czwartek, 8 października 2015

jesienny akcent...diy


W końcu jesień zawitała i do mnie. 

Za oknem drzewa zaczęły zmieniać
 kolor liści, a po dzisiejszym 
porannych przymrozkach 
wiele drzew je zgubiło. 

Jesień mieni się swoimi barwami, 
a mi do gusty przypadł złoty...


...w końcu to złota, polska jesień...
słoneczna i z babim latem :) 

Oby tych słonecznych dni było jak najdłużej!

Odwiedzając blogi widziałam 
piękne jesienne dekoracje 
na stołach, balkonach, parapetach,
jesienne girlandy, wianki, 
lampiony i dynie...

Dziś i u mnie pojawił się akcent jesieni 
w postaci złotej podkładki pod kubek.
 



Są chętni na diy? :)

W takim razie zapraszam!

Wykorzystałam:

odpad ze sklejki o grubości 8mm, 
samoprzylepny papier,
farbę spray Śnieżka.

 
Liść Monstery narysowany, 
wycięty i oszlifowany.

A teraz malowanie: 
środek prysnęłam czarną farbą,
po wyschnięciu nakleiłam
kawałki papieru samoprzylepnego
 tworząc unerwienie liścia.
Następnie całą jego powierzchnię
prysnęłam złotą farbą.
Gdy farba wyschła odkleiłam papier.

I gotowe :)  


 A teraz Kochani
zmykam do gorącej herbaty 
z cytryną, miodem
i nową podstawką...oczywiście :)


 Zaczęłam już przymusowy weekend,
bo niestety dopadło mnie choróbsko :(. 


Ś.c.i.s.k.a.m!





 



124 komentarze :

  1. bardzo oryginalna podkładka, idealna na jesień, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) ja mam takie małe listki i bedę je wieszać w oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Chyba muszę sobie sprawić wyrzynarkę. Nawet nie wiem czy to drogie. Ale pięknie ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A jeśli chodzi o wyrzynarkę to cena zależy od marki :), ale ja mam zwykłą.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny i przydatny gadżet :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak szczególnie teraz, gdy herbatę pijam hektolitrami :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł :) Listek jest zwiewny i delikatny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka!
    u nas ospa :/
    liściasta podkładka bardzo pomysłowa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ospie trzymajcie się ciepło!
      Również zdrówka :)

      Usuń
  7. Cudny ten listek! Marta, jak zawsze - świetne diy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowy jest!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała taki sprzęt to tez zrobiłabym taką cudna podstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na jesienny akcent :) U mnie również króluje złoto w jesiennych dekoracjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzę trend na złoto wciąż trwa :)
      Świetnie!

      Usuń
  11. Martusiu jak zawsze świetny pomysł i cudne wykonanie :) Liściasta podkładka świetna :)
    Życzę dużo zdrówka kochana, my się dopiero wykaraskaliśmy z choróbska...
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne :) Dziś już duuuużo lepiej!

      Usuń
  12. Nie choruj! Zdrówka!!! Duuuużo cytryny, miodu i słońca :)
    Podkładka cudowna :) Ja gapa musiałam kilka razy popatrzeć, co i jak po kolei. Motywujesz mnie do wyciągnięcia i ogarniącia sprzętów mojego taty. Muszę w końcu z drewnem ruszyć, bo to aż wstyd w moim przypadku ;)
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytryna, miód, pigwa i sok z malin są :))) A zdrówkiem już dziś duuuużo lepiej!
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Dużo zdrówka życzę! Podkładka jest świetna, kolor złoty to przecież teraz hit:) Muszę powiedzieć, że nieźle się napracowałaś, bo bardzo widać precyzyjnie wycięty liść:) Dobry masz sprzęt, bo u mnie wyrzynarka to tak szarpie, że ciężko coś dokładnie wyciąć. Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam liść monstery, bo bardzo mi się podoba ten doniczkowy kwiat i liść niej jest trudny w wycinaniu, bo jak go nie wytniesz i tak wyjdzie dobrze :)
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  14. Jaki sympatyczne listki z tych resztek sklejki Ci powychodziły:) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  15. Liściasta podkłądka bardzo fajna, taka stylowa! Widze, że i ja w końcu będę musiała pomyslec o jesiennych ozdobach bo inaczej zima mnie zastanie. Wracaj do zdrówka i dodaj do herbaty imbir.

    wysyłam moc pozdrowień, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, za imbir od piątku do wczoraj postawił mnie na nogi! :)
      Ślę uściski!

      Usuń
  16. Bardzo pomysłowe i pięknie wykonane diy !
    dużo zdrowia życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten listeczek. To teraz kolej na inne, może klonu, dębu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa z liściem dębu, czy klonu będzie dużo trudniej :(, dlatego wybrałam monsterę :)
      Ale może spróbuję!

      Usuń
  18. Domek jesienią w złoto się przyodziewa! Bardzo fajny i oryginalny "sposób" na monsterę :))
    Duuuuużo zdrowia! Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne!
      Już dziś jest dużo lepiej :)

      Usuń
  19. Masz talent tworzenia czegoś z niczego :) Oj zamarzyły mi sie takie podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi,hi to do roboty :)
      Dziękuję i ślę uściski!

      Usuń
  20. Świetny pomysł! Muszę się zaprzyjaźnić z wyrzynarką u Taty w warsztacie, bo takie cuda to tylko z jej pomocą można zdziałać... ;)
    Zdrówka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do nagrody LBA, bo lubię do Ciebie zaglądać :) Mam nadzieję że przyłączysz się do zabawy ;)
      :*

      Usuń
    2. Wiem, wiem dziękuję serdecznie! :)
      Już dziś mogę pisać, czytać, bo przez weekend temperatura nie dawała mi spokoju :(

      Usuń
  21. ileż pomysłów w tej twojej głowie siedzi, wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre zapisuję, bo zapominam :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Czekałam co będzie pierwszym jesiennym akcentem w Twoim domku :)
    Martuś, jak zawsze zaskakujesz pomysłowością!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo zdrowia :) (podkładka w sam raz na lecznicze napary :) )

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomysł i rewelacyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł! Zdrówka życzę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli dochodzę do siebie :)
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  26. Ślicznie to wyszło. Tak, jak lubię! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. No rewelacja! A nie jest najtrudniejsze to wycinanie?
    Ponoć nie powinno się herbaty z cytryną... Nie wiem, czy to prawda, ale ja tak lubię ten mix!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam ten liści, bo one są tak różne, że pomyślałam...gdy wyjdzie krzywo i tak nie będzie widać :)))
      Także lubię taki mix!

      Usuń
  28. Gdyby to wycinanie było proste :) Ale myślę, ze ten pomysł nadaje się nie tylko na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł na taką podkładkę bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tea tak podana smakuje jeszcze lepiej ;-) Pozdrawiam Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne akcenty Martus :) Delikatnie i ze smakiem, jak to Ty :)
    Milusiego dnia

    OdpowiedzUsuń
  32. O dawna marzę o takiej podstawce. Piekna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz słabość do monstery? :)
      Pomyślę w wolnej chwili o wymiancę :)

      Usuń
  33. Kobieto jak Tyś to wycięła? To dosłownie koronkowa robota.Podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie taki liść dużo łatwiej wyciąć niż klonu :) Bo nawet gdy nie wyjdzie to i tak jest dobrze! :)
      Ściskam!

      Usuń
  34. Jak zwykle super. Precyzja wycięcia mega. Piękna i oryginalna rzecz :)
    Pozdrowienia jesienne.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna podkładka, naturalna i bardzo efektowna ! Doskonała na jesień i nie tylko, bo może Ci służyć przez cały rok.
    Jak zawsze miałaś doskonały pomysł, jestem pod wrażeniem precyzyjnego wycięcia kształtu liścia.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu liście monstery są tak różne, że jakby ich nie wyciął to wyglądają efektownie :)
      Dzięki i miłego dnia dla Ciebie!

      Usuń
  36. Fajna podkładka, z pewnością wywoła uśmiech w pochmurny dzień pełen spadających liści :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł! Ja mam tyle sklejki w domu bo robiłam serducha ale liści jeszcze nie próbowałam :)
    Zdrówka życzę! mnie choroba tez dopadła ale nie daje się bo morze czeka :-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To udanego wypoczynku i duuużo jodu nad morzem! :)

      Usuń
  38. Śliczny akcent jesienny :)
    Mnie też wzięło ostatnio na liście,zasypałam cały stół ;)
    Pozdrowienia jesienne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pytanie, jakiej firmy masz wyrzynarkę ???

      Usuń
    2. Dziękuję! Wyrzynarka zwykła z marketu bez firmy :(

      Usuń
  39. Martuś - dużo zdrowia życzę :) Listek przepiękny, a kubka z DL to już Ci pisałam, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. sliczna :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny listeczek!
    Zdrówka życzę!! Mnie też czeka w weekend kurowanie się:(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :( to także zdrówka życzę.
      Śle uściski!

      Usuń
  42. Martuś zdrówka życzę , wracaj szybko do formy :) Podstawka świetna , zresztą jak wszystkie twoje pomysły :) Ja mam urlop od wymyślania póki co heheh :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już ok! W czwartek wracam do pracy :)
      Dzięki!

      Usuń
  43. Jak zwykle mega świetny pomysł!!Śliczna, jesienna ozdoba stołu.Ja właśnie dziś otrzymałam moje zamówienie na podkładki ze wzorem różyczkowym, bo mam ostatnio hopla na jego punkcie, ale chyba zacznę sama robić takie cudeńka, bo wygląda to super, a robota wcale nie taka trudna, zależy co chce się wyciąć, no i muszę poprosić M. o zgodę na kupno wyżynarki ;-) Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie pokaż na blogu swoje różyczkowe zakupy!
      A wyrzynarka to dobra rzecz :)

      Usuń
  44. Witam.
    Bardzo fajna jesienna podkładka ,właśnie nadrabiam blogowe zaległości.
    Zdrówka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie nadrabiam teraz, bo gorączka pokrzyżowała mi palny :)
      Ściskam!

      Usuń
  45. super:) bardzo precyzyjnie wykonana - wymiatasz kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Podstaweczka przeurocza Martuś! Fajna ta jesień u Ciebie :))) Zdróweczka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! Dziś o wiele lepiej.
      Ściskam :)

      Usuń
  47. poważne DIY:) jeszcze z takim cięzkim sprzętem nie pracowałam tak precyzyjnie:) podstawka wyszła świetnie do kubka herbatki pasuje idealnie... podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  48. Marta, nominowałam Cię do LBA. Wykonujesz świetną robotę, prowadzisz świetnego bloga i masz świetną osobowość. Zapraszam Cię i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna podkładka, kosztowała wiele pracy. Gratuluję zdolności, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee wcale nie :), nie trzeba nadto precyzji.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  50. No Marta..Pomysł fajny na podkładkę...ale wycinania to miałaś:) Pozdrawiam..Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu te liście są tak różne i nieregularne, że jakby nie wyszły będą ok :)
      Dzięki!

      Usuń
  51. Bardzo pomysłowa podkładka!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna ta Twoja podkładka ;) Rewelacyjne pomysły pojawiają się u Ciebie w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. No niestety i mnie dopadło przeziębienie, siedze już prawie tydzień w domu, bo boję się o moje maleństwo... A tu jeszcze dizs u mnie śniegu na 4 cm już napadało.....:( Zima, a nie jesień....
    Piję niezliczone ilości herbaty z miodem, cytryną, sokiem malinowym i stosuję inne domowe sposoby na choróbska...ech...
    Podkładka śliczna ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymajcie się ciepło i uważajcie na siebie, zdrówka :)

      Usuń
  54. Już wiem o co poproszę w tym roku Św. Mikołaja;) O wyrzynarkę, żeby móc tworzyć takie cuda! W zeszłym roku przyniósł mi maszynę do szycia, mam nadzieję, że i tym razem nie poskąpi;)
    Martusiu, nominowałam Cię do Liebster Blog Award bo podziwiam Twoją niezwykłą kreatywność. Jeśli tylko masz ochotę przyłącz się do zabawy:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to doskonałe narzędzie, pali się w rękach moich i męża :)
      Ściskam!

      Usuń
  55. Zdrówka życzę! a podkładka bardzo fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie...dziś jest o wiele lepiej!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  56. Uwielbiam jesień. A najbardziej dodatki, które się z nią wiążą :D
    Nie tylko długie szaliki, apaszki... ale i takie cudeńka jak twoje podkładki :) coś pięknego :D
    - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gdybym tylko miała pomieszczenie na zabawy z wyrzynarką... zazdraszczam Ci :)

    OdpowiedzUsuń