wtorek, 9 czerwca 2015

bedroom...


Nie pisałam jeszcze o naszej 
"nowej" sypialni. 
Zamiana pokoi wyszła nam wszystkim 
na dobre. 

Obecna sypialnia jest mniejsza, 
ale wystarczająca :).

Zamiana była spowodowana 
nie tylko metrażem, choć 
był to główny powód.

My odziedziczyliśmy pokój
o powierzchni 17m2, 
a Julka 25m2.


Nic w nim nie robiliśmy.
Ściany zostały szare, 
nawet z dziurami po
 poprzedniej właścicielce :)


Stąd tyle różnorodnych wieszadeł
na ścianie, które świetnie
maskują dziury do czasu remontu :)


O! jest jedna rzecz, którą musiałam
 w tym pokoju przemalować :)

Czerwona framuga drzwi zastała 
maźnięta czarną, matową farbą.

W suficie został hak po siedzisku, 
a więc teraz przydał się
na włóczkowe kule.

Wnękowe meble, robione były 
pod wymiar, dlatego to już 
ich stałe miejsce.

Czarny komin pomalowany 
farbą magnetyczną ...został, 
ale przy okazji 
malowania zmieni kolor  :)


Kochane dziewczyny muszę napisać, 
że wyprałam ręcznie swój koc
w czarne krzyżyki.

I wszystko jest ok :)

Jeśli jeszcze ktoś nie czytał 
o zmalowanym przeze mnie kocu
zapraszam do lektury tutaj :)

Nie wiem kiedy złapię
wenę, by odświeżyć nasze
nocne gniazdko.

Na razie nie mam pomysłów
i szczerze mówiąc nawet 
ich nie szukam.

Nic na siłę :)

A jeśli chodzi o podłogę,
to na razie te panele 
zostają i basta.

I co sądzicie?...dobrze 
zrobiłam, że nic nie robiłam
w tym pokoju przed wprowadzką :)



Miłego dnia! :)







123 komentarze :

  1. Mnie się podoba. Podłoga dodaje ciepła, reszta stanowi świetną bazę, nie jest natrętna i łatwo w niej się zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulna, sypialnia i dodatki gustowne ja swojej nie mam a tak mi się marzy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może wydzielić jakiś kąt pokoju, by stworzyć sobie przestrzeń wypoczynkową :)
      Dzięki!

      Usuń
  3. Co tu dużo pisać, 100% stylu skandynawskiego, jasno, czyściutko, minimalistycznie. Galeria nad łóżkiem cudna. Ja bym jeszcze długo nic nie zmieniała, bo nie trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nawet nie wiesz, jak mnie pocieszyłaś :)

      Usuń
  4. Marta Twój koc podoba mi się od dawna, a z sypialnią poradziłaś sobie znakomicie...co tam dziury jak wszystko można wykorzystać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie Olu marazm taki, w głowie pustka, a w pracy gonitwa, więc czasu jak na lekarstwo, nie pozostało nic innego tylko je wykorzystać :)

      Usuń
  5. Piękna sypialnia. Myślę, że nie ma potrzeby zmieniać nic, a tym bardziej paneli! Idealnie tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. słusznie. i powiem więcej - jak dla mnie nic więcej nie potrzeba. pokój jest spójny kolorystycznie i stylistycznie :) a komin tablicowy świetny, na małżeńskie śmieszne wpisy - zostaw go :)
    buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba magnetyczna na kominie zostaje, myślałam tylko aby ją przemalować, bo jest taka możliwość :) Dzięki!

      Usuń
  7. Jak dla mnie komin - super! No i kocyk - piękny :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak lubie:) delikatnie, mało kolorów, ład, porządek i śliczne dekoracje...
    pokój na zdjęciach wygląda jak po remoncie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo fajnie i świeżo ;) A wiesz jak to jest kobieta zmienną jest ;) jak przyjdzie wena to znowu coś tam poprzestawiasz, przecież wszystkie to lubimy ;) Lustro na pasku zapewne robiłaś sama, idę szukać posta o nim ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, my kobiety wciąż co rusz lubimy poszaleć z meblami, kolorami i cieszy nas nawet drobny szczegół :) A lustro znajdziesz tutaj http://domekprzylesie.blogspot.com/2015/03/troche-roznosci.html
      Buziaki :)

      Usuń
  10. Koc mnie zauroczył. Wszystko ładnie ze sobą współgra. Nie ma przepełnienia a myślę, że to w sypialni istotne.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam :), nawet ścisnę bym z lekka ogołociła...ale cóż :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Gdy wpadam do Ciebie to dopiero zachwyt mnie ogarnia, tyle pięknych i ciekawych inspiracji pokazujesz :)

      Usuń
  12. sypialnia prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe,dobry pomysł na maskowanie dziur i innych niepożądanych rzeczy na ścianach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chcąc uniknąć kolejnego rozgardiaszu poszłam na łatwiznę :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  14. Sypialnia to miejsce bardzo intymne i takim musi pozostać, więc nie spiesz się z remontem, bo czas na pewno podpowie Ci najlepszy scenariusz...ja moją sypialnię remontuję już trzeci rok i nic z tym fantem nie mogę uczynić...wciąż ważniejsze sprawy i wciąż brak czasu, dlatego rozumiem Cię, że na wszystko przychodzi odpowiedni czas:)
    Buziaki Aga z Różanej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Aga cieszę się, że mnie rozumiesz :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  15. Już teraz nic tej sypialni nie brakuje. Bardzo rozsądna decyzja z tą zamianą pokoi. Na sypialnię faktycznie ten metraż wystarczy, a młodej damie przyda się więcej swobody i powietrza :)
    Sypialnia jest prosta i elegancka, ma w sobie to coś. To chyba zasługa wspaniałych dodatków :)
    Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Masz rację z przestrzenią dla córki, gdy rozłoży swoje lego to pół podłogi już nie ma :)))
      Ślę uściski!

      Usuń
  16. BArdzo dobrze! :) Nie narobiłaś się, a efekty i tak są przepiękne :) Jak to mówią: nie zmienia się zwycięskiego składu! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam tego powiedzenia :)...dobre!
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  17. Piękny pokój. A obrazki świetnie maskują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ich mam nadzieję tymczasowa rola :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Ściana nad łóżkiem wygląda świetnie. Lubię przytulne sypialnie. No i kocyk cudny przypomniałaś. Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przytulny pokój powstał! I nadal jest duży :) Wiszące elementy być muszą, wyglądają bardzo fajnie. Wszystko pięknie się komponuje. Dla mnie bomba! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie Rybko, że Ci się podoba...pocieszenie ogromne :)
      Ściskam!

      Usuń
  20. Sypialnia piękna ! Sama mam w sypialni takie skosy i nie musi być przecież ogromna , a jeśli chodzi o dodatki to dla mnie jest już super , nie musisz się spieszyć , ja co chwila coś zmieniam i przestawiam , chyba szybko się nudzę .. :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko mam tak samo :) jakoś szybko mi się coś opatrzy i już szukam w głowie pomysłu, co by zmienić małym kosztem :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  21. Jest BOSKO ! zmiany bywają zaskakująco udane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Ja tam wolę mniejsze sypialnie, bardzo udana zamiana;) bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, właściwie to pokój przeznaczony jedynie na sen :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. no dobra
    już się napatrzyłam
    wchodzę dzisiaj setny raz chyba
    i paczę paczę ha ha
    I napatrzeć się nie mogę.....


    MARTUŚ - idealnie!
    Ot co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki Elu..Kochana jesteś :)

      Usuń
  24. Sypialnia pieknie sie prezentuje:) Na pewno jest teraz milym miejscem do wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda świetnie, bardzo przytulnie i klimatycznie :) Na wenę warto zaczekać :P przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie, ale potrafi dać ogromne zadowolenie z tego, co się zrobiło! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu masz rację! :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  26. Och!
    Żeby wszystkie sypialnie "bez projektu" były tak zaplanowane jak Wasza! ;)))
    U nas WIRUS opanował całą rodzinę- gorączki, kaszle, bóle gardła! Ja to dopiero nie mam weny ;(
    Pozdrawiam gorąco!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to przykro :( Lato w pełni zawitało, a Was choroba dopadła...nie dziwię się, że weny brak.
      Zdrówka zatem życzę :)

      Usuń
  27. Urocza i przytulna jest "nowa" sypialnia :)
    Podziwiam Twój alent do "nieplanowanych" projektów, odnowień i przeróbek - jesteś niesamowita w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrze zrobiłaś! Ja bym już chyba nic nie zmieniała! :) Koc piękny jest! Pędzę poczytać, jak go zrobiłaś. I lustro... no marzy mi się. Marzy... chyba sama zrobię jakoś. :D Uściski i kolorowych snów w nowej sypialni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustro koniecznie zmajstruj, bo to nic trudnego :)
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  29. Bardzo dobrze zrobiłaś, że nic nie zrobiłaś ;) Do czasu remontu na pewno powstanie jakaś koncepcja na coś nowego i zmiany, najważniejsze by nic nie robić na siłę, a wszystko pojawi się swoim czasie - i pomysły, i czas na remont :))) A dziury w ścianach - gdybyś nie napisała, że są, nikt by na to nie wpadł, że aranżacja wiszących obrazków, zdjęć i grafik jest wymuszona - tak naturalnie i pięknie to wszystko wygląda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tworząc tę obrazkową aranżację nawet nie pomyślałam, że może mi ich zabraknie :)
      Dzięki, bardzo się cieszę!
      buziaki :)

      Usuń
  30. Bardzo mi się podoba!! Wszystko jest spójne i ładnie dobrane:)
    Przecież u ciebie Martuniu inaczej być nie mogło:)
    przesyłam całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko dziękuję Kochana za pokrzepiające słowa :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  31. Oj ile ja bym dała za taką cudną, skandynawską sypialenkę...Jest boska, ja bym nic nie zmieniała, może mniej wieszadełek nad łóżkiem, reszta super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wieszadełka mają swoją funkcję...maskującą...i niestety nie mogę ich odwiesić :)))
      Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!

      Usuń
  32. Świetna sypialnia :) Bardzo naturalna, w klimacie skandynawskim, utrzymana w czarno-białej kolorystyce, z dodatkiem naturalnego drewna. I co najważniejsze bardzo Twoja :) Z wielką przyjemnością mogłabym mieć taką u siebie :))
    Miłego popołudnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślę, że taka kolorystyka sprzyja odpoczynku i wyciszeniu po całodziennej bieganinie :)
      Cieszę się, że Ci przypadła do gustu :)
      Buziaki!

      Usuń
  33. Świetnie :) Bardzo mi się podoba ściana nad łóżkiem z tą całą plejadą różnych obrazków - rewelacja! :) Nie zmieniłabym chyba nic - podłoga ładna, uniwersalna, więc nie ruszałabym jej, szare ściany to super baza do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szarości są uniwersalne i dają duże pole do popisu :) Ten ścienny misz- masz poniekąd wymuszony więc tym bardziej się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  34. Bardzo mi się podoba Wasza sypialnia. Wystrój jest z charakterem, ale nie męczy oka:) Idealne miejsce na odpoczynek i regenerację sił po ciężkim dniu. A czarny komin jest moim zdaniem bezbłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolor czarny do komina pasuje :))), ale bardzo się cieszę, że pokój przypadł do gustu :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  35. Chciałabym aby moje "nic nie robienie" tak wyglądało :) Jest tak jak lubię i tak jak chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu i proponuję zadziałać w kwestii Waszej sypialni :)
      Ściskam!

      Usuń
  36. Pomysłowo i bezkosztowo!To jest to!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezkosztowno w 100% :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  37. Marta - zrobiłaś kawał DOBREJ ROBOTY. ;) ale znając Cię nie poprzestaniesz na tym ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie zrobiłam nic,...jedynie przeniosłam z pokoju do pokoju łóżko, taborety i fotele, a i kilka gwoździ wbiłam :). Ogarnę ten pokój w przyszłości :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  38. Myślę, że to co zrobiłaś wystarczy !!! Sypialnia jest ciekawa i wygląda jakby była zaplanowana w każdym calu. Super !!! bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo mnie cieszę Twoje słowa :) Dzięki serdeczne!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  39. Bardzo przytulnie ,a koc rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bierz spray w łapki i do roboty z krzyżykami :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  40. Pośpiech to najgorszy doradca. Pośpij kilka tygodni, a ewentualna wizja zmian sama się zrodzi:) Przytulna i relaksacyjna sypialnia. Nic bym mnie w niej nie rozproszyło:) Spałabym do rana:)))
    Pięknie urządziłaś Wasz pokoik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu nic mnie nie goni teraz prócz pracy i to na niej muszę się skupić przez najbliższe dwa tygodnie :) Remonty w domku to sprawa, która nie nagli i może poczekać :)...masz rację, jak mówi przysłowie: Co nagle, to po diable!
      Dzięki serdecznie i pozdrawiam :)
      Marta

      Usuń
  41. Droga Marto, co tu dużo mówić - masz piękną sypialnię :) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Olu, że Ci się podoba! :)
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  42. Dopasowaliście się ze wszystkim. Nic tu nie przeszkadza, nic nie brakuje. Jest przytulnie i spokojnie:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fotele!
    To wnętrze jest spokojne, bez fajerwerków i sprzyja relaksowi.
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotele to z biedronki kupowane latem 2014 :)
      Dobrego popołudnia :)

      Usuń
    2. serio, serio? z biedronki?!!! zdaje się, że jest tak blisko, że często zachodzę do niej, a nie widziałam. chm, wyglądają ciekawie...

      Usuń
    3. Może i w tym roku będę :) Tam asortyment lubi się powtarzać, a tak w ogóle to komplet ogrodowy, bo jest jeszcze do tego mała sofa i stolik....także cierpliwości lato dopiero nadchodzi :)

      Usuń
  44. Spokojna, płynna kompozycja. Zakochałam się w fotelikach! Najważniejsze, abyście by w niej wypoczywali. No i 17m2 to wielkość mojego salonu, więc zazdraszczam! pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i ja zakochałam się rok temu :) Były w biedrze :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  45. Cudo!! Minimalistycznie, ale bardzo przytulnie. Jak mi się marzy taka kolorystyka!. O tym, że marzy mi się sypialnia w ogóle to już nie wspomnę. Chyba pora złapać za pędzel...;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piekne zmiany Marta, przepieknie po prostu!
    Milutkiego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu wielkie dzięki!
      Buziaki zasyłam :)

      Usuń
  47. Piękna sypialnia! Nie jednemu nie wyszedłby taki efekt i po pół roku planowania :)
    Metraż tez super na sypialnię. Ja mam dużo mniejszą sypialnię i w lipcu ruszamy z metamorfozą.... trzymaj kciuki !
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Będzie pięknie :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  48. jeny..ale duża sypialnia. super. a koc - bombowy !
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  49. Wasze ganiazdko jest bardzo miłe i przytulne!:) Ten koc w krzyżyki jest genialny!

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go zrobić :) trzeba się tylko nastawić pozytywnie, by chęci przy malowaniu nie odeszły :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  50. Jak dla mnie sypialnia w tej postaci wygląda bardzo fajnie :).

    A jak Ci przyjdzie ochota, to pozmieniasz, to i owo i pewnie też będzie super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jak radzisz :)
      Dziękuję!

      Usuń
  51. Jak dla mnie super!!! :))) Metraż za mały? Ja mam mieć w przyszłosci jeszcze mniejsza sypialnię :)))
    Kocyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jak na sypialnię wystarczający :), przecież tu się tylko śpi..to w zasadzie łóżko tylko by weszło :)
      Dzięki wielkie za pokrzepiające słówko!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  52. Te wszystkie obrazki nad łóżkiem wyglądają świetnie. Rozmieszczenie idealne. Aż się boję jak będzie po odświeżeniu skoro już jest tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jeszcze długo nic nie zmienię :)
      Dzięki serdeczne i pozdrawiam!

      Usuń
  53. Odpowiedzi
    1. Super :) mamy podobne gusta :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  54. podoba mi się Wasze czarno-białe królestwo, koc jest świetny! ściskam,

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się, nie jest tak sztywno i sztampowo tylko coś się dzieje, jakieś geometryczne wzory, wieszadełka :) Bardzo pasuje mi do Twojego wizerunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje do mojego wizerunku? :) to fajnie, bo lubię ten pokój
      Ściskam :)

      Usuń
  56. No i swietnie wygląda, a na dodatek pomysl, ile sil i czasu zaoszczędzilas, hehehe ;)

    Lustro... pragnę takiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Twoja sypialnia odzwierciedla Twój styl, jest zrobiona z wyczuciem i przemyślana. Jak zawsze wszystko jest świetnie dopasowane. Dla mnie super :)!!!, sama ewentualnie dodałabym tam jeszcze jakąś nieproszoną jaskrawość ;) albo delikatną pastele. Domyślam się jednak, że Ty najlepiej się czujesz w naturalnych nieprowokujących barwach, czerni i bieli. I to jest fajne, każdy z nas ma nieco inne upodobania, każdy ma inny charakter, dzięki temu świat ma tyle odcieni ;D
    Miłego dnia :)!

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo dobrze zrobiłas,że nic nie zrobiłaś:)jest cudownie,lekko,świeżo,bosko!!!!!!
    ściskam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo przytulna sypialnia ! taka jasna i świeża !
    ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeszcze nie musisz mieć weny,bo pokój prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak to nic nie robiłaś, jak on jest zrobiony! :-) Będziesz nas tu wkręcać :-) Jest bardzo dobrze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ah. Pięknie wygląda Waszą sypialnia . Dzięki tej kolorystyce jest taka spokojna, zachęca do odpoczynku. Podoba mi się. Bardzo. :*

    OdpowiedzUsuń