wtorek, 25 sierpnia 2015

button diy




Jak i z czego można zrobić 
dekoracyjne guziki? 

Moje pierwsze powstały z podstawek:)

tak, tak... z takich, co się 
je stawia pod doniczki.



Plastikowe podstawki są dostępne w różnych kolorach i kształtach,
 a te cechy dotyczą także guzików.

Te wymyśle dekoracje pokazywałam 
w jednym z moich pierwszych 
postów, tutaj klik
a dziś pokażę jak szybko
 i łatwo je wykonać :).





Podstawki, tasiemki, wstążeczki, 
sznurek, wiertarka i wiertło płetwowe.


Aranżacja guzika...pełna dowolność :)



Jeśli chcemy, by nasze guziki 
ozdabiały ścianę należy od spodu 
dokleić taśmę dwustronną
lub użyć innego mocowania.

A inne moje guziki można zobaczyć 
tutaj klikklik


Dziękuję Kochani za pokrzepiające
słowa pod ostatnim postem :)

Prace cały czas trwają.

Relacja będzie na pewno :)


Ściskam serdecznie!




97 komentarzy :

  1. Ale numer! Jak zobaczyłam zdjęcie zastanawiałam się z czego są zrobione, zawsze myślałam że jestem w miarę kreatywną, ale przy Tobie wymiękam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz :) jesteś niesamowicie kreatywna!

      Usuń
  2. Niezłe :-) Takie proste, a nie pomyślałabym, żeby podstawki tak wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt robią świetny, nie spodziewałabym się tylu możliwości po podstawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja pomysłowość nie zna granic! Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach! Genialne :) Prosty materiał, a efekt naprawdę super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są :) U mnie już po odświeżeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta nie daję rady z Tobą. Masz tyle ciekawych pomysłów! Nigdy bym nie pomyślała, że guzik może stanowić ozdobę. Ładnie to wygląda. Zapraszam też do siebie, u mnie też nowe DIY

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie guzikowa spryciula:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są! Nie sądziłam na pierwszy rzut oka, że są zrobione z podstawek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na pierwszy rzut oko tego nie widać :)
      Dzięki!

      Usuń
  10. Ale pomysłowe! Świetna dekoracja :) A ile kolorów mamy do wyboru, tyle ile podstawek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!! :) Genialny pomysł! W życiu bym nie wpada że to podstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takim wiertłem to cuda można robić! :)))
    Pomysł pierwsza klasa!
    Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :) I jaki wspaniały popis dla kreatywności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Martusiu jak zawsze u Ciebie, wspaniałe pomysły i piękne wykonanie :)))
    Uściski serdeczne : *

    OdpowiedzUsuń
  15. Na to bym nigdy nie wpadła.Wyglądają jak te guziole z Ikea ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie :-) i paleta kolorów nieograniczona wiem bo sprawdzałam w budowlanym :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysl:) Mam kilka "walajacych" sie podkladek i juz wiem co z nimi zrobie, dzieki:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) możesz je wykorzystać.
      Ślę uściski!

      Usuń
  18. No żesz Marta! Aleś Ty zdolniacha!!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne guziki! Ależ masz głowę pełną pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł. Nie wpadłabym na takie wykorzystanie podstawek plastikowych, których bardzo nie lubię i już sporo usunęłam z domu. Teraz zbędę przyglądała im się baczniej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) Choć ja za plastikowymi też nie przepadam.

      Usuń
  21. Świetny pomysł. I efekt zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje pomysły Marta, są zawsze takie niebanalne a banalnie proste :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy Ty czegoś nie potrafisz?? bo mi się zdaje, że nie ma takiej rzeczy. Buziaki i miłego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu jeszcze wielu rzeczy chciałabym się nauczyć :)....tylko kiedy? :(
      Dzięki! Ślę uściski :)

      Usuń
    2. Hihi to tak jak ja...tylko ten czas ;-)

      Usuń
  24. Powalias mnie na kolana kochana! po prostu rewelacja!
    buziaki i milutkiego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że pomysł się spodobał :)
      Wzajemnie Natalko życzę!

      Usuń
  25. Świetny patent, przyznaje szczerze, że w życiu bym na to nie wpadła - a powieszone na ścianie na pewno wyglądają super :)
    Już widzę takie kolorowe w pokoju dzieci na ścianie, albo w kuchni nad blatem :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o kuchni nie pomyślałam :), a to fajny pomysł!
      Miłego dnia, Marta

      Usuń
  26. Dałaś czadu kobieto!!! rewelacja!
    Czapki z głów..
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kasiu :)
      Serdeczne dzięki!

      Usuń
  27. Bardzo fajny pomysł i ile możliwości. Muszę się zastanowić czy gdzieś by mi się guziczek nie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może znajdziesz jeszcze miejsce? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Świetny pomysł z tymi podstawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no genialny w swej prostocie ten Twój pomysł na guziki:) bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Martuś wyrokuję,że jak Twój pomysł dotrze do producentów plastikowych podstawek - ich ceny na rynku podskoczą w tempie światła. ;-) Pomysł świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny efekt i to jakim tanim kosztem! Super tutek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, plastikowe podstawki...taniocha :)
      Dzięki!

      Usuń
  32. Super :) Masz świetny patent na dekoracyjne guziki, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie Aniu, że zainspirowałam :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  33. Proste rozwiązania są najlepsze:))) do tego łatwe i tanie.
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Boskie, boskie, boskie! Bardzo przydatny dla mnie post, będę musiała skorzystać, uwielbiam guzki;DD Tylko muszę zrobić trochę miejsca na ścianach u siebie:PP
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Życzę zatem twórczej realizacji :)

      Usuń
  35. Na prawdę bardzo dobry pomysł! Nie ma jak to pobudzenie kreatywności pod koniec dnia:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    kopytkowa.blogspot.com ( od września nowa odsłona bloga, na którą zapraszam wszystkich miłośników sztuki, designu i grafiki komputerowej )

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś Guzikową Królową DIY! :D Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha ale numer :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  37. Świetny pomysł, wydaje się proste, a jakie efektowne! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pierwszy rzut oka wyglądały jak z pokrywki po słoika. Genialne. Tylko skąd taki sprzęt ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolejny rewelacyjny pomysł !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nieźle, mnie oszukałaś... ja patrząc na pierwsze zdjęcie widziałam ceramikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomysł po prostu nie z tej ziemi bądź pewna że go w bliskiej przyszłości wykorzystam jeśli oczywiście mogę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł !!! a myślałam że z drewna *)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Nie pomyślałabym, że zwykłe podstawki można tak wykorzystać i jeszcze tak pięknie będą się prezentować! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niezwykle ciekawy pomysł i bardzo proste wykonanie. Guziole mogą być fajną ozdobą.Drewnianych jednak nic nie przebije:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie guziki, tyle, że zielone widziałam w IKEA, z tego co pamiętam strasznie drogie. Super prosty pomysł jak zaaranżować ścianę :-))

    OdpowiedzUsuń
  46. Aaaa, świetne! Mam sklep z guzikami i już wiem, że to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj tego mi brakowało chyba w nowej aranżacji dziecięcego pokoju! Chyba skradnę pomysły! Są idealne :-) Poprzednie wpisy guzikowe to też kopalnia pomysłów! Dzięki Marta! :-*

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysłowa głowa! Genialnie jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń