wtorek, 23 czerwca 2015

Ach ta biel



I co, lato nie szaleje z upałami
 i żarem z nieba? 

A szkoda, bo na mnie taka pogoda, 
jak dziś, działa tylko nasennie:(

Za oknem pochmurno i siąpi deszcz, 
więc wspomagam się dobrą, mocną kawą :) 

Pragnę wszystkim podziękować za 
miły odzew pod ostatnim postem.  

Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :)

 ...

Wiecie, że biel i czerń to 
moje ulubione zestawienie. 
 
Właściwie czerń tylko w dodatkach, 
detalach, tak nie za wiele. 

Nowości w bieli u mnie przybyło :)



Sznurkowy, okrągły dywanik  
zrobiła mi Aga 

Zobaczcie sami, 
czyż małe nie jest piękne? ....
Ja jestem zachwycona, 
dziękuję Aga :)


Zafascynowana liśćmi Monstery - 
rodzaj pnączy z rodziny obrazkowatych,
 postanowiłam zobrazować ich piękno 
 na poszewce mazakiem do tkanin. 


I tak mnie natchnienie złapało do roboty, 
że kosz druciak zmajstrowałam :),
oczywiście w bieli :)



I tyle na dziś :)

Jak Wam się podobają 
białe drobnostki? 

Przypominam Kochani
o trwającym GIVE AWAY.

 Kto się jeszcze nie zapisał
zapraszam tutaj klik

...

Lecę dopić kawę,
bo zimnej nie lubię :)


Ściskam!








104 komentarze :

  1. Oj ta pogoda na mnie też działa nasennie :/
    A białe nowości cuuudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przyjdzie poprawa :)
      Miłego...

      Usuń
  2. Fajny ten biały kosz, sprzedajesz gdzieś swoje prace? ;) Bo chętnie bym taki nabyła. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oczywiście zrobię dla Ciebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dywanik, koszi wazon/ doniczka podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zawiedziona pogodą... niemal codziennie po wyjściu z domu dostaje deszczem po twarzy :( Doniczka jest prześliczna! Jak i cała aranżacja. Liść odrysowany z zegarmistrzowską precyzją:))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z nadejściem wakacji i słońce nadejdzie :) A na liściu łapki mi się trzęsły :)))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Fajny post z pięknymi dodatkami. I dywanik i kosz i doniczka i poszewka - świetny zestaw. i zdjęcia bardzo fajnie zrobione!!!

    Co do pogody to racja, że działa nasennie, ja kawy raczej nie pijam ale w tych okolicznościach atmosferycznych zaczynam popijać :)

    buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) A pogoda w kratkę, a szkoda, bo wakacje tuż, tuż
      Miłego dnia!

      Usuń
  6. Ale super pomysł z tym koszem do góry nogami pełniącym funkcję kwietnika. I dywanik rewelacja! Niestety też cierpię na senność z powodu pogody- jak łupie w kościach przez te zmiany ciśnienia, aua! Pozdrawiam cieplutko, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz na mnie te wahania temperatury działają okropnie :) nie wiadomo, jak się ubrać :(
      Masz rację taki kosz, za kwietnik może robić :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Już myślałam że sama chwyciłaś za szydełko. Świetnie się prezentuje. Ech te Twoje koszyki!
    Ja przysypiam okropnie, nawet 3 kawy nie pomogły. Marne światło na zdjęcia, więc nowe posty muszą poczekać, kolejka się robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie do tego akurat beztalencie jestem :)....nie, ale tak na serio nigdy nie próbowałam :)
      Ściskam!

      Usuń
  8. Wspaniały dywanik- cudowny. Też mi się taki marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sama próbowałaś? :) A jak nie to po prośbie do Agi :)

      Usuń
  9. Ech u nas to samo leje i wieje :/
    w czwartek wycieczka w przedszkolu do zoo...... oby zaświeciło słonko!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wakacje za pasem...a tu co? :(
      Miłego dnia!

      Usuń
  10. Mi też taki dywanik się marzy...tak bardzo, że sama chwyciłam za szydełko..na razie uczę się podstaw..trochę zejdzie zanim zrobię coś tak fajnego:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Kasiu :) Własna praca cieszy najbardziej!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Matko wypłukuje tylko magnes i potas, przez tę pogodę, po trzy kawy dziennie i co, ja - przysypiam..... Rozumiem Cię doskonale. A biel - boskości same

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, a jakie mam wyjście by nawet przy kawie nie zasnąć :)
      Poprawy pogody Ci życzę Kochana!

      Usuń
  12. Oh rany, jak pięknie i skandynawsko <3 uwielbiam, uwielbiam taką stylówkę!! I kocham te poduszki, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Martusiu, piękne te nowe białe akcenty u Ciebie :) Bardzo podoba mi się poduch.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam biel! U mnie jest dużo dodatki własnie białych ale to pewnie dlatego,ze meble mamy nieco ciemne a nie białe ;p
    Cudny i dywanik i kosz i doniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciemnych powierzchnia biel pięknie się wyróżnia :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  15. Biel jest zawsze fascynująca, odświeżająca, współgrając, akcentująca, itp ;) Roślinność i ta żywa i ta martwa wyeksponowana idealnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się ją wyeksponować :) Chciałabym taką Monsterę w domu, ale wiem, że rozrasta się baaardzo :(
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  16. u Ciebie jak zawsze ciekawie i cudne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda niestety nie rozpieszcza, ale na Ciebie wpływa inspirująco :). Koszyk piękny, jak i pozostałe dodatki. Nie ma jak biel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Prześliczne dodatki, dywanik super, a kosz to moje marzenie, cudo :))
    U mnie deszcz nie pada, jest bardzo sucho, roślinki wołają pić. Ale niestety jest zimno i bardzo wietrznie.
    Buziaki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes z tego co czytam, to pogoda nikogo nie rozpieszcza :( Może z początkiem wakacji będzie lepiej :) A druciak - koszyk mogę wykonać dla Ciebie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Kosz bym przygarnęła :)
    A lato? Jakie lato? Raptem kilka razy wypiłam kawę na balkonie...a gdzie te ciepłe noce?
    coś czuje, że dopiero po remoncie, czyli gdzieś pod koniec sierpnia posiedze sobie na nim wieczorem...
    U nas aura jak w IE. Rano zimno, potem słońce, potem deszcz, znów słońce...a to tylko płd Wlkp....szok co ta pogoda wyprawia...
    pzdr mimo wszystko słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosz mogę zrobić dla Ciebie :), a co do pogody to ja chcę ciepła :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Sama się zastanawiam, gdzie to lato:) To kalendarzowe już podobno mamy, szkoda tylko, że nie da się tego odczuć:)
    Twoje białe drobnostki są śliczne, kosz jak zawsze genialny! Zdolna dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ja już na temat pogody się nie wypowiadam... strasznie tęskno mi za słońcem:)
    A u ciebie jak zwykle ślicznie:) biel jest boska!
    ściskam cię

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tą pogodą to chyba gorzej już być nie może :/
    Ja jestem totalnie rozkojarzona, chyba urlop w tropikach by się przydał!
    Chętnie bym się z Tobą napiła tej kawy i przyjrzała z bliska tym białym cudeńkom!
    Buziaki Marta!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już marzę o urlopie :), ale tropików niestety nie wzięłam pod uwagę :(
      Choć tam pogoda by nie zawiodła na 100 :)
      A kawę myślę, że będziemy miały okazję wypić :)
      Ściskam!

      Usuń
  23. Biel jak zwykle cudownie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Martus cudnie biało u Ciebie!!! Koszyk świetny w bieli i ciesze sie ze mu miękko na dywaniku :) Niech dobrze służy :)) A podusia świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest niesamowite - " koszyk zrobiłam", jakby to była bułka z masłem. Dywanik śliczny i koszyk i poducha. Wiesz ostatnio kombinowałam jakby ten liść na poduszkę przenieść, wstępnie myślałam o aplikacji. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako aplikacja? :) Ty masz głowę Gosiu...poducha byłaby cudna!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Jak dni nasenne tak Cię inspirują, że popełniasz tak piękny kosz, który chętnie bym przygarnęła, to oby takich dni było więcej ;);)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha to zbieg okoliczności :) po prostu ostatnio ten, który stał w sypialni sprzedałam i dlatego powstał drugi :) Mogę i Tobie zrobić.
      Miłego dnia!

      Usuń
  27. Pięknie jak zawsze no i biało :-)
    hmmm pisaki do tkanin poiwadasz coś w głowie kiełkuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pisaki można kupić w empiku, ale sklepie plastycznym :)
      Aby wzór nie zszedł przy praniu, należy po zmalowaniu utwierdzić go żelazkiem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Ja ostatnio zaczynam powracać do białego, jakoś w ostatnich latach mi było nie po drodze z tym kolorem. Dodatki przybyły Ci śliczne, pierwszą to bym zaadaptowała osłonkę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zestawienie! A gdzie można kupić takie mazaki do tkanin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w empiku, ale na pewno w sklepach plastycznych w internecie można znaleźć :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  30. Bardzo się podoba, jak zwykle inspirujesz Martuś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko cudne, a ten dywanik to moje marzenie.Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co szydełko w dłoń :), albo do Agi :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  32. Białe jest piękne, przepiękne, najpiękniejsze! ;))) Czarne też! ;)
    A koszyk jak zawsze świetny!
    POZDRAWIAM!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. mam identyczny dywanik tylko ciut mniejszy i żółty! i zrobiłam go sama ;p :))))))
      :*

      Usuń
    2. Edytko podziwiam! Świetnie własnoręczna robota zawsze cieszy najbardziej :)
      Buziaki!

      Usuń
  33. jak myślę o kolorach to zawsze wygra biały! piękny dywanik i piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Pogoda to mnie przyprawia dosłownie o ból głowy , o brak chęci do robienia czegokolwiek :( Ogólnie ciągle tylko zimno i zimno , jeszcze ani razu w tym roku nie włożyłam letniej sukienki :( Się nie obejrzymy i jesień będzie na nosie :( Tyle tytułem narzekania :) Teraz uśmiech na twarzy by powiedzieć że piękne " bieluchy " u ciebie zamieszkały :) Ściskam kochana i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Może i drobnostki, ale piękne !!! dywanik rewelacja, a druciak cudowny. Uwielbiam do Ciebie zaglądać tyle ciekawostek tu pokazujesz:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie i zapraszam...zawsze w wolnej chwili :)

      Usuń
  36. U mnie też od kilku dni pochmurnie, deszczowo i sennie :( Ach, gdzie to lato? :(
    Uwielbiam te Twoje druciane cuda :) Poduszka też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Biel to jeden z moich trzech ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta dwa pozostałe, to jakie? ....mogę wiedzieć :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  38. Też nie lubię zimnej kawy :))
    Białe dodatki wygląda bardzo ładnie. Super dywanik!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne dodatki. Zwłaszcza poducha Twa mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne masz te nowe rzeczy :).

    Listki rzeczywiście ciekawe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba ten filodendron :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Pogoda już się poprawia, mam nadzieje ze humor dużo lepszy :)
    Białe nowości cudowne, nie moze być inaczej skoro są białe:) poducha zmalowana ma swój klimat, chyba wypróbuję tą metodę zdobienia bo efekt jest fajny!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcam :) Mazak w rękę i malujemy po materiale, świetna zabawa!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  42. Mi również teskno do takiego prawdziwego lata, ale jakoś sobie radzić trzeba ;) choćby taką bielą jak u Ciebie - pieknie!
    Milutkiego weekendu życze

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja przesyłam moje słoneczko zza okna ;) i podziwiam nowości, a szczególnie poduszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie wyjrzało! ...A to za Twoją sprawą :) Dziękuję!

      Usuń
  44. Uwielbiam te Twoje kosze! Wszystko oczywiście piękne, ale kosz cudo!
    Pozdrawiam,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło :) Postaram się zrobić ich więcej, by można było je zakupić :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  45. piekne. uwielbiam białe dodatki. szkoda tylko, że tak niedługo pozostają białe. ale przynajmniej jest okazja do zmiany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dywanik wyprać, a kosz odnowić :)

      Usuń
  46. Do twarzy Ci w tej bieli :)
    Wakacje się zaczęły to i pogoda wie, że musi być ok - u mnie dziś piękne słońce od rana :)
    Pozdrawiam ciepło.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś także świeci :)
      Super! nie ten czas trwaaaa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  47. Kolejny genialny pomysł! Chyba na warsztaty się do Ciebie wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam biel:) sznurkowy biały dywanik jest cudny:) u mnie szkoda by było kłaść go na podłogę bo małe brudne stópki na pewno by na nim zaszalały:) a kosz-jak zwykle cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne połączenie! Lubię biel i planuję jej sporo w naszym przyszlym domu. :)

    OdpowiedzUsuń