wtorek, 20 października 2015

metalowy prezent dla nastolatki


Witam serdecznie! 


Choć pogoda nadal nie sprzyja
 i energią nie tryskam
to kiedy tylko mam wolną chwilę 
(a mam ich coraz mniej)
...to działam i wtedy 
jestem w swoim żywiole!

Pokażę dziś, co ostatnio 
miałam przyjemność
wyczarować na prezent do pokoju
pewnej młodej damy :)


Jak się domyślacie...metalowy organizer.

O moich gadżetach/organizerach 
usprawniających funkcjonowanie 
mi i mojej rodzinie 
możecie przeczytać tutaj, tutaj




Miał być określonych rozmiarów, 
z półeczką na przysłowiowe - przyda się
 i koniecznie czarny. 

Nastolatki wiedzą, co jest
trendy i mają swoje wymagania :)



Pierwsze testy przeprowadziła 
na nim Julka :)

A ja zdążyłam go obcykać.




I co myślicie...sprawdzi się
 u szalonej Madzi w pokoju? :)


...


B.u.z.i.a.k.i



 



98 komentarzy :

  1. Chętnie przygarnęłabym do swojego biura ;) Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy...polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  2. rewelacja, jest oryginalny, wyjątkowy, baaaardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się sprawdzi bo jest fantastyczny! No ja niestety nie mam nawet kawałka swojego kata,żeby sobie jakikolwiek organizer zamieścić ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, a kąt do pracy twórczej bardzo potrzebny! :)
      Miłego dnia, M.

      Usuń
    2. Oj taki kącik to bardzo przydatne miejsce-na wagę złota :) No ale cóż,jak się nie ma....to się idzie za każdym razem na stół kuchenny ;p

      Usuń
  4. Jestem przekonana, że się świetnie sprawdzi! :-) Uściski! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo praktyczny i super się prezentuje :) W pokoju Twojej córki wygląda fantastycznie, na pewno spodoba się nowej właścicielce.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny! Głowię się cały czas jak Ty to robisz! Dla mnie to prawdziwa czarna magia zrobić coś TAKIEGO! Jest super, na pewno spełni swoją funkcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sprzęt typu spawarka, lutownica i pistolet malarski potrzeby na bank...a reszta to już tylko kwestia czasu :)
      Ściskam, M.

      Usuń
    2. Profesjonalizm pełną gębą! Zdolniacha z Ciebie!

      Usuń
  7. Oczywiście, że cudowny Marta. Co raz bardziej go chcę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdzi się jak nic! Super sprawa.
    Uściski,
    M :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Supeerr!!Chciałabym taki biały, albo różowy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny prezent:) Na pewno się sprawdzi! Będę się powtarzać, bardzo zdolna jesteś i należą Ci się gratulacje za super wykonanie! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny. Szczególnie, że to autorski pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny , musze i ja cos moim chłopakom sklecić , bo ściana nudą wieje :) Pozdrawiam Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. BOMBA!!!!!!!!!!!!!! REWELKA!!! Sama bym taki chciała
    Martuś cudeńko wykonałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. le superowy gadżet:) Właścicielka pokoju na pewno bardzo zadowolona:)
    ściskam cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnościa się sprawdzi! Jest tak fajny, że nie mogłoby być inaczej:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdzi się na pewno, pięknie go stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny prezent! Bardzo ładnie prezentuje się na ścianie obok półek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawdzi się napewno :) Bardzo pomysłowy i praktyczny.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tej praktyczności na gadżety typu łańcuszki mnie martwiła, ale już wiem, że się sprawdza :)
      Ściskam!

      Usuń
    2. Korale itp. można przewieszać, a drobniejsze (łańcuszki właśnie) mogą być w woreczku, albo jakimś pojemniczku zawieszone :)

      Usuń
  19. Jeju jestem pod wrażeniem:) Jak Ty tego dokonałaś? Świetny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo...świetnie się komponuje z resztą półek, można powiedzieć, że idealnie.
    Szkoda, że nie zostanie.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go nie ma, ale zawsze mogę zrobić :)
      Dzięki!

      Usuń
  21. No pewnie, że się sprawdzi!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nastolatką nie jestem, ale pokazałam organizer mojej córce. Teraz uwaga, według najnowszych kryteriów oceniania, którymi posługuje się młodzież z otoczenia mojej córki to 8/10. A uwierz mi, że to bardzo dużo, bo większość rzeczy jest 2/10 :) Będzie dobrze! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha no właśnie z nastolatkami tak już jest :) Cieszy mnie taka dobra ocena!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Prosty i praktyczny, po prostu piękno w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym go chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, lubie wszystkiego rodzaju organizatory, wygląda świetnie i jak pomaga w codziennym życiu :))
    Milutkiego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. Madzie mają to do siebie, że mimo iż są wymagające to jeśli dostaną prezent cieszą się jak szalone :) Patrząc na jego przemyślane elementy myślę, że będzie bardzo funkcjonalnym elementem jej pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pod tym względem nie znałam :)
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  27. z taką organizacją całą praca lepiej idzie :) Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie bomba :)! Super prezent.
    Miłego dnia z wieloma wolnymi chwilami ;)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  29. Będzie zachwycona, ja bym była napewno;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jest fantastyczny, sama z checia bym sie takim zaopiekowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny, coś takiego przydałoby się do mojego biura:)
    Pozdrawiam,
    Daria:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się prezentuje, bardzo podobają mi się takie organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z pewnością się sprawdzi. jest super. Czarujesz Moja Droga jak mało kto:)
    Podziwiam szczerze:)
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło choć za oknem totalna plucha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pogoda nie rozpieszcza...jesienna plucha i u nas :(

      Usuń
  34. Twoje druciane projekty są mega trendy, organizer jest świetny, uwielbiam też Twoją wersję pojemnika na gazety :) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niedługo powstanie kwietnik w wersji minimal :)

      Usuń
  35. Świetny organizer, sprawdzi się na pewno.. Druciki są super ;D
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  36. Super organizer, w pokoju nastolatki sprawdzi się bez dwóch zdań :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Na pewno świetnie się sprawdzi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze tu nie pochwaliłam! A trzeba bo jest za co!!!
    Fajny projekt, super, że technicznie dało się ogarnąć wszystkie długości i szerokości :-)
    Bardzo, bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń