niedziela, 4 października 2015

Jak zmieniła się moja kuchnia?



Pomyślałam sobie, że pociągnę 
 tapetowy temat i...
pokażę Wam Kochani, jak tapeta 
w marokańskie kafle 
prezentuje się w kuchni.

Wybrałam tapetę winylową, 
grubą i łatwą w utrzymaniu czystości.

Pewnie zapytacie...dlaczego 
nie cementowe kafle? :)



 Cena kosmiczna i wywaliłabym 
te pieniądze od tak...w błoto :(.

Jeśli nie muszę, to nie kupuję 
artykułów budowlanych na lata,
 bo lubię zmiany :) 



Cieszę się, każdą nową drobnostką
 i tą kupioną i tą zrobioną...., 
gdy coś jest za długo, 
to aż mnie nosi, 
by poczynić kolejne zmiany...
dlatego nie mogą być 
one kosztowne. 

taka jestem i już!:)



Tapeta spisuje się doskonale, 
mogę ją śmiało polecić.

Oprócz niej, na ścianach pojawiły 
się metalowe listwy 
z bambusowymi półeczkami, blokiem na noże
i organizerem na świeże zioła.

Bambusowe dodatki ocieplają 
monochromatyczne zestawienie b&w.



Całość dopełnia metalowa półka,
na której stoją podręczne dodatki.


O takiej kuchni marzyłam od dawna,

ale wiecie, jak to jest z remontami...
zakładamy, że potrwają tydzień góra dwa,
ale to tylko życzenia :).


W aranżacji:
metalowe półki Ikea
bambusowe dodatki Ikea 
spieniacz Italico Biedronka
czajnik Kitchenaid  
porcelana Design Letters 
karafka Eva Solo
taca, młynki Menu
termos Stelton
wyciskacz Alessi


I jak...
Co myślicie? :)


B.u.z.i.a.k.i.




112 komentarzy :

  1. O takiej kuchni to mogę tylko pomarzyć....
    Bardzo mi się podoba, ale chyba wolałam białe ściany. Choć znając Ciebie nie wiadomo na jak długo tapeta zagościła :))
    Uściski i dobrego tygodnia :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną masz kuchnię, widać że włożyłaś w jej urządzanie dużo serca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta tapeta, świetnie ożywia kuchnię i nadaje jej wyjątkowości . Jest bardzo oryginalnie :))
    Ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ją zobaczyłam...czysty przypadek :) od razu wiedziałam, że to ta! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. śliczna, bardzo fajnie pomyślana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja być musi :))) Najlepiej mieć wszytko pod ręką!
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  5. Tapeta wygląda z daleka jak kafle. Marto proszę Cię o opinię w jednym temacie: jak sprawdza się u Ciebie kran pod takim oknem, w sensie otwierasz je? Pytam,bo zbieram opinie użytkowników, aby potem odpowiednio doradzić swoim inwestorom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak otwieram jedną połówkę, ale gdyby zlew był zamontowany tak, że kran jest dokładnie na przeciwko słupka w oknie to nie ma problemu...otworzysz dwie połówki :)
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  6. Do złudzenia przypomina kafelki. Ładne zestawienie kolorystyczne. Masz duuużo blatu roboczego, trochę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! :) ja tez lubię rozwiązania tanie i nie ,,na zawsze". wolę wolnostojące meble niż te na miarę, przytwierdzone na finito, ale nie zawsze się tak da - np jak się ma małe mieszkanie i dużo w nim mieszkańców, sprawdzają się wtedy meble na wymiar, bo wpasowują się w cztery kąty zostawiając trochę więcej przestrzeni ,,do życia". na szczęście są takie rzeczy, które można zmieniać i bardzo dobrze CIę rozumiem. z chęcią np. zamieniłabym moje kuchenne kafle na twoją tapetę, albo chociaż te moje przemalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przemalowaniem Twoich kafli to bardzo dobry pomysł, ja przemalowałam swoje w łazience :). Są do tego odpowiednie farby, popytaj, bo ja malowałam swoje 3 lata temu :). Powodzenia życzę!

      Usuń
  8. Świetnie wygląda! A, i poproszę dokładnie taki zestaw dodatków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Marta. Ślicznie ją sobie urządziłaś. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiemy jak to jest z tymi remontami i też uwielbiam zmiany... :) bardzo ciekawie wygląda ta tapeta

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuchnia rewelacyjna! Gdybyś nie napisała, że to nie płytki to bym nie zauważyła:) Ceramikę to masz świetną, wzdycham do literek już jakiś czas:) Dziękuję za wizytę:) A poducha do zgarnięcia w Candy:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nigdy nie wpadłabym na taki świetny pomysł, a wyglada to rewelacyjnie :)
    Też kocham zmiany, więc dobrze wiem o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas długo nie może wytrzymać patrząc ciągle na to samo :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. No to masz piękną kuchnię z marokańską nutą :) dobrze, że marzenia się spełniają :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaaaardzo mi się podobają te "kafelki", wpadły mi w oko od pierwszej chwili. Pięknie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tapeta jest piękna. Popieram ją zamiast kafli. Kafle są takie oczywiste i na lata. Kuchnia zyskała zupełnie inny look. Gratuluję Ci Martuś. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ciągle tapety jakoś źle się kojarzą... może ze względu na to, że ostatni raz miałam z nimi do czynienia w dzeiciństiwe i wzornictwo, które można było kupić, a któe potem przyozdabiało ściany było raczej... średnie. A do tego śmieszne wspomnienie, ale jakże prawdziwe, bo chyba większość tak miała- zeszyty oprawiane w tapetę z pokoju czy przedpokoju ;)
    Tymczasem ta, którą pokazałaś jest... piękna. Naprawdę jest ozdobą.
    P.S.Podoba mi się Twoje podejście do wydawania pieniędzy podczas remontu :)

    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jak się zeszyty nimi obkładało :) Teraz to inna bajka.
      Miłego wieczoru, M.

      Usuń
  17. Jejku - ta tapeta jest cudowna!!!! Ależ mnie kusisz, aby do mojego kącika.... I bambusowe dodatki dały ciepło. Masz rację przy nas trwałe akcenty to wyrzucenie w błoto kasy..... Oj nosi nas
    Martuś Ślicznie jest teraz w Twojej kuchni.
    A nie dorzucisz tam jakiegoś maleństwa w żółci, czerwieni, itp.????????

    OdpowiedzUsuń
  18. Tapeta dodaje pazura, świetne rozeiązanie:) buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak organizacja w kuchni dla kobiety to podstawa :)
      Dzięki!

      Usuń
  19. Mały nakład finansowy a efekt naprawdę WOW!!! No i te listwy z bambusowymi organizerami- zainspirowałaś mnie do zakupu ich do "kuchni dla singla" ;P
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj Kochana :) już nie mogę się doczekać efektów!
      Buziaki :)

      Usuń
  20. Super...jest moc :-)
    marta gdzie kupiona tapeta?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzorzyste płytki przyciągają wzrok i świetnie pasują do białej zabudowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Martuś jest przepieknie po prostu. Płytki są cudne, bardzo pasują i skupiają wzrok, cała reszta w minimalistycznej i skandynawskiej odsłonie. Mi się ogormnie podoba, dobra robota :)))
    Udanego tygodnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Marysiu :) Ten wzór płytek jest na tapecie.
      Ściskam :)

      Usuń
  23. Bardzo, bardzo ładna - podoba mi sie czerń i biel w kuchni. Ja na pewno będę miała pobielne drewno, bardzo chce mieć jasna kuchnię :)
    Ale to jeszcze kilka tygodni :) Dopiero zaczynamy!
    Pozdrawiam, miło mi, że tu trafiłam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Koniecznie się pochwal!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Super efekt. Czy można wiedzieć, gdzie są do kupienia tapety w taki wzór?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda świetnie!!! Wniosek mam jeden, że dobre zmiany nie muszą być wcale drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuż to! Także wychodzę z takiego założenia :)

      Usuń
  26. Kuchnia z tapetą prezentuje się świetnie, lekko i bardzo świeżo. I te bambusowe dodatki! Ze zmianami mam tak samo jak Ty :-) Bardzo je lubię, a jeśli są małym kosztem, to tylko na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zmiany Kasiu dają najwięcej satysfakcji :) już ja coś o tym wiem! W ciągu 4 lat zmieniłam każdy kąt nie pamiętam już ile razy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Wspaniały pomysł i wykonanie. Bardzo podobają mi się cementowe kafle,ale cena też mnie przeraża. Wyjście z tapetą jest więc genialne. Kuchnia wspaniała, wszystko do siebie pasuje, bardzo konsekwentnie. No i plus za bardzo fajne wykorzystanie i zaaranżowanie dodatków z ikei. Co by nie mówić, fajne mają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ikea potrafi zaskoczyć! Podobają mi się ich rozwiązania...bardzo funkcjonalne :)
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  28. Świetny pomysł z tapetą przy tal charakterystycznym wzorze, kuchnia prezentuje się znakomicie! Baardzo podobały mi się kafle w marokańskie wzory gdy urządzałam dom, ale obawiałam się, że szybko mi się opatrzą, albo zaczną denerwować, a wiadomo, kafli nie zmienia się ot tak.. Ty podeszłaś do tematu kreatywnie, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla nas kobiet nic na stałe :))) Bo my tak mamy, że zmiany poprawiają nam nastrój, cieszą i czynią szczęśliwymi :)
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  29. super! kilka rzeczy sprawiło, ze wnętrze nabrało charakteru i Twojego stylu, który jest super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Też taka jestem :) Teraz będę malować salon i zdzierać w nim tapetę bo już bym to inaczej widziała ;) A u Ciebie te drewniane i bambusowe dodatki super łagodzą kuchenny klimat.Przydały by się jeszcze blaty drewniane , ale nic nie podpowiadam bo znając Ciebie zaczniesz zaraz działać hihi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale Ci to wyszło, chociaż cały czas powtarzam, że poprzednia kuchnia była też cudowna, ale po prostu inna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyszło! Teraz żałuję, że nie dałam tapety u siebie w kuchni, ... bo moje płytki już mi się znudziły. Przyznam, że nawet mi ta opcja nie przyszła do głowy. Na dodatek uwielbiam tapetować. A jakby tak nakleić tapetę na płytki? Hmm... :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oto jak w tani i szybki sposób zmienić klimat w kuchni! Bardzo fajny efekt! I do tego, gdy się znudzi, to szybko można go zmienić! Super!
    Uściski!
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest SUPER! To nie jest mój styl, ale jest przepiękna. Albo Martuś robisz tak doskonałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach! Kuchnia zyskała po tej zmianie bardzo. Zupełnie inna kuchnia. Bardzo fajny pomysł z takim wzorem tapety.
    A z tym czasem na remont masz racje. U nas udalo sie niby skonczyc malowanie w planowanym czasie, a jednak zawsze jeszcze 'cos' jest do zrobienia ;)
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna kuchnia :) Też bym taką chciała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam marokańskie klimaty w czarno-białym skandynawskim wydaniu :) Pomysł z tapetą miałaś świetny, pasuje ona idealnie do Twojej kuchni i Twojego całego domku. Też w kuchni nie mam kafelek i również lubię zmiany :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa ta tapeta.
    Bardzo ładna kuchnia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo śliczna jest Twoja tapeta, początkowo myślałam, że to płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tapeta bombowa i gdybym nie wiedziała że to tapeta to uznałabym że normalne kafelki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tapeta jest świetna, ja również nie jestem zwolenniczką układania płytek na ścianach, bo nieustannie lubię coś zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  42. pomysłowo oryginalnie ,Martuś najważniejsze,że to jest ta kuchnia, o jakiej marzyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. W pierwszej chwili myślałam, że to kafle...ale przypomniałam sobie twój podkładkowy post i mnie olśniło- przecież to tapeta! Ale z Ciebie ryzykantka ja bym bała się tapety w kuchni szczególnie w okolicy zlewu czy kuchenki... Ale efekt piękny:) ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  44. Efekt powala! W życiu bym nie powiedziała, ze to tapeta, a wzór piękny. Jakby stworzony do Twojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz jest komplet! Z wszystkim - meble, ściany, ta tapeta, dodatki, stół z podkładkami, okolice... zestaw na wynos! :-) Pięknie! :-) Gratuluje odważnego posunięcia i efektu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna kuchnia, mi bardzo podobały się deski ale zmiana na plus :):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z remontami tak to właśnie jest :)) co innego się zakłada, co innego wychodzi w "praniu" :) Piękną masz kuchnię! Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta kuchnia przy lesie :) a tapeta prezentuje się jak kafelki i bardzo pasuje do całości, ożywia i wprowadza trochę takiego marokańskiego pieprzu ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  49. Zmiana się bardzo udała ;) Kuchnia teraz wygląda bardzo egzotycznie ;) Aż prosi się o przygotowanie czegoś pysznego i marokańskiego...

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak dla mnie pieknie.
    Jest ciekawie i czarno biało :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  51. O :) widzę, że typografia u ciebie w całej kuchni, strasznie mi się podoba taki motyw!

    OdpowiedzUsuń
  52. Tapetowanie kafle są ekstra! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana-JEST BOSKO!!! Ale mi się podoba:) Kafle tapetowane świetnie się prezentują!!! Jesteś MISTRZYNIĄ!!!
    buziaki ogromniaste:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiekna kuchnia. taka stylowa, tez bym kiedys chciała mieć kuchnie, która będzie taka katologowa :) Skoro lubisz zmiany to dobrze, że zdecydowałas sie na takie rozwiązanie bo najgorzej jest żałować, że się coś zrobiło a później 10 lat patrzeć i sobie tłumaczyc, że za drogo, że w sumie niebrzydko... itd. ja sie tez boję rozwiązan na lata.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  55. Woow.. jestem pod wrażeniem.. tapeta wygląda świetnie :))
    Dzięki niej kuchnia jest taka.. charakterna ;D
    Zakochałam się w metalowej półce.. Drewniane dodatki super się komponują z czarno-białą resztą..
    Piękna kuchnia.. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  56. No i super, że tapeta, bo łatwa do wymiany, a do tego wygląda jak kafelki.Śliczna, dodała uroku pięknej kuchni, jest cudownie!Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dla zmiana na duży plus.. Zrobiło się przyjemniej, jaśniej i stylowo..Gratulacje..!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie byly marokanskie kafle w planach, ale zrezygnowalam poniewaz mialam obawy, ze moga mi sie znudzic ;))) Ja rowniez lubie zmiany i to bylby za drogi interes na moje ciagle fanaberie ;))) Twoja tapeta to super rozwiazanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana nominowałam Cię do LBA, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać :-) Będzie mi bardzo miło, jeśli się przyłączysz do zabawy. Pozdrawiam! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniały pomysł i realizacja! Wszystko razem bardzo mi się podoba. Jesteś taką inspirującą osobą! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Kuchnia wyszła rewelacyjna !!! A gdybyś nie napisała że to tapeta wcale bym się nie poznała:) Super:) Bardzo mi się podoba i rozumiem, że lubisz zmiany bo mam to samo:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest ciepło i przytulnie z extra dodatkami, które tworzą razem fajną całość.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja kuchnia, jest subtelna, delikatna a przy tym bardzo elegancka. Kafle podobały mi się od dawna, aczkolwiek ich cena jest obłędnie przerażająca. Ty znalazłaś na to świetny patent i duży plus za kreatywność bo ona zawsze mile widziana. Jestem zachwycona dbałością o szczegóły, detale.
    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna kuchnia :) Jakbyś nie napisała, że jest to tapeta, myślałabym, że to kafelki :) Do ceramiki z Design Letters mam od dawna słabość - napis z talerzy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kuchnia idealna .
    A kafle na lata ,są i są .
    A tak to znów będziemy będziemy podziwiać kolejną metamorfozę Twojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super zmiana Martuś! Ja też przy remoncie okleiłam tapetą jedną ze ścian kuchni (nie mam płytek tylko taflę ze szkła hartowanego bo nie chciałam mieć tam czegoś na stałe ;) I tapeta świetnie ożywiła kąt - u mnie tapeta w zielone i czarne oliwki :)))

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne rozwiązanie:) myślałam że to płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gdzie kupiłaś tą tapetę? Idealnie wpisuje się w wystrój mojej kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem zachwycona! Nie przypuszczałam że to może być tapeta - genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wygląda cudownie i jest pięknym mocnym akcentem w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne, oryginalne wnętrza!!! aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Myślałam, że to kafelki. Super pomysł, jestem na tak. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. mogę wiedzieć gdzie taką tapetę dostanę? lubię wszystko wymacać przed zakupem :-P

    OdpowiedzUsuń