niedziela, 7 lutego 2016

koniec urlopu i nowy stolik



Kochani witam Was 
po tygodniowej przerwie :)
Urlopowe plany zrealizowaliśmy 
tylko częściowo, bo śnieg, 
jak szybko się pojawił 
równie szybko zniknął. 



A do tego przyplątała się choroba 
i większość dni spędziłam 
na badaniach w szpitalu. 

W wolnej chwili, dla poprawy nastroju 
snułam plany na domowe zmiany 
i spełniałam się w warsztacie :) 


I dziś pokażę Wam nowy stolik...
i naszego pupila, który właśnie
w czasie zdjęć sygnalizuje, że
chce wyjść na podwórze :)))


Dolna i górna rama stolika 
są obrócone w stosunku 
do siebie o 90 stopni,
co nadaje mu ciekawy design.


Poprzeczne stężenia tworzą 
trójkąty, dlatego 
jego podstawa daje 
efekt kanciatej bryły.


W niedzielne popołudnie
 nie może zabraknąć ciacha 
i naturalnych witamin :)



Jutro do pracy...

A dziś cieszymy się pięknym słońcem,
wspólnymi chwilami i smakołykami.


...

W aranżacji

stolik - domek przy lesie
kubek, miseczka - eva solo
poszewka w drzewka - karmelowa kraina
poszewka futrzak - H&M 


... 

M.I.Ł.E.J.
N.I.E.D.Z.I.E.L.I.





 

79 komentarzy :

  1. Bardzo fajny stoliczek i psiak oczywiście :-)
    Dużo zdrowia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiak to prawdziwy pupil :)
      Dzięki!

      Usuń
    2. stolik zdecydowanie pasuje do wnętrza

      Usuń
  2. Cuda tworzysz, stolik świetny! Na nim mogą się pojawić stare dechy albo marmur, co kto lubi :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak marmur koniecznie...oczyma wyobraźni już widzę :)

      Usuń
  3. Stolik świetny, wprost idealny na niedzielną kawkę i ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudowna rzecz, jaką stworzyłaś i pięknie się odnalazła w Twoim wnętrzu.Bosko!Pozdrawiam, miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stolik jest rewelacyjny! Super to wymyśliłaś i wykonałaś:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że ze zdrówkiem już lepiej.
    Stolik jest super, jak zresztą wszystko za co się tylko zabierasz :)))
    Milutkiej niedzieli Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu czekam na wyniki, ale mam nadzieję, że będą ok :)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Nowy stolik jest świetny, bardzo fajna bryła. Dobrze się komponuje z kanapą.
    Życzę Ci dużo zdrówka. Ja też w ostatnich dniach miałam trochę problemów ze zdrowiem, głownie z żołądkiem i też miałam trochę badań.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę dużo zdrówka :) Stolik ma bardzo ciekawą konstrukcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stolik pierwsza klasa, cuda Marta tworzysz:) Mam nadzieję, że ze zdrowiem już wszystko w porządku, wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany..NAprawdę fajnie się prezentuje. Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię za ten dar tworzenia takich cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stolik ! zdrówka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty nawet jak chorujesz to dumasz nad nowymi pomysłami i zaraz wprowadzasz je w czyn. Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby myśli o chorobie z głowy wygonić :)
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Stolik super, zresztą jak wszystkie Twoje prace. Kreatywna Dziewczyna z Ciebie :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, mam nadzieję, ze już lepiej się czujesz.
    Stolik BOSKI!!!!
    A na ciacho i witaminki to ja zawsze chętna:)
    cudnego startu w nowy tydzień:) Buzaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stolik, mega super pomysł!!!

    Mam nadzieję, że kolejny urlop będzie bardziej udany, życzę żeby badania wyszły pomyślnie. Udanego tygodnia, pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i designerski. Do tego świetnie się prezentuje w waszym salonie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stolik a pupil uroczy. Życzę Ci dużo zdrowia. Pozdrawiam gorąco Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stolik, sprawia wrażenie takiego lekkiego, chyba dzięki tej bryle? No ale psiak :))) uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stolik wyszedł niesamowicie. Lekko, elegancko i nowocześnie. Bardzo mi się podoba, udane dzieło! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miło u Ciebie - i piesio taki puszysty daje klimat ;)
    Wszystko pasuje do siebie idealnie - stolik i kubek i miska... :)
    Pozdrawiam, ty bardziej, że ja też jutro wracam do pracy :) Jak wyniki? Ze zdrowiem lepiej mam nadzieję :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki cudowny stolik. Mogłabyś z nim jechać na targi mebli, bo wygląda nowocześnie, stylowo, a na dodatek jest przemyślany w każdym centymetr ze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że udało Ci się wypocząć. Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stolik jest genialny ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stół rewelacyjny, zdrówka! Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faaaajny stolik :) i piesek fajniutki

    OdpowiedzUsuń
  27. To poszalałaś! Bardzo mi się podoba stolik. Zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stoliczek super, jak i wszystkie Twoje prace :) Kudłacz przeuroczy :)
    Kochana życzę Ci dużo zdrówka, mam nadzieję, że to nic poważnego <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stoliczek jest maga fajowy. Pasuje idealnie, jest taki nowoczesny i niebanalny. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marta, zdrówka Ci życzę Kochana! A stolik rewelacyjny!!! No i psiak kochany. :-) pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałaś świetny pomysł z obróceniem blatu o 90 stopni, efekt jest niesamowity. Jak dla mnie to dzieło sztuki:)
    Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! ten stolik ma naprawdę ciekawą bryłę! Razem z cieniami na podłodze można dostać oczopląsu :)

    Ściskam ciepło i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudny ten stolik, ciekawa konstrukcja, robi wrażenie. Mam nadzieje, że już choroba poszła w niepamięć i wracasz do zdrowia :) a więc zdrówka i miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślę uściski i wiadro pozytywnej energii, żebyś wróciłam już kompletnie do zdrowia! Niesamowite macie te konstrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Martusiu co tam stolik, gwiazdą tego wpisu jest Twój pupil.Przecudny włochacz;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bombowy stolik i super aranżacja! Pięknie się to ogląda :) Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stolik jest super! Bardzo mi się podoba! :) A piesek - cud miód!!!:)

    Marta, mam pytanie - gdzie kupiłaś kanapę? Planuję wymianę swojej i szukam inspiracji... Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  38. Stolik bardzo oryginalny. Mam nadzieję, że pojawi się jakiś tutorial dla mniej wtajemniczonych :-)? Byłoby super.
    Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Martuś, stolik ma to coś.!!!
    Ty to masz pomysły dziewczyno!
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny stolik, faktycznie bardzo ciekawie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Piesio cudowny :) a stoliczek oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny jest ten stolik! Ale chyba najlepsze z tego wszystkiego jest to pyszne ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. super hiper fajny stolik ! Marta jestem pod wrażeniem, że znajdujesz na to wszystko czas. No i Twoje pomysły i dom... przepięknie urządziłaś swoją przestrzeń ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Stoliczek świetny, ta bryła jest ciekawa i świetnie się prezentuje :) Ostatnio też urlop taki kilkudniowy chodzi mi po głowie...ech...zmęczenie materiału ;) Zdrówka Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  45. No, no stoliczek jest bardzo ciekawy :) Podoba mi sie - jest ciekawy i interesujący! Świetnie wyglada w salonie :) fajny cień nawet daje!

    OdpowiedzUsuń
  46. stolik ma ciekawą bryłę i przez to jest niebanalny :) smaka mi narobiłaś wieczorową porą tym ciachem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś niesamowita! Stolik genialny, pełna profeska, prezentuje się pięknie :-)
    Dużo zdrowia i wszystkiego dobrego, udanego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny stolik!!! Cieszę się, że do Ciebie trafilam :) Pozwolę sobie zagościć na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Stolik genialny! :) Ale przede wszystkim życzę Ci dużo zdrówka i przesyłam pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Martuś, stolik super. Właśnie taki w Twoim stylu. Lekki i w trójkąty. :) A piesior do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Patrz jak Ty czytasz w moich myślach... ;P Z takich prętów jak w stoliku zrobisz mi półkę do pokoju chłopaków :)) Stolik- klasa!

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wygląda rama tak "kopnięta"! :-) Super pomysł! Brawo!
    Marta, zdrowia życzę! :-*

    OdpowiedzUsuń
  53. Stolik świetny, lekka i miła dla oka konstrukcja :)
    Dużo zdrówka!!!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny stolik, idealnie pasuje do Twojego wnętrza. A piesek rewelacyjny, ależ bym takiego chciała...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastyczny stolik, baaardzo oryginalny:-)
    Zdrowia Ci życzę!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  56. kurcze ten stolik rzeczywiście intrygujacy :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana, stolik niesamowicie pomysłowy. Ale co ja widzę, jakieś pyszne ciasto i kawka. Hmm, kocham ciacha. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Stolik fantastyczny:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest pięknie u Ciebie. Wszędzie widzę dywan w salonie i sama zaczynam mieć ochotę taki sobie sprawić...Jasny, może w czarno białe pasy...hmmmm wiele inspiracji u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Stolik wprost idealny dla mnie! szyty na miarę, po prostu cudny...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń