wtorek, 14 lipca 2015

metamorfoza dywanika d.i.y.



Na wstępie dziękuję za komentarze 
pod ostatnim postem.

Ucieszyły mnie, ale Julka była 
podwójnie szczęśliwa :).

...


Nie pozbywam się rzeczy z domu, 
raczej je przerabiam na różne sposoby.

Dlatego dziś małe diy z dywanikiem 
w roli głównej :)


Dawno nic nie malowałam, a dywanik leżał 
i czekał cierpliwie na swoje pięć minut.



Do zmalowania etnograficznego wzoru użyłam:
czarnej, matowej farby ftalowej, 
czyli do drewna i metalu;
kuweta i wałek 
papierowa taśma




 Robótka prosta i szybka w wykonaniu :)


Dla porównania:



Malowałam dywanik z zamysłem, 
że znajdzie się na podłodze w korytarzu, 
ale chodzi mi po głowie myśl, 
by go powieść, jako kilim na ścianie :)


Co o tym pomyśle sądzicie? :)

 ....


Zasyłam pozdrowienia!

 Do następnego...





110 komentarzy :

  1. Fajnie wygląda. Pomysłowy. A skąd dywanik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kiedyś w Komforcie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Efekt bardzo fajny. Powies na ścianie a jak będzie coś nie tak to.na podłogę. Na pewno i tu i tu będzie się świetnie prezentował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu :) Najpierw zrobię prowizoryczną przymiarkę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ale fajnie wyszedł:-) kilim na ścianę to też dobry pomysł, a jak się znudzi powędruje na podłogę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na ścianie znacznie dłużej utrzymam go w czystości, a dla wzoru lepiej, jak rzadziej będzie prany :)
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
    2. Pomyślałam sobie, że nawet kiedy wzór się spierze, będzie miejsce na nowy :D Fajny pomysł!

      Usuń
    3. Oczywiście! :) Drugą stronę także można wykorzystać na nowy.

      Usuń
  4. Jako Kilim bedzie wygladal slicznie i oryginalnie:) Bardzo fajnie Ci ten dywanik wyszedl, chyba sama pokusze sie na podobny pomysl:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i czekam na relację :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  5. Dywanik bardzo fajny. A z tym powieszeniem na ścianie może być ciekawie ;)) czekam na zdjęcia w miejscu docelowym ;))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będzie relacja :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  6. O tak z tym powieszeniem masz świetny pomysł ! zresztą samo go wykonanie to świetny pomysł :)))

    serdeczności

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowo wyszedł tak..indiańsko, peruwiańsko jakoś mi się skojarzył.
    Na ścianie pewnie będzie fajnie wyglądał.
    Jak się zdecydujesz go powiesić to czekam(y) na fotki
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ściana :) Oczywiście fotki dostarczę w swoim czasie :)
      Ściskam, Marta

      Usuń
  8. Piękny dywanik! Taki boho, taki letni, na ścianie jak i na podłodze będzie się świetnie prezentował! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz? zrobię przymiarkę :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Na ścianę koniecznie!!! Na pewno będzie świetny efekt :)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś znacznie więcej głosów ...na ścianę :), a więc cieszy mnie, że mi pomagacie w podjęciu decyzji!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł. Wzór i kolory są na tyle uniwersalne, że jako kilim, czy też narzuta na fotel też się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie pomyślałam, że można go użyć jak narzuty :)
      Dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. ech.. skąd Ty bierzesz na to wszystko czas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super pomysł!! strasznie mi się podobają takie właśnie wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory takie boho trochę :)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  13. Wyszły jakieś runy hihi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie koniecznie :) przypominają połączone prostokąty :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Oczywiście, że wyszło super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Martusiu, bardzo podoba mi się sam pomysł i wzór etniczny. Bardzo lubię takie klimaty. Ja również staram się niczego nie wyrzucać, tylko u mnie w mieszkaniu jest to trudne, najlepiej jakbym miała strych :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Aniu :), ja właśnie wszystko upycham na strychu, ale i on ma określoną pojemność :(
      Ślę uściski!


      Usuń
  16. Super rzecz ! wg mnie szkoda na podłogę ... zniknie wśród innych ruchomości'-) Ściana jak najbardziej, ja bym nawet rozważała obraz ( dywanik w takich minimalistycznych black ramkach, jakbyś dołożyła jeszcze szybę, to efekt ... będzie niesamowity) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko to musiałaby być mocarna rama :), ale pomysł rozważę :)
      Dziękuję za sugestie :)

      Usuń
  17. Wow! Ale fajnie Ci wyszło :) Super wzór i pomysł! Zaczynam szukać po rodzinie zbędnego dywanika ;)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i powodzenia życzę :) Rozumiem, że dziełem się pochwalisz? :)
      Ściskam, M.

      Usuń
  18. Marta Ty to jesteś pomysłowa! super wyszło , jak zawsze :-)
    buziaki!!
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Fajnie, że pomysł Ci się spodobał :)
      Ściskam :)

      Usuń
  19. Super efekt, pięknie będzie wyglądał i na ścianie i na podłodze.... może trochę tu, a trochę tam , żeby się nie znudziło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Świetna alternatywa na nudę wnętrzarską!
      Ślę uściski!

      Usuń
  20. Bardzo podobają mi się Twoje przemiany, tak ja ta z dywanikiem. Ciekawi mnie jak zaaranżujesz go na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) wolałabym ścianę, że względu na wzory :)
      Oczywiście, gdy zawiśnie :))) podzielę się fotkami na blogu.
      Miłego wieczoru! :)

      Usuń
  21. Martuś Twoja pomysłowość nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :), oby się nie skończyła :)

      Usuń
  22. Dywan dostał nowe życie! W tej odsłonie prezentuje się bardzo ciekawie i oryginalnie.
    Ja raczej jestem zwolenniczką dywanów na podłodze.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to tradycyjne dywany na podłogę :), ale taki...czyż bardziej nie przypomina kilimu? :)
      Pozdrawiam wieczorową porą :)

      Usuń
  23. no i super, takie pomysły-proste, szybkie, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ja Twoje pomysły UWIELBIAM!!!!
    Ekstra!!! wyszedł bardzo ciekawie i ładnie:)
    całuski wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Natalko :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  25. Pomysłowe :) Na ścianę, albo na siedzisko skrzyni?
    Ja upycham do piwnicy, albo do mamy... Pownicy skończyła się już pojemność, a mojej mamie cierpliwość ;) Czekają nas porządki w piwnicy i może jakieś cuda odnajdę ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czasami lepiej nie mieć sentymentów :) Bo potem upchniemy coś, ale nie pamiętamy gdzie :(
      Powodzenia w porządkach zatem :)

      Usuń
  26. I ja mam podobne odczucia jak większośc dziewczyn , czy na ścianie czy na podłodze będzie wyglądała świetnie :) Buziaki kochana miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio podobają mi się te etniczne wzory i sama myślałam o poduszce w taki wzór... Dywanik fajny i ciekawy pomysł na kilim..Buzka Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem Kasiu na poszewki ento :)
      Buziaki!

      Usuń
  28. Świetna metamorfoza ;) Dywanik jak marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Martuś :) Cieszę się, że wpadł w oko!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. ...i tak tanim kosztem mamy dwie rzeczy na raz:) jak dla mnie może i wisieć i leżeć...
    Buziaki:) Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem za kilimem! :) Będzie się ciekawie prezentował na ścianie :) Pozdrowionka Martuś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba podliczyć głosy :)))
      Buziaki!

      Usuń
  31. Efekt super!, jakby coś z niczego ;), ale w Twoich pomysłowych rękach tak jest chyba ze wszystkim :D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pomysłowo jak zawsze u Ciebie, dywanik wygląda bardzo fajnie i czy będzie na podłodze czy na ścianie to spełni swoją funkcję jako oryginalna dekoracja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś czuję Marto, że to będzie Dywanik-Wędrowniczek, raz tu, raz tam, w zależności od nastroju. BOMBOWA metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda świetnie. Z nijakiego dywaniki zrobiłaś piękny dywanik który przyciąga wzrok i cieszy oczy :) Wzory etno w bieli i czerni - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uważam, że będzie ładnie wyglądał zarówno na podłodze jak i na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafi mi podliczyć głosy :)))
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  36. Jesteś moja skarbnica pomysłów kochana!! Co jeden to lepszy. Super sprawa :)
    pozdrawiam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna robota. na ścianę!!! uwielbiam takie oryginalne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł na odnowienie dywanika :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna przemiana.... jeszcze nic sama nie zmalowałam.... ale zachęcasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :), kiedyś musi być pierwsze malowanie!

      Usuń
  40. Rewelacja! :)) Oj Marta, Ty to niesamowita jesteś. :-)) Ja bym go powiesiła na ścianie. W Waszym klimatycznym domu to będzie prawdziwa ozdoba. :)) Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak chyba zrobię :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  41. Kilim! W sypialni nad łóżkiem na przykład. Super pomysł! :)
    Uściski, Kaś.

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny pomysł!!! Jak go zobaczyłam od razu pomyślałam że idealny do powieszenia na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha mamy podobne skojarzenia :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  43. Cokolwiek z nim zrobisz będzie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz? to zrobię przymiarkę najpierw :)

      Usuń
  44. Wygląda super. A wzór rewelacyjny mimo ze prosty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taki minimalizm stawiałam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Takie dywaniki sprzedawałam kiedyś w Komforcie :-) Fajnie wyszła metamorfoza, polecam na ścianę, na przedpokój szkoda.Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja go kupiłam w Komforcie :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  46. Wzór świetny, prosty i właśnie on wymusza, żeby na ścianę z nim iść! Koniecznie i zdjecia poprosimy! Zawsze grawitacja moze go ściągnąć na ziemię :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie przeróbki :-). Dywanik nabrał nowego charaktery. Efekt bardzo ciekawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) Nie ma to, jak ze starego zrobić nowy! hi,hi
      Miłego dnia :)

      Usuń
  48. Świetny pomysł. I zwykły dywanik staje się niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wygląda, tak inaczej. Jestem zachwycona, a tak przy okazji zapraszam do siebie na CANDY Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo kreatywny pomysł! Uzyskałaś naprawdę fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super pomysł :) Dywanik na ścianę, a jak wyjdzie, że nie, to zawsze pozostaje podłoga :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobry pomysł, zapamiętam bo chyba mam podobny dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ niebanalny pomysł! Efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń