poniedziałek, 1 lutego 2016

wyczekuję wiosny



Tak, tak...czekam na wiosnę :)

Za oknem śladu po zimie nie ma,
słońce i dodatnia temperatura 
stopiły biały puch,
a wiatr wysuszył kałuże.



 Snuję już wiosenne plany.

Jeśli kwiaty...
to dla mnie tylko tulipany.

Uwielbiam :)



Na jaki kolor dodatków stawiam
 w tym sezonie wiosenno/letnim?


Z I E L E Ń 

oczywiście :)


Zafascynowana jestem tropikalną 
kolekcją H&M HOME, która
tylko utwierdziła mnie
w przekonaniu, co do tego wyboru. 

Wiosenny akcent znalazłam
w garderobie...pora na apaszkę,
choć ciepły szal leży wciąż
pod ręką.



Z godnie z staropolskim przysłowiem:
"Idzie luty obuj ciepłe buty"

...

A jeśli chodzi o luty, 
to w tym miesiącu
domek przy lesie gości 
w miesięczniku Czas na Wnętrze
 w rubryce hiperblog, 
obok wielu świetnych blogów.


 Zapraszam do lektury :)

...

W aranżacji:

lustro Flip Normann Copenhagen
wazon Nyhavn Normann Copenhagen
stołek black goat deco-szuflada


A mi już wiosna w głowie :)


Do następnego...


Ś.C.I.S.K.A.M.



50 komentarzy :

  1. Myślę, że brak śniegu nie daje alternatywy. Trzeba wypatrywać wiosny. Trend urban jungle jest świetny.
    Gratuluję publikacji!
    pOzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :-) Lecę do kiosku
    A ja już chce lata!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypatrujmy więc razem. Wazon i lustro cudnej i bardzo ciekawej urody. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze powiewy wiosny i u mnie :)
    Gratuluję wyróżnienia! Prawdziwy hiperblog! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też powolutku robi się wiosennie. Tulipany także lubię, choć to może nie jest miłość wielka :) Gratuluję wyróżnienia w czasopiśmie. W pełni zasłużyłaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja uwielbiam tulipany
    gratuluję goszczenia na łamach prasy
    Pozdrowienia ślę i oby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne tulipany i fajny stołek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhm, ja już także wyczekuje wiosny. Dość mam tej szarości ;)
    Gratuluje publikacji i życzę Ci cudownego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje , a zieleń tez lubie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też czekam na wiosnę i też zaprosiłam zieleń do domku. pięknie u Ciebie, a publikacji Mega Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. podzielam Twoją niecierpliwość co do nadejścia wiosny! Ja też już tupię nóżką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje Martusiu.Uwielbiam i podziwiam Twojego bloga.Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super publikacja! Ja to za oknem już mam prawie wiosnę:) Jestem za zielenią również.. Miłego oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny odcień szala, taki szmaragdowy. U mnie zieleń długo gościła w domu i żółty. Teraz powoli eliminuję go z wnętrza. Każda ma swoją fazę fascynacji kolorami. Teraz u mnie to jest biały, szary i mięta. Ty jesteś już na wyższym poziomie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wazon i stołek!
    Gratuluję! Co jak co ale Twój blog to HIPERBLOG!
    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje publikacji , niewątpliwy zasłużony sukces :) Tulipany są piękne , lecz niestety krótko żywotne w naszych domowych wazonach :) Swoją drogą piękna kadrowa kompozycja. Pozdrawiam z jeszcze deszczowego Świnoujścia

    OdpowiedzUsuń
  17. Stołek świetny i tulipany też pięknie odświeżają wnętrze. Oczywiście dołączam się do gratulacji. To wspaniale, że się tam znalazłaś. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie wiosna nie tylko w głowie ale również w domu. Jestem zachwycona migawkami z Twojego domu, cudnie!

    Gratuluję publikacji :) pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba i ja poszukam wiosny :-)
    Ogromne gratulacje publikacji, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta gratulacje! Przywołuj przywołuj tą wiosnę, mi cos kiepsko idzie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy tylko śnieg z chodników znika, zaczynam wyczuwać wiosnę :) Ostatnio był ciepły dzień, słońce od czasu do czasu wyglądało zza chmur. Już niedługo, jeszcze trochę i będzie wiosna na całego :)
    Gratuluję publikacji Martusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wielkie, wielkie gratulacje! Ja też wprowadzam wiosnę, kwiatami w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Emocje swiateczne opadly, a do wiosny jeszcze troche daleko i wlasnie dlatego luty do ulubionych miesiecy nie nalezy ;)))
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Chyba każdy wyczekuje tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Martuniu! :)
    Oj i u nas ostatnio prawie czuło się wiosnę :)) A dziś znów troszkę poprószyło ;p Ale zleci szybko-oby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję artykułu. Piękny wazon. Również czekam na wiosnę z utęsknieniem.Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję kochana artykułu:)
    Też wyczekuję mojej ukochanej wiosny:) Razem z Tobą:)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopiero co stroiliśmy choinkę, a tu już zaraz trzeba myśleć o koszyczku wielkanocnym ;) Też już czekam niecierpliwie na tą soczystą zieleń za oknami. Pozdrawiam. Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta - byle do wiosny! Ja też na nią czekam. I u mnie w domu goszczą tulipany które wprost uwielbiam. :) Kolekcji z H&M Home niestety nie widziałam, ale już gdzieś o niej czytałam. :) Także czekam na więcej zielonych akcentów u Ciebie. I oczywiście gratuluję publikacji! :) Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję publikacji :) Za tulipanami przepadam i też je już goszczę w wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje gratulacje z powodu publikacji! :-)) Należy Ci się :-) Jeśli chodzi o zieleń, to i ja od dawna mam na nią fazę, szczególnie w połączeniu z tropikami :-) Od prawie roku łamię się, czy nie wytapetować sobie ściany w sypialni w palmy na błękitnym tle. No i nadal nie wiem ;-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Marta debiut prasowy w pełni zasłużony-GRATULACJE! Wiosna... dla mnie to żonkile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja czekam na wiosnę z utęsknieniem, bo mam usilnie pragnienie nie wychodzić z łóżka do jej nadejścia... a publikacji gratulować :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze szalika nie chowam, bo jestem strasznym zmarzluchem!!!:) ale też mi się marzy już wiosenny czas...moje szafirki już przekwitają, tulipany wciąż dokupuję, by trochę oswoić się z tym szarym czasem...
    czas, czas jeszcze chwila:)
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  35. Do białego i drewna nie ma jak żywa zieleń. Połączenie idealne:)
    Gratuluję wyróżnienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję publikacji! Mi też już wiosna w głowie :) Chociaż tyle, bo za oknem wciąż bardzo nieprzyjemnie...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje publikacji, zaraz się w nią zanurzę, a tymczasem niech żyje zieleń :)!
    Fajnego popołudnia!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję publikacji !!! U Ciebie już czuć wiosnę. Ja też bardzo lubię tulipany i kolor zielony. Kiedyś miałam na zieleń prawdziwą fazę, może jeszcze do niej wrócę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję publikacji! Fajne uczucie, prawda? :D
    Wiosna... mam jeszcze niedosyt zimy! Tej prawdziwej, słonecznej, ze śniegiem i mrozem. Ale jeśli mam wybierać między lutystopadem ;), a wiosną, to wybieram wiosnę! Uściski Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję "bycia" w gazecie :)
    Wiosna idzie pewnie, ale pooooowoooooliiiii :) Ja tam się nie nastawiam zbytnio na nią jeszcze - zima może dać znać o sobie i nie chce się rozczarować :)
    Pozdrawiam i dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudnie, cudnie! Tak mi brakuje zieleni i wiosny :) Jakoś może dotrwamy? Gratuluję publikacji- to prawdziwe i zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję publikacji :).

    Tulipany, to też moje ulubione kwiatki :).

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję publikacji. super.
    ja jeszcze szalików nie chowam. choć chętnie przyjełabym już wiosnę w garderobie...

    OdpowiedzUsuń
  44. No to czekamy razem na wiosnę :-) Gratuluję publikacji!:-)Piękny wazonik!Ściskam i życzę miłego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję! Ja już mam wiosnę w sercu;) No i w kościach bo dzisiaj wyjątkowo łupie. Bardzo jestem ciekawa magazynu,jutro się zaopatrzę;) Podzrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Marta, gratulacje wielkie dla Ciebie! A wiosny też mi się chce. Myślę, że prędzej niż w marcu to nie przyjdzie, ale tulipany czy hiacynty w domu już nam o niej przypominają :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje kochana!
    Tak masz rację zielony chyba dawno nie był doceniony :)
    Piekny wazon i jeszcze te kwiaty - jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje. Ja również wypatruję zieleni za oknem. A pogoda niestety bardzo zmienna...

    OdpowiedzUsuń