wtorek, 8 września 2015

Trochę inaczej...



Trochę inaczej to sobie wyobrażałam....

Co?...

...Nasz mały remont w domku.

Tak się cieszyłam na myśl o świeżych, 
białych ścianach :), podjęłam nawet decyzję, 
że w pokojach u góry przemaluję podłogę...

A tym czasem, wakacje się skończyły
 i czas się jakoś skurczył :)

Plany ambitne, ale kiedy je zrealizować? 

Wam także Kochani przez place 
dzień po dniu ucieka? :(

Tymczasem w wolnej chwili wzięłam aparat, 
by pstryknąć kilka ujęć nowej sypialni.

Białej sypialni :)


O przemalowaniu ścian pisałam tutaj,
zdecydowałam się na farbę Eko Śnieżka.

 Stoliki nocne...widnieją już na kartce papieru, a te są tymczasowe :)


Krzesło z giętym oparciem pochodzi
 z domu moich dziadów, 
mowa o nim była tutaj.

Lustro na skórzanych paskach 
wykonane wg. instrukcji tutaj
zawisło nad wezgłowiem.


Fotele 366 to pamiątka z mojego 
rodzinnego domu :), pisałam o nich tutaj.

Myślę jeszcze o nowym abażurze...
 tylko kiedy na to wszystko 
znaleźć czas.


W aranżacji:
druciany kosz domek przy lesie
stołek black goat deco-szuflada
pościel, lampki Ikea
dywaniki H&M




Miłego dnia Kochani!

Buziaki :)







 



133 komentarze :

  1. Niby poprzednio ściany też były jasne, a jednak ta biel... :-) Rozumiem że plakaty zawisną obok łóżka? Więsze formaty dają lepszy efekt. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zawisną :(, mam plany co do tej ściany :), ale wszystkie decyzje zapadną po skończeniu prac.
      Dziękuję i życzę miłego dnia :)

      Usuń
  2. Sypialnia chociaż niedokończona i tak wygląda świetnie :)
    A co do czasu to jak były wakacje to było szkoda pięknej pogody ,a teraz jak szkoła się zaczęła to tego czasu nam brakuje :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę o tych samych argumentach :) Praca - dom, dom - praca.
      Dzięki, ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Oj skąd ja to znam ;p Też miałam plan na wakacje i nici z tego wyszły ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy dwie, a może nawet i więcej :) Moja córka wciąż powtarza, że w wakacje/ urlopie się odpoczywa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ale BOSKO!!!!!
    Zachwycona jestem Twoją sypailanią!
    Całkowicie moja bajka!
    Miłego popołudnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :) To świetnie, bardzo się cieszę :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  5. Po prostu ślicznie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo skandynawsku tu u Ciebie:) Fotel moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę aby się spełniło :)
      Dobrego dnia dla Ciebie!

      Usuń
  7. Jasno i świeżutko. Podoba mi się lustro, też takie mam tylko mniejsze i dlatego przykuło moją uwagę. Dobrnęłaś do końca i możesz odsapnąć. Plakat z literą g też bardzo w moim guście. Nic tylko lampka winka i wyłożyć nogi. Należy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do tej lampki winka jeszcze brakuje duuużo zrobić :), ale plan jest taki, że od jutra ruszamy!
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie, tak spokojnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko perfekcyjnie dobrane :) Bardzo mi się podoba! Plakaty przykuły mój wzrok, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za uznanie :) Takie słowa dają moc!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Taka lekka i prosta aranżacja ...Fajjjniee.. Ja czekam na swoja nową sypialnię, bo po odejściu małego, strasznie pusto się zrobiło..
    Jest więcej miejsca, ale brakuje przytulności.. Super pościel:) Pozdrawiam i na wszystko przyjdzie czas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu i Ty wcielisz w życie plan remontu w sypialni :) A czas, wiadomo.....najlepiej gdyby doba miała 48h.
      Gorąco pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Nawet nie mów o przeciekaniu czasu przez palce. Ja nie wiem, co się dzieje - ziemia przyspieszyła, czy jakie licho?!
    Marta, ile ja rzeczy miałam pomalować... Staram się tego nie liczyć. Teraz po prostu robię krótkoterminowe plany zawierające krótką listę i dopiero po ich zrealizowaniu przechodzę dalej. Inaczej wpadłabym w jakąś niemoc.
    A sypialnie piękna - jasna i świeża. Chyba o to Ci chodziło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała prawda z tym czasem :(. Moim zdaniem plany krótkoterminowe są bardziej realne :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  12. o może jednak nie nam się czas ucieka przez palce tylko on naprawdę dziwnie się skurczył.... może wspólnie go jakoś naciągniemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że tak. Odhaczam z kartki punkt po punkcie, ale ich też tam ciągle przybywa :)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  13. Wakacje uciekły?Jak dla mnie nagle uciekło pół roku..ehh szkoda gadać:) Lepiej skupić się na tym co jest tu i teraz, czyli na Twojej pięknej sypialni! Naprawdę wydanie b&w bardzo mi się podoba:) Dodatki super! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za ciepłe słowa :) Kąciki ust podniosły się góry :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  14. Plakaty właśnie poustawiane wzdłuż ściany wyglądają bardzo fajnie. Biały kolorek nadał świeżości, jest bardzo jasno i czarny kolor ładnie się prezentuje. Milusio musi się spać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny klimat stworzyłaś w sypialni Martusiu, niby biel i czerń, ale nie ma wrażenia zimna :) Chociaż ja nie wytrzymałabym i dodałabym kroplę koloru....ale ja jestem niereformowalna ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bardzo fajnie, że każdy ma inne upodobania i przez to buszując po blogach zerkam na wiele inspirujących, kolorowych wnętrz :)
      Miłego dnia! :)

      Usuń
  16. ślicznie, świeżo i jasno ! tak jak lubię!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna śnieżna sypialnia, pięknie utrzymana kolorystyka, mistrzostwo! :-) Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :), także ślę uściski!

      Usuń
  18. Dzień dobry!
    Lubię taki ascetyzm. (szczególnie przy natłoku wszelkiego rodzaju zbieranych, kolekcjonowanych, chomikowanych itd. gadżetów - niezmiernie ważnych w naszym życiu)
    Taka sypialnia z pewnością świetnie pozwala się odprężyć do znoju dnia codziennego. I fajnie się w niej budzić - nawet z perspektywą ciężkiego dnia...
    Podziwiam konsekwencję i stonowany dobór dekoracji. Można powiedzieć, że nic tu nie dzieje się przypadkowo - bardzo mi się podoba.
    Nic bym już nie zmieniała (kinkietu nie wiedzę, więc nie oceniam -> może i trzeba skorygować. Nie wiem)
    Ale wszystko inne jak dla mnie świetne... no może bym nie chciała kaktusa na stoliku nocnym :) - a same stoliki? - mi odpowiadają w 100% - powaga!
    - ale nie byłabym sobą, gdybym nie była nieznośnie ciekawa, co Ci się urodziło na papierze, a co pojawi się w realu...:)
    pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, Twoja opinia profesjonalistki bardzo mnie podbudowała :). Kaktus, bo u mnie w domu tylko kaktusy i sukulenty, nic innego tu nie przeżyje :( Stoliki to chyba dłuuuuga droga i postanowiłam, że najpierw skończymy dół, a potem pomyślę co dalej :) Tym bardziej, że przyzwyczaiłam się już do obecnych stolików - nie stolików :)
      Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Marto!, jaka tam ze mnie profesjonalista? Gdzieżby ja? Ja tylko bystry podglądacz i bezwzględny krytyk :)
      Okrutnie się zawstydziłam :P
      Mimo to dziękuję za miłe słowa.
      pozdrawiam,
      K.

      Usuń
  19. Piękna sypialnia - spokojna, stonowana - idealna do spania :) Chociaż ja sama uwielbiam kolorowe wnętrza bo tylko one potrafią dać mi energię do działania na cały dzień. Ale taką Twoją sypialnie chętnie bym wypróbowała :D

    Ciekawa jestem przyszłych stoliczków nocnych.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  20. Dużo pracy:) Ale warto. Najmilej po takim remonciku -czysto, jest satysfakcja, jest radość ze zmiany. A czas mknie nieubłaganie:( Ciągle go brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację :) Pociesza mnie ten fakt, bo tak to ja tylko wyszłabym na mało zorganizowaną!
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  21. Tez tak mam... wstaję rano, a za chwile już wieczór...
    Twoja sypialnia jest cudowna!!!
    Trzymam kciuki za remont kochana!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Od jutra ruszta reszta planów :)
      Na reszcie!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Dla mnie i te tymczasowe stoliki mogą zostać, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dla mnie już też, jakoś przekonałyście mnie do nich :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  23. Ha! Mi też mąż ostatnio przemalował sypialnię na biało :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Martuś, widać że BIAŁY był dobrym wyborem. Podoba mi się ta szafka nocna-nietuzinkowa- z giętego krzesła ...Ja bym ją pozostawiła. Pozdrowienia ... ps. Co do czasu też mi tak ucieka ,że nie mogę go nigdy dogonić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafki zostają :) Przekonałyście mnie!
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Doskonale wiem co masz na mysli. Odkladamy malowanie od 2 miesiecy, a czas ucieka. Twoja sypialnie piękna! Prosta i nonszalancka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas więcej widzę :))) Super dla mnie pocieszenie!
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  26. Ach ten czas
    i tak jesteś mistrzynią wykorzystywania czasu. U Ciebie tyle się dzieje że ja czytać nie nadążam a Ty to robisz :-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale wiesz, że jeśli chodzi o przetwory to z maminych zapasów korzystam :)
      Miłego dnia dla Ciebie! :)

      Usuń
  27. Martusiu, jak się pewnie domyślasz drewniane krzesło i fotel to moi faworyci.Przygarniałabym takie cuda tonami.Wczoraj np.kupiłam za 40zł fotel projektu Hanny Lis typ 300-190 .Trochę zniszczony ale z drewnem sobię poradzę gorzej z tapicerką.Chyba oddam go do specjalisty, bo gąbki też pewnie trzeba wymienic.Pochwalę sie jak będzie na finiszu już.A Twoja sypialnia cudowna, uwielbiam biało czarne wnętrza i bardzo ciekawa jestem szafek nocnych, czy będziesz przerabiać jakieś starocie czy stworzysz coś całkiem nowego? Pozdrawiam przy porannej kawce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny zakup poczyniłaś! :) Będzie zatem stare/nowe cudo! Oczywiście czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i ślę uściski! :)

      Usuń
  28. Piękna sypialnia :) Mnie też czas przez palce przecieka. Umowa na stancji się kończy, a dom jeszcze bez podłóg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze! Najwyżej trochę umowę przedłużycie :)
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  29. Nam też wakacje przeleciały za szybko. Zrobiliśmy sporo bo musieliśmy, ale i tak czasu brakło, a teraz już szkoła, zajęcia pozalekcyjne dzieci więc dużo nie zdziałamy.. Twoja sypialnia śliczna, bardzo mi się podobają takie stonowane aranżacje. Meble po dziadkach i z domu rodzinnego to skarb. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rodzinne pamiątki są dla mnie najcenniejsze :) U z czasem u mnie podobnie...praca, dom - dom, praca i tygodnia nie ma :(
      Dzięki serdeczne i miłego dnia życzę! :)

      Usuń
  30. Jest pięknie, czysto, przyjemnie i przestronnie. Wnętrze zachęca do wypoczynku. Nie jestem pewna czy zdecydowałabym się na szafki nocne. Ten pomysł z krzesłem jest fajny. Książkę można odłożyć i szklankę. I to wystarczy, według mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię jak jest tak "monochromatycznie".
    Czytam ten post w mglisty poranek i powiem, że chętnie zagościłabym u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  32. Uwielbiam...wszelkie odmiany black&white...podoba mi się u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ucieka i to jak szybko! Doba powinna zawierać 48 godzin ;)) może byłoby łatwiej z organizacją czasu.
    Marta, sypialnia jest piekna, aż napatrzec sie nie mogę, jak prosto, jak jasno i jak pieknie!
    Dobrego dnia dla Ciebie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem to widzę, że wszystkim go brakuje :( Masz rację doba 48h, a praca nie więcej niż 8h :)
      Ślę buziaki!

      Usuń
  34. Sypialnia jest piękna, wygląda jak zdjęcie z ekstra katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Krzesła jako stoliki nocne są cudowne ! Nie zamieniaj ich na nic innego ...super to wszystko wygląda ! Jest jasno .. właśnie tak jak ja lubię :-) Uściski kochana :-))))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko tyle zdań pozytywnych o tych stolikach czytam, że podjęłam decyzję iż zagoszczą tam na dłużej :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  36. krzesła są dobrym zastępstwem jeśli chodzi o nocne stoliczki :) świetnie to wygląda. Pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :) Jeszcze jedno zdanie za obecnymi stolikami. Bardzo się cieszę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Marta pamiętasz taką starą reklamę o Czasowstrzymywaczu? Jak już takiego znajdę wezmę też jednego dla Ciebie ;)
    Twoja sypialnia jest kolejnym dowodem na to, że biały to doskonały wybór! Pomieszczenie nabiera przejrzystości i jest takie czyste ! (odkrywcze to bardzo, wiem ;) ) Żaden inny kolor tego niestety nie gwarantuje.

    Stoliki nocne są świetne! Nie wiem co tam sobie kombinujesz na ich miejsce, ale będzie musiało to być coś mega ekstra, żeby zastąpić ten stan :)
    Ściskam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu zastanawiam się teraz czy są aż tak mega? :) Niech stoją krzesła :)
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  38. Powiem Ci, że sypialnia w takim wydaniu, z tymczasowymi stolikami nocnymi bardzo bardzo mi się podoba! Jest niezwykła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Baaardzo się cieszę!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  39. Wspaniale, az do łóżka chce się wskoczyć!

    OdpowiedzUsuń
  40. Marto podoba mi się w Twojej sypialni! jest taka przestronna i jasna, urządzona z duża konsekwencja i dyscypliną, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna sypialnia, pustawo, tak jak lubię. Obrazki oparte o ścianę fajnie wyglądają. Może dodać coś zielonego, większy kwiatek? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu właśnie czekam na kwiatka do sypialni :) Przybędzie za ok. miesiąc.
      Dzięki!

      Usuń
  42. Masz piękną sypialnię, bardzo mi się podoba :) Wszystko do siebie pasuje. Super dobrane dodatki.
    Bardzo fajny pomysł na eksponowanie grafik.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazki podpierają ścianę...gwoździ zabrakło - pytana synek znajomej :))).
      Fajnie Kochana, że się podoba :)

      Usuń
  43. Świetna ta sypialnia. Nawet powiem Ci, że te tymczasowe stoliki nocne takie każdy inny fajnie wyglądają ;) Może to jest jakaś myśl, takie dwa różne stoliki noce. Kto powiedział, ze muszą być identyczne ;)
    Fajnego dnia, a jak jak to ja znów idę się pakować ;)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na gdzie tym razem lecisz? :)
      Udanego wypoczynku!

      Usuń
  44. Mnie się podoba, ale to już wiesz... ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudnie !!!!!
    I już się cieszę, na myśl , o założeniu nowej pościeli, takiej jak Twoja, ha ha ha, pięknie , jasno i strasznie przytulnie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha to czekam na relację :)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  46. Robi wrażenie Wasza sypialnia :).

    Widzę, że przez te upały nie tylko my spaliśmy pod samą poszewką ;).

    Marta zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpimy nawet w zimę :) Dziękuję za wyróżnienie, ale wiesz jak to u mnie z czasem, aby coś sklecić :(.
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  47. Marto, jak dobrze Cię rozumiem. Wracam do domu po lekcjach....wyjątkowo późno kończę w tym roku (jak na ilość godzin i poprzednie lata). Nim ogarnę mieszkanie, odsapnę jest 17..... Dla mnie to późno..... Nie wiem jak sobie radzą mamy, które mają do ogarnięcia jeszcze dzieci, pranie, sprzątanie, zajęcia dodatkowe etc.... Szacun :)
    Uściski.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo podobnie jak ja :( Muszę się przestawić na inny rytm...popołudniowy, a z natury jestem skowronkiem :) Późno zakupy, obiad, lekcje ach szkoda gadać :(. Dałam sobie 2 tygodniowy okres adaptacji :)
      Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  48. Ale ładnie :) a ja dalej remontuję hihi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja również :) Właśnie do Was piszę, a na dole tym razem mąż maluje :) W domu niezły rozgardiasz!
      Ściskam :)

      Usuń
  49. Bardzo ładna sypialnia:-) Wg feng shui nie powinno się trzymać lustra w sypialni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może je zdejmę? bo ja nie znam zasad feng shui....a odkąd śpię w nowej sypialni to wstaję z bólem głowy, a jestem migrenowcem...więc, gdy mnie zetnie to 3 dni nie moje :(
      Dzięki!

      Usuń
  50. Sypialnia super taka w Twoim stylu ale fotel to prawdziwy skarb o takie lustro mi się marzy:).
    Pozdrawiam Ilona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko lustro łatwo wykonać i koszta bardzo niewielkie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  51. Jest pięknie! No i te ukochane starocie, które odzyskały swoją młodość w Twoim domu. W takiej sypialni sny muszą być piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są...choć ich rano nie pamiętam :(
      Wielkie dzięki!

      Usuń
  52. Biel musi być jak są skosy - te skutecznie zabierają światło, w zakamarkach czają się cienie...
    A u Ciebie po Twojemu oczywiście! :-* Grafiki jakie cudne :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację w zakamarkach cienie, a okna dachowe dają przecież dużo światła.
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  53. podłoga czyściuteńka:D a całe wnętrze baaardzo ładne! czas znajdziesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gdzie mozna kupic takie plakaty? Sypialnia cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka do pobrania na blogu w zakładce Coś dla Was, jelonek dostępny na blogu z internetu nie pamiętam jakiego, literka g proszę wpisać w wyszukiwarkę...jest dostępna w PL, a wzór to włożona biała, szydełkowa serwetka :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  55. Marta, dawno mnie u Ciebie kochana nie było... :(( A tu takie zmiany... i to takie piękne zmiany. :) Bardzo mi się podoba Wasza sypialnia. Prostota i elegancja- cała TY. Mówisz, że czasu brak. Tak, to prawda, ale nie ma się co śpieszyć... zmiany nie lubią pośpiechu. :)) Marta, kochana, zajrzyj do mnie na bloga - nominowałam Cie do Liebster Blog Award. Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu :) Bardzo mi miło! Choć pod względem nominacji w ogóle w temacie nie jestem :), ale się cieszę.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  56. Ślicznie !!! Jasno, świeżo i przytulnie. Super wyszła Wam ta sypialnia. W prostocie siła:) A co do czasu...wszystko w swoim czasie:) A więc na spokojnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie powtarzam ... tylko spokojnie, wszystko w swoim czasie :)
      Dzięki za miłe słowa :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  57. Z remontami tak zawsze - wydaje się, że będzie szybko i tanio, a w połowie roboty kończy się budżet, a czas rozwleka się niesamowicie. Ja już straciłam nadzieję, że kiedykolwiek skończę ogarniać Piąty Pokój. Wciąż napotykam na przeszkody albo wyskakują mi niespodziewanie jakieś wyciągające mnie z domu sprawy...

    Dużo bym dała, żeby było u mnie tak jak u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) Spokojnie, pomału zawsze w czasie jeszcze przyjdą inne, nowe pomysły...tak, że przekładanie remontu ma swoje plusy!
      Udanego weekendu życzę!

      Usuń
  58. Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie słowa uskrzydlają :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  59. Śliczna sypialnia, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Sypialnia jak marzenie ;) Na pewno miło się tu wypoczywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale pięknie:-)
    Zdradź jeszcze proszę, skąd ten genialny plakat z literką "G"?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  62. Ucieka, ucieka czas Martuś... Sypialnia piękna, u stoliki urocze, do tego krzesła mam słabość i cieszy moje oko :) Myślę, czy jeszcze kolejnego nie przywieźć, bo wiem, że się chowa na strychu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie :) Piękną masz sypialnię. Mnie też czas przecieka przez palce....ale wyciskam ile się da :)Nawet maila miałam Ci wysłać z wymiarami metalowej konstrukcji nad moje biurko i widzisz...brak czasu. Powoli, powoli wszystko zrobisz co zaplanowałaś, ja też :) ściskam, isz

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj ucieka mi też przez palce :) U Ciebie jak zawsze pięknie - co biel to biel :) Plakat z literką G zgarnęłabym :):)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cała sypialnia wygląda cudnie ale te lustro i fotel to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Lustro przykuło me spojrzenie. I te plakaty cudne!
    A czas to przelatuje mi okropnie! Ledwo lato się przecież zaczęło, a już prawie jesień mamy...

    OdpowiedzUsuń
  67. Sypialnia już ma swój klimat, a po dopieszczeniu będzie bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Mogłabym spędzić nie jedną noc w waszej sypialni-przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo mi się podoba Wasza sypialnia, zaprasza do odpoczynku. Moja ciagle jakby nie skonczona, tez w bieli, ale brakuje jej jakiegos "kopa". Musze pomyslec, dzieki za inspiracje:) pozdrawiam, Irka

    OdpowiedzUsuń