niedziela, 20 grudnia 2015

patykowe diy - świąteczna dekoracja



Witajcie Kochani!

Wpadam do Was między zakupami, 
a pichceniem :)

Może macie jeszcze trochę czasu 
i ochoty na małą, ręczną robótkę...



Przepis następujący:
  • patyki różnych grubości - moje brzozowe
  • drut, pręt - ten o średnicy 4mm,  wysokości 40cm
  • wiertarka i wiertło 4,2 mm
  • sekator ogrodowy


Myślę, że kolejne zdjęcia 
wyjaśnią realizację :)




Drut mocujemy w podstawie.
Gałązki przycinamy na dowolny wymiar,
wiercimy otwór po środku 
każdej gałązki i nawlekamy je na pręt.


A to efekt końcowy:

Drzewko z brzozowych patyków





Ściskam serdecznie!


Do następnego...



45 komentarzy :

  1. Jest cudowna. Chyba już nie zdążę zrobić sobie taką, ale na pewno na świątecznym spacerze rozejrzę się za patykami w lesie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłym roku sprawię sobie taką samą ;) Świetny pomysł i proste (mam nadzieję...) wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super! Szkoda że tak późno to wrzucasz bo też chętnie takie zrobię ale to już na przyszły rok będzie jak znalazł :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna i jaka pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta super!!! prosta a jakże efektowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!
    Również wybieram podobne, proste i eko rozwiązania...
    Cała moc w patyczkach.
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku nie da rady- nie mam na nią miejsca :) Ale pomysł na wykonania patykowego DIY zachomikowałam! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! sama natura! bardzo ciekawy pomysł, może w przyszłym roku... :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu choinki :) zawsze mam ochotę taką zrobić, a potem zapominam albo nie mam patyków albo jeszcze coś innego... ;)
    Twoja wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest takie lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna dekoracja! Kocham brzozy, kocham patyki i kocham naturalne ozdoby! Wykonania chyba jednak jest dość pracochłonne :) Tym bardziej podziwiam!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona tymi patykowymi choinkami i to w różnej formie, czy wiszącej, czy stojącej. Twoja jest piękna, chciałabym zrobić wiszącą wersję w pokoju dziecięcym ale czy zdążę...czas pokarze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna choineczka, świetny pomysł, uwielbiam takie niesztampowe rozwiązania :)))
    Buziaki serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna dekoracja, uwielbiam takie naturalne surowce na święta i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Choineczka cudownej urody. Jesteś mega kreatywna Martuś :)))
    Buziaczki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobną robiła Dorota Szelągowska, ale Twoja ładniejsza ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się i to bardzo . Uwielbiam takie eko choineczki.Pozdrawiam i Zdrowych Wesołych Świąt Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ozdoba. Uwielbiam brzozy za tą piękną korę, która tutaj pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, czy to dobrze czy źle, że mam ochotę na taką choinkę a nie taką tradycyjną przystrojoną bombkami i łańcuchami?? Co za czasy ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobre rozwiązanie dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na tradycyjną choinkę lub chcą czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze są naturalne ozdoby! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajniutka choineczka!!! mam czas, mam ochotę - musze tylko po patyczki wyskoczyć! pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym życzyć ci, aby te, jak i każde kolejne święta były najpiękniejsze. Aby panował u ciebie klimat przepełniony miłością i życzliwością. Najważniejsze abyście wy i wasze rodziny były bezpieczne i zdrowe, a jeśli do tego zaowocuje w pieniądze tym lepiej :). Spełnienia najskrytszych marzeń i tych nieskrywanych oraz jak najwięcej prostych ścieżek w życiu. Nikola z Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba Twoja naturalna choineczka. Bardzo fajny pomysł .
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna choineczka:-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze, świetny pomysł i całkiem nieźle to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj w tym roku takie klimaty zdecydowanie mnie kręcą :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kobieto, ty minie zawstydzasz, ja nie pichcę tak namietnie i nie sprzątam generalnie, a czasu mam mało, a Ty jeszcze w miedzyczasie robisz takie cuda.tylko pozazdrościć organizacji.Piękna choineczka.pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale boska!!! Gdybym miała troszkę czasu to bym zrobiła, ale niestety teraz pracy coraz więcej.
    ściskam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Martuś, wpisałam sobie na przyszły rok do zrobienia:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz głowę pełną wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marta, piękna choinka w swojej prostocie! Ściskam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. U Ciebie wszystko takie naturalne i piękne (jak zawsze zresztą!).
    Takich samych Świąt ci życzę - pięknych, naturalnych i rodzinnych! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna dekoracja.
    Pozdrawiam pracusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza dekoracja prosta a jak efektowna.
    Marto życzę rodzinnych, kochających, pełnych ciepła, zapachów, ulotnych wspomnień, cudownych słów i miłości otulającej jak koc. Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna choineczka.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń