sobota, 27 czerwca 2015

luz do kwadratu


Witajcie Kochani! :)

Ostatnie dni były  dla mnie bardzo 
męczące i wypełnione po brzegi obowiązkami.

Przedsięwzięcia robótkowe chwilowo
poszły na dalszy plan. 

Ale wszystko w swoim czasie :) 

 ... nie ma sensu pędzić, 
a czasami warto się zatrzymać.

Prawda?



 Dziś obudziłam się i poczułam 
totalny luz, odprężenie.

Uwielbiam takie sobotnie poranki :)....
 z kawą na tarasie i kwiatami w wazonie.
 


 Cieszę się wakacjami! :)

Wspólne urlopowe chwile 
są bezcenne. 

Miło się wstaje gdy słońce
 świeci i kawa pachnie.


 Niech ten czas trwa! :)


Życzę Wam spędzonych w słońcu
 dni wypoczynku i radosnych,
rodzinnych chwil.

....

 
Do następnego napisania! 

Ściskam :)



 

 




61 komentarzy :

  1. Zazdroszczę tarasu, też bym tak chciała budzić się przy kawce. Szlafrok jak mój ;-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taras, ale brak balkonu :) coś za coś...jak to mówią :)
      Pogodnej niedzieli!

      Usuń
  2. Właśnie luz. Też czuję to od rana. Wakacje górą !!! Tylko jeszcze trochę więcej słońca :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana! Słońca, słońca i jeszcze raz słońca chcemy :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  3. Ech tarasik... marzenie... :) udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak Madziu dla mnie, jak najbardziej, bo czas na robótki będzie :)
      Ściskam!

      Usuń
  5. Ale masz ładny widok z tarasu ! Na takim tarasie kawa na pewno lepiej smakuje :)
    Udanego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, szczególnie od 3.00 do 6.00 :) Wtedy to najpiękniejsze trele kosów i słowników słychać, a z nad stawów żurawie :)
      Udanej niedzieli!

      Usuń
  6. Zazdroszczę takich poranków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze i Ty Kochana możesz takie mieć :)
      Ściskam!

      Usuń
  7. Wspaniałego weekendu Marta oraz dużo odpoczynku :)) Nalezy Ci się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały poranek :))
    Prześliczny macie widok z tarasu, oaza spokoju :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicha, spokój i brak pędu cieszy mnie ogromnie :)
      A widok z tarasu ciągle mnie zachwyca, przesyłam niedzielne uściski!
      M.

      Usuń
  9. Przyjemnego i pogodnego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochana jak ja ci zazdroszczę tych leniwych poranków na tarasie ...
    Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też należą się dni lenia, jak każdemu...
      Są chwile na zebranie myśli, naładowanie baterii, w końcu nie jesteśmy robotami :)
      Ściskam niedzielnie!

      Usuń
  11. Idą ciepłe/upalne dni więc będziemy się byczyć 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Dorotko :) marzy mi się ciepła noc przy ognisku!
      Pozdrawiam niedzielnie :)

      Usuń
    2. Na tą okoliczność - bo nasza wieś nie jest taką dziczą z prawdziwego zdarzenia - zakupiłam koksownik ;-) Żeby w tak bardziej nowoczesny sposób upiec sobie kiełbaski na "ognisku" :-)

      Usuń
  12. Piękny poranek, tak należy się zatrzymywać i cieszyć chwilami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie u Ciebie. Pachnie latem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzmy sobie słonecznego, ciepłego i leniwego lata! :)))

      Usuń
  14. och jak przyjemnie. urocze te kubeczki designletters.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do literkowej porcelany mam słabość :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. I ja uwielbiam takie chwile relaksu, tylko moje , w ciszy można pozbierać myśli , po prostu odpocząć od całodziennego zamieszania i wreszcie "nic nie musieć ", miłego odpoczynku zatem w weekend i słonecznego :) Ściski pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to ujęłaś :) Ja właśnie mam tak samo, a szczególnie po dniach gonitwy.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  16. To się nazywa totalne oderwanie od ziemi, na której twardo stąpamy...czasami warto rozprostować skrzydła...
    Pozdrawiam:) Aga z Różanej Ławeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aga i wiesz, że taki relaks...czyli bierny odpowiada mi najbardziej :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  17. Zazdroszczę wolnego weekendu :) Odpoczywaj i odprężaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki i pozdrawiam niedzielnie! :)

      Usuń
  18. Dobrze mieć czas na takie chwile, uwielbiam takie poranki, gdy wszyscy jesteśmy w komplecie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wspólne pogaduchy bez pośpiechu...to, jest, to!
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  19. Kawa na tarasie.... muszę poczekać jakieś 2 lata ;) ale dzięki Tobie no prawie już to poczułam :) Niech luz trwa jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda z dwóch lat może zrobić się rok :) Tego Wam życzę!

      Usuń
  20. Fajnie :) Mój urlop też już bardzo niedługo i nie mogę się doczekać takiego leniuchowania. Dla takich chwil warto żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Martuś miłęgo relaksu My te już planujemy leniuchować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takich sukcesach dzieciaków należy się solidny odpoczynek :)
      Ściskam!

      Usuń
  22. Ale musi kawka smakować na takim tarasie ? Odpoczywaj , relaksuj się jak najwięcej :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne widoki masz Marta z tego swojego tarasu! I kawa pewnie od razu smakuje lepiej w takiej scenerii.. ;) Życzę udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Choć nie słodzę, to jest słodsza :)))

      Usuń
  24. Oj tak, też uwielbiam takie chwile...
    więcej takich chwil życzę kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miejsce na rozpoczęcie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak pięknie mieszkasz, że wakacje masz właściwie na co dzień. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tam u Was ślicznie zielono za tarasem :)))) Przyjemne takie poranki, marzę o takich, ale już na swoim... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga marzenia się spełniają :) A u Ciebie myślę, że już całkiem niedługo :)

      Usuń
  28. Oj tak, chwilo trwaj :)
    tym bardziej, że teraz gonimy cały czas.......
    Piękna pogoda u nas jakaś lipa :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i od razu buzia śmieje się od rana, do kwadratu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie poranki ,co prawda u mnie nie na tarasie a balkonie :)
    niestety sobota u nas była zimna i deszczowa ,niedziela zresztą tez więc nici z werandowania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny taras z pięknym widokiem. I jeszcze "moje" kubki z literkami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasem trzeba zwolnić i wziąć na luz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Taras i widok - marzenie!
    Tak sie niecierpliwe żeby mieć juz swój taki kącik - o moich postępach też właśnie napisałam na blogu, więc zapraszam do komentowania! Jestem bardzo ciekawa opinii i sugestii ;)

    Wspaniałych wakacji życzę!

    OdpowiedzUsuń