czwartek, 9 lipca 2015

mamy szafkę



Długo trwały poszukiwania szafki nocnej 
do pokoju Julki.  

A ta idealna  musiała spełniać kryteria:
odpowiedni rozmiar, kolor, kształt i funkcja.

Na internetowe łowy :) ruszyłam 
wspólnie z Julką. 

Jedenastolatka ma już swój gust i wie nawet czego chce....bynajmniej moja :).


Wybór padł na  modułową szafkę  Componibili.

 Bardzo spodobała się nam jej 
oszczędna forma, kształt i funkcjonalność. 



Ta dwudrzwiowa szafka to kompletny mebel wyposażony 
w dwoje przesuwnych drzwiczek.

Swoimi wymiarami doskonale wpasowała się
 w przestrzeń między łóżkiem, a biurkiem.


Dzięki możliwości dokładania 
kolejnych modułów Componibili 
sprawdzi się nie tylko w sypialni, 
jako szafka nocna, ale także na książki,
 czy ręczniki w łazience oraz różne 
drobiazgi na przykład w korytarzu.



O całym rwetesie przy zamianie pokoju 
i przemianach w nim pisałam tutaj i tutaj.


Jeśli ktoś z Was nie czytał, 
zapraszam do lektury :)

Teraz uciekam cicho na podwórko...
mam trochę roboty :)

Rano gdy zajrzałam do pokoju Julki
przeczytałam wiadomość o takiej treści:

" Jutro śpię długo kochana mamusiu"

Ma zasłużone wakacje, a więc
niech smacznie śpi :)

 ...
 Zasyłam serdeczne pozdrowienia!

Do następnego...


134 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? :) i ta inność nas skusiła :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. pięknie się wpasowała do pokoju Julki !
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten pokoik, żółty dodaje mu uroku i jest taki radosny, słoneczny. No ale ja akurat lubię żółty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki letni :), żółty mi najbardziej kojarzy się z latem.
      Udanego dnia!

      Usuń
  4. Ciekawa forma tej szafki /stoliczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no zaskakująca :) fajnei się wpasowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szafka. :)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszym zdaniem również :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  7. Szafka super, ale poduchy są jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszymy :) Tą żółtą zmalowała moja mała :)

      Usuń
  8. Jakby zaprojektowana specjalnie do tego pokoju. Super! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :). Projekt dużo wcześniej powstał, a jego twórcą była Anna Castelli Ferrieri.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Bardzo oryginalna, macie świetny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sklepie raczej nie zachwyciłaby mnie, ale w pokoju Julki wygląda świetnie. Pasuje idealnie, jest w Waszym stylu. Nowoczesna wygląd, kolor i drzwiczki przemówiły także i do mnie. A z czego jest zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację odbiór przedmiotów zależy od otoczenia w jakim się znajdują, wiele razy się o tym przekonałam :). Wykonana jest z metalu i pcv.
      Ślę buziaki!

      Usuń
  11. Uwielbiam ten projekt szafki, uprzejmnie zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem i Ty wiesz, że obydwie go uwielbiamy :) i jest jeszcze jedna Marta z bloga The ghost in my home, która dołącza do naszego grona :)
      Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  12. Chętnie widziałabym taka szafkę u siebie!
    Jest bardzo "domkowa" - i pasuje do reszty dekoracji w tym pokoju a nawet domu!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko wpasowała by się u Ciebie :)
      Ślę uściski! :)

      Usuń
  13. Śliczną szafkę udało Wam się upolować :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Strzał w dziesiątkę - upolować :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Super półeczka ale karteczka jest niesamowita ;)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, mnie dziś rozbawiła :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Super szafeczka ,idealnie pasuje do wystroju pokoju , ja tez nieudolnie poszukuję ale do sypialni :( Buzi do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nieudolnie? :) Brak czasu? :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Ta szafka jest swietna, sama zastanawiam sie nad jej zakupem:) To nie samowite. jak dobrze wyglada ona w prawie kazdym wnetrzu. A w pokoju Julki wyglada genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu przyspieszaj zakup, bo jest świetna! :)
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  17. Jest tak fajna, że aż poświęciłam jej post na swoim blogu- muszę ją kiedyś mieć w swoim domowym biurze! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) czytałam i wierzę, że będzie Twoja Martuś :)
      Wypoczywaj! Ściskam :)

      Usuń
  18. Design na całego. Przypomniał mi się okrąglaczek w babci kuchni. Uwielbiałam nim się bawić. Fajnie się komponuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) Fajnie, że miłe wspomnienia wróciły.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Rewelacyjna ta szafka :) Przepraszam, że teraz rzadko pojawia się jakiś mój komentarz, ale lato i choroby to niestety idealne połączenie w naszym domu. Czytam, podziwiam, jednak nie zawsze mam czas coś naskrobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu przecież ja to rozumiem :) A poniekąd znam z autopsji :)
      Pozdrawiam i zdrówka dla Was!

      Usuń
  20. Świetna szafka! Córka ma dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale wybór wspólny, a efekt szperania mój :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Jest super ! strasznie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna! oryginalna - bardzo fajnie tp wyglada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szafka jest świetna też mi się taka marzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga :) marzenia się spełniają!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. piekny pokój, fajnie urządzony

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest wręcz idealna do tego pokoju!
    Pięknie:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. jest baardzo oryginalna! i świetnie pasuje w pokoju :) a ten hipcio kochany :) i rumianki! podoba mi się bardzo :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rumianki dziś i u Ciebie :) Ja specjalnie wybrałam rumianki, ze względu na kolorystykę.
      Ściskam serdecznie! :)

      Usuń
  27. Śliczna szafeczka! :) Pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem tak, wygląda ładnie, ale jak zobaczyłam cenę! powaliło mnie..... lekko z nóg. Szafka nowoczesna więc do takiego wystroju świetna. Ciekawa jestem czy wygodnie się będzie z niej korzystać? czekam Martuś na opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tydzień i na razie zażaleń nie mam :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  29. Pasuje do pokoju :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) miło nam.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  30. Ale fajna! Super kształt. Gdzie udało się wam ją wygrzebać? Czyżby w niezawodnym szwedzkim sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Nie pochodzi, ze szwedzkiego sklepu :), kupiona na portalu aukcyjnym.
      Dostępna w wielu sklepach, wpisz tylko jej nazwę a możesz wybrać jeden z wielu.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Dziękuję za informację. Rzeczywiście, jest ich spory wybór.

      Usuń
  31. "Jedenastolatka ma już swój gust i wie nawet czego chce....bynajmniej moja" <-- chyba przynajmniej. Bardzo mi się podoba ta szafka/ stolik nocny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna oryginalna półeczka:) Pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szafka świetna, bardzo mi się podoba :) To super, że Twoja córka ma w tym wieku tak dobry gust.
    Drewniany hipcio jest cudowny :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ona czyta książki o designie, oczywiście w wersji dla dzieci :)
      Widzi wyciskacz do cytrusów i mówi mamo patrz to kałamarnica Philippe Starcka :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  34. Jestem bardzo ciekawa jak córcia urządzi swoje własne mieszkanie:) Może podzieli się tym na własnym blogu?:)
    Szafeczka bardzo elegancka, ładna i praktyczna. Wszystko co trzeba ma pod ręką. Co niepotrzebne w środku. A liścik... cóż ma wakacje:) Wzruszający:))
    Pozdrowienia dla kreatywnych Duszyczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kasiu :) Tak czas wakacji to długie wieczory i długie spanie, czas totalnie odwrócony :)
      Miłego dnia dla Ciebie!

      Usuń
  35. Bardzo fajną szafkę wybrałyście.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda nieziemsko! Rośnie Ci wspólniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi, że będzie architektką :)
      Pozdrowienia dla Ciebie!

      Usuń
  37. Szafka jest świetna ! ma niepowtarzalny wygląd a jak się wpasowała do pokoju :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się podoba :)
      Udanego dnia!

      Usuń
  38. Dziewczyny wybór szafki strzał w 10 tkę ;-) podstawa to wiedzieć czego się chce i szuka. Cudowanie że córka w genach ma gusta mamy , no i oczywiście wszystko co dobre też po mamie !;-) pozdrawiam dziewczyny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękujemy i życzymy udanego, ciepłego weekendu :)

      Usuń
  39. Bardzo fajnie się wkomponowała. pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna, nie spotkałam sie jeszcze z tymi kształtami, a prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś chorowałam na wszystko od kartella ;) Teraz już trochę mniej .Bliżej mi do staroci.Ale ta szafka zawsze mi się podobała.Ma niepowtarzalną formę, i jest po prostu inna niż wszystkie.Muszę przyznać że cudnie u Ciebie się prezentuje.Zawsze umiesz wszystko tak dobrać, od mebli po dodatki, że dech zapiera.Pozdrawiam i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ta marka ma cudowności :) Zawsze chętnie przeglądam ich ofertę.
      Dziękuję za miłe słowa i ślę uściski!
      Marta

      Usuń
  42. Świetna szafka!! bardzo pozytywnie wyróżnia się swoim kształtem.
    pozdrawiam Dżasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przełamuje kanciasty kształt biurka i łóżka :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  43. Wod cudo...kolejny piekny gadżecik w Twoim domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) poooowolutku spełniamy swoje marzenia! A teraz była potrójna okazja, a więc w ramach prezentu :)

      Usuń
  44. Świetna...designerska..:) Fajny mebelek..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam Kasiu, że Ci wpadnie w oko :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  45. wow! mega ta szafka, nigdzie takiej nie widziałam, niepowtarzalna, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie? :), a ja uważałam, że jest popularna :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  46. Chyba żadna inna nie pasowałaby do tego pokoju jak ta!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna szafeczka, niesamowicie oryginalna przez ten okrągły kształt, cudnie się wpasowała w Julki pokój :)
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjna szafka i tak jak piszesz praktycznie pasuje do każdego wnętrza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest jej atut :) Zawsze gdzieś kiedyś wykorzystam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  49. Pięknie wpasowała się w klimat pokoju, ma dobry gust córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ależ ciekawa ta szafeczka :)
    pasuje idealnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i także pozdrawiam :)

      Usuń
  51. pięknie się prezentuje w pokoiku Twojej małej designerki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Szafka jest świetna. Ale jeszcze fajniej, że 11 latka ma taki gust. Pokój podoba mi się bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak Aniu :) z moją jedenastolatką trzeba rozmawiać i przemycać pomysł, a potem czekać na akceptację :), choć nie powiem czasami swoją wiedzą o projektantach mnie zaskakuje, ale to za sprawą książek, które czyta :)
      Udanej soboty! Trzymam kciuki :)

      Usuń
  53. Co za cudowny liścik! Marzę o tym by Jaś w jakiś weekend spał do oporu, anie zrywał się z kurami! Jeśli to typowe dla 11 letniej młodzieży to jeszcze 5 lat i pośpimy!! Hura!! ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda zobaczysz jak to szybciutko zleci :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  54. Oryginalna, teraz dzieci wiedzą czego chcą od najmłodszych lat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę ręki do tego przyłożyłam :)))
      Ściskam!

      Usuń
  55. Jaka ładna i oryginalna :) Córcia pewnie zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wybrałyście świetnie! Sama myślę dokładnie nad tą szafką do naszego kąta sypialnianego... :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeszcze nie widziałam takiej fajnej szafeczki! Ten kształt jest chyba niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. No i łowy udały się idealnie bo szafeczka świetna. W pokoju nastolatki spełni śię świetnie !!! bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna szafka! Super pasuje:)
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Dawno u Ciebie nie byłam, co za zmiany! Cały pokój Twojej córy wygląda wspaniale, zazdroszczę konsekwencji w doborze dodatków, u moich chłopaków jest straszny misz-masz w pokoju, muszę się koniecznie za to wziąć, wakacje są na to idealną porą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Pokój Julci wygląda przepięknie i szafka jest tą wisienką na torcie ❤ ❤ ❤ Uwielbiam Wasze pomysły Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo nietuzinkowa. Pasuje idealnie. Doskonały wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Szafka nowatorska, idealnie wpasowała się we wnętrze.Piękny kącik sypialniany.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajna szafka. Jeszcze takiej nie widziałam :).

    Haha liścik super :).

    OdpowiedzUsuń
  65. pierwszy raz widzę taką szafkę, ale bardzo mi się podoba - ma to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ależ fajna! Pięknie się wpasowała:) Pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Marta , zmiany widzę na blogu :) Miałabym tą szafkę dawno , pewnie o tym wiesz :) gdyby nie mój metraż.Buziaki. Magda Śnieżka

    OdpowiedzUsuń
  68. Musiałam i ja na nią zerknąć! Faktycznie oryginał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Genialna szafka, oryginalna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Super szafka i ma wiele zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń