poniedziałek, 31 sierpnia 2015

biurowe inspiracje...



I tak, wszystko co dobre 
szybko się kończy! 
No i mamy ostatni dzień wakacji.

Przygotowania do roku szkolnego zakończone.

 Zeszyty obłożone, piórnik skompletowany, 
halówki kupione :) 

Kto się cieszy, że wraca do szkoły? 

 My! :)

Moje biurko nabrało szkolnego image :)



Mam nowy organizer... jest duży
 i spełnia moje oczekiwania. 



Ramka o wymiarach 70x70(cm).

Z prawej strony trzy rozmieszczone 
pionowe uchwyty na koperty, teczki, 
czy kalendarz.
 
Z lewej pręty ułożone w kratę,
by za pomocą klamerek mocować notatki.


 Sporo miejsca na wszelkie zapiski.

Myślę, że taki organizer pomoże 
mi ogarnąć nowy rok szkolny :)))


W aranżacji:
organizer hand made domekprzylesie
kartki sklep Decor Island 


...

Kochani udanego tygodnia 
dla Was :) 

Przypominam o koszykowym giveaway.

Ściskam!


118 komentarzy :

  1. Martuś - cudnie to wymyśliłaś. Oj już widzę, jak skakałaś z radości, Że go masz, tzn. że go sobie wykonałaś....haha prawda, że sama?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kącik biurowy, chcę taką kratkę :) Pozxdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz ten organizer! i jaki cudowny kalendarz :D
    Fajnego dnia :)
    Ps. Przyznaję się bez bicia, że na jeden dzień usunęłam Twój banerek z giveaway :P. Dlaczego ? Przez własne roztrzepanie usuwając inny baner z rozpędu usunęłam i Twój... ale już wszystko wróciło do normy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nic się nie stało :) Ze mnie też taki roztrzepaniec!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Organizer jest bardzo fajny, miałaś ekstra pomysł, jestem przekonana, że pomoże zapanować nad szkolnym chaosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dobre określiłaś...szkolny chaos :) Dzięki Aniu!

      Usuń
  5. Bardzo fajny i pomysłowy ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Sama chętnie stworzyłabym taki kącik u siebie... tylko gdzie? Niestety u nas kącik biurowy stworzony na antresoli oblega mąż ze swoim całym elektroniczno-komputerowo-robotowym "ustrojstwem" ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) i podoba mi się pomysł z antresolą!
      Miłego popołudnia, M.

      Usuń
  7. Ten organizer jest ekstra!!! tez by mi sie taki przydal:) Ogolnie, bardzo podoba mi sie Twoj kacik biurowy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten organizer ścienny i pojemnik na np. nożyczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie Kochana :) ja chce taki organizer :) Wieczorem skrobnę maila do Ciebie w tej sprawie, ciummm zdolna duszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizer jest przecudowny. Muszę taki mieć. Prześliczny kącik, jak dla mnie idealny. Moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A marzenia się spełniają...prawda? :)
      Ślę uściski, M.

      Usuń
  11. Na początku myślałam, że to jakieś inspiracje z Pinteresta... a tu miłe zaskoczenie. Cudny kącik powstał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi, hi z Pinteresta powiadasz? :) Mam nadzieję, że się nie zawiodłaś :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Martuś, fajowy pomysł i piękne wykonanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Beatko, że przypadł do gustu :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  13. ... jestem zachwycona tym kącikiem, bardzo w moim guście :)... właśnie jestem na etapie urządzania swojego biurkowego placu boju i zachłannie poszukuje inspiracji, wybieram, przebieram ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że mogłam zainspirować :) i powodzenia w urządzaniu życzę!

      Usuń
  14. He ja też dałam się nabrać i myślałam że to zdjęcia z Pinteresta , wygląda świetnie twój nowy pomysł :) A do początku roku szkolnego hmmm jakby tu powiedzieć mięty nie czuję ... brrrr. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) rok szkolny to także obowiązek dla rodziców.
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  15. A ja się nie cieszę wcale ;-)...no ale synek i owszem ;-)...więc udaję, że i ja jestem zadowolona ;-)...super organizer. czemuż Ty czegoś takiego wcześniej nie wymyśliłaś ;-). Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie musisz być zachwycona :))), ważne, że Franek tęskni za szkolną ławką :). Olu na papierze organizer od dawna istniał, ale zawsze było jakieś ale :). Teraz mobilizacją okazał się rok szkolny.
      Buziaki :)

      Usuń
  16. Wow!!! rewelacja kochana:) w takich warunkach na pewno będzie pracowało się wysmienicie!!!
    całusy poniedziałkowe!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmobilizuję się! :)))
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  17. Marta! Ty wiesz, że jak będę się urządzać na nowo z nieco większym metrażem- będziecie mieli ręce pełne roboty! W kolejce czeka już duży kosz, gazetownik, stolik chevron a teraz jeszcze organizer ;)) Wyszło pięknie- prosto, efektownie i tak domkowo-przylesiowo! Uwielbiam Was za konsekwencję i swój własny styl!
    Buziaki, uściski, pozdrowienia!!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Wam większego metrażu jak najszybciej :) Dzięki Martuś, takie słowa bardzo motywują!
      Buziaki :)

      Usuń
  18. Ja tez jutro zaczynam. Zazdroszczę Ci takiego dużego biurka. I przestrzeni. U mnie wszystko upchane.... ale trzeba sobie radzić z zastanym stanem.
    Pozdrawiam; )
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana :) Kiedyś i ja szukałam kąta by cupnąć i coś napisać, czy posprawdzać :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  19. Łaaaa! Marta! Jesteś cudowna!!! Po prostu kocham twoje projekty!!! I wiesz co, rzeczywiście on spełnia wszystkie wymagania! Ja szukałam takiej kratki chyba rok, we wszystkich sklepach budowlanych i nic, w końcu kupiłam te z Ikea (nawet 2 razy hehe), oddałam, po czym kupiłam nowu ale stoi bo wydaje mi się za bardzo wyrazista, za gruba :( Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza doskonale Cię rozumiem :), bo ja do nieprzemyślanych zakupów też mam dar! :( Najpierw kupię, a potem zastanawiam się co z tym zrobić i co...wynoszę na strych :))). Jak będziesz chciała to możesz na mnie liczyć :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  20. Wspaniały organizer i oczywiście jak pięknie pasuje nad biureczko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cyrklowałam by wymiarem pasował :)
      Śliczne dzięki!

      Usuń
  21. Zawsze się cieszyłam na nowy rok szkolny :D tak samo teraz lubię poniedziałki, można iść do pracy;) Twój organizer nie tylko praktyczny ale i dekoracyjny :) No i kaktusiki obok, też mam trzy na swoim :)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy słabość do kaktusów :) Ja też lubiłam powroty do szkoły :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  22. cudny kącik. a organizer świetny! chętnie bym go przygarnęła, tylko ścian mi brakuje, buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :), ale jak się zrobi pod wymiar to miejsce się znajdzie :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  23. Piękny ten kącik szkolny :-) Wszystko jak z jakiegoś skandynawskiego katalogu ... dla mnie bomba :-) Uściski przesyłam :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  24. Organizer świetny, a to biurko piękne po prostu. Całość bardzo scandi, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  25. świetny ten organizer! jest, a jakby go nie było! ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie :-) Najbardziej mi się podoba jak mamy przygotowują się do ogarnięcia roku szkolnego Ja też tak mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Dorotko :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  27. Bardzo fajny pomysł, świetnie pasuje do pokoju. kojarzy mi się trochę z tablicą pele mele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko :) sorry ale nie wiem co to za tablica pele..., ale cieszę się, że pomysł Ci się podoba :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Jest świetny i bardzo praktyczny :) Twoje domowe biuro nabrało fajnego image na nowy rok szkolny :)
    Miłego dnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniej robota będzie odchodzić :)))
      Pozdrowienia Aniu!

      Usuń
  29. Pięknie. Oj, jak mnie się marzy porządne miejsce do pracy. Aż wstyd się przyznać, że jeszcze się takiego nie dorobiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale marzenia się spełniają :) i trzeba w nie wierzyć :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  30. Piekne jest ten kacik, piekne biurko, aż miło przy nim posiedzieć :))
    Bardzo jasno i z odrobiną koloru, naprawdę super!
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że Ci się podoba Marysiu :)
      Dla Ciebie również pięknego dnia!

      Usuń
  31. Przy takim biurku aż chce się pracować :-) albo chociaż wypić kawę :-)
    Pozdrawiam

    http://colorfullyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawę uwielbiam zawsze i wszędzie :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  32. też myślałam o czymś takim, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wszystko ze sobą współgra :) Piękne biurko.

    OdpowiedzUsuń
  34. No i świetny kącik :-) Ja u siebie planuję i planuję małe przeróbki mojego biurka i kupno podobnej metalowej/drewnianej komódki. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ten organizer, kolejny udany projekt. Chętnie coś takiego powiesiłabym nad biurkami moich dzieci, ale niestety są tam skosy, więc mam ograniczone możliwości :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad biurkiem mojej córki także skos, ale może wymyślę coś mniejszego :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  36. No to do szkoły można już pełną parą! ;)))
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny projekt - aż sama wróciłabym się do szkoły :) Kolejny raz gratuluję pomysłowości - Twoja kreatywność nie ma granic :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Cieszę się i pozdrawiam!

      Usuń
  38. Ślicznie, organizer jest świetny!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. Ha :) Super organizer! Niech się dobrze spisuje. Ja jeszcze rok 'wakacji' mam ;) Jutro nasz przedszkolak do 4-latkow idzie, wiec troche przygotowan bylo.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale rok szybko zleci :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  40. Pięknie, no to nic tylko do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezwykle inspirujące miejsce do pracy! Pięknie to zaaranżowałaś - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Martusiu organizer mnie powalił, rewelacja, ależ świetny pomysł :)) Dzięki niemu wszystko będzie pięknie posegregowane i zaakcentowane ważne sprawy :)
    Uściski serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie miałam zamysł :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  43. O tak, taki kącik by mnie bardzo ucieszył. Jest cudny. Druciany organizer wspaniały, prosty i funkcjonalny. Biurko fantastyczne, czasem wracałam do starszych postów, by na nie popatrzeć.Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :) Ja również szukam po różnych blogach dawnych postów, lubię poznawać blog od tzw. podszewki :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  44. świetny organizer:) szczególnie te miejsca na kalendarz i koperty mi się podoba...bardzo przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miejsce na pewno wykorzystam :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  45. Przyjemnego tygodnia i powodzenia w pierwszych dniach :) u nas jeszcze troszkę potrwa zanim "pójdziemy" do przedszkola/szkoły, ale czuję się tak jakbym dzisiaj z Wami wszystkimi maszerowała na rozpoczęcie :) organizer rewelacja - kompletnie wszystko pomieści. Dodatkowo nie musi być tylko koniecznie dla ucznia z planem zajęć ale świetnie również sprawdziłby się w kuchni - przepisy, listy zakupów :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jego funkcja jest bardzo uniwersalna :) Dzięki serdeczne!
      Ślę uściski :)

      Usuń
  46. WOW !!! Jaki świetny organizer, mogłabyś zdradzić, gdzie taki dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło, bo to moja robota :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  47. Jak zwykle szalenie pięknie i inspirująco! Och!!! Organizer, jak mniemam, handmade!? Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Tak ręczna robota :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  48. Mając tak pięknie przygotowane biurko naprawdę można cieszyć się z powrotu do szkoły. Ja raczej nie cieszę się że szkoła się zaczęła, bo obowiązków których i tak mi nie brakuje przybywa...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne miejsce przygotowane a organizer świetny ja kiedy szukałam swojego miałam problem własnie z wielkością:).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudownie. :) Marzy mi się taki podobny organizer. Uwielbiam Twoje projekty. Są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja tak dopisuje do tej swojej listy i dopisuje i kiedy mi to wszystko Mąż kupi jak sie pytam?? ;-)
    Świetne rozwiązanie taka rozbudowana kratka o dodatkową funkcję! Zaraz Ikea podpatrzy u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jest moc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super organizer też by mi się taki marzył do kuchni. No ale ciut mniejszy ;).

    W ogóle masz super otoczkę obok buirka :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Pomysł z kratką jest rewelacyjny, niby taki prosty a niesamowicie czaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Martuś! Organizer pierwsza...klasa!! ;)))) Na pewno miło się pracuje przy Twoim biurku :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Widzę, że graficzne wzory królują w tym roku. Ramka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  57. Twoje pomysły są nieskończone i zawsze niesamowicie pozytywne, kratka cudna, jak i cała aranżacja domowego biura, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. My też się cieszymy z powrotu do szkoły :) Lubię ten rytm dnia i tygodnia, choć moje córki pewnie mniej ;)
    Taki organizer to świetny pomysł, nie dość, że praktyczny to jeszcze niebanalna dekoracja z niego. Pozdrawiam, Barbara

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzień dobry!
    Uwielbiam takie druciaki na ścianie!!!!!
    Niestety nie mogę sobie na to pozwolić :/ - usłyszałam kategoryczne NIE gdy zaczęłam mruczeć pod nosem że mi się marzy...
    Zatem pozostaje mi zazdrościć z ukrycia ....
    pozdrawiam (i zazdroszczę)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie zaplanowane biureczko do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne miejsce do pracy i planowania!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super to Twoje biurko, zwłaszcza sam mebel bardzo przypadł mi do gustu :) Dobrej niedzieli!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  63. Organizer super, ale to biurko...och i ach, przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny pomysł z tą kratką :) Minimalistyczna forma a ile miejsca na zapiski. I powtórzę jeszcze raz -kocham to biurko !

    OdpowiedzUsuń
  65. W takim domowym biurze aż chce się pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ile taki organizer kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny wszystkich wyrobów znajdzie Pani w zakładce Sklepik na blogu, a
      koszt tego organizera 90zl.

      Pozdrawiam, Marta :)

      Usuń
    2. rozumiem. A jest szansa na wykonanie go w mniejszej postaci? 60x40? bo ten 50nx35 jest troche za mały i bardziej zalezy mi by było wiecej miejsca na zdjecia a niie na zeszyty

      Usuń
    3. Proszę zapytanie złożyć na adres mailowy domekprzylesie@gmail.com
      Wykonujemy indywidualne zamówienia, a więc nie powinno być problemu :)

      Usuń