czwartek, 6 sierpnia 2015

DIY z podobraziem :)



Witam serdecznie :) 

Ostatnio mnie tu zdecydowanie mniej, 
ale w domku działam pełną parą.

Po urlopie i wypoczynku przyszedł
 czas na małe remonty :),...
ale o nich innym razem.

Dziś chciałam Wam pokazać diy 
dla tych mniej utalentowanych malarsko, 
ja do nich należę.

Ale cóż nie każdemu pisane
 talenty wszelakie :) 



Zrobiłam "obraz" :) na płótnie malarskim
 tzw. podobraziu o wymiarach 22cm x 29cm.

Użyłam farby czarny mat Spray Śnieżka,
 to sprawdzona przeze mnie 
farba i doskonale nadaję się 
do szybkich metamorfoz. 


Wykonanie bardzo łatwe i kreatywne :)

Ja wymyśliłam sobie, że wytnę
 drzewka - piórka 
z papieru samoprzylepnego.



Po przyklejeniu ich do płótna
pozostało mi tylko spryskać sprayem
i czekać, aż wyschnie.

Następnie zerwałam szablony i voila :)


...

Jutro podliczam głosy
i zabieram się za wykonanie
nagrody w konkursie :)

Zaglądajcie więc, bo roczek tuż, tuż

...

 Życzę Wam słonecznego weekendu!

Buziaki :)








113 komentarzy :

  1. Pomysłowo :)
    Podoba mi się Twój obraz
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, ty mniej utalentowana malarsko? Z taką głową pełną pomysłów? Bardzo fajny pomysł i wykonanie :) Inspirujesz!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba przekora, bo ja widzę nie tylko talent ale i kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu sama wiesz...czego baba nie wymyśli :)))

      Usuń
  4. Super! Ciekawe jaki można byłoby osiągnąć efekt spryskując dwoma kolorami - pomysł do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację można trochę poeksperymentować i zmodyfikować pracę :)

      Usuń
  5. świetny pomysł, wyszło super, baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:) Pomysłowe i faktycznie wydaje się być proste:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysl! Jak widac, nie trzeba miec talentu malarskiego, aby stworzyc ciekawy obraz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A noooo :) Mi go brakuje niestety lub stety...hi,hi

      Usuń
  8. Ale fajny pomysł Martuś:))) No i wykonanie oczywiscie! :) Milego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry!
    Ha, a ze mnie się w biurze śmieją że zbieram "ścinki" z papieru samoprzylepnego.
    Teraz niejednemu będzie łyso. :)
    Dziękuję
    pozdrawiam równie słonecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Kasiu, bo nie dość, że postępujesz ekologicznie to i kreatywnie :)
      Miłego...!

      Usuń
  10. Takie proste a takie piękne...;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej chwili myślałam, że czarne tło jest węglem pomazane;)
    Piórka to piękny motyw!
    Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu taki efekt wyszedł :), bo chciałam lekką przecierkę uzyskać :)
      Ściskam!

      Usuń
  12. Świetny efekt, fajny pomysł. Co by nie wyszło spod twoich rąk jest udane i cieszy oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wyszło, coś mnie ciągnie w stronę piór widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super - spodziewam się więcej tak prostych i tak genialnych pomysłów!
    Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będę pamiętać :)
      Dzięki!

      Usuń
  15. No śliczne to dzieło! Pomysłowe, proste a bardzo profesjonalnie się prezentuje :)
    Ściskam :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha malarko...czy Ty nie ściemiasz? Ja widziała Twoje piękne prace! :)

      Usuń
  16. Śliczne dzieło! <3 jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet moje mniej uzdolnione rączki by sobie poradziły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprayowanie daje nieograniczone możliwości artystyczne. A jak Ci się podoba mój obrazek z.. łupinek po pistacjach? :)
    http://refreszing.blogspot.com/2015/03/diy-obrazek-na-sciane-cz2-antyrama-home.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło pięknie !!! Skąd Ty takie pomysły czerpiesz? Ciagle nie mogę się nadziwić?
    Pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś sama nie wiem :) Najczęściej przychodzą gdy zasnąć nie mogę.
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  20. Wyszło na prawdę bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, ciekawy efekt. Wygląda trochę jak zdjęcie rentgenowskie, hi hi :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł, chyba spróbuje zrobić zająca w ten sposób:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można co do głowy przyjdzie! Pochwal się, jak zrobisz :)

      Usuń
  23. Super- nie wpadłabym na to! Można tę metodę wykożystać na milion spodobów. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja. Szczególnie jak się ma 2 lewe do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam, ale fajnie że się znalazło wyjście!

      Usuń
    2. Także mam Aniu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Ty to jesteś prawdziwy pomysłowy Dobromir :D Świetne, ja bym nie wpadła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam jutro na prowansalską wieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marta, świetny pomysł! Bardzo mi się podoba :) można by było w ten sposób zrobić też piękne dmuchawce - kiedyś chorowałam na ten motyw ;)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ten motyw także podoba :) Pewnie wyszedłby bardzo efektownie.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  27. Kochana, jak zwykle świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale to fajnie wyszło, no proszę :) takie proste a takie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyszło . U mnie talent plastyczny ma tylko córka :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę się nadziwić, skąd u Ciebie tyle pomysłów :)
    Świetny obraz, idealnie wpasuje się w klimat Twojego domku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam i udanego dnia Martuś dla Ciebie:)

      Usuń
  31. Świeny obrazek. Może wypróbuję tą farbę, boostatnio zaliczyłamporażkę z farbą w spray'u ( innej firmy) - napisałam o tym tutaj: http://tulipanowiec.blogspot.com/2015/08/troche-farby-duze-zmiany-o-jeden-krok.html?showComment=1438935587659#c6100447708667318913

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli:( Wpadnę koniecznie zobaczyć co zmalowałaś:)

      Usuń
  32. Ale cudowne piórka... piękne!!! Podobają Mi się bardzo!
    spaniałego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaskakujesz swoimi pomyslami :) Bardzo ciekawe i łatwe rozwiazanie dla tych mniej utalentowanych malarsko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z pędzielkiem i płótnem mi nie po drodze:( ale dzięki! :)

      Usuń
  34. Genialny pomysł, wyszło super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niby proste, a tak ciekawie wygląda.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fak:) efekt i mnie zaskoczył.
      Wpadnę na pewno:)

      Usuń
  36. No widzisz kochana,nawet jak się czegoś nie umie lub ma się z czymś problem to w kreatywny sposób można sobie i z tym poradzić :) Grunt to dobry pomysł!
    Buźka ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:) Jak to mówią: " główka pracuje”.:)))

      Usuń
  37. Super! Piórka są baaardzo na czasie! :) Nawet nie myślałam, że można je w tak prosty sposób zmalować ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to bardziej jak drzewka nie wyszły:) Dzięki i ślę uściski!

      Usuń
  38. Ciekawy efekt, z podobraziem można kombinować na wiele sposób, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) co do głowy przyjdzie.
      Pozdrawiam serdeczne!

      Usuń
  39. Witam, ciekawa inspiracja. Myślę, że nawet moje dzieci będą mogły wykonać coś podobnego :-) Spróbujemy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Na pewno:) tylko ostrożnie z farbą w sprayu. Miłego dnia!

      Usuń
  40. Rewelacyjny pomysł i super wykonianie.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pod wrażeniem! Mało pracy i środków a efekt super! Podoba mi się! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w tej robótce największy atut :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  42. Rewelacja a Twoje zdolności wcale mnie nie dziwią :) I piekna szata bloga !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee ja ich wcale nie posiadam :(, a pomysł ... to co innego :)

      Usuń
  43. Obcięte końcówki zaburzają proporcje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja do salonu też robiłam na płótnie z tym, że pawie pióra, niezła zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obraz wyszedł cudnie i aż trudno uwierzyć, że tak szybko i takim prostym sposobem :).

    OdpowiedzUsuń
  46. wspaniały pomysł, odnalazłby się tez w moim nowym dziecięcym pokoju :-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny pomysł! Zawsze podchodziłam do podobrazi jako dla tych wybitnie uzdolnionych, czyli nie dla mnie. Teraz widzę, że w sumie ograniczeniem jest tylko wyobraźnia :)
    pozdrawiam serdecznie w pierwszym dniu po moim urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny pomysł:) a zdolności to Ty kochana masz mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  49. Dawno mnie nie było u ciebie...a tu same cudowności
    Nadrabia więc wszystkie zaległości
    Pozdrawia Jacqueline

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny obraz. Wypróbuję koniecznie Twój pomysl. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzień dobry!!! Moja droga, czy Twoja kreatywność ma jakieś granice? :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne i proste <3 Uwielbiam Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczniutkie piórka! I fajny sposób :-) I własne dzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł i idealny dla mnie. Malować potrafię tylko ściany i meble ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super sobie to wykombinowałaś :) Jak widać można być malarzem, nawet jeśli PONOĆ się nie ma talentu ;)

    OdpowiedzUsuń