środa, 6 maja 2015

Czas na....:)


Oczywiście tak, jak obiecałam 
dziś wczesnym rankiem 
z pomocą Julki rozstrzygnęłam
Giveaway!

Losy wypisane:)

Pisania trochę było, 
w rozdawajce wzięło udział 
ponad 100 osób, 
co bardzo mnie cieszy:)

...

 Losy trafiły do "maszyny losującej"


Zamykanego pudełka :)))


A oto moment zamknięcia :)


Po starannym wstrząsie, 
Julka otwiera maszynę :)


Ale nie będziemy już Was 
trzymać w niepewności :)

Los wybrał ...

taaa dammm



Gratuluję Asi z bloga
Kawałki Mikroauki! :)

Czekam na maila z danymi do wysyłki.

Serdecznie dziękuję wszystkim za zabawę :)

Słonecznej i cieplutkiej środy 
dla Was Kochani!

Pozdrawiam :)



51 komentarzy :

  1. Gratuluję zwyciężczyni pięknej wygranej :))
    Życzę wspaniałego, słonecznego dnia, uściski serdeczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy wygranej!Zapraszam do mnie na...ciekawą aranżację domu!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! :) szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No to poszło w świat! Gratulacje dla Asi!
    Miłego dnia Wszystkim życze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dzięki za zabawę! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dzięki Martuś za zabawę :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Asi! Tobie Marta dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to, że co, że przegapiłam ?? Jejku tak mało mnie ostatnio w blogosferze, że przegapiłam ;-(...No smutno mi. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)))

    U nas dzisiaj pada od rana, ale nie nudzimy się ;) Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie gratulacje:) bardzo fajny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i dzięki za zabawę :-) Miłego dnia :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciężczyni i przyznam się szczerze, że żałuję bardzo, że nie na mnie padło:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczekiwanie, losowanie i tadam... gratulacje Asiu.

    Marta dziękuję za możliwość udziału w zabawie:-)

    Martita

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję.Martuś dziękuję za zabawę i czekam na kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu gratuluję wspaniałej wygranej :)

    Dziękuję za zabawę, całusy, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!!!
    całuski Martuniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Dziękuję Marta za fajną zabawę :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Asi :) świetna nagroda! dzięki za zabawę ściskam,

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę! :) Ściskam mocno, Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zabawę :) I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za zabawę i Gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej, jak fajnie! :) Jeśli Joanna Dilk to Joanna Dikl- czyli ja.:) Przepraszam za spóźnienie, ale praca mnie pochłonęła ...a tymczasem tak miła niespodzianka mnie spotkała! Super. Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już piszę wiadomość i bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  27. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    Może to i lepiej, że nie wygrałam. Mąż będzie musiał jednak wziąć się do roboty z półkami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla Szczęściary i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń