środa, 2 grudnia 2015

świąteczny minimalizm i wyniki konkursu


W tym roku nie będę szaleć 
ze świątecznymi dekoracjami.

Pojawią się one tylko w części 
dziennej i w skromnej wersji. 


Stawiam na szyszki, orzechy 
oraz drewniane i metalowe ozdoby, 
te ostanie (jak czas pozwoli)
wykonam samodzielnie. 

Zastanawiam się również 
nad metalowym szkieletem 
drzewka świątecznego.



Na prawdę szkoda mi 
naturalnych drzewek, 
kupujemy je, a po 3-4 tygodniach 
wyrzucamy.
Doszłam do wniosku, że skoro 
mam świerki, sosny i jodły za oknem 
to w domku może nie być 
drzewka, a jedynie gałązki. 



Właśnie gałązki świerku 
wykorzystałam do zrobienia 
minimalistycznego stroika.


 A teraz miło mi
ogłosić, że girlanda
leci do Oli Lewczuk :)

Gratuluję serdecznie!

Wszystkie opisy bardzo
nam się podobały.


Do następnego! :)

52 komentarze :

  1. Bardzo mi się podoba choinkowa gwiazda w roli stroika!!!!
    Ja właśnie przytaszczyłam z dworu gałęzie i będę zabierać się za swoją gwiazdę ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twoją wersją :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękna jest ta gwiazda. Ja dzisiaj też zaczęłam wyjmować jakieś drobiazgi z ubiegłego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegląd się szykuję :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  3. Gwiazda wyszła Ci cudnie:) Ja się zastanawiam nad choinką czy zostawić ją w domu czy na tarasie. Ostatnio zawsze kupujemy żywą i sypie się niemilosiernie. Ale pachnie za to cudnie. Piękne fotki porobiłaś ! U mnie glamour ale Twoja prostota też mi bardzo odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację wnosi piękny zapach :), ale zawsze jest coś za coś.
      Dzięki serdeczne, M.

      Usuń
  4. Piękno tkwi w prostocie:) Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy podobnie! Ja też w tym roku stawiam na minimalizm, zielone gałązki, orzechy i świece. I właściwie nic poza tym. :) Nawet nie jestem pewna, czy będziemy mieli w tym roku choinkę. ;)
    Gratuluję bardzo Oli, ten łańcuch żarówek to moje marzenie. Może się jeszcze spełni. :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Martuś Ty wiesz, że ja jestem zagorzałą fanką minimalizmu i takie dekoracje po prostu kocham całym serduchem :) naturalnie, minimalistycznie i najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę! W zeszłym roku po raz pierwszy od dawna miałam żywą choinkę i bardzo było mi szkoda patrzeć, jak marnieje. W tym roku wracam do sztucznej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słońce!!!!!!!!!!!!! Nawet nie wiecie (Ty i Złote Rączki- Twój Mąż!) jak wielką radochę mi sprawiliście!!!! Brak tylu wykrzykników i uśmiechów, żeby to wyrazić :))))) Nie do końca wierzę i chyba zaraz polecę sprawdzić, czy przypadkiem nie było drugiej oli lewczuk w konkursie?! Bardzo, ale bardzo serdecznie Wam dziękuję! To naprawdę niesamowite wyróżnienie i ogromna przyjemność! Ech, no po prostu, brak mi słów! :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, proszę wyślij mi dane adresowe na mail: domekprzylesie@gmail.com
      Marta :)

      Usuń
    2. Z ogromną radością! :)

      Usuń
  9. Ja lubię gałązki jodły, ponieważ dwa lata temu zauważyłam, że są bardzo trwałe. Wianki, które z nich zrobiłam, wisiały w domu prawie 2 miesiące, nie gubiąc przy tym żadnej igły!!! :) W tym roku również stawiam na naturę i nieco czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają proste, naturalne i minimalistyczne dekoracje jak u Ciebie. U mnie będą podobne :)
    Gratuluję Oli :) A Tobie Martusiu dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Im prostsze dekoracje i mniej ich, tym piękniej wyglądają... w prostocie siła! To jest to!
    I powiem Ci, że wcale nie głupi pomysł z tym matelowym choinkowym stelażem... święta miną... a taki stelaż można potem całą zimę wykorzystywać na różne sposoby w całym domu.. Świetny pomysł... zastanowię się nad takim rozwiązaniem!
    Miłego wieczoru!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda nie zdąrzyłam do konkursu:(

    OdpowiedzUsuń
  13. My co roku mamy sztuczną :))) I w sumie chyba lubie ten fakt, bo nic się nie sypie i drzewek mi nie szkoda:)

    Dziekuje za zabawe Kochana.
    Ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj już zapowiadają się piękne dekoracje. Martuś, co ty jeszcze wymyślisz do 24 grudnia? Na pewno będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko raz miałam żywą choinke w domu ;) a tak to króluje sztuczna :P stroiki śliczne :) Dziękuję za zabawę i gartuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem absolutnie ZA! ja już od lat jestem przeciwna żywym drzewkom. a w tym roku nawet sztucznej nie robię. będzie choina DIY i gałązki w wazonach :)

    śliczna ta gwiazdeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja gałązkowa dekoracja mnie zauroczyła. Ma w sobie wszystko co trzeba, kolor, zapach, naturę i nastrój:) Piękna:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni :) zaś co do dekoracji to świetne, coraz bardziej lubię takie proste i nieskomplikowane, mówiące same za siebie :)
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  19. Super uwielbiam minimalizm. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Najprościej, najnaturalniej, najpiękniej! A co do żywych drzewek- masz absolutną rację! Najwspanialej wyglądają w lesie :))
    Dobrej nocki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oli gratuluje!
    Ozdoby faktycznie jakieś takie naturalne w tym roku mi wychodzą :-) Już gdzieś to napisałam - ciągnie nas do natury bo mamy jej mało dookoła pędząc na co dzień, pracując w mieście i przy komputerach. Nic dziwnego, że zachciało nam się żywych gałązek, zapachu lasu...

    OdpowiedzUsuń
  22. u nas też sztuczne, co nie znaczy, że gorsze ;) śliczna gwiazda ;), przydałaby się u nas taka na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do ozdób SUPER,pomysł pozostawienia drzewka przy życiu jak najbardziej popieram. Pozdrawiam i życzę dodatkowego czasu ma metal dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja z żywym drzewkiem w domu czuję się nieetycznie. Choć mój syn uwielbia i faktycznie zapach jest piękny. Ale przy rozbieraniu zawsze mam wyrzuty sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały stroik, gratuluję zwyciężczyni :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. No to mamy tak samo:) minimalizm..to lubię w tym roku.. Historia z dywanem super:) uśmiałam się..Pozdrawiam Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i dziekuje za zabawe , stroik sliczny ,a mam sztuczne drzewko bo żal mi tych zywych chociaz wiadomo ,a ten szkielet choinki brzmi super sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mimo wszystko ja raz w roku po prostu muszę mieć drzewko choinkowe. Kupuję zawsze małe choinki z korzeniami od znajomego handlarza, a potem drzewko leci na działkę do rodziców więc żadnych strat ne ma :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta, śliczna gwiazda. Minimalizm w Twoim wykonaniu jest naprawdę piękny. Gratuluję zwyciężczyni. Jak zwykle przegapiłem konkurs, gapa ze mnie i tyle. Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. I mi żal wycinanych pięknych choinek i dlatego od lat stawiam tę samą sztuczną , mimo, że plastiku nie cierpię. Najchętniej stworzyłabym inną wersję, największą ochotę mam na taką zawieszoną na ścianie z patyków i sznurka, ale niestety, ze względu na rodziców, klasyczna choinka musi być, nie wyobrażają sobie inaczej, a ja chcę, żeby było tak jak lubią :)
    W związku z tym, że choinka sztuczna, to w całym domu stawiam mnóstwo stroików z żywych iglakowych gałązek z ogrodu, które i tak muszą być przycięte :))
    Ściskam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Gwiazdka jest cudowna. Świetny pomysł, którego jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie wyszła Ci ta gwiazdeczka:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie to wszystko wygląda, ja jeszcze nie wyjęłam moich ozdób świątecznych. Koniecznie w sobotę muszę je przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie Ci to wychodzi :)
    Ja mam w tym roku wyjątkowy dylemat z choinką - żywa czy sztuczna? Żywa, oddana z korzeniami koleżance na działkę i tak się nie przyjęła. Szkoda wyrzucać cięte, sztuczna to nie do końca to..... :(( Nie wiem co robić. A jakieś drzewko bym chciała jednak mieć :)
    Stroik przepiękny :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna gwiazda, lubię takie naturalne ozdoby.Gratuluję zwyciężczyni!!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Doskonale Cię rozumiem z tym minimalizmem, czasem człowiek musi..... i to jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny stroik - delikatny, prosty - taki jak lubię .

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie minimalistyczne podejście :))
    Naturalne, nieprzegadane ozdoby są piękne..

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie też zawsze szkoda tych choinek wyrzucanych... I jak co roku mam dylemat czy sztuczna czy prawdziwa. Fajnie Ci wyszła ta gwiazda !
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Minimalistycznie ale za to jak pięknie i z niezwykłym wyczuciem :)
    Jestem pod wrażeniem, lubię popatrzeć i podpatrzeć Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tylko pozazdrościć Oli ;)....zazdraszam!!!!...i to bardzo hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna dekoracja, prosta ale robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale super gwiazda!
    Moi rodzice zawsze kupują małą, żywą choinę.
    Po świętach ląduje na ogródku w ziemi. Zawsze jest szansa, że odżyje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń