poniedziałek, 15 czerwca 2015

miłe niespodzianki


Choć za szczęściarę się nie uważam, 
to w tym losowaniu mi się udało :)

Tam gdzie widzę i zdążę...
oczywiście, piszę się na
rozdawajki i konkursy.

Tym razem miałam farta i jestem 
posiadaczką pięknej typografii 
oraz akwarelowej ilustracji. 

Dlatego biegnę dziś do Was 
się nimi pochwalić! :)))



Typografia jest dla mnie terapią.
Ciągle sobie powtarzam 
uśmiechaj się Marta częściej, 
bo śmiech to zdrowie, 
ale jakoś ciężko mi to wychodzi :(.


Dziękuję Kasi z Piątego Pokoju
że ten plakat trafił do mnie :)


Dziękuję także Zuzi Kopytkowej za jej 
zdolne łapki, które malują takie cuda :)

...

W zakładce Coć dla Was,
małe co nie co :)

Sezon truskawkowy się powoli 
kończy, ale przed nami
czereśnie i wiśnie.

 Jeśli ktoś ciekawy
niech tam zajrzy i się częstuje.

Smacznego :)

Przypominam również 
o give away.

...

Pomyślnego tygodnia życzę! :)
i śmigam do pracy.


40 komentarzy :

  1. GRATULACJE!!! Przyjemne jest to uczucie gdy los obdarza nas szczęściem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to cudne uczucie, gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny plakacik, ja już się uśmiecham, bo daje jakąś pozytywną energię, więc Martuś - uśmiech poproszę... bo życie jest cudem

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny prezencik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Ja też uwielbiam typografię i wszelkie postery :))
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !!! piękna wygrana. Uśmiechu na co dzień ci życzę bo faktycznie uśmiech ma terapeutyczną moc:)))
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę i gratuluje serdecznie.
    Akwarelka jest przepiekna :)))
    Miłego tygodnia Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj fajnie coś wygrać...Ja jak tylko mogę sama tworze i drukuje takie plakaty z sentencją na poprawę humoru ;')

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję takich pięknych nagród :) A na typografikę patrz codziennie skoro twierdzisz, że zbyt mało się uśmiechasz. Do dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuniu, widziałam, że wygrałaś i jeszcze raz gratuluję tak pięknej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych :)
    Dobrego dnia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, świetna wygrana. Wesołego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nagrody, wyjątkowe i pozytywne :D
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne hasło :) Życzę Ci więc dużo uśmiechu. Nawet tak bez powodu :)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje tylko pozazdrościć!
    Zapraszam również na wyjątkowe wydarzenie Design Udomowiony, gdzie znajdziesz wiele ciekawych inspiracji wnętrzarskich! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję! a ja tam z pewnością zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje Gratulacje :) Świetne nagrody !
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :)
    i równie udanego całego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nagrody wywołują uśmiech na twarzy :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A to szczęściara! Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam....jak to się dzieje?? A akwarela piękna- bardzo subtelna

    OdpowiedzUsuń
  22. Post jest dla mnie miłym zaskoczeniem. Dziękuje pięknie i ciesze się, że obrazek się podoba! Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej :) Botaniczne motywy są ponoć na czasie więc Twoje najnowsze dzieła wpisują się w trend :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej! Bardzo podoba mi się akwarela :)
    Dużo powodów do wielu uśmiechów :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. witam moją imienniczkę i gratuluję nagrody ;)

    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wszyscy coś wygrywają - może i ja powinnam zacząć brać udział i wygrywać, bo jak na razie nie wierzę w swoje szczęście:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacja Marta! Piękne rzeczy Ci się trafiły... :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta do mnie też trafił plakat smile for free - dostałam dodatkowe wyróżnienie za komentarz. :) W sumie to przesyłka była do mnie, ale plakat jest już w siedzibie fundacji, w której pracuję :) Gratuluję szczęściaro!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranych, mnie też trafiła się wygrana u Kasi z Piątego Pokoju!
    Ale szeroki uśmiech pojawił się na mojej twarzy gdy zajrzałam do zakładki Coś dla Was!
    Ach te wspomnienia!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marta, gratuluję wygranej! :) A co do uśmiechu to życzę Ci go na co dzień, takiego od ucha do ucha, to lekarstwo na caałe zło. :-)) Ściskam Cię mocno,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne niespodzianki otrzymałaś Martuś! A Twoja grafika super :) Właśnie jest czas kiedy zajadam się czereśniami ;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna sztuka trafiła do pięknego domu :)) I jak wszystko będzie pięknie pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodobał mi się bardzo ten plakat. Poszukuję właśnie czegoś ciekawego do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  34. No i gratki! Widzę, że u Ciebie, tj. u Kasi z Piątego Pokoju, oraz u mnie- obrodziły niespodzianki aż miło. Muszę się połasić o taki wpis z darami losu, które do mnie przywędrowały :) pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kilka razy udało mi się wygrać w blogosferze i radość to wielka. Gratuluję Ci więc wygranych.

    OdpowiedzUsuń