sobota, 16 stycznia 2016

świecznik BMF i plakat COCO


Kochani!

Początek roku zaczął się 
smutno i nostalgicznie, 
ale życie toczy się dalej 
i dziś piszę 
o miłych niespodziankach. 

 Poszczęściło mi się w Giveaway 
organizowanym
przez Magdę z Impressionen

Dostałam cudowny prezent - świecznik, 
który idealnie wpasował się 
w klimat naszej sypialni.



Świecznik to ikona designu 
przełomu lat 60/70. 
Projekt Ceasara Stoffi i Fritza Nagela 
dla BMF powstał w 1960 roku
 i symbolizuje nurt Atomic age.

Świecznik występuje
w kilku formach i ma niezliczoną 
ilość kombinacji łączenia. 



Są, jak modele atomów, którymi
możemy się bawić tworząc 
różne konfiguracje.

Na stole, czy półce
wypolerowane i lśniące 
są niepowtarzalną ozdobą,
a możliwość zmian w ich ułożeniu
daje im ponadczasowy 
i uniwersalny charakter.



Poszukuję kolejnych, chociaż
jeszcze dwóch by stworzyć
fantastyczny, futurystyczny
kosmiczny wzór.  

Kolejny nowy akcent to
plakat COCO, który zdobyłam
dzięki znajomej.



Dziękuję Izka, jesteś wielka :)

 ...

Udanego weekendu!

B.u.z.i.a.k.i



80 komentarzy :

  1. Gratuluje wygranej:) Świecznik jak plakat fajnie się u Ciebie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martula, ja jak zwykle zwróciłam uwagę na plakat bo Coco :)rameczka z Ikei?
    Ja czekam na 4 nowe plakaty i szykuję jak zwykle nowy dizajn salonowy :)))
    A świecznik bomba!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ramka z Ikei.
      Czekam na zmiany salonowe :)

      Usuń
  3. Kochana, mam nadzieje, że reszta roku bedzie już bardziej pozytywna niż sam początek.
    Gratuluje pieknego świecznika.

    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka wygrana to jest to, kiedy idealnie wpasowuje się w nasze cztery kąty :-)
    Tylko pozazdrościć :-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świecznik jest dość oryginalny. Dizajn rzadko spotykany na blogach. Masz na prawdę fajny przedmiot.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Świecznik piękny. Fajnie,że udało ci wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki! Fajnie wyglądają w nim te długaśne świece!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie widziałam takiego świecznika. Gratuluję wygranej :)
    A mnie interesuje ta roślinka przed plakatem COCo. Cóż to takiego?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i delikatna dekoracja. Wszystkiego dobrego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej. Ładna aranżacja:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też na niego czaiłam ale mi się nie udało! jest super. A u Ciebie prezntuje się wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta,o świeczniku powiem tak: rzecz,która ma przesłanie zachwyca zawsze! W Twoje stylizacje świecznik wkomponował się doskonale.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny świecznik, świetnie komponuje się z resztą równie ładnych rzeczy:). Bardzo tu ładnie będziemy zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze sie, ze swiecznik sie podoba :))) Ja je uwielbiam ;))) Na niemickim ebay jest duzy wybor i z odrobina cierpliwosci mozna kupic w przyzwoitej cenie.W Polsce malo znane i niestety drogie, ale mam nadzieje, ze bedziesz miala szczescie.
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz wielkie dzięki :)
      Madziu, jak by się Ci gdzieś trafiły, to daj mi znaka...proszę.

      Usuń
    2. Szkoda, ze wysylka do Polski jest taka droga, ale zreszta na terenie Niemiec tez nie jest tanio. Pamietam, ze szukalam na targach staroci, ale nie znalazlam. Tutaj masz np. link do licytacji, ale nigdy nie wiadomo za ile zostanie sprzedane:
      http://www.ebay.de/itm/3x-Kerzenstaender-Nagel-Design-Stecksystem-Quist-ovp-/231813928837?_trksid=p2141725.m3641.l6368

      Usuń
  15. Gratuluję wygranej, świetnie skomponował się w twoim domu. Plakat też klasa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje pięknej wygranej:) Pozdrawiam cieplutko Suzi, merelysusan.blospot.com - blog o twórczości i pasji do malowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten świecznik jest po prostu bossski! Szczerze zazdroszczę takiej ozdoby w sypialni :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej:) Świecznik rewelacja:) A i plakat fantastyczny !!!
    Miłej niedzieli Moja Droga:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny plakat, baaardzo mi się podoba. Idealny. Świecznik też cudny, robi wrażenie. Powodzenia w poszukiwaniach kolejnych, ciekawa jestem co z nich zrobisz:) Serdeczne uściski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają dużo możliwości, a więc zawsze coś wymyślę :)

      Usuń
  20. I znów coś nowego, Coco uwielbiam jako kobietę z pasją

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wszystko pasuje. A świecznik wygląda intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  22. Gratuluję świecznik jest cudowny :) Bardzo mi się podoba :) Pasuje do aranżacji. Plakat również bardzo fajny.
    Miłej niedzieli Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, gratki. Faktycznie wygląda atomowo! Dzisiaj pisaliby- glamour :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpisało się idealnie! Super! :-) Marta masz bardzo dobry zmysł łączenia unikalnych przedmiotów ze sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, ale komplement mi walnęłaś:) Gdyby nie uszy to uśmiech miałabym dookoła głowy :)
      Dzięki!

      Usuń
  25. Gratuluję wygranej! Plakat piękny, oczami wyobraźni widzę go również w moim wnętrzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marta on rzeczywiście pięknie komponuje się z resztą towarzystwa ;) Powodzenia w poszukiwaniu kolejnych świecznikowych "puzli"

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie wszystko wygląda:) Martuś - w życiu raz do góry raz na dół - będzie dobrze ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana serdecznie dziękuję za te słowa :)
      Ściskam.

      Usuń
  28. Gratulacje kochana!!! Świecznik boski i super u Ciebie wygląda:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście idealnie pasuje :)GRATULACJE oby więcej takich wygranych :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje, mja droga! Pasuje jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje Martuś - pasuje jak ulał do Ciebie, a plakat rewelka!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna aranżacja :) O świecznik również walczyłam, ale nie miałabym takiego pomysłu na tę ozdobę, więc świetnie, ze poszedł w bardzo dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba zarówno świecznik jak i plakat:) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wygranej i podziwiam plakat- CUDNY :D!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranej! Sam świecznik to nie moje klimaty, ale widać, że Tobie się podoba i to najważniejsze :) Plakat za to jest po prostu genialny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny jest ten świecznik, gratuluję:) Idealnie wpasował sie do tego kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje wygrane :) Urzekła mnie ta roślinka, która nieśmiało puszcza zielone listki.
    Ach wiosno, zmierzaj już do nas szybszym krokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się ten kącik, zarówno plakat i świecznik zasługują na uwagę:) Piękne przedmioty! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna para! :-) Przyznam się, że nie spotkałam się wcześniej z tymi świecznikami, ale już jestem ciekawa Twojej futurystycznej kombinacji. Życzę Ci, by udało Ci się znaleźć kolejne dwa do kompletu :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię takie plakaty. Dodają stylu, są niepowtarzalne. Chociaż muszę przyznać, że świecznik też jest wyjątkowo oryginalny i stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję świetnego świecznika, pasuje jak ulał na tej półce z cudnym plakatem, całość jest spójna i wygląda elegancko.Po prostu pięknie.Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. JA też na ten świecznik się czaiłam..szczęściara:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie u Ciebie. Będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  44. świecznik idealnie się wpasował. uroczy kącik stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń