne świetnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś i kto to mówi :) Kolejna Zdolniacha!
      Buziaki :)

      Usuń
  47. Aaaale dużo nowości :) Lubię takie posty bo zawsze znajdę jakieś perełki, które i mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super dekoracje. Cały zestaw poduszek cudnie wygląda.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie wszystko do siebie pasuje. Super

    OdpowiedzUsuń
  50. Zaniemówiłam. Normalnie zatkało mnie na moment. Nie mogę złapać oddechu! Szalenie mi sie podobają Twoje skarby, Kochana!
    Jak dla mnie- rządzisz!!! :DDDD!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny kącik, żółte akcenty super się tu odnalazły.Całość kapitalna, te dodatki...Wszystko ze sobą fajnie współgra.Powodzenia z regałem;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podobają mi się te malowane doniczki...mam taką jedną białą,ale nie wiem czy dam radę sama pomalowac...
    a dodatki cudne..ja jestem fanką szarości, czarnego plus żółty...pzdr

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem po prostu zachwycona! Już za miesiąc/dwa będę urządzać pokoik synka. Oczywiście na takie rzeczy jak detale w postaci dekoracji już zabraknie nam pieniążków. Takie koleżanki jak Twoje - TO SKARB! Coś pięknego

    OdpowiedzUsuń