piątek, 5 czerwca 2015

z heksagonem w roli głównej :)


Mam nadzieję, że wczorajszy wolny dzień
 i piękna pogoda sprawiły uśmiech 
na Waszych buziach? .... 
bo na mojej owszem :) 

Fakt, że dzisiejszy dzień także mam 
wolny jeszcze go spotęgował :)))

A więc wczoraj odpoczynek i rodzinka, 
dziś przyjemne z pożytecznym....
czyli moje majsterkowanie 



Tym razem powstał organizer, 
na biurko mojej córki:)

Robiłam już ich kilka 
i pisałam o nich tutaj, tutaj i tutaj....
kto nie czytał......zapraszam,
ale były one głównie z filcu i metalu, 
a ten wykonałam ze sklejki.
 


Potrzebujemy:

sklejkę o grubości 6mm i formacie 45x45cm
wyrzynarkę
 wiertarkę z cienkim wiertłem 2,5mm
gumkę krawiecką
przybory techniczne
bezbarwny, matowy lakier

1. Rysujemy heksagon o wymiarach
40cm (szerokość)x 35cm (wysokość),
i szerokości ramki 2,5cm.
2. Wycinamy format, zabezpieczamy lakierem,
 i nawiercamy otwory co 2cm.
3. Przeplatamy gumką krawiecką,
tak by powstała sieć.



Użyłam gumki w kolorze żółtym,
by pasowała do dodatków
w pokoju Julki.

Nie przewlekałam gumki
przez wszystkie dziurki,
to jest Wasza dowolność :)

Jeśli chcemy uzyskać gęstą
sieć należy przepleść 
więcej linii.  



Heksagon stanął na biurku,
by jeszcze przez 3 tygodnie
dźwigać plan lekcji :)

Hi, hi a później...,
któż to wie? :)
 
Ale można go wykorzystać
na wiele sposobów.

...
Tymczasem lecę działać
dalej...teraz w innej sferze :)


Życzę Wam Kochani
udanego weekendu!


Buziole :)


A bym zapomniała...

Potrzebuję porady :)

Czy ktoś kiedyś malował 
na biało laminowane panele podłogowe?

Noszę się z takim zamiarem, 
by u góry zmalować podłogę,
ale szanowny M twierdzi, 
że to poroniony pomysł :(

Jak uważacie?







88 komentarzy :

  1. Super ten organizer :) paneli niestety nie malowałam, więc nic w tym temacie nie poradzę, miłego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i rozumiem :)
      Wzajemnie udanego weekendu życzę!

      Usuń
  2. z TEGO CO WIEM OD FACHOWCÓW: paneli laminowanych po prostu się nie maluje. Jedynym działaniem jest zatem ich wymiana.
    organizer ŚWIETNY, SZCZEGÓLNIE TA ŻÓŁCIUTKA GUMKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie ma takich, bo ja chcę bez faktury drewna :(.
      Pozdrawiam Cię Elu :)

      Usuń
  3. Wpadłam na chwilkę, żeby się przywitać Martulki i uciekam balować nadmorsko również- jak wolne, to wolne. ;-))))
    Piękna pogoda- uciekamy w plener. ;))
    Ale, ale...hekagony sa magiczne. Coś tak do nich ciągnie- jest moc;) Muszę zauważyć i podkreślić, że to najstaranniej wykonana figura jaki widziałam.
    Z tą podłogą jest zagwozdka, co?
    Aż się pozastanawiam również...
    :**** Uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczywaj i ciesz się piękną pogodą :)
      Ściskam!

      Usuń
  4. Jak chcesz shabby panele to pomaluj ;-) A tak serio to myślę że fajny efekt będzie chwilowy.
    Co do Twoich dzieł - poważnie Ty tak sama wycinasz? Oj przydałby mi się ktoś taki to niektórych moich wydziwianek ;-) Organizery coraz to ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym moim pomysłem na panele to coś czuję, że będzie kłopot :(
      Mogłabym wymienić, ale ja chcę białe panele bez faktury drewna, a takich nie ma.
      Takie proste robótki zaczynam sama, ale zawsze wypytuję męża, a jak idzie coś nie tak to proszę go o pomoc :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Oh, ja byłam wczoraj przeszczesliwa, że w końcu zrobiło się ciepło i wyszło słońce :))
    Jak pieknie Ci wyszedł ten heksagon, świetna propozycja diy :))
    Milutkiego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten kształt, a organizer bardzo oryginalnie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Aga, że się spodobał :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  7. organizer jest świetny - córcia pewnie dumna z tak zdolnej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo się cieszę :) Takie słowa mobilizują :)
      A córcia podziękowała, bo ten, który był w jej pokoju nie podobał się jej.

      Usuń
  8. Nie napiszę nic innego niż przedmówczynie, super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadziwić się nie mogę, że tak po prostu bierzesz te narzędzia do ręki i działasz. Organizer jest super, normalnie chciałoby się taki mieć natychmiast.
    Co do paneli, to ściennych z mdfu też się nie maluje, a ja pomalowałam i co kto mi zrobi? Myślę, że jak nie można patrzeć już na stare panele, to warto spróbować. Farb teraz taki wybór i do betonu, i do kafli..... Skoro można pomalować betonową podłogę w garażu, to na panelach powinno się trzymać. Trzymam kciuki i całuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Małgosiu ja już wydziwiałam różnie, prze różnie i nigdy mój pomysł nie spalił na panewce :)
      Trzy lata temu przemalowałam glazurę i terakotę w łazience, od podłogi po sufit i jest ok :), sama wpadłam na pomysł jak za 35zł zrobić cegłę na ścianie z kominkiem i także jest ok :),
      a teraz sama mam obawy. Myślę podobnie, jak Ty....są takie farby, podkłady, że czemu by nie spróbować :)
      Dzięki i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  10. Organizer swietny. Chyba musze zaopatrzyc sie w sklejke tej grubosci ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe co z panelami. Czytałam o malowaniu płytek, ale o panelach nie. Więc czekam na jakieś opinie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) Może ktoś próbował skoro teraz są farby do wszystkiego :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  12. bardzo oryginalny organizer, córka z pewnością zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córci ten co miała w pokoju się nie podobał :( Stąd moja realizacja :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny - w neergetycznym kolorze, estetyczny i minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki świetny! :) Córka na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ masz pomysł z panelami, trochę ryzykowny, ciekawa jestem co postanowisz ;)
    Organizer świetny! Pozdrawiam bardzo słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co zrobię. Może znajdę białe panele bez wzoru drewna :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Marta :)

      Usuń
  16. Pomysł genialny, wygląd super! Życzę przyjemnego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marta, dzięki Tobie coraz bardziej lubię heksagony ;)
    pozdawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i także pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. Organizer wyszedł świetnie choć ja z tych bojących się wiertarki - zawsze wizja przewierconego paznokcie mi towarzyszy :D
    A co do podłogi - rozumiem doskonale bo też mnie korciło :) ale stanowiska naszych Mężów są zbliżone ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha Aniu może uda nam się te stanowiska obalić? :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  19. Rewelacyjny, w modnym obecnie kształcie :) Widzę, że wolne dni Ci służą i tworzysz kolejne ciekawe projekty :)
    Miłego weekendu Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tylko w takie dni masz czas by działać :) Dzięki serdeczne!
      Buziaki :)

      Usuń
  20. Super organizer :).

    Ale masz sprzęt jest z Ciebie taki "Bob budowniczy" ;).

    Jeśli chodzi o podłogę, to nie mam zielonego pojęcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sprzęt wymagany :), a tym bardziej że mąż potrzebuje do bardziej zaawansowanych robótek :)
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  21. Marta, ale super pomysł i wykonanie! Jestem pod wrażeniem i pewnie wykorzystam Twoj diy!

    Jeśli zaś chodzi o malowanie paneli - czytasz mi w myślach? Właśnie planuję malować swoje... :D Naczytałam się na jakimś forum, że można, że nic się nie dzieje, tylko trzeba bardzo dobrą farbę wybrać, żeby się nie zdzierała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na forach nie czytałam, ale dzięki za podpowiedź :) Teraz poszukam, może piszą jakiej farby użyć?
      Dzięki serdeczne za podpowiedź :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Opisałaś to, jakby to była kaszka z mlekiem ;). Nie jest, nie jest, zwłaszcza, jak się nie ma wycinarek i innych narzędzi, ale u Ciebie podziwiam. Co do farby to myślę, że nie będzie się trzymać, ale to tak na logikę, bo doświadczenia nie mam. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że takie sprzęty nie w każdym domku się znajdują......zapominam czasami :)
      Aniu z panelami to mogłabym wymienić, ale takich jak chcę - nie ma :(
      A chcę bez wzoru drewna tylko gładkie białe :) wiesz, jak to jest, gdy się babie zachce zmian :)
      Ściskam!

      Usuń
  23. A już myślałam, że pędzisz malować te panele na biało ;)
    Podobno, "kto nie ryzykuje ten nie pije szampana"
    Może opracujesz i opatentujesz nowatorską metodę pobielania paneli?!
    Organizer bardzo "domkowo przyleśny", a przecież najważniejsze to mieć swój styl!
    Pozdrawiam mocno!
    Szkoda, że nie możesz wpaść na kawę! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już Martuś tyle dziwnych pomysłów zrealizowałam i o dziwo się sprawdziły :)...chyba się starzeje :) i ryzyko nie wchodzi już w grę! :)))
      Na kawę już nie wpadnę, bo daleka do Ciebie droga :(, ale może Ty niebawem zawitasz do domku przy lesie? :)
      Buziaki!

      Usuń
  24. Ale mi się spodobał! Tez chcę taki!!:):):):)
    A paneli nie malowałam, ale myślę, że mogłoby wyjść super!
    cudownego weekendu kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Natalko mogę dla Ciebie zrobić :)
      Z panelami trudna sprawa :(
      Dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  25. Trudna nazwa :) nie znałam :), ale wyszło super!
    Miłego weekendu życzę
    !

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubicie heksagony:) Jak zawsze bardzo pomysłowe wykonanie! Zawsze zaglądam do Ciebie z ogromną ciekawością.
    Pozdrawiam Cię Martuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Dobrego dnia Kasiu!

      Usuń
  27. Fajny projekt! Lubię takie biurowe organizery! buziole!

    OdpowiedzUsuń
  28. Martuś - drewniane panele ? Śliskie ? Moje doświadczenia malarskie mówią, że się to nie uda....obecnie panele zwykle sa tak tanie że taniej wyjdzie Ci kupić po prostu białe panele....a sama wymiana paneli będzie mniej pracochłonna niż malowanie podłogi :) Ale czekam na decyzję z wielką ciekawością bo kocham eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację i skłaniam się w przyszłości do takiej decyzji, że wymienimy :)
      Dzięki serdeczne Kochana!

      Usuń
  29. heksagon sam w sobie byłby genialną dekoracją na ciemnej ścianie lub na jasnej z ciemniejszym sznurkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można je w ten sposób wyeksponować :)
      Ja wykonałam do naszych potrzeb.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Świetny ten organizer! Ciekawa jestem co postanowisz z panelami:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej będzie wymienić, ale to nie tak zaraz :)
      Ściskam!

      Usuń
  31. Martus organizer pierwsza klasa! :) A co do malowania to sie nie wypowiem, bo nie bardzo sie znam ;) Ale trzymam kciuki za powodzenie akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś! Czekam na sygnał w sprawie wiesz :)

      Usuń
  32. taka mama o prawdziwy skarb, potrafi wspomóc ciekawymi pomysłami każdego dnia :)
    córa na pewno zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się jej bardziej niż poprzedni! :)
      Ściskam!

      Usuń
  33. Mały majsterkowicz z Ciebie i do tego głowa super pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak już pomalujesz to pochwal się koniecznie. Sama sie ostatnio nad tym zastanawiam, ale sie boję. A organizer świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się boję i ten pomysł już znikł z mojej głowy :)
      Ściskam!

      Usuń
  35. Skąd Ty czerpiesz pomysły? Co jeden to ciekawszy oryginalny !!! Myślę, że rodzinka jest zachwycona, że ma taką złotą rączkę w domu:)))
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak razem wspólnie :), ale dzięki temu mamy satysfakcję, że coś wykombinujemy sami :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  36. Super ten organizer :D!
    Jak widać w Twojej głowie mnożą się ciekawe pomysły :) ) )
    Ps. a potem plan lekcji zostanie zastąpiony planem przygodowych wakacyjnych dni ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kropko, zamiast planu lekcji...plan na wakacje! :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  37. Pięknie wyszło. Już widzę kilka ścian gdzie mogłabym taki zawiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. super!
    masz instagram? jeżeli tak to pod jaka nazwa?

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny: i kształt, i kolor.... super

    OdpowiedzUsuń
  40. Na malowanie paneli jeszcze nie wpadłam - wiedzy i doświadczenia brak, ale jak już czegoś się dowiesz z zaciekawieniem przeczytam.
    Jak chodzi o przedmiot tego posta to jestem zachwycona! Skąd Ty bierzesz takie pomysły?!
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna robota!! Uwielbiam sklejka, taka naturalna, pachnącą, nie malowana :)
    A co do malowania laminowanego panelu, to może być ciężka sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł i wykonanie. Organizer jest świetny.
    Nie malowałam nigdy laminowanych paneli.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem zachwycona Twoim organizerem, świetny projekt i wykonanie. Efekt końcowy prześwietny!!!

    całuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Heka są bomba, ale z tym malowaniem to chyba też bym odpuściła- spodziewam się, że nawet jeśli się uda, to efekt będzie arcy nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
  45. Naprawdę fajny ten organizer, gratuluję zręczności, bo wyszedł idealny.Co do paneli, to niestety nie da się ich pomalować, trzeba wymienić na nowe :/ Pozdrawiam ciepluteńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Napisz do jakiegoś producenta farby i zapytaj o te panele - jak tak zrobiłam z meblami kuchennymi :)
    A pomysł z heksagonem genialny!

    OdpowiedzUsuń
  47. Organizer wyszedł świetny :0
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Marta, może poszukaj u innych producentów paneli. Teraz jest taki wybór, że nie ogarniamy całości asortymentu. Z farbą obstawiam, że by nie wyszło. Chyba, że też w zakamarkach internetu siedzi jakiś ryzykant, który to popełnił ;-)
    Na podobny organizer miałam kiedyś chęć, ale w sklejce na sztorc strasznie źle mi się wierciło i po przewierceniu na wylot po skosie dałam sobie spokój :-/ Piękny Was heksagonowy! :-)

    OdpowiedzUsuń