czwartek, 28 maja 2015

poszewka d.i.y.


Tym razem pomysł na zmalowanie 
poszewki wyszedł od Julki :) 

Cieszy się, ze swojego pokoju 
i pomyślała o własnym wkładzie twórczym.



Bardzo mnie pozytywnie zaskoczyła,
choć z dozą sceptycyzmu 
podeszłam do jej pracy.

Moje dziecko jest bardzo żywiołowe, 
kocha piłkę nożną i mogłaby 
hasać od świtu do nocy na podwórku, 
a tu zwrot zainteresowań :)

Pamiętam, gdy wspólnie zrobiłyśmy 
pieczątkową poszewkę w sowy, 
pisałam o tej tutaj klik. 

A teraz samodzielna praca 
z własnym pomysłem :) 



I powiem Wam, że jestem z niej dumna!

Pierwsza poszewka zaliczona
na medal :)


Chyba tylko w wyobraźni dziecka
 może powstać tak nietypowy  wzór :)

...

Wysyłam do Was
słoneczne pozdrowienia!

Buziaki :)


114 komentarzy :

  1. Co można powiedzieć? Masz bardzo zdolną córkę :) A co to będzie za kilka lat?
    Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi, że za kilka lat będzie architektem :))) Ale ile razy jej się zmieni, to kto wie? :)
      Ściskam, M :)

      Usuń
  2. Wzór godny zawodowca. Bardzo mi się podoba. Pozdrowienia i gratulacje dla Julki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszyła się, że może w końcu wykorzystać do czegoś szablony różnych okręgów :)
      Stąd może ten pomysł? :)
      Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  3. faktycznie wygl ada genialnie, nic dodać nic ując

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna super pomysł zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam, oglądam i "Ale zaraz, to ona ten wzór sama..?". Zawodowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama, sama, zapytała o to jak zrobić kreski na poszewce, by równe były, bo nie ma takiej długiej linijki :)

      Usuń
  6. Myślałam, że to diy jak uczyć poszewkę. Byłam pewna, że to gotowy materiał. No bomba wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu niespodzianka :) Biała poszewka z biedry leżała już jakiś czas temu, a więc doczekała się na kreatywność córki :)

      Usuń
  7. Marta! No mega!!! Musicie otworzyć sklepik z dziełami :D Naprawdę szalowy wzór :)))♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję, ale czy to nasze wszelakie, rękodzielne szaleństwa by się sprzedawały? :)

      Usuń
  8. Masz powody do dumy :) Świetny pomysł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. niezły grafik z niej! Fajne kolorki i świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Pomysłowa Julka po mamie :) Poszewka prezentuje się super, bardzo mi się podoba. Jest taka wesoła i słoneczna !
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna poducha :-)) A ja szukam poszewek do mojego pokoju :-)) Byłam chyba we wszystkich sklepach, ale jak na razie nie znalazłam odpowiedniej.

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie tak jest, że gdy nastawiamy się na zakupy to klops :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. WSPA-NIA-ŁE!!! chyba nadajemy na podobnych falach, bo z Krzyśkiem też bazgrzemy na tkaninie. Później wrzucę nasze bazgrołeczki.
    Julciu, Twoja wyobraźnia mnie baardzo ujęła!!! Zdolna dziewczynka! Gratuluję Mamie córci!
    Dobra robota- idę pokazać Krzyśkowi!
    Ściskam dziewczyny!!!
    :***!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: Jak znowu napiszę "oddawaj", to też nic z tego? ;) ;)
      Pozdrawiam mocno! :D!!!

      Usuń
    2. Aga :) zmalujecie sobie poszewkę z synkiem! Pewnie motyw samochodu, albo piłki się pojawi :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  13. Zatkało mnie z wrażenia. Patrząc na same zdjęcia, byłam przekonana,że to fabryczna tkanina. Gdy zobaczyłam zdjęcia z białą tkaniną i pisakiem, moje oczy zrobiły się wielkie jak 5 zł, a jak już doczytałam, że to dzieło twoje córy to WOW :) Gratuluję :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu moja córka w czerwcu kończy jedenaście lat i interesuje się designem :)
      Kiedyś wypakowuję w paczki wyciskacz, a ona mówi o Starca sobie kupiłaś? :)
      Ściskam!

      Usuń
  14. Na początku pomyślałam, że to jakaś nowa kolekcja jednej z domorosłych firm . No po prostu bomba!!! Jak z fabryki. A co to za mazaczek?? tez taki chcę- można prać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pisak do tkanin zakupiony w empiku, jeśli tkaninę przeprasujemy to wzór przy praniu nie zejdzie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Aż ciężko uwierzyć, że to praca Twojej córki, wyszło FANTASTYCZNIE, pełny profesjonalizm :D
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wskazówek się nie obeszło, ale wzór stworzony jej rączką :)
      Pozdrawiam piątkowo!

      Usuń
  16. Genialna! Myślałam że to gotowa tkanina! Niech działa dalej, zachęć ją, ja bym była ciekawa co jeszcze potrafi zmalować na poduszce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to nie był jednorazowy wyczyn :)))
      Miłego weekendu!

      Usuń
  17. Świetna poszewka!!! Marta, bardzo pomysłowa dziewuszka Ci rośnie :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i ślę pozdrowienia! :)

      Usuń
  18. Jestem pewna, że kreatywność odziedziczyła po mamie!
    super!
    całusy dla Was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz :), a może to tylko jednorazowa robótka z powodu deszczu na dworze :)
      Buziaki, M :)

      Usuń
  19. Poszewka zdecydowanie na medal, słusznie jesteś dumna! :) Nie wiedziałam, że tak się da :O Też ciekawa jestem co to za mazak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mazak do tkanin, można kupić np. w empiku. Po zmalowaniu poszewki, by farba nie ścierała się przy praniu należy ją utrwalić prasując żelazkiem :)
      Spróbuj to łatwe.

      Usuń
  20. Nie no... Masz po prostu w domu uzdolnioną młodą projektantkę :))) Gratuluję! Ten wzór bardzo przyciąga oko - i tak jak większość komentujących - po pierwszym spojrzeniu na zdjęcie sądziłam, że chodzi o szycie, a nie malowanie wzoru..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi, hi nie szycia moja mała jeszcze by się nie podjęła, choć może kiedyś złapie bakcyla :)
      Serdeczności dla Ciebie!

      Usuń
  21. Dzień dobry!
    Wzór nie do podrobienia. Świetny pomysł, świetny kolor i nieziemska pracochłonność, która się opłaciła.
    Ogromnie mi się podoba - a jestem bardzo wybredna :)
    pozdrawiam serdecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kasiu :) Fakt, siedziała nad tym malowaniem całe popołudnie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. Twoja córcia odziedziczyła niesamowity talent i kreatywność po mamie :))
    Super poszeweczka :)
    Uściski serdeczne, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  23. Masz zdolną córę :)
    Poszeweczka wyszła rewelacyjnie :)
    Jakiś specjalny mazaczek ?
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mazaki do tkanin w różnych kolorach :)
      Dzięki wielkie i pozdrawiam!

      Usuń
  24. Poduszka wygląda profesjonalnie:) Gratuluję Julci talentu!
    Bardzo ładny odcień żółci wyszedł. Kiedyś muszę spróbować jak to jest z tym malowaniem na tkaninie;)
    Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz Kasiu koniecznie coś zmalować :)
      Udanego weekendu życzę!

      Usuń
  25. Wow! Bardzo zdolna osóbka z Twojej córki :)
    Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka matka taka córka. Obie zdolne, pomysłowe i kreatywne. Taka zrobiona samodzielnie rzecz cieszy podwójnie (... albo potrójnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to nie było jednorazowe, bo tak naprawdę jej zamiłowania kręcą się wokół sportu :), ale dziękuję serdecznie!

      Usuń
  27. Super. Tylko pozazdrościć pomysłu. Wzorki kojarzą mi się z tkaninami w sklepie Ikea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, muszę kiedyś zwrócić uwagę na tkaniny w Ikea :)
      Dzięki!

      Usuń
  28. Woooow, świetny wzór! Wygląda bardzo profesjonalnie:) Zdolniacha z Twojej córki, ale co tu się dziwić, skoro ma tak utalentowaną i pomysłową mamę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ją raczej, jak coś najdzie to działa :) Ale dobre i to od czegoś trzeba zacząć! :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  29. Masz zdecydowanie powod do dumy Marta.
    Poszewka wyszla super, a dziecko najwyrazniej idzie w slady mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Marysiu!
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  30. Oj coś czuję, że z Twojej córci wyrośnie projektantka.... no mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha ja chciałbym, ale czy ona? :)
      Uściski :)

      Usuń
  31. No ja na pewno bym nie wymyśliła takiego fajnego wzoru! Czysta energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana! Trafne określenie :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  32. no i powinnaś być dumna! świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  33. to ty sama takie printy robisz.... bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja, tylko moje jedenastoletnie dziecię :)

      Usuń
  34. :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aż zabrakło mi słów!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pełna podziwu. Poszewka pierwsza klasa;) Pogratuluj córci ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aniu! :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  36. Poszewka jak z jakiegoś scandi sklepu, śliczna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj wielkie brawa, podziwiam za pomysł i cierpliwość :) Pięknie dziewczyny :) pozdrawiam Was obie aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cierpliwością to trzeba się wykazać :), ja bym nie dała rady chyba! :)
      Dobrego dnia!

      Usuń
  38. Wzór jest niesamowity!!! Może Ikea by go od Was odkupiła? Jestem nim szczerze zachwycona. Wychodzi na to, że masz dziecko wszechstronne skoro i piłka nożna i malowanie jest w sferze zainteresowań. Wychodzi na to, że twórcza mama ma twórczą córkę :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, oby tak było :) Gdyż naprawdę rzadko robi takie manualne prace, ale rozwijanie pasji i zainteresowań dopiero się w niej kształtuje!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  39. Super. Niesamowita inwencja twórcza i talent.
    Pozdrawiam :)))
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Cieszę się :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  40. Poszewka jest po prostu cudowna!! Nie chce się aż wierzyć, że samodzielnie wykonana. Brawo dla córki! Zdolniacha z niej!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie! :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  41. ooo jaaaa, a myślałam, że to gotowy materiał z takim super wzorkiem! do opatentowania i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha świetne! :)
      Pozdrawiam piątkowo :)

      Usuń
  42. Fajnie wyszło, pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama to zmalowała? No nieźle, widzę cała Twoja rodzina taka kreatywna. :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :) linie pomagałam równo odrysować, a potem sama :)
      Dzięki i ślę uściski!

      Usuń
  44. bombowo to wygląda, Julka jest niezwykle pomysłowa! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wzór genialny:) mega profesjonalny w sam raz na poszewkę, zasłony i co tam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :) Kurcze, a ja w zasłonach nie gustuję :(, ale bieżnik i owszem!
      Tylko, że ta poszewka to do jej pokoiku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  46. Odjazdowa poducha!!!! - Ma dziewczyna wrodzony talent - no ciekawe po kim ? :P
    Pomysł jest genialny, chyba podkradnę, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba ilość komentarzy mówi sama za siebie, ale dołączam z przyjemnością do komentujących :) Przy pierwszych zdjęciach pomyślałam, że to chyba nie ta w żółte wzorki, bo to ewidentnie jakiś print, z którym tkanina jest pewnie masakrycznie droga! hehe :D a tu proszę! świetny pomysł! ŚWIETNY! Gratuluję utalentowanej córki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkanina nie droga, nawet poszewka nie droga...całe 4zł w biedrze :)
      Ale to co wymyśliła jest fajne!
      Dziękujemy cieplutko :)

      Usuń
    2. sama poszewka nie droga, ale z printem już by mogła osiągnąć zawrotnie wysoką cenę! ;D

      Usuń
    3. Może nie zawrotna, ale tłusta ćwiartka za 10 zł to na bank :)

      Usuń
  48. Kreatywna mama musi miec kreatywne dziecko!! (nawet jesli lubi czasem pograc w piłke ;) Wzór jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  49. nonono... a powiem Ci szczerze, że tak na szybko szukałam odnośnika do miejsca skąd pochodzi materiał.... :) Zdolna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może to dopiero początek malunków na materiale? :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  50. O kulesz belesz! Myślałam, że to Twój print i zaraz poniżej pokażesz nam jeszcze jeden od córci. A tu masz. Dziecię Twe mega kreatywne i zdolne. Jak widać - robi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. genialna! wzór wyjątkowy i niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiekna! Podoba mi się ogromnie. Buziaki dla małej artystki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje dla córki, poszewka wygląda genialnie! Wzór świetny, widziałabym go na ubraniach...spódnica, sukienka, bluza...:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wzór jest genialny, zdolne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń