czwartek, 17 grudnia 2015

nastój świąt i lampion


Atmosfera świąteczna 
udziela się każdemu.

Zapach kapusty, pierników....
mój ulubiony :)



Wspólne lepienie pierogów, 
czy pieczenie pierników 
to czas rodzinny, 
pełen magii i tradycji.




Taki klimat panuje i u nas
...stąd mniej mnie na blogu.

A ten właśnie lampion,
rozświetla nam roratnie dni :)



A jak u Was, 
zakupowo/kulinarne
zmagania zaczęte:)

...

w aranżacji

lampion hand made domek przy lesie


...

Miłego dnia Kochani :)





40 komentarzy :

  1. Marto, u mnie na razie "zakupowo", kulinarnie zacznie się w weekend :-))) Lampion bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę uwierzyć, że to już za tydzień!! :)))
    Piekne lampiony Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lampiony, a jeszcze w takiej aranżacji...i te zdjęcia....relaks dla moich oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przestajesz mnie zaskakiwać :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie podjęłam decyzję że czas na duchowe i psychiczne przygotowania. Czego nie posprzątałam to trudno. Ganiam w kółko i się stresuję, a przecież nie na tym rzecz polega :)
    piękne lampiony!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zapachy zaczną się roznosić dopiero w weekend, na pewno będą się unosiły pierniczkowe aromaty :)

    lampion jest piękny i bardzo stylowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny lampion, uwielbiam takie klimaty ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupowo tak - z gotowaniem nie mam problemu jestem gościem prawie całe święta :)
    Ps cudowne lampiony :)
    Podglądam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny lampion! Uwielbiam pierniczkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczy lampion :) ach zazdroszczę (oczywiscie pozytywnie )Ci Twoich pieknych rzeczy :) , które sama robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u Ciebie przytulnie :-) Piękna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne lampiony!! I te zdjęcie z nimi w roli głównej :)) cudo...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampion wygląda zjawiskowo zwłaszcza w tej aranżacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wygląda równie uroczo! A u mojej siostry Ilonki będzie jeszcze ładniej, bo będą dwa! Dzięki, Martuś! Pozdrów Krzysia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ujęcie!!!
    A ja w ciemnym lesie jestem ze wszystkimi przygotowaniami.Dziś miałam robić pierniki a tu jakieś choróbsko przylazło :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Martuś jesteś niesamowita! Przepiękne te lampiony są! Wpadnę po jakiś w nowym roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne lampiony! ja już nie mogę doczekać się choinki (jestem jak dziecko).
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie raczej zakupowo. Dekoracje w przygotowaniu, ale do pokazania jeszcze się nie nadają ;) A choinkę tradycyjnie ubierzemy dzień przed Wigilią. Cudne lampiony. Jak znajdujesz czas, żeby jeszcze przed świętami takie śliczności robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się zabieram w poniedziałek za pichcenie, a teraz jeszcze ogarniam to tu to tam.Piękny lampion, jest klimat.Zapach świątecznych speciałów i mnie napawa radością, uwielbiam te klimaty.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale boskie lampiony!!! Bardzo mi się podobają:)
    Ja właśnie teraz skończyłam piec pierniczki nadziewane.
    ściskam przedświątecznie kochana

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, u nas bardzo powolutku w tym roku, ale spedzamy swieta kameralnie,we trojke i jak dobrze pojdzie to na stoku....zapachy uniosa sie w przyszlym tygodniu na pewno!! piekny lampionik :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne lampiony, pięknie sfotografowałaś.:) U nas brak czasu przez nawał pracy, ale staramy się delikatnie dozować świąteczne klimaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny lampion. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ten lampion :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas zapach pierniczków już się unosi :) Lampion cudny a jego zdjęcie meega :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne lampiony..u mnie trochę kulinarnie i trochę zakupowo..Własnie robię bigos..a jutro piekę ciasto dla młodego..Więc, jak widać z kuchni nie wychodzę:))
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Puchato i przytulnie u Ciebie Martusiu.A lampion cudowny .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne lampiony ;) Uwielbiam światło, które tworzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny Martusiu lampion. U mnie dzisiaj też zapach kapusty roznosi się po domu. Zaczęłam gotować bigos.
    Pozdrawiam ciepło i życzę owocnych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No weź :/ jeszcze sobie małpo takie piękne lampiony sama robisz ;P zobaczysz my się kiedyś tutaj skrzykniemy i zrobimy napad na Twój domek przy lesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne lampiony
    U nas już świątecznie
    Ostatnie sprawy do załatwienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znowu cudowne wykonanie i pomysł. Twój lampion zachwyca:) Dodaje do tych zapachów o których piszesz jakiejś magii...:)
    U mnie też świątecznie, choć wszystko w swoim tępie bo przeziębienie ostro trzyma:)
    Pozdrawiam Kochana serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. I wcale się nie dziwię, że czas zaczyna płynąć inaczej i wszystkie dróżki prowadzą z dala od komputera :) A poza tym- wyprodukowaliście kolejny przepiękny przedmiot z duszą. Obłędne :) Przy okazji serdecznie zapraszam na noworoczny konkurs do mnie http://houseandstyle.blogspot.com/2015/12/noworoczny-konkurs.html. Być może znajdziecie coś pięknego do Domku przy Lesie? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piękne lampiony! Za każdym razem gdy do Ciebie zaglądam jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu! :)
    Uwielbiam świąteczny czas właśnie za tą "inną" atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń