piątek, 31 lipca 2015

Niespodzianka :)



Witajcie Kochani :) 

Mam nadzieję, że zrobię Wam
miłą niespodziankę.

Dziś będzie krótko i rzeczowo.

A mianowicie :) 

Niedługo będzie rok, jak odważyłam się wystukać na klawiaturze 
kilka słów na przywitanie z Wami.

Tremę miałam straszną, 
ale także niesamowitą chęć 
podzielenia się swoimi pomysłami, 
robótkami, inspiracjami. 

Z tej okazji ogłoszę wkrótce giveaway. 

Jednak przedtem proszę abyście to 
Wy zdecydowali, co ma być nagrodą.

Tu jest zdjęcie, na którym umieściłam najpopularniejsze nasze rękodzieła:)



Każda fotka opatrzona jest numerkiem.
Proszę, aby w komentarzach podawać 
numer nagrody, która się Wam 
najbardziej podoba. 

Jeśli jest to coś innego 
niż na zdjęciu, a jest naszym 
rękodziełem to proszę także pisać, 
np. koszyk z...(podać tytuł posta)

Na koniec podliczę,
 co ma największą popularność 
i to będzie nagrodą 
w zbliżającym się konkursie.

Macie tydzień, czyli do 7 sierpnia. 

 Czytelnicy anonimowi, 
także piszą :)

 Mam nadzieję, że spodobał 
się Wam mój pomysł.
 

 ...


A teraz żegnam się z Wami :)
 

I życzę poprawy pogody,
słonecznego weekendu
i udanych urlopów!


 

95 komentarzy :

  1. Dla mnie cudo to zdjęcie - 5. Gazetownik o jakim marzę... Przemalowałabym go jednak na czarno.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie podnba nr 2 SUPER:) zreszta wszystko jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest piekne, ale mi najbardziej podoba sie nr 8:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś gratulacje, roczek to już coś. Ja jestem szczęśliwa posiadaczką twojego kosza, ale wciąż śnię o 5. czarnej piąteczce. hahah a co...

    OdpowiedzUsuń
  5. Martusiu, super pomysł miałaś!!!
    Nie dosyć,że rozdawajka to jeszcze jaki wybór.

    Gazetownik "5": trzy razy tak, czarny :)

    pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nr 1 uwielbiam wszelakie kosze druciane :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta!!! Gratulacje roczku i cieszę się, że się odważyłaś napisać parę słów. :) 5 by się przydała. miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś wszystko jest cudne ;) Ja chyba zdecydowałabym się na kosz ze zdjęcia nr 7.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 3 :) Cudna lampka
    wiem, że była w ostatnim Candy
    kosz nr 7 też piękny i co tu wybrać, co tu wybrać .....
    Nr 3.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę gazetownik!! Nawet jeśli trudno będzie mi znaleźć dla niego godne miejsce w naszym m. Nr 5 w wersji black ;)
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 1
    Gratuluję roku w blogowym świecie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie guziki, czyli nr 2:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 3 to Wasz najbardziej oryginalny przedmiot, tego nie widziałam nigdzie :) więc zdecydowanie 3. 3. i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja 3 już mam i jestem z tego powodu bardzoooooooooooooooooooo szcześliwa! :))))
    A marzy mi się taki piękny koszy ze zdj. nr 1... ;)))
    Pozdrawiam i gratuluję rocznicy! :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko roczek i taki sukces, nic tylko gratulować i zazdrościć ;-) Ja wybrałabym 1 lub 8.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie nr w czarnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wybrałabym numer 1, bo od dawna na niego poluję

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście najpiękniejszy gazetownik czyli nr 5

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr.8 zakochałam się w ósemce;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takich wyników po roku blogowania, to sukces :) A mnie najbardziej urzekł kosz nr 1, na podusie by mi się przydał :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężki wybór, bo wszystko bardzo ładne, ale ja wybieram nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już rok? :) Mnie się kosz nr 1 podoba, choć wybór był baaaardzo trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko jest piękne i naprawdę trudno wybrać. Może kosz nr 1 lub 7 ;)
    Gratuluję roczku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciężki wybór, ale numer 3 jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I jak ja mam tu wybrać??? Ja chcę wszystko... :) no ale skoro trzeba, to chyba nr 7 :)
    super konkurs!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie rzeczy sa cudnie skandynawskie aaaa I trzeba wybrac konieczbie jedna rzecz?? Naprawde?? :-( 1 kosz teraz szukam pdobnego do pokoju coreczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. 3! ja już kiedyś zachwycałam się publicznie waszej lampce, dlatego nadal pozostanę jej wierna ...

    OdpowiedzUsuń
  28. nr 1 :) zdecydowanie poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach! Wszystko mi się podoba. Ale najbardziej wzdycham do numeru 1 :) Także głos na ten cudny kosz.
    Ten rok myślę, że bardzo udany był i już strachu nie ma. Powodzenia w blogowaniu i tworzeniu nowych, wspaniałych rzeczy :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Faworytem jest 1 wolvek@poczta.onet.pl
    Gratulacje z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wreszcie dotarłam :) Każda Twoja praca jest świetna, ale najbardziej podoba mi się kosz 7 :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja się wyłamię i chyba jako pierwsza napiszę, że nr 4, wielkie A ;))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Martuniu to był na pewno dla ciebie wspaniały rok jak i dla nas:)
    Uwielbiam Twój blog i cieszę się bardzo, że mogłam do ciebie zaglądać:)
    Ja głosuję na 1:)
    słonecznego weekendu:) i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  34. głosuję na nr 1 udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie zdecydowanie Lampka o numerze 3 ! Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  36. numer 2 ! Słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nr 5!! Czyli ten - przecudnej urody - stojak na gazety :-D

    OdpowiedzUsuń
  38. 1,3,7 a jak mam już wybierać to 3- lampeczkę zauważyłam jak znalazłam Twojego bloga i się zakochałam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie 5 i 6 to cudeńka :-))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Spośród tych wystawionych to nr 6 i 8. Nr 3 juz mam w ilości sztuk 2 i jestem mega zadowolona. Cudeńko. Ale jest jeszcze w domku przy lesie organizer ścienny heksagon, który bardzo chodzi mi po głowie, tego mi tu brakuje bo jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy :) 1 - koszy nigdy dość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko cudne ale ją marzę o tym gazetniku!

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje rękodzieło jest cudowne!
    Ale szczerze zaintrygował mnie gazetnik :) Jest boooski <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana gratulacje z okazji roczku:") i wiele jeszcze takich lat zycze Martus:)) Piateczka urzekla mnie niesamowicie! CU - DO - WNY!

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje gratulacje z okazji zbliżającej się pierwszej rocznicy :) Martusiu wszystkie Twoje projekty są cudowne, więc duży mam
    problem z wyborem. Jak już trzeba to wybieram nr 4, organizer w kształcie litery A jak Ania :)
    Miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  46. 5 marzę o nim!! :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam druciane kosze i marzę o jednym z nich :)) Tak więc jak dla mnie, to zdecydowanie nr 1 :))
    Buziaki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko jest boskie, nikt nie wybrał 4. Taka wielka litera" wieszadło" byłaby świetna do przeróżnych aranżacji. Lobbuję za czwórką:)

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję roczku. to jest coś!!
    taki trudny wybór. wszystko jest cudne. osobiście chciałabym wygrać czarny gazetnik czyli numer 5.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko jest suuuper!!! Skoro trzeba wybrać - wybieram numer 8 ;)
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie druciaki super. Jak dla mnie nr 1 jako stolik z blatem ze sklejki. Pozdrawiam. Karolka82

    OdpowiedzUsuń
  52. Super pomysł ale i trudny wybór :).

    To ja stawiam na numerek 8.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko takie piekne!!!! Trudno wybrać, ale stawiam na 6 pozdrawiam serdecznie ewelina

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak dla mnie 3. czyli ta cudna lampka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Martuś dla mnie 5teczka :)))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Oczywiście wszystko z chęcią bym przygarnęła, ale jeśli muszę wybrać to chyba 5:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojjj...ciężki wybór Martuś...! Ale stawiam na 8 :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. o ja jestem za 5...ale też 8 jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiesz co? Twoje "wytwory" są tak cudne i efektowne, że jak dla mnie to może być każdy z nich :) Ale gdybym miała wybierać to jak dla mnie 2 albo 5 bo klosz już sobie zrobiłam a marzył mi się taki jak u Ciebie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzień dobry,
    nagłowiłam się okrutnie, bo jak w wierszyku "osiołkowi w żłoby dano" - nie mogę się zdecydować.
    Ale stawiam na gazetnik! czyli bramka nr 5 :) mógłby być nawet złoty, bo w każdym kolorze mu do twarzy !
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  61. Marta gratuluje z okazji rocznicy :-)
    Jestem fanką Twoich pomysłów i ciężko się zdecydować na jedną rzecz, ale wybieram nr 7
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystko piekne, ale chyba nr 3 wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Marzy mi się nr 1 z blatem....:) encyk86@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi najbardziej podoba się nagroda numer 3 . Byłaby idealna na moje biurko:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Już się określiłam na FB, ale żeby zwiększyć szansę ;) raz jeszcze napiszę. 6 !!! :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgarnęłabym wszystko, ale skoro muszę wybrać to zdecydowanie nr 1 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. 1, 3 i 8 :)
    pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  68. No ja bezwzględnie zakochana jestem w lampach i zdecydowanie głosuję na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja glosuje na 7, zokochana jestem w tym koszu

    OdpowiedzUsuń
  70. ... "osiołkowi w żłoby dano..." ... wszystko mi się podoba, a że aktualnie jestem na etapie poszukiwania koszy stawiam na 1 lub 7.
    Serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja bym wybrała 3 lub 8 Pozdrawiam!!! Świetny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. 7! :)
    Wszystkiego naj naj już teraz z okazji blogowej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję rocznicy i blogowego sukcesu :)
    Wszystkie przestawione przedmioty są niepowtarzalne i dla każdego znalazłaby miejsce w naszym domu ;), ciężki wybór... ale jak już trzeba zdecydować się tylko na jeden to ze względu na aktualne potrzeby głosuję na numer 1 :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  74. 6. jestem w mniejszości?! niemożliwe! ach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mój ulubiony przedmiot to stolik "mobile wood" zaprezentowany w poście z poniedziałku 22 września 2014. Szkoda, że nie zakwalifikował się na listę. Często podglądam tego posta i zastanawiam się jaki jest poziom trudności jego wykonania. Prosiłabym o jakiś mały instruktaż, krok po kroku, szkolenie czy jak bądź... :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudny masz domek "Domku przy lesie", twoje prace są ponadczasowe, z wielką przyjemnością podglądam i podczytuję. Rok szybko zleciał, ale ile w ciągu tego czasu się wydarzyło! Ile cudownych prac powstało ! Szczere gratulacje i życzenia kolejnych owocnych wpisów :)
    Ciężki wybór z tym prezentem, bo jestem zauroczona druciakami i industrialną lampką, ale stawiam na gazetnik 5!
    Wierna fanka
    Moni :)

    OdpowiedzUsuń
  77. wielki sukces w jeden roczek:) gratulacje:) uwielbiam Twoje wnętrza i wytwory wyobraźni i rąk - najbardziej do gustu przypada mi kosz nr 1 i heksagon nr 8
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń