czwartek, 3 marca 2016

kolory wiosny i ...


Witam :)

Nic nie napawa mnie optymizmem,
jak wiosna.

To moja ulubiona pora roku.

Cieszy mnie swą wszechobecną
świeżą zielenią
i wówczas zaczynam spacery, by
dostarczać skórze witaminę D.



Na razie promienie słońca
dość nieśmiało rozświetlają
niebo, ale mam nadzieję
że dnia na dzień 
będzie coraz lepiej, 
bo przyleciały już żurawie :)

 Kilka wiosennych akcentów
pojawiło się w pokoju.



Nie mogło zabraknąć zieleni 
i pudrowego różu,
to moje obowiązkowe barwy
na sezon wiosenno/letni.



Te dodatki cieszą oko,
a wprowadzić kolorowe detale 
w biało-czarną przestrzeń
to pikuś :)...prawda?
 

W tej tygodniowej przerwie
powstał stolik.



Pierwszy raz zdecydowałam
się na metalową podstawę
w kształcie prostopadłościanu
w połączeniu z okrągłym blatem.

Blat ma średnicę 70cm,
śmiało może służyć 
przy kanapowej imprezie
wśród przyjaciół
Postawię na nim kilka kubków 
z kawą i talerzyków z ciachem :)


I co o nim sądzicie?


... 


W aranżacji:

poduszki, osłonka Jysk
koc Westwing
stolik prostopadłościan
 domekprzylesie



Ściskam!



 


 

 

51 komentarzy :

  1. Bardzo wiosennie się poczułam , to również moja ukochana pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stolik, bardzo podoba mi się połączenie prostopadłościanu w podstawie i okrągłego blatu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię gdy pojawia się u Ciebie ten delikatny róż. Może uda Ci się odczarować pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie prostopadłościanu z okręgiem wyszło mega ciekawie i wyjątkowo.
    A kolorowe dodatki od razu przywołują myśli wiosenne, słoneczne :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Właśnie taki chodzi mi ostatnio po głowie ;)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak świeżo i wiosennie :-) Piękne barwy wybrałaś! Stolik pierwsza klasa, cały czas się zastanawiam, jak Ty to wszystko tworzysz :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo, dużo słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u ciebie wiosennie:) Optymistycznie i świeżo:)
    Ja to wiosną nie wyobrażam sobie nie mieć kolorów:)
    ściskam Cię kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa wiosna u Ciebie, a stolik świetny!!!
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Czuć wiosnę, ładny kolor zieleni. Wspomniałaś o ciachu... a ja tuż przed snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje wiosenne akcenty - ja też mam już kilka u siebie :) Stolik jak zawsze rewelacyjny :) ale jak się ma wczucie - to nieważne co się che zrobić - wychodzi zawsze pięnie! :) Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam kazdy Twój twór ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stoliki są boskie, piękne i "lekkie", ale to wiesz.
    Kolory fajnie wprowadzają wiosenną aurę do pomieszczeń i można przy okazji się trochę nimi pobawić. Mnie jakoś czysty błękit bardzo pociąga. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zieleń wprowadza energię do wnętrza. Po tym długim burym czasie takie akcenty są niezbędne, żeby odżyć i poczuć wiosnę w powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stolik świetny! Prosty i efektowny. A zieleń... eh, zieleń :) Kocham!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę zaprosiłaś wiosnę do pokoju. Jest pieknie i świeżo Marta:)
    Stoliczka zazdroszcze:)
    Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak cudnie. Pomieszczeniach z białą bazą (ścianą) mają te cudowna właściwość, że można je dowolnie, niewielkim nakładem pracy i finansów zmienić. Czary mary i mamy klimat wiosenny, letni, pastelowy czy świąteczny. Achhhhh, nie mogę się doczekać malowania ścian w domu

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle kolorów u Ciebie, no nie poznaję koleżanki ;-) Stolik super! Nawet rozglądałam się za takim na metalowej podstawie, ale brakuje mi jednak półeczki pod blatem. Przyzwyczajenia trudno zmienić ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stoliczek bardzo stylowy, podoba mi się. Zielone akcenty tez super, muszę i ja o czymś takim pomyśleć :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Stolik prezentuje się świetnie. :) Jest taki hmmm... nieoczywisty.
    Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie u Ciebie! Aż miło na serducho, tak wiosennie. Piękny dobór kolorów, idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super Sama mam dwa stoliczki kawowe i super się sprawdzają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam jak pisałaś ze niecierpisz jesieni i zimy i czekasz na wiosnę.Teraz będziesz w swoim żywiole, a ja się gapię na ten cudowny kaktus.Ostatnio takie iglaki bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna wiosna u Ciebie! Stolik? Zachwycający...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. :) stolik uroczy :) U mnie też żurawie się pojawiły, więc miejmy nadzieję, że już nadejdzie słoneczna wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak mi się podoba twoje wnętrze.. TE kolory.. Poczułam wiosnę. Stolik świetny..Pozdrawiam Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  26. Martuś, tak pięknie u Ciebie. Wiosennie, świeżutko i ten kolor różowy. Ehhh, a poszewki różowe są cudne. Wysyłam Tobie Kochana, na jutro dużo, dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, jak ja bym chciała być taka "samowystarczalna" ;) Ostatnio też bardzo lubię połączenie pastelowego różu i soczystej zieleni, jest o wiele bardziej intrygujące niż z miętą.
    Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta, pięknie u Ciebie. :) Tak wiosennie, kolorowo. :) Zazwyczaj goszczą u Ciebie stonowane kolory, a tu proszę jakie zaskoczenie. Aż chce się krzyknąć "Wiosno przybywaj". :)
    A stolik - cudny! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kolory i Twoje kolorowe dodatki czarują moje oczy, mrugam w rytmie wiosny ;) CO do stolika to ciekawe rozwiązanie i podoba mi się, oby jak najczęściej zasiadali przy nim mile widziani goście :D
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  30. Stolik wygląda bardzo fajnie i nietypowo:) Całe wnętrze bardzo ładne i wiosenne, szkoda tylko, że jeszcze tej wiosny nie widać za oknem, ale trzeba czekać i przygotowywać wnętrza na jej nadejście!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezły stolik! Masz naprawdę fajne pomysły kochana.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna zieleń zagościła w Twoim salonie, już czuje się u Ciebie powiew wiosny :)
    Stoli świetny, na co dzień i na małe spotkanie towarzyskie :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny jest ten stolik. Podoba mi się jak bawisz się figurami geometrycznymi tworząc swoje stoliki, zawsze robi to na mnie ogromne wrażenie. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny ten stolik, nietypowy:-)
    Uwielbiam wiosełne kolorki, a pudrowy róz to zawsze mój faworyt!
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne pastelowe dodatki i świetny stół.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie i wiosennie. przywołuj wiosnę, może ciebie usłyszy...

    OdpowiedzUsuń
  37. Stolik jest naprawdę fajny. Podobają mi się czarne, matowe meble :-) A dodatki ciekawe. Tak niewiele potrzeba by w pokoju wprowadzić wiosenny klimat :-) Różowa poducha, zielona podkładka, kolorowa doniczka.. i bum! Wiosna :-) Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  38. Zarówno stół jak i dodatki mnie oczarowały. ;) Całyczas się zastanawiam czy chłopcy pozwolą mi przemycić trochę różu do pokoju. ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Marta, stolik genialny, a kolorystyka tak optymistyczna, że żyć się chcę ;)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba wszyscy kochamy wiosnę i czekamy na nią z utęsknieniem, chociażby poprzez wprowadzanie koloru do naszych wnętrz:) U Ciebie pięknie to wygląda, a stolik, rewelacja. Całość jak zwykle komponuje się wyśmienicie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z takimi dekoracjami to wiosna już nie ma wyjścia, musi się pojawić... :)
    a stolik rewelacyjny, masz głowę pełną pomysłów i wciąz zaskakujesz świeżymi pomysłami!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tez uwielbiam wiosnę :) a stół robi ogromne wrażenie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiosna napawa optymizmem, dlatego czekam z utęsknieniem :) ale u Ciebie już czuć wiosnę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy zestaw kolorów! NAwet nie wiesz, jak bardzo się cieszę widząc każdy duet, który nie zawiera mięty lub turkusu.
    I to nie dlatego, że ich nie lubię. Po prostu miały już swoje 5 minut i - moim zdaniem - czas na kolejne gwiazdy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam tak samo:) KOCHAM... UWIELBIAM wiosnę:) I jak przychodzi, to nawet gdy zjawia się w momencie gdy wydaje misię, że gorzej być nie może, od razu mi się chce.. na nowo :) WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z wszystkich por roku to wiosna jest najlepsza, ale przedwiośnie niekoniecznie :( u mnie mnóstwo deszczu, muszę więc tez coś zrobić w końcu dla wiosny :) U Ciebie wynik przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  47. Urocze mieszkanie. Kaktus jest całkowicie w moim guście, dawno rozglądam się za takim. Nie mogę przestać zachwycac się nagłówkiem - jest taki prosty, ale całkowicie oddaje charakter bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Różowa poduszka przyciągnęła mój wzrok od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cholernie spodobał mi się kaktus :D muszę mieć kaktusa Ci powiem! Szaleję za nimi :)

    OdpowiedzUsuń