piątek, 8 maja 2015

Finish :)


Tak, tak dziewczyny Kochane,
prace w pokoju Julki 
posunęły się do przodu.

Najważniejsze wykonane i zakupione :)


Strefę do nauki umieściliśmy pod oknem.


   Biurko przywędrowało z mojego gabinetu, organizer nad biurkiem ten sam, tylko kolor pojemników się zmienił. 



Obok komoda, która pochodzi 
z naszej sypialni 
w kolorze biało-brzozowym.


 Regał to tak naprawdę zlepek kubików.

 Różne ich kształty i faktury,
mają wprowadzić twórczy chaos,
by rozbudzać dziecięcą wyobraźnię.

Jednocześnie stwarzają możliwość
 jego rozbudowy przez dodanie kolejnych
elementów.
  


Podstawa regału to półki systemowe
kuchni Metod Ikea, głębokością
dopasowane do stojącego
obok słupka.

Masywne i głębokie - mieszczą największe
książki i kosz z pluszakami. 

Na drobiazgi, wbudowaliśmy minikomodę
Moppe Ikea.

Większość kubików powstała 
z wcześniejszego regału,
wykorzystaliśmy boki i półki.

Półka domek z Pepco 
i heksagon ze sklepu Tiger
zostały pomalowane na biało.

Nasze druciaki także wkomponowaliśmy
w ten zestaw. 



 Półki regału musiały pasować
kolorystycznie do reszty 
wyposażenia.

Stąd ta przeplatanka:
białego, czarnego, żółtego,
szarego i brzozowej okleiny.


Strefę wypoczynku już widzieliście,
bo ona powstała najwcześniej.



Na panelach pleciony dywan.

Dywan biały.

 Wiem, wiem z czym to się wiąże...
ale nie mogłam mu się oprzeć.



Gdy znalazłam na DaWandzie
piękne rękodzieła Pani Wioletty 
z w4design.pl byłam zauroczona :)



Dzierga piękne dywany, pufy, kosze, 
koszyczki, kubeczki...
zajrzyjcie tam koniecznie,
to bardzo zdolna osóbka :)

...

Co nam jeszcze zostało:
kupić krzesło, pościel,
zmieć okleinę na 
przesuwnych drzwiach do garderoby.

No i najważniejsze!

Mamy wspólnie na trzy pary rąk:
córka, mama i tata 
wykonać dekoracje na nowy regał.

Nasza jedenastolatka - niebawem :),
stwierdziła, że z tych maskotek już
wyrosła i stawia na 
coś bardziej edukacyjnego.

To będzie wyzwanie! :)

Dobrze, że mikroskop i globus 
już ma... :)

...

Uf, ale dzisiaj się rozpisałam.

Mam nadzieję, 
że dobrnęliście do końca :)

Dziś piątek, tak więc
życzę słonecznego i ciepłego
weekendu!

Ślę uściski :)







125 komentarzy :

  1. W sumie to bardzo duży pokój! I do tego jeszcze z garderobą! Jest co urządzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten pokój ma garderobę, bo to była nasza sypialnia. Teraz garderoba jest wspólna :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba...ten regał z kubików, genialny pomysł. faktycznie działa na wyobraźnie...a zegar skąd? niesamowity :)...pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały i bardzo spójny pokój :) A jeszcze ten metraż!
    Aż żałuję, że już nie mam dziecka w takim wieku, żeby można było mu urządzić pokój.
    Mój bardzo dorosły syn ma już swoje zdanie, swój gust. Nie mówiąc o tym, że mieszka osobno.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym pokoju także mieszkanka miała dużo do powiedzenia :)
      Dzięki i wysyłam uściski!

      Usuń
  4. Regał wyszedł super :). Widać, że wszystko w pokoju jest przemyślane i pasuje do siebie.
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne i wzajemnie wysyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Świetnie, najważniejsze, że aż tyle wykonaliście SAMI! U mnie ciągle na to brakuje czasu i nie dość, że mnie to wkurza to jeszcze źle się z tym czuję yh Te Wasze druciaki są czadowe! No a dziergany dywan, oj chciałabym taki do naszej sypialni, tak by się wgrał tylko właśnie mam problem, bo nadal mi sie wydaje, że "kiedyś" sama go sobie zrobię ;) Tak to jest jak se baba za dużo na łeb bierze ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana masz rację z tym braniem sobie na łeb :), my dwie baby w domu trzymamy sztamę i szanownego tatę o pomoc prosimy prawie ze wszystkim. Przeważnie robotę odwalamy w dni wolne, bo pracujemy zawodowo i fakt czasu, jak na lekarstwo.
      Dzięki Izuś za miłe słówko :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  6. Fajny pokój, wszystko do siebie bardzo pasuje. Nie przepadam za kolorem żółtym, ale tu podoba mi się w dodatkach. Do tego ten regał z kubików- rewelacyjnie Ci wyszedł. :))
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i ściskam cieplutko!

      Usuń
  7. Pokoik jest piekny, spisałaś się na medal :)))
    Szczególnie spodobały mi się ta skupisko półeczek w jednym miejscu, świetny efekt.
    Pozdrawiam cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho, ho, ho! Spory pokój! I taki...czyściutki. Biurko od mamy?- baja! :D
    I mimo, że wieeeesz Martulek, to nie mój styl, jestem pod wrażeniem.
    Jak Ci się znudzi dywanik- chętnie go przytulę :)))) :PPP
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga Ty masz fajny styl pisania :) Bardzo mi się podoba!
      Ślę cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  9. Jak tu ładnie ! śliczny pokoik :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, też bym przepadła na widok takiego dywanu :) Dla moich chłopaków nie wziełabym białego. Ale myślę, że u Julki już inny etap dywanowy i nie wciera jedzenia ;)
    Bardzo fajnie wygląda pokój i super pomysł z regałem.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak biały dywan i dzieciaki rozumiem i już to widzę :)))
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  11. Fajnie urządzacie pokoik, co ja piszę to salonik :) dywany sznurkowy uwielbiam, sama zrobiłam bialy dla synka, bardzo dobrze się pierze :) Regał świetna kompozycja :) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga właśnie na to liczę, że przepierka w pralce uczyni go ponownie białym :)
      Dzięki za te słowa, ale mnie uradowały :)
      Ściskam!

      Usuń
  12. Wiec tak.. Wszystko ze sobą ładnie współgra, regał baardzo pomysłowy ;)
    Twoja córa nie ma małego pokoju wręcz przeciwnie. ;)) fajnie zaaranżowany i przemyślany.
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że przypadł do gustu :)
      Życzę udanego weekendu!

      Usuń
  13. Przepiękny pokoik, czy mogę w nim zamieszkać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój wygląda wspaniale! Regał z kubików bardzo pomysłowy i efektowny. Młoda panna na pewno bardzo się cieszy z takiego pokoju. A ten metraż....ehhh - tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek pokoju zarezerwowany do zabawy: puzzle, lego a w deszczowe dni skakanka :)
      Serdeczne dzięki!

      Usuń
  15. Wow. piekniście :) Fajny, lekki pokoik dla dziewczynki. Martuś jesteś zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko i kto to mówi :)....kolejna zdolniacha!
      Ściskam, M.

      Usuń
  16. Pokój bardzo mi się podoba, regał wariacki, odlotowy i czadowy. Wszystko fajnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jaki duuuży pokój! zazdroszczę!!! Ten regał - mistrzostwo! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to największy pokój na poddaszu :)
      Dzięki wielkie Martuś!

      Usuń
  18. Kubiki to bardzo fajny pomysł,bo można je łączyć w dowolny sposób i tworzą ciekawą całość :)
    Wchodziłam na podaną przez ciebie stronę ale mi się nie wyświetla ;/
    Sznurkowe dzierganie i ja muszę włączyć bo na razie tylko z wełny robię ;p
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już poprawiłam adres teraz się wyświetla :)
      Fajnie, że pokoik się spodobał!
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  19. Piękne, proste wnętrze, dokładnie tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Julka ma przepiękny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrnęłam ;-)...wszystko pięknie się prezentuję...z chęcią pooglądam te cudne twory Pani Wioletty ;-) a kącik z półeczkami...no szał...pięknie to wszystko skomponowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku! Sama z przyjemnością bym w takim pokoju zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Regał marzenie!Jestem zachwycona pomysłem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Marta super wyszło
    U nas prace właśnie trwaja Zapraszam niedługo
    Dobra robota dziewczyny :-)

    P.S. Co to jest że 11 latki szaleją wnętrzarska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wiek, dorośleją dziewczyny i podoba się im, że mogą mieć swoje zdanie w wyglądzie pokoju :)...choć moja córcia, zmienia je zbyt często :)))
      Wpadnę do Was koniecznie!
      Ściskam, M.

      Usuń
  25. Dzień dobry,
    Oj Marto! Wszystko takie przemyślane, konsekwentne!
    Oj bardzo mi się podoba. Aż trudno oczy oderwać. Chciałabym mieć taki pokój, pomimo że jestem "nieco" starsza od Twojej Młodej Damy :)
    Pozdrowienia dla Was obu!!!
    Ogromnie się zachwycam!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kasiu! Jestem przekonana, że Ty także masz cudowny :)
      Ślę uściski :)

      Usuń
  26. Moja kochana, efekt końcowy rewelacja!!!!!
    Ogromnie mi się podoba:)
    całuski i milutkiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy Natalko :)
      Buziaki!

      Usuń
  27. fajny jasny pokój:) mogę się wprowadzić:) kombinacja z półek i kubików bardzo mi się podoba:) a dywan hmmm....bałabym się ciagłego prania:( ale mam u siebie taki szary:) jest cudny uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pranie pralka będzie robić, ale nie powiem, bo nad szarym się zastanawiałam :)
      Ze względu na ciemny, jak dla mnie kolor paneli padło na biały.
      Ściskam, M.

      Usuń
  28. Ta sowa na poduszce! Udany projekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta poszewka to przerobiona bluzka z aplikacją sowy :)

      Usuń
  29. Kawał pokoju! Jest co urządzać :) Pięknie wyszło. Dywan robi wrażenie, bardzo mi się podoba. Regał super wymyśliliście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Rybko kochana :) Pokoik ma 20 m kw trochę duży :)
      Ściskam!

      Usuń
  30. Świetny ten regał! Marta, pokój prezentuje się nieziemsko, kolory rewelacyjne, całość zgrana perfekcyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Martuś, że Ci się podoba :) Udanego weekendu dla Ciebie!

      Usuń
  31. Oj pięknie wyszło, pokój wydaje się ogromny!
    Pokój już taki dorosły!.
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :) ja myślę, że nie ...samochód scoby doo dostała gdy miała 5 lat a jeszcze wyciąga figurki i się nimi bawi :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. To cudownie, niech dzieckiem pozostanie jak najdłużej, szczególnie w sercu.
      Moja dziesięciolatka uwielbia bawić sie jeszcze Petshop-ami:) niech są dziecinne, to ich czas
      Martita

      Usuń
  32. Jestem i ja, omiotłam wszystkie swoje kąty, nastawiłam pranie- teraz czas na komentarz dotyczący APARTAMENTU Julki! Szczęściara! Nie wiem czy nie jest on większy od mojego mieszkania! ;)))
    Jak zwykle spisaliście się na medal- regał wprost wspaniały- taki różnorodny a jednocześnie uporządkowany!
    Uściski OGROMNE Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty nie przesadzaj z tym apartamentem i w dodatku większym od Twojego mieszkania to dobry żart ....uśmiałyśmy się z Julką :)
      Buziaki i trzymaj się na polu bitwy!

      Usuń
  33. Jak zawsze u Ciebie bosko :) Bardzo podoba mi się biurko. Doceniam również biały kosz z gwiazdkami pod biurkiem. Tak wracam do Twoich zdjęć i wracam i teraz dostrzegłam puf i bujane krzesło. A dziergany dywan cudo - już drżę, że biały ale co tam - wszystko się brudzi niezależnie czy białe czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobre, tylko białe brudzi się częściej :) Ale co tam Aniu, ja prać nie będę tylko pralka :)
      Dzięki i pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  34. Gratuluje! Wszystko komponuje się fantastycznie, a najbardziej podobał mi się regał zlepek różnych kubików, świetny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pomysł zupełnie spontaniczny, tym bardziej się cieszę, że udany.
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
    2. Muszę przyznać, że wszystko pięknie w pokoju wygląda. Masz kochana wyczucie stylu i piękna...brawo! Po prostu bajka pokój. Pozdrawiam

      Usuń
  35. Regał, jak dla mnie mistrzostwo zarówno pod względem: pomysłowości, wykonania jak i praktyczności. Podeszliście do niego bardzo nowatorsko! Córcia ma zapędy na architekta:)))
    Dodatki idealnie współgrają z całością wyposażenia.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękujemy! :) Julka ma tak szerokie zainteresowania, że nie wiem kim ona będzie :)
      Świetnie gra w piłkę nożną i mówi, że będzie piłkarką :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  36. Wygląda super.
    Marto, powiedz jak malował o się te domki z Pepco. Przymierzam się do nich ale nie jestem pewna jak z malowaniem.
    Pozdrawiam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu :) malowałam te półki pistoletem malarskim, farbą do drewna i metalu Śnieżki, ale spokojnie obmalujesz małym wałkiem :) Będzie dobrze!
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  37. Wszystko do siebie idealnie pasuje, pokój SUPER, a najwspanialszy jest regał, jedyny w swoim rodzaju- FANTASTYCZNY :D! Uściski i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropko świetnie, że Ci się podoba :) Bardzo się cieszymy!
      Buziaki :)

      Usuń
  38. Uwielbiam kubiki, wszelkie małe domki i heksagony, a pokój cudowny i taki duży jak mój salon, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także podobają się takie półkowe miksy :)
      Dzięki i ślę uściski!

      Usuń
  39. Bardzo podoba mi się efekt końcowy pokoju Julki :) Jasny, przestronny, naturalny, z bardzo fajnymi dodatkami black&white i dodatkiem żółtego. Jest super, idealny do nauki i zabawy.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki Aniu mieliśmy zamysł, dlatego cieszymy się że wszystko poszło po naszej myśli :)
      Dzięki serdeczne i uściski dla Ciebie!

      Usuń
  40. Julka na pewno zachwycona, bo pokój naprawdę wyszedł cudownie :))
    Pięknie i niezwykle pomysłowo urządzony, ten regał stworzony z kubików rewelacja.... no i ta przestrzeń.... super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Agness :)
      Pozdrawiam sobotnio!

      Usuń
  41. Pokój godny 11-lotaki:) Mam nadzieje, że i moje dziewczyny jak dorosną, to zakochają się w takim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mojej małej nie chodziło o klimat i kolory, tylko o tę powierzchnię właśnie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  42. To mi przypomina mój "nastoletni" pokój - duża powierzchnia, skosy, biurko pod oknem dachowym - ach, jakie to byly wspaniale, beztroskie czasy... :)

    Oby Twoja córka równie miło wspominała każdą chwilę spędzoną w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wymyśliłaś ten regał. Oryginalny mebelek w pokoju. Fakt, masz teraz trudne zadanie z wyborem dodatków na półki. Trudno dogodzić jedenastolatce, znam to z autopsji :)). To co podoba się mnie, już nie koniecznie zachwyca moją córkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :), mamy podobne problemy :(
      Ściskam!

      Usuń
  44. Wyszło ekstra! A ten regał jest świetny! Pomysłowa z Ciebie mama!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko tak idealnie poukładane. Super ;)!

    OdpowiedzUsuń
  46. Duży pokój i można poszaleć wnętrzarsko. Panna rośnie więc i wystrój trzeba zmieniać ;) Idzie Wam to na prawdę świetnie, zresztą niczego innego sobie nie wyobrażałam wchodząc do Ciebie :)
    Powodzenia w dalszym dekorowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna jest ta głowa lego - gdzie ja zakupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie urządzone. Świetny pomysł z tym regałem - półką. Daje duże pole do popisu, można rozbudowywać w nieskończoność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to nam chodziło, by wraz z potrzebą wkomponowywać dalsze półki :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  49. Wyszło super!!! Regał z kubików i wykorzystanie Ikea Method to genialne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się kącik z biurkiem. A najbardziej to, że idealnie pada tam dzienne światło!
    No i zegarek na ścianie -super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Optymalne ustawienie biurka to przy oknie, czy jak w tym wypadku pod oknem, a zegar to ikea:)

      Usuń
  51. Jesteś bardzo pomysłowa i od cholerci zdolna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo pomysłowy regał, niesamowicie złożyłaś tyle elementów w jedną spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zrobiliście ten pokój i jaki on duży :).

    Fajna jest ta głowa z klocków lego. Rzuca się w oczy :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Pokój duży i fajnie..Podoba mi się ten misz masz z półkami.. My właśnie sprzedaliśmy stare meble Hani i czeka nas nowe meblowanie:) pozdrawiam Ciebie i Córkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu przegapiłam druciaki..super!

      Usuń
  55. pięknie :)
    Dywan od w4design wkomponował sie idealnie, zapraszamy ponownie :)
    https://www.facebook.com/w4design
    Pozdrawiam Wioletta Sałasińska w4design

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale super wszystko idealnie się zgrało:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. pięknie i pomysłowo - jestem zachwycona!:) bomba

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny Wam ten pokoik wyszedł. Już sobie wyobrażam, jak córcia musi być szczęśliwa:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie Moja Droga i miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bosko wyszlo,a regal moim faworytem jest!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyszedł świetny pokój! Bardzo podoba mi się ten projekt!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale oryginalny ten regał, jedyny w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super wszystko wygląda! Najlepszy oczywiscie regał i ogólnie gama kolorystyczna się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Efekt prawie końcowy jest zachwycający :) Uczę się współżycia z kolorami, a dzięki Tobie oswajam się z żółciami. Super!

    OdpowiedzUsuń
  64. Biurko jest zachwycające. A pomysł na różne wielkości i faktury panelu na pudełka i książki idealny. Nie mogę sid doczekać okleiny na drzwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Sama chcę mieć taki pokój! I wszystko z niego! Zazdroszczę oj zazdroszczę :-) Pięknie wyszło! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo mi się podoba twórczy chaos :)

    OdpowiedzUsuń