czwartek, 14 maja 2015

virtual assistance


Ach dni choć długie i to tak 
zawsze czasu za mało.

Na co? 

Aby pokończyć zaczęte projekty. 

Kilka z nich to dzieło rąk naszych 
wspólnych, a kilka jest zapisanych 
na mojej osobistej liście :)

Już jakiś czas temu napisała do mnie Alina.

Alina jest wirtualnym, cichym
 bywalcem domku przy lesie. 

Poprosiła mnie o pomoc, a raczej 
doradę w remoncie sypialni. 

Współpraca odbywała się wyłącznie 
drogą mailową :).  

Kilka inspiracji, jak ma wyglądać sypialnia
 z jej marzeń i moje pomysły na ten temat, albo ja wyszukiwałam w necie okazyjne perełki
 podsyłając jej linki. 

Takie...wiecie, luźne propozycje :)

Bardzo przyjemne doświadczenie
i miła współpraca.

Przy łóżku stanęły stoliki
w wersji czarnej.
 
Jeden uwieczniłam w kadrze :)


I co myślicie o tej
wersji kolorystycznej? 

...

W sypialni na ścianie,za wezgłowiem 
łoża położone zostały nieoheblowane,
stare dechy.

Łoże białe, całe tapicerowane
i po bokach ta wersja nocnych 
stolików.



Wyobrażacie sobie? :)

 ...

Witam serdecznie
nowych zaglądaczy!

Wpadajcie na wirtualne
pogaduchy :)


Pozdrawiam Was Kochani!

B.u.z.i.a.k.i





83 komentarze :

  1. Ach.... cudnie. Te nieheblowane dechy!!! Stoliki piękne, leciutkie. Brawo Martuś. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą wyglądać świetnie :) Niestety jeszcze efektu nie widziałam.
      Ślę uściski :)

      Usuń
  2. chętnie bym to zobaczyła!
    a stoliki, ach, nieodmiennie mnie zachwycają, są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także Kochana, efektu końcowego jeszcze nie widziałam :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wyobrażam, choć byłoby super zobaczyć sypialnię w pełnej krasie! Stoliki bardzo mi się podobają, może kiedyś...
    ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś, już z detalami? :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  4. Tego czasu to zawsze brakuje, niestety.
    Stoliczki są cudne Marta :))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu Ty też tak masz, że aby patrzysz i...o kurcze już piątek :).
      Czas leci mi przez palce dosłownie.
      Buziaki! :)

      Usuń
  5. Stoliki cudne, jak wszystkie Twoje prace :)) Wyobrażam sobie jak pięknie wygląda sypialnia a tymi nieoheblowanymi dechami, fajnie byłoby ją zobaczyć :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak tylko fotki dostanę to zaraz umieszczę :)
      Miłego wieczora! :)

      Usuń
  6. Stoliki cudne. Taka wersja nocnych stolików mi się podoba.
    Ja chyba odkurzę maszyny mojego taty i wezmę się do pracy. Tyle fajnych rzeczy możnaby zrobić. Ach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, jeśli masz takie możliwości i jeszcze kogoś z fachową radą... koniecznie :)
      Ślę serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  7. Martuniu, nie znam bardziej kreatywnej osoby od ciebie:)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko wiesz my na 4 ręce działamy, a teraz już i Julka bawi się w mały hand made :)
      Dzięki cieplutkie!

      Usuń
  8. Poproszę o zdjęcia ;-) Stoliczki cudne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście umieszczę jeśli będę mogła :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. śliczny stolik !
    Pozdrawiam Cię Martuś

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witaj! Miło Cię gościć w domku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. jeszcze chwila i ...produkcja zacznie się na wysoką skalę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałabym rady :(, i tak pogodzić rodzinę, dom, pracę zawodową i pasję to dla mnie nie lada wyzwanie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Dzień dobry.
    Tak, tak, mi też te dni lecą przez palce i o dziwo siedzę po nocach częściej niż zimą, bo za dnia czasu brakuje, chociaż nic nie przyrasta.
    Twoja opowieść o sypialni brzmi apetycznie, tylko czy nieheblowane dechy w węzgłowiu łóżka to praktyczne rozwiązanie? Bo że spektakularne, to nie zaprzeczę. Oprócz wrażenia cenię sobie i praktykę, więc chyba bym je lekko przetarła i polakierowała, żeby łatwiej zetrzeć kurz i ewentualnie nie zniszczyć poszewek poduszek, gdy komuś się zachce oprzeć o ścianę, np. czytając książkę...którą później odłoży na mega szpanerski stolik. - przepraszam że tak kwaszę...
    Ach, że też nie mam miejsca na taki stolik... :)
    Pozostaje zazdrościć. - mi się podoba jego kolorystyka drewno z czarnym - bardzo skandynawsko!
    pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu te deski są zabezpieczone, a łóżko ma tapicerowany zagłówek, czyli poszewki na poduszce nie powinny się niszczyć :). Niestety nie widziałam jeszcze efektu końcowego w dobrej jakości, więc nie mogę umieścić fotek :(.
      Udanego wieczoru!

      Usuń
  13. Piękny stolik! Wyobraziłam sobie pokój, musi fajnie wyglądać. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stolik - chętnie bym zobaczyła go w pełnej krasie w swoim nowym otoczeniu. Może pani Alina podeśle zdjęcia, co? ;) ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak :) Te, które widziałam są niestety ale słabej jakości :(
      Ślę uściski!

      Usuń
  15. Marta, te stoliczki są cudowne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stolik ! Taki w moim stylu :-) Pozdrawiam ciepło :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę i życzę udanego weekendu! :)

      Usuń
  17. Świetne! Nie ma to jak zadowolony klient :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie wersje piękne! Ja bardzo lubię graficzne czarne linie na białym tle- a taki widok przedstawiają te stoliczki i ten druciany ażur wyszedł przepięknie- jest symetryczny a patrząc z boku wydaje się, że nie :) Życzę Ci jak najwięcej takich "zleceń"!
    Ślę uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie było, żadne zlecenie raczej drobne porady :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  19. stolik wyglada rewelacyjnie, obie wersje mi się podobają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem, jak ta sypialnia wygląda. Wyobraźnia podpowiada, że bosko :) z czarnymi stolikami :)))

    Pozdrawiam wieczornie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę to w głowie w całości i moim zdaniem jest super!
    Stoliki są boskie :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wyobraźnia wyzwala w nas kreatywność :)
      Dzięki!

      Usuń
  22. Stoliki rewelacja! Ciekawa jestem tego połączenia surowych desek i tapicerowanego łóżka ;)

    Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie jest widać tak tej tapicerki, a plecy łoża nie są pikowany tylko cienkie i gładkie to komponuje się całkiem, całkiem :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. O jakie stoliki! Cudo ! Leciutkie, piękne!
    Martuś gazetnik jest już u mnie i cieszy mnie szalenie. Dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj u mnie także ten stolik na tapecie. Uwielbiam go, gdybym miała miejsce, chciałabym także i wersję czarną. U mnie służy jako stoliczek kawowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu u mnie też w tej wersji :). Widziałam ładnie go wkomponowałaś!
      Ślę uściski :)
      Marta

      Usuń
  25. Świetne te stoliki, jestem pod wrażeniem, jak z katalogu :D
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha dobre :) Kropko bez przesady :)
      Ściskam!

      Usuń
  26. Martus moja wyobrażnia ruszyła - jest dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stolik rewelacja, bardzo podobają mi się własnie w tym stylu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Aga :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  28. Twoje stoliki są bardzo efektowne i niebanalne, jestem zachwycona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :)
      Życzę udanego weekendu!

      Usuń
  29. Mega zdolna Bestia z Ciebie :) Nie mogę wyjść z podziwu, że Ty tak sama ten stoliczek własnymi rękami. Genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cztery ręce :) moje i mojego K :)
      Dzięki!

      Usuń
  30. Stoliki są świetne. Już kiedyś się takim zachwycałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam piątkowo i życzę udanego weekendu! :)

      Usuń
  31. Stolik jak najbardziej mi się podoba.Kolor pasuje idealnie. Całość dobrze się prezentuje.
    Bardzo fajne udane aranżacje.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Aniu, że Ci się podoba :)
      Udanego weekendu dla Ciebie!
      Ściskam :)

      Usuń
  32. Bardzo spokojnie, bez nadęcia...stolik oczywiście rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki Madziu!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły do gustu :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  34. Uwielbiam Wasze dzieła! Tylko patrzeć jak się rozrośniecie w swoich działaniach:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu brak czasu, wciąż dzień za krótki :)
      Udanej niedzieli!

      Usuń
  35. Wyobrażam sobie:-) Musi być wspaniale! Wasze stoliki są niesamowite!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Stoliki super i można jeszcze coś na nich powiesić do ozdoby :).

    Oj tak wyobraziłam sobie i efekt będzie cudny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do środa coś włożyć :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  37. Też tak mam, że aby zakończyć zaczęte projekty zawsze mam za mało czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba biorę za dużo sobie na głowę :)
      Pozdrawiam także!

      Usuń
  38. uwielbiam te Twoje stoliki:) cudne, delikatne....

    OdpowiedzUsuń
  39. Znowu pięknie! I tak cały czas :-)
    Czeka tyle osób na efekty wnętrza - chcemy zobaczyć! :-)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń