wtorek, 2 czerwca 2015

filcowe diy


Pudełko, które może mieć różne funkcje
 wykonałam bez użycia igły i nici.

Robi się prosto i szybko :)
 

Potrzebne będzie:

filc o wymiarach 40x40cm
dwa nity skręcane
szpikulec
miara, ołówek, liniał do cięcia



Po wymierzeniu wycinamy figurę, 
jak na zdjęciu nr 2.

Następnie za pomocą długiej linijki 
zaginamy poszczególne elementy 
figury do środka.

Składamy  boki kwadratów, 
a na wierzch trójkątów.


Teraz pozostało nam zrobić
szpikulcem dziurkę, by
przełożyć nit, który
od wewnętrznej strony skręcamy.


Po złożeniu boków powstał
pojemnik o wymiarach 13/13/13cm.




I w ten prosty i szybki sposób
możemy wykonać osłonkę na doniczkę,
czy pudełko na drobiazgi :)


W aranżacji:

kartki od Agi sklep "Decor Island"
biały kosz druciak hand made domek przy lesie
filcowe pudełko hand made domek przy lesie
czarno - białe ołówki KIK


... 

Cieszę się, że zaglądanie do mnie:)

Moja mała jedenastolatka 
była szczęśliwa, po przeczytaniu
 Waszych serdecznych komentarzy.

Dziękujemy :)

Dobrego dnia dla Was Kochani!



96 komentarzy :

  1. Pudełko bardzo w Twoim stylu. Podoba mi się prostota, wygląd i funkcjonalność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja jakoś lubię prostotę i minimalizm :)
      Dzięki serdeczne! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale super, bardzo mi sie spodobało:).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełko wyszło, takie proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci przypadło do gustu!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  4. Super pomysł:) Jakiej grubości jest filc? Bardzo ładnie się układa:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filc ma 5 mm i faktycznie jest dość sztywny :). Zakupiłam bieżnik filcowy i wykorzystałam go na to pudełko.
      Ślę pozdrowienia! :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, wczoraj oglądałam coś podobnego...
    http://www.liveinternet.ru/community/4406474/post329794167/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to lecę się przyjrzeć! :)
      Ściskam :)

      Usuń
  6. Pudełko wyszło super ,a takie proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że proste pomysły " sprzedają się" najszybciej :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  7. Super! To coś dla mnie bo nie umiem szyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami pod maszynę usiądę, ale ten pomysł właśnie dla tych, co z nią żyją na bakier :)))
      Dzięki! Ślę uściski :)

      Usuń
  8. Świetne !!! Po raz kolejny pokazałaś że nie trzeba wiele aby powstało coś fantastycznego. Liczy się pomysł i praca własna, a ile satysfakcji !!!
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki Aga :) Fakt satysfakcję z tych wydziwianek czerpię :)
      Buziaki!

      Usuń
  9. Nie no rewelacja,na to bym napewno nie wpadła, pudełko jest boskie i czarne jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! Cieszę się, że wpadło w oko :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Genialny pomysł i jakie proste wykonanie !!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz mnie pomysłowością! Jak Ty znajdujesz na to wszystko czas? Co nie zajrzę to nowy post!
    Super! ;)))
    Miłego dnia dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość robótek robię i focę w weekend :), a w tygodniu to już tylko publikacja!
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. podoba mi się, teraz to tylko muszę zamówić filc i będę robić pudełeczka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam zatem na robótki! :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  13. Bardzo fajny pomysł :) Proste wykonanie, a jakie efektowne. Filcowy kosz przyda się na różne drobiazgi, zwłaszcza biurowe.
    Miłego dnia dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w tej roli sprawdzi się najlepiej :)
      Buziaki!

      Usuń
  14. pudełko prezentuje się bardzo fajnie, sekret tkwi w prostocie i za to tak lubię Twoje projekty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  15. Pudełko świetne ale ten kosz mnie zachwycił bardzo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dzięki to kosz, który również zrobiłam :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  16. Martuś, pomysł bombowy! pomyślę, gdzie tu wtrynić takie pudełko w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Beatko, że ja także się zastanawiam :) Najpierw myślę, że się przyda.... a potem gdzie :)))
      Ślę uściski!

      Usuń
  17. Świetny pomysł! Z filcu robisz coś tak genialnie prostego, podziwiam i podziwiam tylko :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ha, świetny pomysł. kradnę. od dwóch dni kombinuję i kombinuję nad nowymi schowkami na zabawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Bardzo fajne, że pomysł się przydał :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  19. pudelko rewelacja, a jakie proste do wykonania :)
    milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie ma to, jak prosty pomysł i świetny efekt :)))
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  20. czaderski pomysł! pudełko wg tego przepisu można zrobić właściwie ze wszystkiego :)
    może być na zabawki, na biżuterię, na klucze.... - w zależności od rozmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak zastosowanie wszechstronne :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  21. Martuśka!
    Prawdziwe cuda z tego filcu potrafisz wyczarować!
    Pudełko bajeczne!
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. i jakie sympatyczne pudełeczko Ci z tego filcu wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł! No i jak to ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty byś cudne udziergała, czy uszyła, a ja z powodu ciągłego braku czasu tylko na prostocie się opieram :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  24. Pomysłowa kobieto,super jak zawsze! Masz talent! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha nie za dużo tych pochwał :), bo się zaczerwienię :)))
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  25. Pomysł w sam raz dla mnie :) Maszyna do szycia to póki co terra incognita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, a niebawem ruszysz z robótkami :)
      Kiedyś też tak mówiłam :)

      Usuń
  26. Super pomysł :) I te Wasze druciaki kuszą mnie...
    Ach!
    Nadrabiam blogowe zaległości :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :)
      Ściskam serdecznie, M.

      Usuń
  27. ponownie potwierdza się, że czasami niewiele trzeba aby był efekt ...
    liczy się pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że "piękno" tkwi w prostocie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  28. Super! Muszę zrobić coś takego na przedpokój, gdzie mąż zawsze rzuca swoje "skarby"

    OdpowiedzUsuń
  29. ZAPRASZAM!!! na CANDY! :)
    może wygrać coś dla siebie i swojego maluszka :)
    http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2015/06/candy-power-of-colors-2.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. No nie! Zadziałałaś na moją wyobraźnie:) Jeszcze tylko brakuje mi chwilki czasu, bo pewnie bym już skręcała te pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę sobie jak bez igły i nici, a tu proszę taka niespodzianka :).

    Super, to wymyśliłaś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki patent dla nieszyjących :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  32. Fajny pojemnik i tutek Martuś :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Marta ukradnę pomysł...czy mogę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pewnie :) Po co pytasz...działaj! :)

      Usuń
  34. Ale super Martuniu:)
    Pięknego dłuugiego weekendu!!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Natalko, że Ci się spodobał! :)
      Ślę buziaki!

      Usuń
  35. Hmmm, co ja bym włożyła do takiego fajnego pudełeczka ;)? Kolorowe koperty, albo nie, już wiem... wszystkie kabelki i wiecznie walające się drobne sprzęty mojego M :D
    Jak zawsze świetne inspiracje u Ciebie!!!
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz fajny pomysł :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Świetne pudełko! Polubiłam ostatnio filc!:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł. Super wyszło to pudełko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. prosty i szybki a co najważniejsze bardzo fajny pojemnik:) fajny pomysł Ty to masz głowę pełną pomysłów:) pozdrawiam z gorącego śląska:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolejny świetny pomysł :)) Super pudełeczko :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny pomysł i jaki efektowny, muszę rozejrzeć się za filcem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Proste, szybkie i efektowne:)
    Miłego wieczorku!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł Marta, chętnie skradnę :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. No, pudełko eleganckie! I jakie proste wyciąć, skręcić i już - to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak zwykle małe proste i przydatne. !! :) świetny pomysł :)
    pozdrowienia Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Proste, lecz eleganckie, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń