poniedziałek, 17 sierpnia 2015

stolik chevron




Cześć Kochani!

Ostatnio tak dużo się dzieje, 
że nie nadążam :( 

Ale mam nadzieję, że niebawem wszystko 
ogarnę i wróci regularność postów.

Wciąż mam nowe pomysły i wciąż 
coś dłubię wszystko 
uwieczniając w kadrze :) 

Ostatnimi czasy próbowaliśmy 
na koszu tworzyć nowy wzór.



Do jego zrobienia na zainspirował
 mnie bardzo popularny na wielu
 tekstyliach chevron - zygzak.

 


 Chciałam zobaczyć, 
jak on będzie 
się prezentował w przestrzeni. 

Oczywiście trwało to trochę, 
bo nic za pierwszym razem 
nie wychodzi idealnie...,

a ja z moim charakterem 
zawsze wszystko dopinam 
na ostatni guzik :)

Kosz ma blat, a więc stanął przed 
kanapą w roli stolika kawowego
 i schowka na podusie.

Nawet Borek, nasz spaniel bacznie 
przyglądał się nowemu przybyszowi.

A może mu chodziło o sukulenta?:)))



A Co Wy na to? :)


Pozdrawiam wakacyjnie :) 

Przypominam o GIVEAWAY klik



B.U.Z.I.A.K.I 





125 komentarzy :

  1. Bardzo pomysłowy:) Pięknie się prozentuje. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. realizacja za realizacją :) Ja się czuję jak jakiś ospały miś przy Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj :) Trochę lenistwa nie zaszkodzi, w końcu są wakacje:)

      Usuń
  3. Martuś Ty zawsze sobie z wszystkim radzisz, nawet jak nie nadazasz to i tak efekty Twojej pracy można zobaczyć :))
    Pozdrawiam cieplutko i zyczę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i motywuję :)
      Dzięki Marysiu!

      Usuń
  4. Bardzo fajny:) Podobny do tych z kolekcji Bloomingville, widzialam ze nawet poduszki przy zdejmowanym blacie mozna do kosza chowac:) Wtedy jest 2w1;) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Masz rację 2 w 1.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Martuś cóż można na to powiedzieć.... rewelacja, jak wszystkie Twoje prace. Podoba mi się niesamowicie .... bardzo by pasował do mojego salonu, ale w czerni ;)))
    Buziaki serdeczne : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) A kolor kosza to tylko kwestia pomalowania na czarno :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  6. ... jest genialny, jego wizerunek może zmieniać się wraz z "wypełnieniem" ... raz mogą, to być rzeczone poduszki, innym razem stosik książek, piramidka doniczek, czy co tam nam w duszy zagra :)
    pozdrowiska serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować z doniczką :) Dzięki za sugestie! :)

      Usuń
  7. Marta, znow stworzylas cudo:) Stolik wyglada lekko i swiezo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stoliczek...ale wszystkie Twoje twory są przecudnej urody....odgrzebuję się po wakacjach ale do Ciebie musiałam zajrzeć. Miłego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezentuje się rewelacyjnie, z resztą jak wszystko u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. ileż pomysłów siedzi w twojej glowie :)
    teraz tylko podać kawkę i rozgościć się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutny hit. Jestem tym zauroczona !!!!! Jesteś niezwykle zdolna. Wyszło elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zaczerwieniłam od tylu komplementów :)))
      Dzięki i ślę uściski!

      Usuń
  12. Wspaniały! Uwielbiam te stoliczki. Nowy wzór wyszedł znakomicie, jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To super :) Cieszę się, bo łatwo nie było.

      Usuń
  14. Znowu wspaniały twór! rewelacja, w sumie to ciekawa jestem jak się ten wzór prezentuje w wersji kosza, czekam na zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś już na blogu jest mniejszy koszyk z takim wzorem :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  15. Nowy wzór na najwyższym poziomie cudowny prostota i elegancja
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba. Wygląda lekko i świeżo :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie efekt chciałam osiągnąć :)

      Usuń
  17. Wszystkie Twoje dzieła są cudowne! I takie dopracowane :) Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie talent ....myślę :))) Ale co sama nie wiem :) może umysł ścisły :)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  18. Świetny stolik! Bardzo mi się podoba pomysł z chewronem w takim wydaniu :)
    pozdrawiam, Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  19. Jest świetny. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu takiego. Chciałabym go wykorzystać jako nocny stoliczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł i na pewno się sprawdzą w roli stolików nocnych :)

      Usuń
  20. Piękny. Zdolna kobieta z Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu tu nie o zdolności chodzi :), ale dziękuję oczywiście! :)

      Usuń
  21. Czytam, oglądam zdjęcie i jeszcze raz czytam i oglądam hahaha i szukam gdzie jest na blacie chevron;) Dopiero po chwili zauważyłam gdzie on jest hihi;) Coś dziś zakręcona jestem!
    Nawet najmniejsza podusia się przez niego nie przeciśnie. Pracy sporo, żeby wszystko idealnie pozaginać. Biała farba dodała mu lekkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) rozumiem, ja ostatnio też ledwo funkcjonuję :(
      Dzięki serdecznie!

      Usuń
  22. Martuś, cudne te Wasze kosze. :) I w każdym wzorku im do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna inspiracja, a sam kosz prezentuje się rewelacyjnie :) Tworzysz niesamowite druciaki, coś pięknego !
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wena mnie nie opuszcza, ale czasu zaczyna mi brakować :(
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  24. Podoba mi się Twój druciak, sama noszę się z wyborem /pomysłem (na diy) stolika kawowego.. Może się w końcu zaniosę i zniosę :)
    A jak ten chevron wyszedł zobaczymy ?:)
    pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzieła zatem :) Ty masz zdolne łapki!

      Usuń
  25. Cudny jest ! Podobają mi się właśnie takie druciaki we wnętrzach :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Fajny wzór wybrałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, ty to masz pomysły i dar... no ekstra jest!!!
    buziaki dla ciebie i udanego nowego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supcio :) Cieszę się!
      Wzajemnie Natalko :)

      Usuń
  28. Rewelacyjny!!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post !!I like your blog , I stay as a follower , I invite you to visit my blog, I hope you like it and stay in touch!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I'm very glad and welcome to me :)

      Usuń
  30. Stolik świetnie pasuje do wnętrza ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakże bym taki przyjęła, bardzo fajny jest.
    A Borek kapitalny, super zdjęcie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, psiak jakby wręcz pozował :))))
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  32. Super wyszedł ten stolik, aż by się chciało zaprosić go do salonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem na TAK! Chewron to obok pepitki mój ulubiony wzór. Po wczorajszym "dniu wewnętrznym" (ach ileż było prania i sprzątania!)- wracam do życia blogowego! :)) Ściskam mocno i dziękuję za ten kawał kamienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, co jest po powrocie :) A pepitki to raczej na stoliku nie wykonam :(, ale także mi się podoba.
      Ślę uściski!

      Usuń
  34. wygląda zjawiskowo!!! serio-serio- fenomenalnie! ta lekkość, precyzja i tak idealnie wpasował się leśny salon :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny jest! To chyba kolejny hit będzie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja! Mam słabość do zygzaków. Mój ukochany fotel ma na sobie ten wzór.
    Ale nie tylko stolik wpadł mi w oko. Czy Twój narożnik jest modułowy? I czy zdradzisz gdzie można taki dostać? :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A jeśli chodzi o narożnik to składa się z dwóch modułów. Zamawiałam go w lokalnym sklepie meblowym, a jest to narożnik
      Como marki HELVETIA FURNITURE :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Martuś świetnie się wzór prezentuje na koszu-stoliczku :) Widzę, że w Twoim candy będzie kosz do zdobycia, więc posiadając swój własny ( :D) ustąpię miejsca innym chętnym :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś po przeliczeniu padło na kosz :), a więc i on.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  38. Bardzo fajny kosz a z blatem to już wymiata ;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kosz świetny, ALE jest w Twoim salonie fajniejsza "ruchoma ozdoba" Twój pies :D <3, ja poproszę go więcej :)!!!
    Miłego dnia
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa Borek :) nie ma sprawy, choć on pstryków nie lubi :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  40. Świetny pomysł i mistrzowskie wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Roboty było nawet trochę metodą prób i błędów :)

      Usuń
  41. Stolik fantastyczny! Borek wygląda na zachwyconego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Inspiracje są wszędzie, świetnie wprowadziliście je w czyn :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie przeniosłaś wzór w 3d, stolik wygląda świetnie!
    Czy są dla Ciebie jakieś rzeczy niemożliwe? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny jest :)))) Myślę, że w takiej przestrzennej formie chevron nieźle się spisuje ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny! Praktyczny i bardzo pomysłowy. Ty kochana masz tyle pomysłów w głowie, że aż czekam z niecierpliwością na kolejne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny, nowoczesny, niekonwencjonalny i jedyny w swoim rodzaju :) serdecznie gratuluję pomysłu :) dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow. Piękne wnętrza, bardzo zazdroszczę! A fakt, że przyszło Ci do głowy przerobić "płaski" wzorek na obiekt 3d jest niesamowity! Wyobraźnia niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Marta, wzór kosza / stolika wyszedł wyjątkowo, do tego w bieli!
    Podziwiam twoja wytrwałość i upór, to widać w każdym dopietym na ostatni guzik projekcie...
    Czy wszystkie Marty tak mają? Mam nadzieję, bo u mnie z tym różnie ;)
    Pozdrawiam
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  49. Stolik świetny! Gratuluję! Czy mogłaby Pani zdradzić jakiej firmy jest sofa modułowa widoczna na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), a narożnik COMO Helvetia Furniture obecnie szuka nowego właściciela, bo muszę zmienić kanapę :)

      Usuń
  50. Nie robi Pani takich stolików na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że robię :). Proszę zajrzeć do zakładki u góry pt. Coś dla Was - Sklepik
      Zamówienia przyjmuję na maila: domekprzylesie@gmail.com

      Pozdrawiam, Marta

      Usuń