czwartek, 2 lipca 2015

roślinna galeria


Przyroda, która mnie otacza jest
 największą inspiracją.  

Spacery w lesie sprzyjają powstawaniu
 nowych pomysłów.



Każda wyprawa to mnóstwo zdjęć :)

Ale ta wystawa, to nie tylko
zebrane rośliny.



Część liści pochodzi
z kwiaciarni...jak ten niżej:)




Są tak piękne, że nie mogę przejść
obok nich obojętnie.



Zebrane okazy dostały swoje czarne ramki
i zawisły na ścianie w korytarzu.




Od dawna chodził mi po głowie
ten pomysł, tylko u mnie
jak zawsze...brak czasu :(

Ach, ale cóż takie życie :)




Udanego popołudnia
życzę Wam Kochani!

Dziękuję za miłe
pogawędki :) 





82 komentarze :

  1. świetny pomysł. Najfajniejsze te rozdmuchane dmuchawce - jak jakieś cząsteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dmuchawce to nasiona z wiatraczkami kąkola polnego :)

      Usuń
    2. Oooo! Super, że napisałaś, bo zachodziłam właśnie w głowę co to za roślina :)) Piękne!!1

      Usuń
    3. Dmuchawce w min są o wiele większe niż w mniszku lekarskim :)

      Usuń
  2. Zrywam liście paproci w ogródku i wstawiam do wazonu. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się, na ile stracą kolor, gdyby je ususzyć i oprawić w antyramę. A liście draceny łażą za mną, ale nie mam dostępu. Widać, jesteśmy na jednej fali aktualnie. Piękna galeria, nie ma jak natura. Podobają mi się łańcuszki przy ramkach, dobry pomysł. Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Gosiu, ja tych liści nie zasuszałam, bo na pewno kolor by się zmienił :)
      A latem, letnie aranżacje na czasie...nie? :)
      Buziaki :)

      Usuń
  3. Właśnie weszłam do domu i wstawiłam do dymiona gałęzie z liśćmi... :))) zwykłymi a takimi pięknymi listeczkami...
    Pomysł na liście w ramkach GENIALNY!
    POZDRAWIAM!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko natura sama czyni piękne dekoracje!
      Ściskam wieczorową porą :)

      Usuń
  4. Zainspirowałaś mnie i to bardzo! Pora na szukanie liści. W ramkach wyglądają niezwykle efektownie. Szkło potrafi podkreślić walory przedmiotu:)
    Świetnie to wymyśliłaś:)
    Ściskam mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu :) tylko jeszcze nie radzę sobie ze szklanym odbiciem niestety :(
      I to jeszcze przede mną :)
      Dzięki serdeczne! Ściskam :)

      Usuń
  5. cudne dmuchawce :)
    Avrea

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, aby wprowadzić naturę do wnętrza!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się spodobał :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. och i ach ! Paprotka najlepsza!
    Sam pomysł fajny ale wykonanie super !
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się liście paproci :)
      Dzięki wielkie i także pozdrawiam!

      Usuń
  8. rewelacja! nie wpadłam na to, a efekt jest cuuudowny!!!
    miłego :*
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to już masz inspiracje :), a może filcowe liście, jako podstawki pod kubek? :)
      Ściskam!

      Usuń
  9. Spaceruj dużo - piękne pomysły stamtąd przynosisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w wakacyjny czas na pewno! :)
      Ściskam :)

      Usuń
  10. Pamiętam jak w podstawówce robiło się zielniki i ile było przy tym frajdy. Twoje ususzone obrazki prezentują się super :).

    Ciekawa jestem, gdzie w końcu się zdecydujecie jechać na wakacje. Wiem już, że jeśli południe, to Praga, a jak północ, to co Was kusi? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie suszyłam tych listów, włożyłam w ramkę od razu po zerwaniu :)
      Już wiem, że ostatecznie wylądujemy w Zakopanym, a stamtąd będziemy się wozić do Czech i na Słowację :)
      Dobrej Nocki!

      Usuń
  11. Rewelacyjnie prezentują się te roślinki za szkłem-świetny pomysł!!!
    Ja pamiętam w LO jak musieliśmy zbierać różne roślinki i robić takie "zielniki" ale fajne to było,podobało mi się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zielniki były obowiązkowe :), ja swój także na studiach robiłam :)
      Dobrej Nocki!

      Usuń
  12. Bardzo oryginalny pomysł :) Podoba mi się.

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny pomysl kochana:) Szczegolnie lisc monstery mi sie podoba:)))
    Naprawde super wyglada:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Od samego patrzenia człowiek wypoczywa! Natura zawsze zwycięży- żadne egzotyczne wakacje nie dodadzą nam tyle energii jak wypoczynek na łonie natury, ale co ja tam wiem ;) w końcu to Ty mieszkasz cały rok w domku przy lesie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie sprawić taki wypoczynek :) Wpadaj na kawę!
      Buziaki :)

      Usuń
  15. Świetny pomysł, rewelacyjny efekt :)) Cudnie wyglądają te wszystkie roślinki w ramach :))
    Ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że przypadły do gustu :))
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  16. Mnie się bardzo podoba kształt tych ram. http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te ramki to ikea, a łańcuszki han made :)

      Usuń
  17. Oj kochana z tym czasem to chyba walczymy wszystkie. Jakoś nie chce dać nam kilku godzin zapasu. Galeria rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szkoda, że czas to nie guma, która się rozciąga :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba :) Stworzyłaś piękną naturalną galerię. Ja o zielnikach myślę już od dłuższego czasu, najpierw miały być w kuchni, teraz będą w naszym biurowym pokoju, ale dopiero po zmianie koloru ścian. Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Myślę, że się pochwalisz na blogu:)
      Buziaki!

      Usuń
  19. Galerie z liśćmi to teraz temat na czasie. Fajna jest paproć, kojarzy się z zapachem lasu. Ja wczoraj włożyłam też liście paproci tylko w antyramy bo takie miałam pod ręką. Pokaże na blogu za kilka dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę :)
      Udanego wieczoru!

      Usuń
  20. Ale fajnie to wygląda, u mnie w korytarzu też jest nowa galeria, ale bez roślin, mam jeszcze puste ramki, więc może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lecę zobaczyć! :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  21. Świetny pomysł !!! Taka galeria w każdym wnętrzu pasuje. Jestem pod wrażeniem i pomyślę może i ja sobie takie sprawię:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Cieszę się, że mogłam zainspirować :)
      Buziaki!





      Usuń
  22. Jestem pod wrażeniem pomysłu! Liście w ramkach wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)))
      Udanego wieczoru życzę!

      Usuń
  23. oby jak najwięcej takich leśnych pomysłów!
    wszystkie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też bym chciała :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  24. Rewelacja!! świetnie wygladają te roślinki:)
    ściskam cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, przyroda potrafi zainspirować na tysiąc sposobów, trzeba tylko umieć dostrzec te inspiracje :))) I Tobie to wychodzi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę pomaga znajomość mi tej przyrody :) w końcu jestem przyrodnikiem z zawodu :)))
      Udanego wieczoru!

      Usuń
  26. Pięknie to wygląda, wow :) Nie spodziewałam się, że świeże liście będą tak świetnie wyglądać za szkłem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na prawdę piękna! Zdecydowanie dobry pomysł i dodatkowo efekt jak należy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie spodziewałam się takiego efektu :)
      Dzięki!

      Usuń
  28. Ależ fajny pomysł. Też mam w planach taką mini galeryjkę z grafik, ale wiadomo -trzeba znaleźć odpowiednie, wydrukować, a tu masz - gotowe. Super dekoracja i taka naturalna, jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie przyjdzie nam do głowy, by wykorzystać to co mamy pod ręką :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. Zdecydowanie botanika jest we wnętrzach obecnie "trendi" :D Trendi nie trendi - pomysł mi się bardzo podoba. Przyroda wie co robi, stwarzając takie okazy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dmuchawce moim nr 1. Mega podoba mi się pomysł umieszczenia ich w ramce. Kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Natura, tak naturalnie inspiruje;) Ty Marto te inspiracje odbierasz niesamowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne i także śle pozdrowienia :)

      Usuń
  32. Przyrodnik z Ciebie, ale faktycznie zachowanie na dłużej piękna przyrody to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś Ewa :) z wykształcenia ze mnie przyrodnik :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Też chodzi za mną takie wykorzystanie roślin, ale zebrać do realizacji się nie mogę. U Ciebie świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podrzucam kapkę energii, by Cię zmobilizowała :)

      Usuń
  34. Martuś zaskakujesz mnie pomysłowością - i masz rację, nie ma to, jak narura

    OdpowiedzUsuń
  35. Zwykłe liście ,a u Ciebie małe dzieła sztuki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha fajnie napisane...dzieła sztuki :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  36. Uwielbiam roślinność, mam to szczęście, że znalazłam 3 czterolistne koniczynki i zamierzam zrobić galerię w moim mieszkanku, na które jeszcze mnie nie stać, ale już niebawem...Uwielbiam liście w ramce, wyglądają świetnie.Aż się chce przy nich trochę postać, zanim wejdzie się głębiej do mieszkania :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo mi miło :)
      Ściskam!
      Marta

      Usuń
  37. Cudowne, botaniczne, roślinne, rozdmuchane... zamknięte w ramy czasu kawałki lata :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie! U mnie też liście wiszą w ramach, tych szklanych od Agnetha.Home. Uwielbiam wszystko to, czym Natura nas obdarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ten z dmuchawca! Piękne kolory i ciekawy efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dmuchawce , latawce , wiatr... skojarzyło mi się z piosenką ...Natura jest jednak najpiękniejsza ...Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie sie prezentują! Koniecznie w zestawie - podobne choć każda inna roślina :-)
    I faktycznie zasuszone dadzą efekt jesienny, a w soczystych kolorach to pełnia lata! Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń