czwartek, 19 listopada 2015

i co na ścianie zawisło.../diy



Pamiętacie mój dylemat ze ścianą?
... pisałam tutaj

Prosiłam o radę, co na nią powiesić:
1. doniczki do góry nogami
2. metalową, geometryczną głowę jelenia

Podsumowując Wasze za i przeciw...
wiąż miałam w głowie mętlik 

i on spowodował, że wpadłam 
na inną koncepcję.

 Sięgnęłam pamięcią wstecz, do kuchni 
mojego, rodzinnego domu.

Co na nich wisiało w latach 80/90?

Talerze z Włocławka, z Koła.

I to była myśl :)

Talerze!


Potem pobawiłam się w zrób to sama.

Wykorzystałam:
 6 talerzy z Włocławka składowanych 
na dnie szafy siostry,
farba spray Śnieżka, 
białe kartki samoprzylepne.



Odtłuściłam powierzchnię i zmalowałam. 
Gdy farba wyschła nakleiłam 
wydrukowane naklejki. 



Powstała jesienna kolekcja talerzy, 
której inspiracją były liście.

 Teraz ściana wygląda tak:



Jeszcze stół dostał 
cieplejsze odzienie...

odprułam rękawy starych swetrów :)

I co sądzicie o ściennej aranżacji?


Wysyłam pozdrowienia!




73 komentarze :

  1. Marta masz świetne pomysły !
    mi się widzi bardzo, bardzo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Talerze na ścianie nie za dobrze mi się kojarzą. Twoje talerze są inne, nowoczesne. Ściana wygląda fajnie i oryginalnie, a stołowe nogi w skarpetach prezentują się nader zgrabnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł (chociaż w oryginalnej wersji talerze też mi się podobały- taka moje zboczenie:)). Całość prezentuje się świetnie! I te skarpetki, są przeurocze:) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy efekt uzyskałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezły pomysł i wygląda bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta, po prostu genialne! Mieliśmy takie granatowe w domu rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Ciekawe wzory i kolory, idealnie się wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomysł! Rewelacyjny! Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty jesteś niemożliwa babka, tak chętnie tu zaglądam i podziwiam Twoje pomysły , bomba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie! A najpiękniejszy chyba talerz czarny z białym liściem :) Choć... czarno - złote też genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny pomysł. Wzory bardzo staranne i umiejętnie dobrane. Nie mogło być inaczej, u Ciebie zawsze pięknie i inspirująco. A ocieplacze na nogach od stołu skradły moje serce. Dopiero 2 tygodnie temu moja ciocia z Wiednia namawiała mnie, żebym się postarała o skarpetki do mojego koziołka albo drabinki. Dziś widzę takie świetne getry u ciebie i już wiem, że to genialny pomysł. Pięknie Marta :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Martusiu kolejny niesztampowy pomysł, super :) Stół w skarpetkach wygląda niesamowicie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie :) Pomysł mnie zaskoczył - nie wiem czy sma bym się odważyła - ale efekt jest super. Wocławek chyba każdy ma w domu :) pomysł jest godny uwagi - zapamietam go ... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jak ja uwielbiam Twoje genialne pomysły!!!
    Jesteś fenomanalna!!!
    Buziaki ślę, moja Ty kreatywna blogerko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają te przemalowane talerze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że wybrałaś najfajniejszą opcję :).

    Ściana z talerzami super się prezentuje :).
    Oryginalna wersja talerzy też mi się podoba i ja chyba nie miałabym serca jej zamalować :).

    Na "nóżki" stołu od razu zwróciłam uwagę :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Talerze są piękne, ale skarpetki podbiły moje serce :-) Marta, jesteś kopalnią inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna śćana i pewnie stolikowi teraz ciepło?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. przecież wiesz, że pomysły masz rewelacyjne :) wyglądają świetnie, doskonały pomysł :) co do nóg stołu, ja też od dawna marzę o takich skarpetach dla mojego, tylko niebieskich ;) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopracowane w każdym szczególe, u mojej mamy wisiały takie jeszcze rok temu przed remontem kuchni. Teraz mama ma nowoczesną kuchnię a ja... trzymam na jej talerzach z Włocławka owoce w SWOJEJ (też nowoczesnej) kuchni. Ale rozumiem, że oryginalna wersja do TWOJEJ zupełnie by nie pasowała- dlatego pochwalam tę metamorfozę! Moi faworyci to te z ażurowym brzegiem :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł i wykonanie.
    Ale najbardziej urzekły mnie getry dla stołu :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło rewelacyjnie, talerze tu pasują w sam raz :-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam, pamiętam i przyznaję bez wahania: jest bomba!!! :D Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ocieplacze mnie powaliły! świetna odsłona jadalni. bardzo mi się podoba dekoracja z talerzy. świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pomysł na wykorzystanie nieciekawych lub trochę zniszczonych talerzy :) Po raz kolejny jestem w szoku! Proszę, jak wszystko można dopasować do wnętrza :) A ja tyle talerzy wyrzuciłam z mieszkania po teściu... aż mi się teraz serce ściska.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj Kochana, dałaś tym talerzom drugie, lepsze życie!
    Są zachwycające...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł, szczególnie jak talerze miały się marnować podwójny + :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta kolejny świetny pomysł :) świetnie wygląda ta kolekcja talerzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybrnęłaś świetnie, pomysł z talerzami to strzał w dziesiątkę. Podobnie jak ocieplacze na stołowych nogach, rozbrajająco to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie i pomysłowo! Ocieplacze... i od razu wszystkim się robi cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł, Marta! :) A wykonanie - mistrzowskie! Świetnie to wygląda na ścianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyszło. A jak powiesiłaś talerze na ścianie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne, choć mnie by było szkoda talerzy :) Ale efekt wow!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiedziałam, że nas zaskoczysz :)
    U mnie włocławskie talerze z malowanymi kwiatami grają pierwsze skrzypce na rodzinnym obiedzie. Zachwycam się nimi wciąż :)
    Uściski posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszło extra ! uwielbiam połączenie czarnego ze złotem !

    OdpowiedzUsuń
  36. I wyszło SUPER!!!!!! Podoba mi się bardzo:) i ten stół z krzesłami no bosko kochana jest u Ciebie:):):):)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. No efekt jest niesamowity! Wyglądają jak z ekskluzywnego sklepu wnętrzarskiego :) Jak to nie wiadomo co się kiedy przyda! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam szczerze że już słów mi brakuje na Twoją pomysłowość. Ściana prezentuje się świetnie, a najważniejsze że może ulegać ciągłej metamorfozie, co z pewnością będzie miało miejsce przy Twojej bogatej kreatywności:) Podziwiam !!!
    Ściskam Cię mocno i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi się :)
    kiedyś jeszcze widziałam gdzies w necie talerze z dzieciństwa w ramkach na scianie :)
    lubię koła :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Eleganckie, oryginalne EXTRA. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  41. genialne talerze:) wyglądają bardzo elegancko a zarazem nowocześnie nad tym stołem:) mam na dnie szafy schowane talerze składowe "cudnej" patery na ciastka w znane róże.....miałam pomysł na przemalowanie...czekały i czekały...i teraz mnie zmotywowałaś do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna talerzowa galeria.!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Aranżacja wyszła glam-ur :) Świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomysł z talerzami genialny, ale to stołowe SKARPETY mnie urzekły <3 :D !!!!!
    Fajnego dnia :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  45. Aż nie wiem co napisać tak mi się podoba.I ten złoty akcent to już na święta będziesz miała.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale wymyśliłaś z tymi talerzami! Super to wygląda! A stół w ciepłych skarpetkach to już pełen zachwyt! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialny pomysł :) Bardzo mi się podoba efekt końcowy, talerze idealnie pasują do całej aranżacji wnętrza.
    Warto zbierać stare talerze, bo nie wiadomo kiedy się przydadzą :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  48. Skarpety czadowe! a takie talerze też gdzieś na strychu widziałam :D Talerz z liściem - mój absolutny faworyt! Używałaś jakiegoś preparatu poprawiającego przyczepność?

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł, efekt rewelacyjny!!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Widziałam, że zrobisz coś innego ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  51. Kreatywna osoba + spray i małe dzieło sztuki gotowe :) Strasznie podobają mi się takie ścienne galerie, gdzie połączone są obrazy lub zdjęcia właśnie z talerzami. Super to u Ciebie wygląda. Pozdrawiam. Sylwia whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Marto świetny pomysł! Genialnie to wyszło :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  53. jak zwykle kreatywnie- i trochę telepatii między nami:D

    OdpowiedzUsuń
  54. Super;) Az mam ochote cos zmalowac :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Łał Martuś Ty zawsze coś fajnego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny pomysł, coś niesamowitego! ogromnie mi się podobają! :))))

    OdpowiedzUsuń
  57. Może pomysł z kratką będzie w innej odsłonie ;-) Pięknie wyszło, oryginale! :-*

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo dobry pomysł ;) Pewnie nigdy nie wpadłabym aby wykorzystać stare talerze do takiej dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  59. dekoracja ścienna świetna, złote klimaty ostatnio bardzo bardzo lubię :) i megaśkie są te skarpety przy stole - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Oryginalne talerze mi sie nie podobają, ale Twoja wersja stworzyła świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Talerze na ścianie i u mnie gościły jednak w tej starej , nieco trącącej myszką, formie. Twoje wyglądają super i ładnie się komponują :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale ja u Ciebie mam zaległości :D dużo postów mnie ominęło ;) Przyznam że byłam Ciekawa czy powstanie ten jeleń :D i choc go nie ma to na dekoracji sie nie zawiodłam :D Przyznam że pomysł świetny :D Sama mam z wocławka 2 kubki i kilka miseczek ale w wersji niebieskiej które bardzo lubię i niechciane z chęcią przygrane :P...,,,,,brązowej niekoniecznie więc w zasadzie czemu by ich nie wykorzystac i nie dac nowego zycia :D i to jakiego pieknego :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolejny dowód na to, że wystarczy farba, dobry pomysł i mamy piękne ozdoby.
    A skarpeciory mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Te nogi są fantastyczne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń