poniedziałek, 6 lipca 2015

nowy nabytek i wyniki :)


 Nie mam ręki do doniczkowych kwiatów :(

No chyba, że to sukulenty! 

Stąd w moim domku co jakiś czas,
 przybywa nowy :)

Przedstawiam Wam ostatni nabytek.


Przesadziłam go do szklanej kuli, 
by stworzyć coś w rodzaju terrarium.

Mam nadzieję, że zmiana otoczenia
mu nie zaszkodzi :))



Dziękuję wszystkim zaglądaczom
za udział w moim give away 

Dobrze, już dobrze :)

nie będę trzymać Was 
w niepewności.

Lampka wędruje
do Edyty z It's cosy here..

Gratuluję :)
  
I czekam na maila
z danymi do wysyłki.

Niedługo kolejny konkurs :)

Będzie rok istnienia
domku przy lesie.


Zapraszam na domową
wyprzedaż do zakładaki
Nasze Wasze.

Życzę udanego tygodnia!

Ślę uściski :) 



81 komentarzy :

  1. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

    ale sukulent boski :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak ja ... Chciałabym kupić drzewko oliwne , ale nie wiem czy je ,, nie zamorduję '' , bo słyszałam , że nie jest z nim łatwo . Twój kwiatuszek jest śliczny ! Buziaki :-) Dorota :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja miałam taki zamiar :), ale się wciąż ociągam bo bestia jest wymagająca :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratuluję Edycie, na pewno będzie skakać pod sufit z radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni!!!
    P. S. Sliczny sukulent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podzielam zachwyt kaktusami, bo jak wiesz, moja przygoda z zielenią kosztowała życie kilku kwiatków :D Terra bardzo! :) I gratuluję wygranej Edycie- to szczęściara :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo podobna historia do mojej :)))

      Usuń
  6. Gratuluje zwyciężczyni :)!
    Marzy mi się właśnie takie małe terrarium ;) Po powrocie z Polski zabieram się za to ;)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co na urlopie w kraju jesteś :) Super!

      Usuń
  7. Gratuluję szczęśliwie wylosowanej!. Świetny pomysł, z sukulentem, z pewnością bardzo dekoracyjny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dzięki i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  8. Piekny nabytek Martus :)
    Dziekuje za zabawę w konkursie i gratuluje zwycieżczyni :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mam ręki do kwiatów
    u mnie tylko żyją zamiokulasy i jakieś kaktusiki ;)
    Dzięki za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ... sukulent, w takiej oprawie sprawdzi się w każdym wnętrzu :)
    dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki eksperyment, ale może się zaaklimatyzuje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Gratulacje dla Edytki, lampa jest przecudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  12. Gratulacje dla Edytki , to chyba jej pierwsza wygrana , ale będzie się cieszyć :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :) To fajnie, że ją wylosowałam :)
      Ściskam!

      Usuń
  13. Ja mam w całym domu mam aż... dwa kwiatki doniczkowe (inne nie pzetrwały) - jeden jeszcze żyje (choć mu się dziwię), drugi podlewam raz na ok. miesiąc... jest extra! ;) osobiście jakoś chyba nie mam serca do domowych roślinek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, takie pocieszenie :) Ja myślałam, że tylko jest jedno beztalencie kwiatowe...w mojej osobie :)))

      Usuń
  14. Sukulenty świetnie prezentują się w takich szklanych pojemnikach!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sukulent, chyba ostatnio w ikei widzialam podobnego :)

    Ja zabijam nawet kaktusy i sukulenty. Ale to nic, kupuje sobie wtedy nowe dzidziusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi ale nas wiele! Pocieszam się zatem :)

      Usuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni!
    A z roślinami mam tak samo ;))
    Pozdrawiam znad morza!
    Marta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczywaj i ciesz się słońcem i szumem morza :)
      Buziaki!

      Usuń
  17. fajny pomysł na doniczkę:) udanego tygodnia, dziękuję za zabawę i gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez nie mam ręki do kwiatów, ale próbuję nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to się chwali :) może i ja powinnam :)

      Usuń
  19. Dzisiaj miałam więcej czasu, by pomyszkować u Ciebie i dziwię się, że wcześniej nie wpadłam na Twojego bloga, praktycznie każdy post jest dla mnie inspiracją.
    Gratuluję zwyciężczyni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) i cieszę się niesamowicie, że mogę pokazać pomysły, które się podobają :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  20. Nowy nabytek bardzo mi się podoba :))
    Gratuluję szczęścia zwyciężczyni :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie mam ręki do roślin. Usycha u mnie coś co chwilę. Jedyne co udaje mi się uchodować to szeflera. Jakoś nie mogę przekonać się do sukulentów, choć widziałam już mnóstwo fajnych aranżacji, no i mam mini szklarenkę, gdzie pięknie by się prezentowały. Może najwyższa pora się przekonać. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! podziwiam Cię za szeflera :) a do sukulentów spróbuj się przekonać :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  22. U mnie szkło czeka, pomysł jest, rośliny zaplanowane, ale czasu brakuje... ale też będę miała mini szklarnie swoją ;-)
    Gratulacje wygranej lampeczki! Rok nie byle co - tyle pomysłów, dobrych rad :-) Będziemy świętować! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko mam nadzieję, że Was nie zawiodę :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  23. gratuluje szczęściarze, niech jej światło z lampki dobrze świeci !

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!
    Z kwiatkami doniczkowymi ja też mam problem. Albo przeleję albo przesuszę albo postawię w miejscu, które nie jest odpowiednie. Na tą chwilę posiadam dwa. I na razie na tym poprzestanę :)
    Kwiat w szklanej kuli wygląda bardzo fajnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa to taka liczba w sam raz :) z większą liczbą mam kłopoty :)))
      Także pozdrawiam!

      Usuń
  25. Gratuluję Edytce pięknej wygranej :) Sukulencik piękny :) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny nabytek:) I gratuluję zwyciężczyni:)
    wspaniałego wakacyjnego tygodnia kochana:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko i wzajemnie życzę! :)

      Usuń
  27. A już miałam miejsce dla lampy...
    Kwiatek wygląda fajnie w nowym domku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie wszystko stracone :), jak będę robić dla siebie zrobię jedną więcej :)

      Usuń
  28. HIP, HIP, HURA! HIP, HIP HURA! HIP, HIP, HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!:]]]]]]]
    Martusia! Dziękuję! :))))
    Jestem dzisiaj najszczęśliwsza na świecie!!! :))))
    O mamuniuuuu.... :))))) Co za radość....umieszczając baner do tej zabawy na swoim blogu napisałam "do trzech razy sztuka".... hahahahah :) UDAŁO SIĘ! :)
    ps. i pomysleć, że gdyby nie Wydziwiająca Ruda to poszłabym dzisiaj spać nieświadoma zaistniałej sytuacji! :)))))
    Całuję i jeszcze raz DZIĘKUJĘ! :)))
    SZOK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie! I myślę, że lampka się u Ciebie superancko wpasuje :)
      Ściskam!

      Usuń
  29. Gratuluję wygranej:)
    Wróciłam dziś myślę, że z tym samym sukulentem do domu:) Niedawno rozprawiłam ziemię i przesadziłam go do nowej doniczki.
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu :) myślę, że masz rację...ten sam i kupowany w tym samym sklepie :)
      Ściskam!

      Usuń
  30. Gratuluję wygranej !!! A kwiatek prezentuje się uroczo !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie mam ręki do kwiatów w doniczkach, ale nie lubuję się w kaktusach i tym podobnym.Choć Twój nabytek ładnie się prezentuje w szklanej oprawie.GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNI!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubuję się w doniczkowych kwiatach :), a ja wybrałam sukulenty bo hodowla innych jakoś mi nie wychodzi :(
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  32. Gratuluję wygranej. Też sprawiłam sobie ostatnio sukulenty, zobaczymy czy te ze mną wytrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez próbuję wciąż z nowymi kwiatami w domu :) W ogrodzie wszystko pięknie się trzyma, nawet mogę powiedzieć, że mam rękę do kwiatów ... a w domu ? szkoda słów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest mi strasznie smutno, że nie wygrałam. już nawet miałam dla niej miejsce. no cóż- może innym razem. Ale skorzystałam z zupełnie innej strony. Kupiłam wczoraj 2 piękne sukulenty. Podobnie jak Ty jestem kiepska kwiatowa mamą. A te są po prostu piękne. Jeśli kogoś interesuje, to w Biedronce są za ok. 5zł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam sukulenty - świetnie wygląda w terrarium:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny kwiatuszek :) Gratuluję szczęściarfze i żałuję że nie brałam udziału w zabawie :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję zwyciężczyni ;) Ja niestety też nie mam ręki do kwiatów. Albo ususzę, albo przeleję... ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. O super sukulent, niech pięknie rośnie:)Dobrego dnia Martus:)
    Za zabawę dziekuje i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny ten kwiatuszek. Z góry wygląda a la róża :).

    Gratuluję zwyciężczyni :).

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje dla zwyciężczyni!
    co do kwiatów mam kilka w domku, ale tez nie mam do nich specjalnej ręki... często mi padają i... kupuję nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajnie wyglada w tej szklanej kuli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukulenty to również moja miłość:) Przetrwają wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie udało mi się wygrać. Niemniej lampka zrobiła na mnie takie wrażenie, że nie mogłam spocząć tylko na przegranej. Lampki są już w moim domku. Dziękuję Pani Marto za wykonanie ich dla mnie. Jestem zachwycona. Są śliczne i bardzo oryginalne. Waszti.

    OdpowiedzUsuń