poniedziałek, 18 maja 2015

graphics for free


I jak weekendowa pogoda dopisała? 

U mnie niestety nie :(

Nawet przyplątała się do mnie
 mała niedyspozycja.

 Wirus zagnał mnie do łóżka.

A oto dziś efekt rękodzieł, 
które w nim powstały 
z laptopem na kolanach
i ciepłą, lipową herbatą w ręku.


Z myślą o dzieciach, a może i ich mamach :)

Plakaty, grafiki, postery....
jak zwał, tak zwał :))) 




A dla Ani, Agaty, Alana, Adama......
 i dużo, by jeszcze wymieniać

Jabłko dla wszystkich, którzy je lubią!



B dla Basi, Bożeny, Bronka, Bartka...

Jest jeszcze jedno jabłko i gruszka :)



Piórka na dni jeszcze chłodne,

a C dla Cezarego, Czesia i Celinki :)


Pani i Pan Miś 
może także zawisną 
gdzieś na ścianie.

Wszystkie plakaty 
wrzucam do zakładki
"Coś dla Was"
tutaj klik

Chętnych zapraszam do częstowania :)

...

Udanego tygodnia!

Ś.C.I.S.K.A.M.



85 komentarzy :

  1. świetne grafiki !
    co do pogody - beznadzieja. u nas taki wiatr , że mało głowy nie urwał......
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a ja wiąż czekam na ciepły maj :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. U mnie pogoda była całkiem przyjemna, a w sobotę wręcz letnia...
    Jak widać czasami brak ładnej pogody i mała niedyspozycja przynoszą efekty...co u Ciebie się potwierdza. Super te grafiki, bardzo mi się podobają:)
    Dużo zdrówka Ci życzę i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki Aga!
      Trzymaj się ciepło :)

      Usuń
  3. Fajniutkie! Czy alfabet dojdzie do L i S? ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z czasem na pewno :)....ale jak coś to mogę zrobić te literki i wstawić do zakładki.
      Wpadnij jutro wieczorem, może mi się uda :)
      Ściskam, M.

      Usuń
    2. Fajne! Dzięki! Podpytam dziewczyn czy takie sobie zażyczą do pokoju na ścianę :-)
      Miłego dnia!

      Usuń
  4. Biorę A oraz pióra. :)))))
    Zdrowiej Martuś!
    Na Wysoczyźnie także pogoda zdradliwa i jakoś tak brrr! przeszywająco zimno. Brzydki to maj.
    Na szczęście istnieją rozgrzewające trunki, które mam nadzieję skutecznie podniosą na równe nogi.
    I jeszcze kocyki. I kumpelki. I cudne blogaski i ploteczki ;))
    Poleż i pozdrowiej chwilkę, Kochana!
    Ściskam i poniedziałkowo samych przyjemności życzę!
    :**** Muah!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak Aga :) Pewnie częstuj się, a za życzenia serdecznie dziękuję!
      Dziś już byłam w pracy, ale jeszcze na lekach.
      Udanego dnia :)

      Usuń
  5. U mnie weekend chłodny. Bardziej niż spacery kusiły ciepłe kapcie, kocyk i filiżanka gorącej herbatki Ale dziś od rana już śliczne słonko wyszło, więc mam nadzieję, będzie coraz ładniej :)
    Grafiki świetne :)
    Martuś dużo zdrówka, goń wirusy precz :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agness :) Kochana jesteś. U mnie dziś także słońce, ale wiatr przeszywa na wskroś :(
      Trzymaj się cieplutko!

      Usuń
  6. Choć choroba to nic przyjemnego to efekty Twojej bardzo udane i ciekawe! ;)
    Miłego dnia,
    Anio.

    OdpowiedzUsuń
  7. W weekend faktycznie pogoda nie dopisała, a szkoda.
    Fajne grafiki, szczególnie jabłko i gruszka. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że owocowa z Ciebie dziewczyna :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Grafiki śliczne, a ja życzę Ci duuuużo ZDRÓWECZKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe, cudne, zachwycąjace:) U nas wiatr hula, a ja w pracy ratuję się "farelką". Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieźle w maju się dogrzewać :(, ale my wieczorem jeszcze także przepalamy :)
      Ściskam zatem cieplutko! :)

      Usuń
  10. Twoje grafiki wywołały mój uśmiech, świetne :D, a najlepszy jest pan Miś w kapeluszu ;)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Kropko, że Cię rozśmieszyły :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  11. u mnie w sobotę pogoda dopisała:) a jabłuszka świetne, ale tylko na papierze, bo mam uczulenie:(

    pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre :), ale zdrowie ważniejsze!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Ale suuuper!:)))) Dzięki Martuś, zwłaszcza gruszka mnie urzekła. Uściski wielkie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) jak się przyda Olu to bierz :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  13. Gruszka i piórka wpadły mi w oko! Fajne grafiki stworzyłaś :)

    Dużo zdrowia, ściskam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas było róznie, raz słońce raz deszcz, choć co mnie najbardziej martwi, to fakt, że jest dość zimno, jak na maj.
    Piekne grafiki, takie inne, indywidualne :))
    Miłego tygodnia zyczę Marta i zdrówka dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na najpiękniejszy moim zdaniem miesiąc roku, to pogoda kapryśna, aż szkoda :(
      Ale cóż może jeszcze się poprawi :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  15. Super grafiki ! Na pewno wiele osób skorzysta .. i ja tez .... :-))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też ziąb. I ciągle wieje... Wracaj do zdrowia, u nas już lepiej. Młody poszedł dzis nawet do przedszkola. A grafiki są super, artystka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha taka wiesz...:))) ale dziękuję i ślę uściski!

      Usuń
  17. Pan Miś jest świetny!!!!
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo twórczy ten czas w łóżku był ;) Ja w chorobie nie jestem w stanie nic stworzyć. Ale i na łóżko nie mam szans. Chyba, że właśnie jest weekend i mąż w domu ;)
    U nas ten weekend pod hasłem 'armagedon'. Pogoda zmieniała się, jak w kalejdoskopie. Ale tydzień zaczynamy już z nową energią i pomysłami.
    Pozdrawiam ciepło i zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie, jak ja jeden dzień na wypocinach :), a na drugi już jak strzała latam :)))
      Nie dopadło mnie tylko lekkie przeziębienie :(.
      Dzięki serdeczne! Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Bardzo lubię jabłka :)) My całą rodziną nad morzem, zimno jak diabli, ale na szczęście nie pada, więc zwiedzamy, zwiedzamy!
    Pozdrawiam cieplutko!
    M.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Was to nosi :) Ale dobrze...zwiedzajcie, a potem rozgrzewajcie się herbatą!
      Buziaki :)

      Usuń
  20. Świetne grafiki, na pewno którąś się poczęstuję :) super że się podzieliłaś swoimi grafikami :) pozdrówka cieplutkie i zdrówka życżę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  21. Bardzo fajne literkowe pomysły graficzne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że wpadły w oko :)
      Udanego wieczoru!

      Usuń
  22. Świetnie Ci wychodzą :) Pozdrawiam cię i zdrówka życzę!:)
    Pogoda niestety nas nie rozpieszcza... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a to taki piękny miesiąc :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  23. Bardzo fajne i wesołe postery :) Marta, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Herbata lipowa jest dobra na przeziębienie, a zwłaszcza na gardło, też ją stosuję gdy jestem chora.
    Pozdrawiam ciepło :)
    Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu serdeczne dzięki :) Leczyłam się w sobotę, ale dziś już na chodzie jestem, tylko oczywiście palny weekendowe nadal zostały tylko planami :(
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  24. cóż za twórcze chorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć tyle, albo aż tyle mogłam zrobić :)

      Usuń
  25. Śliczne grafiki (piórka już nawet wiszą u mnie nad biurkiem;)) Dużo zdrówka życzę!!!
    P. S. Herbata lipowa to u nas też lekarstwo nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne:) A te piórka rewelacja!
    cudownego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Natalko, że się podobają :)
      Wzajemnie dla Ciebie także!

      Usuń
  27. Świetne. Życzę zdrówka ;) U mnie niestety też jakieś wirusy krążą w powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mamy maj, jaki mamy bardziej kwiecień przypomina :(
      Ściskam :)

      Usuń
  28. Zdecydowanie zawiśnie u mnie "misiek gentleman" w kapeluszu ;) Dobra robota! Szkoda, że powstawała w okolicznościach niedyspozycji, ale czas widać wykorzystałaś owocnie!

    Zdrówka Kochana!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, już o wiele lepiej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. Cudne grafiki. Dużo zdrowia życzę. Nas też położył parszywy wirus także zasmarkani jesteśmy, ale byle do przodu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, byle do przodu! :)
      Miłego dnia :)

      Usuń
  30. O jakie piękne plakaty z jabłkami szczególnie w moim guście:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdróweczka Martuś! U nas tez nie do konca zdrowo, ale cieply weekend mozna bylo wykorzystac na spacerek :) Grafiki superaśne zdolniacho! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Aga :). Mam nadzieję, że pamiętasz o mnie!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Aaaa same cukierki! Świetne te grafiki, może i ja coś skubnę dla siebie... :)
    Maj narazie nas nie rozpieszcza pogodowo, ale wciąż mam nadzieję że już niedługo i będziemy mieć pogodę 25 stopni z pięknym słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taką pogodę poproszę :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  33. Fajowne! Taki plakacik będzie chyba super dodatkiem do prezentu urodzinowego dla mojej chrześniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) jeśli się podobają proszę się częstować :)

      Usuń
  34. Wstrętne choróbska!! Ale są plusy, bo powstało coś kreatywnego :) fajne grafiki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo się uzbierało u Ciebie pięknych inspiracji wszystkie widziałam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty będziesz Kasiu nadrabiać zaległości blogowe? :)
      Witaj serdecznie! :)

      Usuń
  36. Moja literka jest :) Jak dobrze, że moje imię ma dwie opcje literowe ;)
    Zdrówka życzę!
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi jest ale niebawem i O się znajdzie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. No proszę pogoda czy zdrówko nic Ci nie przeszkodzi w pracy twórczej :).

    Spodobało mi się jabłuszko z rumieńcami i miśki :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Marta, Świetne grafiki!
    Czym ty nas tu jeszcze zaskoczysz?

    Misiak w kapeluszu odlotowy!!!!!!!!!!!!!!
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  39. Same śliczności, piórka mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie podobnie chorobowo było, a grafiki świetne :)

    OdpowiedzUsuń