wtorek, 24 listopada 2015

retro gazetnik


Kochani, nie myślę jeszcze 
o świętach...,
wciąż kończę ostatnie robótki.

Dziś chciałam Wam pokazać 
nowy pomysł, 
kolejny zakończony projekt!

Hura....ale się cieszę :) 



Gazetnik retro, przeznaczony 
jest do składowania kilku 
aktualnie czytanych czasopism.
 
Taki, który łatwo przestawimy
 do ulubionego fotela, czy kanapy.



Pamiętacie gazetnik "domek"?



Ten jest przeznaczony wyłącznie 
na składowanie ulubionych magazynów,
mieści ich w takiej ilości, że
trudno go przestawiać 
z miejsca,na miejsce.


Gazetnik retro jest inspiracją lat 60/70.

Może pamiętacie metalowe gazetniki, 
które oplatane były nylonową żyłką? :)

Ten jest prosty w formie, delikatny 
i minimalistyczny pasuje zarówno
do wnętrz skandynawskich, 
jaki i industrialnych.



 Gazetnik retro ma swój nowy dom, 
a właściwie to powstawał 
z myślną o nim :)

 Jest dla Marty, 
która tworzy świetnego bloga


Zajrzyjcie koniecznie :)

 ...

w aranżacji:

fotele 366 pamiątka z rodzinnego domu
retro gazetnik hand made domekprzylesie
pled w pasy Ikea


Ściskam!





111 komentarzy :

  1. Widzę, że trafiłam na świeżo jako pierwsza :) Świetny ten gazetnik, chętnie nabyłabym taki. Moja babcia ma jeszcze stojak na kwiaty z takimi żyłkami. Od razu mi się z nim skojarzył i słusznie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie zawsze mogę wykonać :) Pozdrawiam, M.

      Usuń
  2. ojej, boski jest!!! chętnie bym dla niego poszukała miejsca w moim pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny gazetnik, pamiętam te retro gazetniki z żyłką, oj przydałby mi się taki, ale nie mam miejsca na niego ;-) Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je pamiętam...stąd pomysł :)

      Usuń
  5. Ha, świetny jest! Ogromnie się cieszę, że się udał i na pewno będzie genialnie u Marty wyglądał. A na Jej bloga oczywiście zaglądam i baaaardzo lubię to robić! :D Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam, pamiętam ;), A ten jest dużo lepszy! Choć ja zwdycham do tego drugiego :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają!...pisz na mojego maila :)

      Usuń
  7. super gazetnik! Ten w formie domku też wpadł w oko :)

    http://arch-tecture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gazetnik jest genialny - ja lubię taki stary styl :) Pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraca do nas moda, jak bumerang :)

      Usuń
    2. Cieszę się że wraca - jest świetna... :)

      Usuń
  9. Martusia! Spełniłaś moje marzenie - jest IDEALNY!! Milion buziaków :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gazetnik jest prześwietny i super, że może krążyć po domu, ja to chyba miałabym go równiez przy wannie bo uwielbiam sie wylegiwać w gorącej wodzie i czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu i ja tak lubiłam sobie leżeć i czytać :)

      Usuń
  11. Świetny gazetownik! Ja lubię takie druciane klimaty:) Mój gazetnik ma jeszcze półeczkę na górze, ale dół też druciany:)Świetna robota! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na pierwsze pomysły:) Cieszę się, że podpowiedziałam, jakieś geometryczne kształty, romby, zresztą ty już sama wpadniesz na jakiś ekstra pomysł:) Buźki

      Usuń
    2. Widział ten Twój jest boski...ma jeszcze kółeczka :) A o drucianych ozdobach obiecuję pomyśleć!

      Usuń
  12. Gazetnik jest rewelacyjny. Szczęśliwa nowa jego posiadaczka:)
    Pozdrawiam Cie Martuś serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwa :) nawet nie myślałam, że aż tak.

      Usuń
  13. Świetny! Rzeczywiście, pamiętam podobny z domu babci,:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt. Prosty, a jednocześnie bardzo funkcjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, bo takie proste... :) Mój blog Ma i Bla
    przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. A to jest bardzo przydatna rzecz i na dodatek super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudny Marta. Gdybym tylko miała gdzie postawić.... Śliczności robisz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam gazetniki, potrafią być takie finezyjne ;) u nas jest to metalowy, biły kosz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio chodzi za mną taki gazetnik..Dokładnie taki.. Świetny!!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie miałam pisać o tych żyłkach , wypisz wymaluj z tamtych lat :) Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pamiętam lampy stojące ze stolikiem i gazetnikiem takim właśnie - 3w1 :) moja babcia taką ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3w1 jak przez mgłę, ale pamiętam z mojego rodzinnego domu :)

      Usuń
    2. mam parę starych mebli, ale o tej lampie nie myślałam... zainspirowałaś mnie. jak będę u babci następnym razem dokładnie się przyjrzę :)

      Usuń
    3. * mebli od babci - zapomniałam dopisać. jak się przeprowadzała z dużego mieszkania do kawalerki oddawała prawie wszystko. nikt oprócz mnie nie chciał. wiele mebli wtedy poszło w świat do obcych ludzi, czego żałuję... jakbym napisała Ci co poszło do obcych wtedy to byś mnie pewnie zlinczowała ;)

      Usuń
  22. Super, a ja tak szukałam takich, ten do ek też super, chyba nawet bardziej mi się widzi :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam i ostatnio widziałam taki na starociach :)
    Twój mi się bardziej podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ze staroci zawsze można odnowić, jeśli nie pogięty.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Ciekawy i praktyczny gadżet. Idealnie pasje do tego wnętrza. Dobra robota :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam i marzę o wszystkich Twoich (Waszych) pracach...są nieziemskie i zamierzam bardzo nietypowo się nimi zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podziwiam za pomysły i wykonanie, a wnetzre jak zwykle, nie mogę się napatrzyć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest idealny. Świetna inspiracja, też pamiętam te z żyłką. Twoje druciaki wszystkie są fantastyczne i wszystkie by się chciało.
    Rogacz zawisł i będzie w następnym poście. Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny Doskonale pamiętam te z nylonową żyłką :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta, jesteś wielka:) Takie cuda tworzysz! Doskonale pamiętam podobne gazetniki u mojego wujka:) Dużo bym dałą, żeby teraz Taki mieć (na szczęście zawsze można się zgłosić do Ciebie:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam te gazetniki! :-) Teraz nie umiałabym zdecydować, który Twój gazetnik wybrać. Masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny gazetnik, ja również pamiętam takie metalowe gazetniki z żyłką, był taki w naszym domu :))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim również, choć pamiętam, jak przez mgłę :)

      Usuń
  32. Bardzo mi się podoba ten gazetnik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajniusieńki jest :))
    Dobrego dnia dla Ciebie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  34. taki gazetnik miałam w domu , no może nie identyczny ale tak wygladał tylko zamiast metalowych szczebelków miał takie plastikowe pomaranczowo czerwone przewleczone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był z nylonową żyłką :) Pamiętam je.

      Usuń
  35. Po prostu bomba! Ach te Twoje pomysły! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny:) I faktycznie taki delikatny, nie przytłacza przestrzeni. Gazetnik domek, to chyba załamał by się pod moimi gazetami. ostatnio stwierdziłam, że mam chyba obsesję kupowania i czytania gazet wnętrzarskich i o pasjach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetnik domek mieści duuuużo gazet, ja włożyłam 90szt tylko wtedy już go nie można przestawić, jest bardzo ciężki :)

      Usuń
  37. Ale jest świetny!!! W Twoim domku wpasował się IDEALNIE!!!
    ściskam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale u Marty to będzie idealnie, idealnie :)
      Dzięki!

      Usuń
  38. Jest genialny. I zamiast kloszy zamówię u Ciebie taki gazetnik. Napiszę na prywatny. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Marta, przepiękny ten gazetnik !!!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny, ale to gazetnik domek skradł moje serce <3 :) i to bardzo bardzo :)!!!
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny jest! idealnie pasowałby do mojego retro fotela w pracowni. <3 cudo!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do 366 także pasuje idealnie :)

      Usuń
  42. Wpadł mi w oko ten gazetnik. Cudny jest:) Muszę się po taki zgłosić do Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Marta jak zwykle świetny pomysł i wykonanie. Nowa właścicielka będzie zadowolona. 😃 pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  44. Ty, to masz pomysły. Taki gazetnik jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamiętam takie gazetniki, gdy byłam małą dziewczynką to taki podobny mieli moi dziadkowie :)
    Twój jest oczywiście bardziej stylowy i nowocześniejszy :)
    Marta na pewno będzie zachwycona :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. muszę nad takim gazetnikiem pomyśleć, co by mąż nie narzekał, że wszędzie porozkładane mam gazety, i te leśne i te wnętrzarskie ...

    OdpowiedzUsuń
  47. OOO faktycznie, pamiętam taki gazetownik z domu rodziców, oplatany żyłka.... u nas chyba żółta i zielona.... chyba
    A ten jest w dechę - kurcze, czy ja jeszcze mam miejsce w moim kąciku????? Marta ...ależ TY kusisz... hihi

    OdpowiedzUsuń
  48. Obydwa są cudne :) ja już zaczynam myśleć o świętach- w sobotę zaczynam stroić domek :P do tego remont się kończy.. głowa pełna pomysłow :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś genialna! Pomysłowy i bardzo ładny designerski gazetnik! Bardzo podoba mi się Twój pomysł :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Pamiętam pierwowzory i zdecydowanie wolę Twoją subtelniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak, tak pamiętam, mieliśmy taki w domu :))) Twój świetny jest! Pozdrowienia Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspomnienia z dzieciństwa wróciły :) Moi rodzice mieli taki obity kwiatową tkaniną :) Twój wspaniale nawiązuje do tamtych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pamiętamy, pamiętamy te czasy nylonu...;)
    A gazetnik EKSTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest niesamowity.Moi rodzice mieli taką lampkę nocną ze stolikiem i gazetnikiem.Kocham takie mebelki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest piękny w swojej prostocie i rzeczywiście przywołuje ciepłe skojarzenia:) A gazetnika-domku wcześniej nie widziałam, świetny pomysł na składowanie czasopism i do tego niebanalna ozdoba pokoju. Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny gazetnik. Tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. No Martynie możemy teraz jedynie pozazdrościć :) bo gazetnik prezentuje sie fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  58. A mogę poznać cenę, i tego retro i domku? Cudne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Gazetnik retro 90zł, a domek 100zł + wysyłka kurierska 25zł
      Wszystkie nasze wyroby znajdzie Pani w zakładce Coś dla Was - Sklepik, górnym pasku.

      Marta :)

      Usuń