czwartek, 11 czerwca 2015

100...



Dziś pada magiczna dla mnie 
liczba....napisałam właśnie 
setny post :)

I tak, jakoś zamyśliłam się troszeczkę...
czy dużo to, czy mało? 

Przecież tak niedawno był pierwszy, 
kiedy to nieśmiało bardzo 
zaczęłam raczkować w blogosferze:) 

Nie byłam pewna, jak mnie przyjmiecie, 
czy spodobają się Wam - Kochani 
moje pomysły..., 
a tu proszę tak zleciało 
10 miesięcy mojego blogowania :)

Piszecie do mnie tu, piszecie 
na skrzynkę i staram się 
odpowiadać na wszystkie zapytania.

Na jedno odpowiem tu i teraz :) 
zwyczajnie brak mi czasu 
na inne portale społecznościowe, 
może za jakiś czas będę na fb,
 może będę miała konto na ISTA, 
ale nie mogę nic obiecać:) 
 
 Należą się Wam podziękowania 
za ogrom odwiedzin i serdeczne słowa.

Dziękuję, że ze mną jesteście :)

I z tej okazji zapraszam
na G.I.V.E.A.W.A.Y !



 A oto lampka, którą zrobiłam 
na tą okazję :)

Zapewne wiecie, że lubię połączenia
różnych materiałów.

Stąd pomysł na CRANE LIGHT 
z drucianym kloszem.

Pierwsza tego typu lampka
powstała 5 lat temu i służy
mi do tej pory :)



Pisałam o niej w tym poście klik.

A teraz tą chcę obdarować kogoś z Was.

I co?...bawicie się!

Mam nadzieję, że tak? :)

Obowiązujące zasady powszechnie znane:

1. Proszę pozostawić komentarz 
pod tym postem.
2. Udostępnić podlinkowany baner, 
który znajduje się poniżej, 
na swoim blogu.
3. Będzie mi miło jeśli zostaniesz 
gościem domku przy lesie i dodasz bloga 
do obserwowanych, ale nie jest 
to warunek konieczny.
4. Osoby nie prowadzące bloga, 
także zapraszam do zabawy.
 Proszę jednak o pozostawianie 
adresu email.
5. Zabawa trwa do 3 lipca godz. 24.00, 
a wyniki ogłoszę 6 lipca.

A oto baner, który zabieracie :)

Ściskam już weekendowo!

Do następnego napisania :)









105 komentarzy :

  1. Byłoby grzechem nie spróbować swojego szczęścia w rozdaniu z tak PIĘKNĄ nagrodą:) Blog obserwuję od jakiegoś czasu, a banerek obiecuję wstawić jak tylko będę miała dostęp do mojego laptopa (na mobilnym urządzeniu noe ogarniam:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie serdecznie gratuluję setnego posta! I życzę Ci aby każdy kolejny miesiąc w blogosferze dawał Ci wiele satysfakcji i generował nowe ciekawe pomysły :)

    Oczywiście w rozdaniu chętnie wezmę udział, choć jak to mówią mam bardziej szczęście w miłości ;)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że piszesz, że jesteś z nami, że pokazujesz tutaj swoje pomysły i talent :)
    Lubię zaglądać do domku przy lesie bo znajduję tutaj zawsze coś ciekawego :)
    Lampka jest genialna! Aż nie wiarygodne, że mogło powstać coś tak super z połączenia tak różnych materiałów :) Oczywiście spróbuję swojego małego prawie znikomego szczęścia i zabieram do siebie banerek :)
    Pozdrawiam i gratuluję 100 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... gratuluję 100 :) ..
    gdy zobaczyłam lampkę, pomyślałam, genialna w swojej prostocie ... drewno , drut - to co lubię ... a tu proszę, taka niespodzianka .... kolejkę zasilam o swoją skromną osobę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lampka. Gratuluję stówki :)
    Bawię się z Wami i baner zabieram :)
    A pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej okrągłej liczby postów! 100 to zacny wyniki, a Twój blok czytam nałogowo ostatnimi czasie :)
    Staję w kolejce w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mnie zabijasz z każdym postem!!!!! Swoim talentem, pomysłowością i sprawnymi rękami:) Lampa cudna i taka twoja...w końcu drewno i metal są twoim znakiem rozpoznawczym...brakuje mi tylko czarnych/białych krzyżyków:) Bawię się się z Wami i serdecznie gratuluje 100!

    OdpowiedzUsuń
  8. Martusiu, moje wielkie gratulacje z okazji 100 posta :) W 10 miesięcy 100 postów to dużo. Życzę Ci kolejnych tak wspaniałych, pomysłowych projektów i postów !!!
    Lampka jest świetna, prosta i naturalna, bardzo mi się podoba :) Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje Giveaway :) Może dopisze mi szczęście bo pod koniec czerwca mam urodziny :))
    Pozdrawiam Cię ciepło i jeszcze raz gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Marto przy okazji 100., życzę dalszych inspirujących i zachwycających postów. Lampka świetna , Masywna i zarazem mająca swoją specyficzną lekkość światła. SUPER. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampka super :-) Z przyjemnością zapisuję się do zabawy i czekam na kolejne posty pełne inspiracji, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, serdecznie Ci GRATULUJĘ!! Setny post to juz całkiem spora liczba!
    Jesteś SUPER!!! Pisz jak najczęściej, bo wychodzi ci to ekstra!!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę kolejnego tysiąca nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Martuś 10 miesięcy i setny post??? No kochana dajesz radę.. Więc kolejnych setnych postów wielu komentarzy i wejść.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta lampka! Cudo. Oczywiście się zgłaszam : zuzia.rogowska7@gmail.com. Pozdrawiam:) Obserwuje bloga od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się i ja, może szczęście mi dopisze, cuda robisz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zaglądam do Ciebie od samego poczatku, więc zaskoczyłas mnie piszac, ze to twoj 10 miesiac blogowania... dalabym glowe, ze jestes blogerka z wieloletnim stazem, naprawdę :)

    Lampa jest cudowna, zaraz skradne banner i sprobuje swoich sil!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję setki;) Zaszalałaś kochana - lampka CUDO!!! Szczęściarą nie jestem, ale staję w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam chęć udziału w zabawie. Lampka super!
    wolvek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję owocnych 10 miesięcy blogowania :) i życzę aby kolejne były równie udane, a nawet i lepsze.
    Oczywiście staję w kolejce o tę piękną nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogłabym nie spróbować :) Oczywiście już dawno Cię obserwuję :) Zabieram banerek i zmykam - miłego weekendu :)
    PS swoją drogą byłam przekonana, że blogujesz od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Martuś, takie cudo, jesteś pewna, że chcesz się z tym rozstać? :))
    Chetnie ustawiam się w kolejce :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomyślałam o tym co Marysia- na pewno chcesz wypuścić taki skarb z rąk?! :D

    Ja znów nie zauważyłam, kiedy minął mi kolejny rok blogowania :)
    Ściskam serdecznie i bardzo się cieszę, że stworzyłaś takie fajowe miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiadomo, że wszystko ci zrobisz jest świetne. Lampka jest czadowa, suuuper, że klosik ma druciany. "Błagam moje szczęście nie opuszczaj mnie!" Zapisuję się do zabawy i trzymam za siebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję magicznej setki :)
    Lampka jest wspaniała, niepowtarzalna. Pewnie wiele osób będzie miało na nią "chętkę" ;)
    ustawiam się w kolejce
    Baner na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrowienia ciepłe ślę

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie no ona musi być moja!!!! Proszę proszę proszę- tak bardzo!! A tak na serio to zgłaszam się ja do konkursu i trzymam kciuki sama za siebie. Polubione już jest dawno, teraz wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Z tego wynika, że jesteś niezwykle płodna jeśli chodzi o posty ;-)
    Lampka cudna, ale u mnie by jakoś nie pasowała, dlatego trzymam kciuki, żeby wygrał ktoś, kto bardzo, bardzo, bardzo jej pragnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuję sie prędziutko na takie cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bez wazeliny, ale w Twoich rękach powstają cuda! Ta lampa jest przepiękna :D Powinniście się zająć produkcją na większą skalę ;) Nie mam bloga, ale musiałam się zgłosić, a co! Pozdrawiam, Agata mietla@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście biorę udział! Może tym razem mi się poszczęści:)
    A taka lampka baaardzo by mi się przydała do sypialni:)
    Pozdrawiam,
    Daria;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Martus gratuluję SETY! Kusisz...Baner na blogu..wieczorem kleję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje setnego. ! :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, setny, ja pewnie też dobijałabym gdzieś do 60 - tego, gdyby nie atak hakerski, to znaczy ktoś mi skasował posty, ale się nie poddaję.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam i życzę kolejnej stówki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję. :)) byłam przekonana, że jesteś w tym świecie blogowym z 5 lat :))
    Uściski.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście bardzo chętnie się zapisuję bo lampa piękna! może zechcesz wziąć udział w moim skromnym candy?
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. życzę więc kolejnej stóweczki !
    i dzielnie ustawiam się w kolejeczkę ....

    OdpowiedzUsuń
  36. Okrągły powód do świętowania, oczywiście świętuję razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję 100 :) Oczywiście przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję! Niech to będzie pierwsza stówka z wielu. Lubię czytać Twoje posty i zawsze czekam na nowe. Chętnie wezmę udział w zabawie i wymienię moją lampkę z biurka na takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę następnych 100! Lecę odtworzyć szampana i powiesić baner na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zaglądać do Ciebie:) Gratuluję okrągłej setki i życzę wielu sukcesów!:)
    Oczywiście ustawiam się w ogonku po lampkę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Martusiu, gratuluję 100 postu. Każdy Twój wpis zachwyca, daje kopniaka do dalszego realizowania swoich planów. W zabawie oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana,życzę kolejnych takich ciekawych stówek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka lampka to moje marzenie. Od kilku tygodni przekształcam swoje mieszkanie ze stylu glamour na skandynawski. Wszystkiego od razu nie da się wymienić ale jestem co raz bliżej. Lampka wykonana przez Panią jest oryginalna i bardzo by mi pasowała do reszty dodatków. Czysta wisienka na torcie. Nie posiadam bloga ale biorę udział w tej zabawie. Może się uda. wasztiweihs@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna lampka! bardzo by mi taka pasowała :) dopisuje sie a Tobie życze kolejnych miłych miesięcy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli by mi sie poszczęściło , prosze poczekaj na mnie do 9.07. bo akurat będe się urlopawac wcześniej za granica ;)

      Usuń
  45. Martusiu gratuluję 100-ego postu <3
    Lampka super, z prawdziwą przyjemnością staję do zabawy :))
    Banerek już leci na mój blog :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Martuś u mnie za kilka sztuk też będzie 100! Nie miałam takiej świadomości, póki nie dotarłam do Twojego posta. Gratuluje tylu wspaniałych pomysłów i jestem pewna, że na kolejne setki coś ciekawego nam szykujesz!
    Lampeczka cudna, własna robota - pęknie! Zgarniam banerek ze sobą. Miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Marta GRATULACJE! :) I obyś miała super pomysły na kolejne 100, a potem kolejne... :)
    Baner zawieszam w "Konkursach" na blogu, bo nie mam bocznego paska. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  48. idziesz jak burza! Oczywiście wykorzystam okazje i zapiszę się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście zapisuję się :-) Lampka w moim ukochanym stylu :-) Cudnie pasowałaby do mojego miejsca pracy , biurka :-) Gratuluję 100 posta :-) Pisz kochana jak najwięcej bo Twoje posty uwielbiam czytać :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  50. O mamo! Jaka lampka! Superowa :) Ajajaj! Zgłaszam się oczywiście do zabawy i gratuluję tej 100.
    Ja trafiłam do Ciebie w sumie niedawno, ale od razu wpadłam w ten klimat i spodobało mi się bardzo. A czas leci, jak oszalały. Życzę kolejnej udanej 100 i pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. oj prawie bym przegapiła tak cudne rozdanie:) ta lampa to jest to o lubię najbardziej....świetne połączenie materiałów, surowość, prostota:) dla mnie idealna:) no i jeszcze losowanie idealnie przed moimi imieninami wypada więc bardzo chętnie zapisuję się do zabawy:) gratuluje świetnych 100 postów i życzę kolejnych:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję stówki. szybko!
    oczywiście dostawiam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  53. gratulacje 100 postów :) a zabawa super włączam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. lampek nigdy za wiele! ;) zgłaszam się więc ochoczo :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowna lampka!!! Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję setnego posta. Mysle, że w 10 miesięcy to świetny wynik! Ja w ciągy 4 lat napisałam uwaga 98 postów, aż mi wstyd teraz :( Życze kolejnych nie setek tylko tysięcy!

    Na candy zapisuje się z największa przyjemnością choć przyznaję, że sądząc po kolejce będzie cięzko. Ale wiesz co mnie pociesza? 6 lipca rozpoczynam trzytygodniowy urlop i ta zbiezność dat daje mi poczucie szcześcia i szansę... wiem, wiem, to dość marzycielsko-opyymistyczne podejście ale co tam, mogę sobie myślec co chę :

    wielki buziak, pa

    OdpowiedzUsuń
  57. W domku przy lesie zawsze można znaleźć coś WYJĄTKOWEGO!
    Bardzo bym się ucieszyła z takiej lampki, szkoda (dla mnie), że konkurencja taka duża!
    Ale Tobie Marta- życzę co najmniej KILKU setek chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  58. Marta, gratuluję setki postów! mnóstwo pracy za Tobą i oby jeszcze dużo przed ;)
    Lampa jest świetna, bardzo bym chciała ją wygrać :D
    pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam baner na bloga, coś musiałam wcześniej sknocić, ale już jest ;)

      Usuń
  59. Martuś! Gratuluję 100 posta i czekam na kolejne! :))) Lampeczka jest super, i oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. wow! lampka jest piękna!:) Również ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  61. wooow, genialny nietuzinkowy dodatek ;]
    gratuluję bloga i postu numer100! kolejnych 10000 i niegasnącej weny (której tutaj widzę naprawdę spore ilości ;)
    oczywiście zapisuję się do kolejki ;]]

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja - miłośniczka lamp wszelakiej maści i Twojego rękodzieła nie mogę nie mogę przepuścić takiej okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię ciekawe formy, dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam i życzę ciągłej radości z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj,super candy dla nas przygotowalas:)Zapisuje sie jak mozna.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. No nie można nie spróbować.
    Marta, gratuluję wyniku!
    Tak trzymaj, wciąż dostarczasz nowych i wyjątkowych wrażeń estetycznych.
    Dopisuję się:-)

    Martita

    OdpowiedzUsuń
  66. Dzień dobry!
    ja życzę kolejnych zer i wyższych cyfr na początku :)
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  67. Lampa-czad!!! idealna do pokoju mojego pierwszoklasisty, albo mojego szyciowego kącika. Stoję zatem w kolejce z iskierką nadziei na wygraną :)pozdrawiam! Marta martaelb@wp.pl

    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce po nagrodę :) obserwuję bloga jako Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wiem jak mogłam wcześniej ten post przegapić! Podpisuję się rękami i nogami - czyli łącznie 4 podpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bannerek na bloga dodany w zakładce Giveaways! Co do samej lampy to jest naprawdę niesamowita, oj widzę ją u siebie na biurku. Przepiękna!! Na bloga trafiłam dzięki bannerkowki z rozdawajki i bardzo mnie to cieszy bo wcześniej Twojego bloga nie widziałam - a chętnie zostanę na dłużej, ojj chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  71. chociaż tak wiele jest chętnych, i ja spróbuję swojego szczęścia... marzę o tej lampce - na biurko Córy. i jak znam życie to trzeba by było zamówić i dla Syna również, bo jest genialna i tyle :)

    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję! Kolejnych setek życzę :))
    Po lampkę ustawiam się w kolejce.
    Baner u mnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję!!! Bardzo fajnie się czyta i ogląda Twojego bloga. Jesteś niesamowicie twórcza i pomysłowa. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po cudną lampkę :)
    Banerek na http://tulipanowiec.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  74. Serdecznie Ci gratuluję każdego posta z osobna ;)
    Z przyjemnością przygarnę wykonane własnoręcznie przez Ciebie cudeńko ;)
    Zapraszam również do siebie na candy ;)
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo chętnie, niepowtarzalny design w moim domu - a jakże!
    własnoręczna lampa będzie bardzo mile widziana :)

    Anka Skakanka

    OdpowiedzUsuń
  76. gratuluję 100 posta oraz całego bloga! zachwycasz pomysłowością! bardzo chętnie przygarnę tak piekny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale cudna lampa, muszę ją mieć .Baner na http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. O mały włos bym przegapiła! już stoję grzecznie w kolejce po cudowną lampeczkę, która przyświeciłaby mi w mojej "pseudopracowni" :) a i życzę fantastycznego blogowania i kolejnych setek :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ufffff, jeszcze zdążyłam! :)
    Do trzech razy sztuka? ;)
    Baner zabieramy i GRAMY!:)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja w ślad za Edytką następna w kolejce , banerek zabieram , a bloga czytam od dawna :) Ściski kochana i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jaka piękna lampka! Niestety ja juz swoje skromne źródło światła mam, ale wstawie baner na bloga, może kogoś również zainteresuje wyrób oświetleniowy :-D Ciekawe kiedy i mi stuknie setny post :-)) Pozdrawiam ciepło!:-)


    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny dodatek!
    zaczytana w blogu, pozostanę tu na długo :)
    chętnie wezmę udział w zabawie: olar1809@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudna lampa, chętnie się zapisuję. Gratuluję 100 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Martuś chętnie przyłączę się do zabawy. Gratuluję już takiej ilości postów. Ściskam mocno.
    A lampka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuję bloga jako: nr147
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Oczywiście, że się zgłaszam! :)

    Dodałam do kręgów, a tu banerek: http://dziekuje-za-wypowiedz.blogspot.com/p/blog-page_27.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Wciąż mnie zadziwiają zdolności niektórych ludzi :o To jest świetne! ;)
    Zgłaszam się! Obserwuję i dodałam baner w zakładce "konkursy".
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna lampa, biorę udział z przyjemnością i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudna ta lampka! Widać kreatywność autorki. Mama nadzieję, że będzie moja.
    Podglądam. Pozdrawiam Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękna... więc ustawiam się w kolejce.... http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Serdecznie gratuluje setnego wpisu. Świetna lampka. Bloga nie posiadam, ale spróbuje szczęścia w zabawie. Paula (ina-1409@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratulacje a ja zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Lampka jest super, staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Lampka przepiękna, również stanę w ogonku :) Pozdrawiam
    https://decolusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Lampa jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję :)Kolejnych 100 postów i więcej. ;)
    Do zabawy się dołączam i banerek na moim blogu umieszczam :)
    Lampka jest cudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratulacje i mimo tak dużej kolejki już zacieram ręce na myśl o tym cudeńku u mnie w domu:)
    Zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Uff, w ostatniej chwili zdążyłam :)
    Lampa jest cudna, gratuluję kreatywności!!

    Gratuluję również tego setnego wpisu i życzę wiele setek więcej :)

    Banerek wisi tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. 100 postów? gratuluję i czekamy na następne! A lampka cudowna, uwielbiam takie rzeczy. Ogłoszenie wyników 6 lipca czyli w moje urodziny... więc ustawiam się w kolejkę i czekamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję setnego posta i ustawiam się w kolejkę
    śliczna ta lampka
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Lampka jest przeurocza. Nietuzinkowa i starannie wykonana. Pani Marto serdecznie dziękuję za wykonanie dla mnie tych lamp. Pięknie zdobią wnętrze i są elementem przyciągającym uwagę ze względu na swoją oryginalność. Ma Pani złote ręce. Jeszcze raz dziękuję. Waszti.

    OdpowiedzUsuń