poniedziałek, 15 lutego 2016

Z drabiną w tle...


Witam Kochani! 

Drabina pasuje nie tylko 
wnętrz loftowych...
takie jest moje zdanie :)

 Bardzo podobają mi się 
te wnętrza, ale głównie dzięki 
wysokim pomieszczeniom
 i technicznym dekoracjom. 



U mnie dziś metolowa drabina
 i nie na tle loftu...
 jednak myślę, że podzielicie 
moje zdanie,
iż wpasowała się idealnie. 



Jedną drabinę już mam...
w korytarzu, robi za wieszak 
na odzież wierzchnią 
- pisałam o niej tutaj



Ta metalowa ma raczej 
funkcję dekoracyjną, choć według 
mnie sprawdzi się jako 
wieszak - suszarka w łazience 
na ręczniki, czy szlafroki :). 



W aranżacji
metalowa drabina, sznur lampek - domek przy lesie
stołek - deco-szuflada
świecznik Stelton
małpka Kay Bojesen - wypożyczona od Julki 
do sesji :), to jej prezent. 
futrzana kamizelka - zasoby garderoby :)


 ....
 

 Miłego popołudnia!

Ściskam :)



54 komentarze :

  1. Jest genialna i bardzo pasuje do Twojego wnętrza. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że pasuje, jakże by inaczej! ;-)
    Gdybym tylko miała na drabinę sensowne miejsce, od razu bym sobie taką sprawiła. Drewnianą też bym nie pogardziła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje idealnie! Z przyjemnością widziałabym u siebie taką właśnie na ręczniki w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja drabina bardzo mi się podoba. Masz rację, że takie drabiny świetnie prezentują się nie tylko w loftach. Też bardzo podoba mi się w połączeniu z przemysłowymi detalami.
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo po Twojemu - minimalistycznie i z klasą :) Bardzo ładnie to wszystko gra ze sobą :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do Twojego zdania Kochana.
    Ta drabinka wygląda przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! Też ostatnio zrobiłam sobie drabinę (tyle, że drewnianą) choć mój dom nijak ma siędo loftu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i do tego taka delikatna....

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! U Ciebie - pasuje idealnie :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste konstrukcje dają najwięcej możliwości - oczywiście tym, którzy drabinę widzą z innej perspektywy ;-) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co jest w niej najładniejsze? Jej delikatność... Dotychczas drabiny które widywałam były dość ciężkie, ta jest inna...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  12. Drabinka super, idealnie wpasowała się w Twój dom :) Na pewno wielokrotnie posłuży do różnych zadań ;)))
    Ściskam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że nie tylko :) moja znajoma ma klimat rustykalny, a jej drabina w salonie jest nieodłącznym elementem :) P.S. Zostawiłam wiadomość na e-mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drabina extra - ale kaktusa się boję :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna, fajna. U Ciebie wygląda idealnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta, Ty chyba wszystko potrafisz zrobić z tego drutu :) Każda rzecz niezmiennie mnie pozytywnie zaskakuje. Świetna i praktyczna ta drabina.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi się wesoło zrobiło. Myślałam, że to moja sypialnia. U ciebie też pięknie z tą drabinką. Ach... moje klimaty. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się bardzo...lubię takie cuda...szkoda że u mnie już miejsca brak:( dobra robota-świetna dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O żesz(ku)...co post z Waszymi pracami to mnie zaskakujesz! :) Drabina jest niesamowita i myślę że oprócz funkcji dekoracyjnej, może z powodzeniem pełnić rolę nietypowego gazetnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wyszła :) I zdecydowanie pasuje nie tylko do loftowych wnętrz. Sama też się przymierzam do drabiny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealna. Bosko się prezentuje:)
    cudnego tygodnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się wpasowała do Waszego pokoju. Dodała mu charakteru
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W pełni się z Tobą zgadzam, drabina sprawdzi się nie tylko w loftach :-) Twoja aranżacja jest tego świetnym przykładem :-) Moją uwagę przykuły lampki i widzę, że są Twojego autorstwa? Brawo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba motyw drabiny we wnętrzu! Choć u mnie nie byłoby gdzie takiej wcisnąć ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wygląda ta drabina. U siebie chciałam postawić drewnianą niedbale maźniętą farbą :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie myślałam, że drabina może być tak ładna i "lekka". Prezentuje się wspaniale i jest praktyczna, a to lubię najbardziej. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lekka, zgrabna i świetnie komponuje się ze sznurem żarówek :)
    Ekstra drabina :D! Bardzo mi się podoba.
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna jest ta metalowa drabina, a z lampkami tworzy idealny duet - jak pod nie zrobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Martuś - ja zgłaszam sprzeciw, bo co wejdę do Ciebie - to chcę to mieć. A ponieważ mam już kosz, wiem że tworzysz perfekcyjnie. Taka drabina w łazience dla mnie rewelacja, bo w wynajętym mieszkaniu nie popsuję kafli, na wieszaki na ręczniki.
    Chyba mi musisz w priv cenę napisać

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi się podobają takie aranżacje. od wielu lat próbuję znaleźć w domu miejsce na taką dekorację...

    OdpowiedzUsuń
  31. Drabina wpasowała się w Twoje wnętrza idealnie. Nie tylko jest piękną ozdobą ale i praktycznym rozwiązaniem. Super !!!
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Drabina nietypowa bo z drutu, a przez to lekka i wyjątkowa! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się..praktyczne i dekoracyjne..to lubię :) Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta drabina wygląda bardzo dobrze i świetnie pasuje do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealnie! Żałuję, że nie mam miejsca u siebie na takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  36. U Ciebie Marta, to nawet zwykła drabina staje się niezwykła i nabiera zupełnie innego znaczenia :
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczna, nadaje charakterku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba nie muszę mówić, że jest super? :) Ale powiem: jest super! I pasuje idealnie!Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też jestem fanką drabin- ale to już wiesz. Twoja jest cudowna i faktycznie ma mnogość zastosowań i jeszcze jedno co to za extra sznur z żarówkami ? :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna drabina! A małpka przypomina mi tą z plakatu Marty (The ghost in my home) :))
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasem kiedy oglądam takie pomysły-strzyły w dychę- myślę sobie, że powinnam mieć dwadzieścia domów do urządzenia! Może wtedy pomieściłabym wszystkie super rzeczy, które widzę na blogach :D Bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniała dekoracja, z lampkami drabina wygląda super!Nie mogę się nadziwić, taka cudna ta drabina!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo tam pasuje, wieczorem z zapalonymi lampkami będzie tworzyć świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba napiszę to pierwszy raz w życiu: Super drabina! :D
    Idealnie pasuje razem z tymi lampkami.. jest klimat ;-)
    Pozdrawiam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Drabina super! I jeszcze te światełka na niej :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. drabina wymiata, jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  47. Martuś masz rację, drabina wpasowała się idealnie w klimat Twojego domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Drabina bardzo ciekawa, lampki bardzo do niej pasują. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudna. Gdzie można taką dostać ? I z jakiej firmy są czarne lampki? Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń