środa, 6 stycznia 2016

rodzinny stół...



Witam Kochani!

Cieszę się z naszego 
rodzinnego stołu :)

Jest prezentem od rodziców.  
Dostaliśmy go tuż przed 
Wigilią... na gwiazdkę.



Nie był niespodzianką, 
gdyż wybieraliśmy go sami.

Marzył mi się duży stół, taki
by pomieścił naszych najbliższych.

Podejmując decyzję 
brałam pod uwagę materiały, 
z których jest 
wykonany i wymiary.



Zależało nam na stole 
rozkładanym, drewnianym, 
nowoczesnym, 
ale nawiązującym do retro.

Wybór padł na Pippolo III
marki Actona.

Actona to duńska firma wnętrzarska, 
która od lat z powodzeniem 
odnajduje się na całym 
rynku europejskim, 
oferując wysokiej klasy meble
 i akcesoria dekoratorskie. 



Pippolo to stół rozkładany, 
minimalny wymiar to 180cm, 
a dodatkowe dwa blaty 
dają możliwość uzyskania 280cm.

Po rozłożeniu stołu zmieści 
się przy nim nasza duża rodzina. 



Ja mam czworo rodzeństwa, 
wszyscy starsi z dziećmi, 
niektórzy nawet 
są już dziadkami :), 
mój K. także ma siostrę i brata,
również mają swoje rodziny,
 a więc w święta i okolicznościowe 
imprezy jest u nas gwarno i radośnie. 


 Co mnie w nim urzekło? 

Kształt oraz biało-czarne 
zestawienie kolorów, 
które nadają mu delikatnie 
dekoracyjnego wyglądu 
i podkreślają elegancki design. 



Stół już sprawdzony 
i śmiało mogę polecić :)

...

W aranżacji:

stół Pippolo III od sfmeble.pl
 wazon Nyhavn Normann Copenhagen
 

Cieplutko pozdrawiam!





92 komentarze :

  1. ale ładnie u Ciebie! Minimalistycznie i z gustem, a stół świetny, faktycznie dobry dla Całej Rodziny! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!! Cieszę się, że miałam swój mikroskopijny wkładzik w wystrój Waszej cudnej jadalni ;) I mogę potwierdzić, że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :) I wcale nie mikroskopijny, ale bardzo duży...raczej długi :)

      Usuń
  3. Stół idealny właśnie do Twojej kuchni, wpisał się w klimacik. I taki "pojemny" no proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Elu nie mogę napisać u Ciebie komentarza, coś nie tak masz z blogierem?
      A firanki wpasowały się świetnie!

      Usuń
    2. wyłączyłam komentowanie, o czym informuję z boku na pasku, za to jest szybki przycisk na tak lub nie.

      Usuń
  4. Przepiękny prezent!!! Idealnie komponuje się z tymi swietnymi krzesłami:)
    moc cieplutkich uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też by nam się przydał nowy stół do kuchni ;) super prezent ;) widzę, że u ciebie jeszcze lekko świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świąteczne dekoracje potrzymam jeszcze póki igły nie oblatują :)

      Usuń
  6. Ależ mi się ten stół podoba! Świetny kształt! Idealnie wygląda w Waszym kąciku jadalnym:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wkomponował się w całość Waszego domku :) Piękny prezent :)
    Uściski, m.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stół! Black&White... Zapamiętam go, bo moja rodzina też jest bardzo liczna i w przyszłości może się taki przydać ;)
    Miłego dnia!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Komfort w biesiadowaniu jest bardzo ważny :)

      Usuń
  9. Stół bomba, ale ja choruję na Twoją lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duży stół to marzenie. Cała rodzina się przy nim zmieści. Idealnie wpisał się w klimat Waszego mieszkanka.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Twoim wnętrzu wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie dopasowany do domku! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest idealny do waszego klimatu i jeszcze rozkładany... czego chcieć więcej :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że udało się Wam znaleźć ten odpowiedni :) Pasuje idealnie!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak długo się zastanawiałam.
      Dzięki :)

      Usuń
  15. Jest genialny! Ja mam trochę inny styl w mieszkanku, ale u Ciebie pasuje jak ulał :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. pasuje do wnętrza! te gwiazdki są urzekające;) pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny stół, u mnie właśnie takiego brakuje, dużego rodzinnego. Mamy tylko mały okrągły w kuchni ale na pewno nie jest rodzinny :P Jak wybudujemy nowy domek to na pewno znajdzie się miejsce na taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stół to serce każdego domu :). Na pewno stworzysz cudny klimat w swoim domu.
      Ściskam :)

      Usuń
  18. Fajny prezent. Pasuje do tej kuchni. Ale jeszcze bardziej podoba mi się lampa nad nim. Niedawno ją oglądałam. Jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Martuś przede wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia najskrytszych marzeń, pełno inspiracji na co dzień i samych pięknych chwil :) jadalnia wygląda zjawiskowo - idealnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, Tobie także samych pomyślności każdego dnia w Nowym roku! :)

      Usuń
  20. Piękny stół wybraliście do domu, fantastycznie prezentuje się w tym miejscu.
    Chyba długo tu nie byłam skoro przegapiłam lampę, robi obłędne wrażenie! Widzę też, że sprytnie poradziłaś sobie z problemem co zawiesić na ścianie nad stołem - do końca zimy masz czas na decyzję, a tymczasem gwiazdki wyglądają cudnie;) Serdeczne uściski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki to tylko dekoracja na okres świąt, a docelowo wiszą tam talerze diy :)
      Lampy jeszcze nie pokazywałam, również ma dziś swój debiut.
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  21. Bardzo interesująco się prezentuje :) W naszym domu rodzinny stół również jest bardzo ważnym miejscem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stół jest piękny a jeszcze piękniejsze jest to, że spotykacie się przy nim taką gromadą, to musi być wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak. Świetnie się komponuje w Twojej przestrzeni. Jest duży faktycznie - pokażesz kiedyś jak wygląda cały rozłożony??? Bardzo ciekawa jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) napisz mi adres mail podeślę fotki.

      Usuń
  24. Jest fajny i idealnie komponuje się z całą aranżacją pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny stół i ten wazonik jak pasuje.No pięknie, pięknie :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie jestem na etapie poszukiwania stołu idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię ten minimalizm u Ciebie!Stół wyjątkowy,sle jakże pasuje do Ciebie!http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego co dobre na Nowy Rok. Pierwszy raz widziałam taki stół:) U Ciebie zgrał się ze wszystkim idealnie. Bardzo ciekawy i niesamowite, że może być taki wielki:)Będą wspaniałe spotkania przy nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszystkiego co najlepsze każdego dnia w Nowym Roku :)

      Usuń
  29. u nas też po obu stronach duże rodziny więc dobrze rozumiem Twoja potrzebę posiadania dużego stołu. Te rozkładane są nieocenione :)
    Jakoś wcześniej nie załapałam, że masz takie piękne kafle w kuchni. Super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś bardzo dziękuję, a w kuchni to nie kafle, a winylowa, zmywalna tapeta w kafle :)

      Usuń
  30. duży, wygodny stół to skarb. i bardzo ładny przy okazji!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Stół jak dla mnie za nowoczesny.Ja wybrałabym jak zwykle coś starego i obdrapanego, ale u Ciebie bardzo pasuje do całego wnętrza i do krzeseł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Marta b&w jest super! :-) Zestaw z krzesłami jak ze sklepu! :-) Faktycznie 280 cm robi wrażenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakby nie patrzeć stół to jeden z najważniejszych mebli :)
    a wasz jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezwykły stół.Piękny kształt i kolorystyka, a w dodatku jakże praktyczny. Wspaniały prezent. Ps. świetna lampa nad nim:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Martuś stół świetnie się u Ciebie wpasował :) Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nowocześnie, pięknie, prosto, funkcjonalnie, niepowtarzalnie- nic więcej dodać, nic więcej ująć. Świetny wybór, bardzo dobrze wpisał się w wnętrze, stoły są bardzo ważne, gdyż w okół nich skupia się ognisko domowe. Pozdrawiam C.aro

    OdpowiedzUsuń
  37. No Kochana, zaszalałaś! Stół pasuje idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny mebel! Choć wygląda na delikatny, to podejrzewam, że to solidna robota, jak to u Duńczyków. Twoja aranżacja bardzo do mnie przemawia )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Martuś cudny ten stół, idealnie się do Was wpasował!:) W ogóle piękny masz salon i ten widok zza oknem, ach marzenie:) Uściski wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stół to chyba najważniejszy mebel rodzinny - to on gromadzi codziennie rodzinę na wspólnych posiłkach, to tu dzieci tworzą małe dzieła sztuki, a starszym wpadają do głowy pomysły na każdą dziecinę życia :) Piękny prezent :)
    Ściskam cieplutko,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowny stół-mocno nowoczesny a zarazem lekkie nawiązanie do dawniejszych stylów-kolory cudne-biały blat:):)cudo:) stół to dla mnie najważniejszy punkt mieszkania-ważne że się rozkłada-u Ciebie do ogromnych rozmiarów:)
    cudne dodatki-delikatne i efektowne:) jedynie jakoś tak te krzesła do stołu mi nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  42. Rozumiem dlaczego Ci się spodobał. Prezentuje się idealnie w Waszym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny prezent dostałaś od rodziców :) Stół bardzo mi się podoba. W swoim designie łączy co najlepsze.
    Twoja jadalnie pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny ten stół! Coś w sobie ma - niby prosty, a zarazem bardzo elegancki. Wcale nie wygląda na rozkładany (przynajmniej na zdjęciach), gdyby nie to, że wspomniałaś o tym - nie domyśliłabym się :)
    Całość jak zwykle niesamowicie wysmaczona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny! Faktycznie czuć tutaj delikatną retro nutę :-) U mnie duży, rozkładany stół to też podstawa. Co prawda moja rodzina nie jest aż tak liczna jak Twoja, ale przynajmniej kilka razy do roku zasiadamy do posiłku w gronie kilkunastu osób i bardzo się cieszę, że mam ich gdzie wszystkich posadzić (a potrzebny jest nie tylko spory stół, ale i kuchnia :-). Pozdrawiam serdecznie, niech stół dobrze służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie wygląda Wasza jadalnia :)
    najbardziej podoba mi się lampa nad stołem - mistrzostwo świata :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  47. Martuś, podziwiam go u Ciebie po raz kolejny- jest przepiękny i naprawdę idealnie wpisał się w leśny dom! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Taki stół to i ja bym chciała dostać!
    Piękny :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny ten stół ;) Bardzo nowoczesny i idealnie pasuje do Twojego domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Stół ? - moje marzenie... Duży, zawsze na wyciągnięcie ręki i zgodnie z potrzebami. Ale to chyba nie w tym wcieleniu ;) Dla mnie - bomba ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  51. stół świetny i na prawdę urzeka barwami oraz nowoczesnością :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Stół ma bardzo ciekawy design:-) No i to zestawienie kolorów - uwielbiam balck&white.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Stół idealnie się wpasował w Wasze wnętrze, a lampa nowa? Przegapiłam kiedy się pojawiła? Jest cudna! Gwiazdy z buteleczkami, dobrze widzę? No rewelacja! Kącik jadalniany na 6! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  54. Stół świetny, i idealnie się wkomponował we wnętrzu, swoja droga jestem ciekawa jak wyglada po rozłożeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny stół sobie wybraliście :).

    Tak własnie patrzyłam czy się rozkłada ale napisałaś, że tak :).

    Rzeczywiście jest Was sporo :).

    OdpowiedzUsuń
  56. Martuś stół bardzo fajnie wygląda i na pewno jest funkcjonalny. Masz bardzo duży salon, ogromna przestrzeń. Cudownie jest mieć tyle rodzeństwa. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam serdecznie do siebie w odwiedzinki, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. U nas duży stół to podstawa ;) Twój wygląda świetnie i w życiu bym nie powiedziała że jest rozkładany. 280 cm to ma sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Podoba mi się. Ale ten widok z okien tarasowych podoba mi się jeszcze bardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Szyszki, naturalne choinki to zdecydowanie moje klimaty - też je często wykorzystuję do dekoracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń