niedziela, 31 maja 2015

Na wycieczkę...zapraszam :)


A dziś witam nietypowo, bo niedzielnie :)

 Mam nadzieję, że nie macie mi za złe?


Ale właśnie wróciłam z leśnego 
spaceru i czytam, że niektórym
 pogoda niestety spłatała 
figla na weekend:(

Dlatego postanowiłam
zabrać Was Kochani
na spacer po okolicy :)



Dziś bez zbędnych słów,
tylko słońce, natura i my :)















I to koniec krótkiej,
krajobrazowej wycieczki.

Może udało mi się poprawić nastrój,
choć co niektórym zawiedzionym
niedzielną pogodą :)


Zatem udanego popołudnia!

44 komentarze :

  1. Ale pięknie! Chciałabym mieszkać w takiej okolicy :)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda cudowna, ale ta twoja okolica zalesiona, piękna....aż czuć zapach drzew i wody

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Też muszę kiedyś pokazać moją okolicę :-) U nas na szczęście słonecznie - wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. W pięknym miejscu mieszkasz. Na widoki napatrzeć się nie mogę:)) muszę eMa i córcię wyciągnąć na spacer nad jeziora :))
    Uściski , miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie!!! Piękne zdjęcia, dzięki którym poczułam się jakbym tam była:)
    wspaniałego nowego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście słonecznie i leniwie, ale widzę, że i u Ciebie słonka nie zabrakło! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :) udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja niedawno wróciłam z wyprawy rowerowej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wycieczka na łonie natury :) Również uwielbiam takie wyprawy :)
    Miłego wieczoru Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry,
    Oj zazdroszczę takiej wyprawy. Cudne okolice, świetne zdjęcia!
    Oj pogoda, pogoda, że też przeważnie daje w kość, jak nadchodzi weekend, a jak czas wracać do pracy to zapowiadają poprawę....
    pozdrawiam i dziękuję za fotorelację - piękna
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna okolica! U mnie pogodowych niespodzianek nie było, ale jakiś taki zanik mocy spowodował, że cały dzień spędziłam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna okolica! Zabieraj nas częściej na takie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna okolica! Co prawda u mnie pogoda też dopisała, ale z chęcią wybrałam się na wycieczkę :)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Na piękny spacer nas zabrałaś. Lubię takie miejsca i takie chwile:))) Jest cudownie.
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia. Chciałabym mieszkać w takiej okolicy

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj! No, co to mi umyka takie piękne zdarzenie? Hah! :)))))
    I u Was romans z naturą!
    Wspaniale!!!
    Słysze tę ciszę, po prostu. A już ścieżki dokądś wraz z Łobuzami lubimy najbardziej. Zawsze się zastanawiamy, co jest na końcu.
    Pozdrawiam Kochana! Dobrego tygodnia! :***

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak odpoczynek na łonie natury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie tu, aż się chce wakacji ciszy i błogiego lenistwa

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna okolica. Dziękuję, że choć na chwilkę przeniosłam do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas pogoda była przepiękne ale i tak z przyjenością się przespacerowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Marta...ja bardzo lubię takie wycieczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :) Nam też pogoda dopisała i chodziliśmy po Puszczy. Ufam, że żaden kleszcz mnie nie polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękną masz tą okolicę :-) U nas od wczoraj też piękna pogoda , więc też może zorganizujemy jakąś wycieczkę .. Pozdrawiam Cię słonecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. "Zielono mi jak w niedzielę" :)
    U nas sobota była w kratkę. Ale w niedzielę już piękne słoneczko, które pozwoliło na pozytywnie wyczerpującą wycieczkę rowerową :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie wycieczki.Sa super.Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)Milego dnia.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie okoliczności przyrody. Spokój, harmonia i tylko łono natury.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są cudowne. Takie spokojne i harmonijne! Bardzo klimatyczne:)

    Pozdrawiam:)
    zuzia z kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście u mnie niedziela była piękna (bo o sobocie to szkoda mówić ;) ), ale i tak dziękuję za wycieczkę. Najbardziej ujął mnie łabądek :) Zawsze lubiłam "Brzydkie Kaczątko" stąd moja wielka sympatia do łabędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię spacerki zwłaszcza w tak pięknych okolicznościach przyrody.
    Dziękuję, ze mogłam Tobie potowarzyszyć:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj uwielbiam takie wyprawy, spacery na świeżym powietrzu wtedy czuje że odpoczywam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne polskie krajobrazy, za takimi tęsknię najbardziej...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marta, w jakim pięknym, sielskim miejscu Ty kochana mieszkasz. :) Przyroda wręcz puka do Twoich drzwi. Cudna, niedzielna wycieczka! :) Ściskam Cię mocno, Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne, sielankowe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale masz piękną okolicę. :) Cisza, spokój, zazdroszczę. :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Docenia się takie sąsiedztwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Martus cudne okolice masz i nie dziwie sie, ze lubisz je odwiedzac :)

    OdpowiedzUsuń