sobota, 12 marca 2016

Maroko na talerzu



Witajcie Kochani! 


Grypa rozkłada nas po kolei, a do 
tego oczekiwanie na wyniki 
paraliżowały moje myśli 
i nie mogłam nic napisać.

Zamykałam się w warsztacie 
i wymyślałam nowe robótki,
 by odgonić złe myśli. 

Dziś już jestem, 
uśmiechnięta i szczęśliwa.



 Idąc za ciosem wprowadzania
wiosennych kolorów do naszego
gniazda, wpadłam na pomysł...
by czarno/złote talerze 
(o których pisałam tutaj)
zastąpić biało/zielonymi 
z motywem marokańskim.



Kto zagląda do nas,
to wie, że motyw maroka
pojawił się najpierw w kuchni
(pisałam o tym tutaj).

By nadać wiosennego charakteru
kącikowi jadalnemu, pomyślałam,
że wykorzystam skrawki tapety.



Robótka bardzo prosta :)

Zmalowałam talerze białą farbą
spray Śnieżka, wycięłam
z tapety wzory i nakleiłam
na ich powierzchnię.



Pozostaję przy barwach intensywnej
zieleni i pudrowego różu,
stąd pomysł na przemycenie
odrobiny zieleni w tapecie,
a tego posłużył mi flamaster :)



Od dziś cieszę się kolejnym
kawałkiem wiosny w moim domu.

...

w aranżacji

podkładki chmurki diy
wazon Nyhavn Normann Copenhagen
bieżnik Pepco
taca Menu
termos Stelton
kubek S Design Letters


Pozdrawiam Was weekendowo!

I lecę do Was nadrabiać
zaległości :)





 


 

57 komentarzy :

  1. oj tak teraz jest tak świeżo i wiosennie! jestem na wielkie TAK !
    Zdrówka Wam życzę
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się..Szybko i tanio. No i dużo ZDROWIA dla Was wszystkich!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja, no i trendy ;-)
    Zdrówka życzę, nas też co chwila rozkłada. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle genialny pomysł i świetne wykonanie :) Rzeczywiście przywołują na myśl wiosnę, a w połączeniu z delikatnym różem wyglądają niesamowicie. Szkoda, że nie mam pod ręką kilku takich talerzy, bo już byłyby w ruchu ;) U nas też niestety zadomowiła się grypa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta-jak zawsze-JESTEM POD WRAŻENIEM;-) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. I już coś cieszy. To najważniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiają mnie Twoje pomysły, takie inne, oryginalne. Czekam na kolejne. Pozdrawiam Cię cieplutko. Mam nadzieję że zdrowotnie wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i wspaniały efekt. Też chodzi mi po głowie kompozycja z różnych talerzy na ścianie, może uda mi się zebrać ciekawą kolekcję ;) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity efekt, świetny pomysł. Jak pięknie komponuje się róż i zieleń. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej ale piekne!!! Zawsze powtarzalam ze jestes pomyslowa i zdolna i podtrzymuje swoje zdanie z kazdym takim postem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyszły i idealnie wszystko zaaranżowałaś! Marokańskie wzory uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ sprytnie stworzyłaś talerze, po pierwszych zdjęciach myślałam, że są oryginalnie zakupione :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe i kolejny dowód na to, że skrawków tapety nie powinno się wyrzucać ;)
    Duuuużo zdrówka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Talerze wyszły rewelacyjnie, doskonały pomysł i wykonanie, masz niebywałe pomysły.
    Mnie choroba też rozkłada, ach te wirusy...

    udanej niedzieli, pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszło, nie wpadłabym na to, że to z tapety :-) Mojego męża też coś złapało, ach te choróbska.Zdrówka życzę :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie się prezentują :-)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest pomysł, jest konsekwencja i jest... wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry pomysł, prosty i bardzo efektowny ! Brawo :) Trzymajcie się zdrowo - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na metamorfozę talerzy. Bardzo efektownie wyglądają!
    Marta, cieszę się, że wyniki ok:) Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mały koszt, a jaka świetna dekoracja :)
    Moją uwagę przykuły jeszcze chmurki. Są cudne! :)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze świetny pomysł! Ah ten pudrowy róż, też go u mnie przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby taki mały drobiazg a jak zdobi wnętrze :) O to właśnie chodzi !
    Skarbnico DIY - przepadam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW co to za genialy pomysł :) - jestem w szoku - bo sama bym na to nigdy nie wpadła - BRAWO. Ja też lubię marokańskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł, niesamowicie zmienia charakter wnętrza, lubię marokańskie detale.
    Życzę duuużo zdrowia i pięknej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Martusiu bardzo się cieszę, że kłopoty ze zdrowiem już za Wami <3
    Talerze wyglądają świetnie, super pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie, pięknej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że problemy zdrowotne już za Wami. Pomysłowo jak zawsze. Wyczarowałaś bardzo przytulny kącik jadalniany.
    Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, Kochana, zdrówka Wam życzę! <3
    Wiesz, w pierwszej chwili pomyślałam, że te talerze są ręcznie malowane! W ogóle nie widać, że to tapeta! :) Super pomysł! Świetnie wyglądają te wzorki. Uściski! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybys nie pokazała kolejnych etapów powstawania talerzy w życiu bym nie wpadła na to, ze są DIY. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurde Marta na początku myślałam że malowałaś te talerze ręcznie pisakami do porcelany.Wogóle nie widać że to tapeta.Genialny pomysł, no ale Ty kochana jesteś kopalnią takich pomysłów.Pozdrawiam i ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają cudnie! Zyczę zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne talerze. W życiu bym nie powiedziała, że to tapeta! Pomysłowa z Ciebie Dziewczyna, tak trzymaj!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Talerzyki te wyglądają przepieknie. Cudowny wzorek wybrałaś Martuś.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę słonecznej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  33. To dobrze, że czujesz się lepiej i jesteś z nowymi pomysłami na blogu, bardzo mnie to cieszy :)
    Pomysł na marokańskie talerze bardzo fajny i kreatywny, jak najbardziej pasuje do wiosennych klimatów :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. talerze wyszły świetnie! na mnie wciąż czekają talerze róże do przemalowania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślałam że to talerze z takim wzorem :) Bardzo inspirująca przeróbka - recykling i upcykling na najwyższym poziomie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł:) W ten sposób można zmieniać aranżacje wiele razy :) Te zielone akcenty dodają fajnego pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW-kochana jesteś NIESAMOWITA:)
    Pięknie ci wyszły:)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne talerzyki, widzac pierwsze zdjecia myślałam, ze to z pinterestu! Wyszły genialnie. U mnie wpis na temat aranżacji mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie przepadałam za talerzami na ścianie, ale dobra przekonałaś mnie. Fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze że wszystko dobrze ;-)
    och ja też mam fazę na zielony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ta zmiana, tapety mają świetne wzory, a przecież szkoda nie wykorzystać nawet resztek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł :) Uwielbiam takie zdobienia. Pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie, odświeżyły i dodały ciepła wnętrzu. Uwielbiam takie proste i zachwycające robótki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie ci to wyszło!! brawo.
    i mam nadzieję, że wszelkie wirusy już was opuściły!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super przerobiłaś te talerze i jaki fajny pomysł na wykorzystanie tapety :).

    OdpowiedzUsuń
  46. W życiu nie powiedziałabym że talerze są zrobione, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Marto, cudownie u Ciebie, za każdym razem pozytywnie mnie zaskakujesz i motywujesz do działania. Choć nie mam takich zdolności jak Ty ale patrząc na Twoje prace od razu che się działać obojętnie w jakiej dziedzinie ale się chce...i za to Ci dziękuje:) Cudownie !!!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Tu się dzieje jakaś magia :-) Mam wrażenie, że cokolwiek sobie wnętrzarsko wymyślisz, to się zadzieje. Marokańskie talerze na ścianie? Nie trzeba wcale napadać na bank, wystarczy trochę farby, tapety i flamaster. Uwielbiam Twoje pomysły, a ściana w nowym ubraniu prezentuje się bajecznie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny pomysł i wykonanie! Jako miłośniczka orientu oszalałam na punkcie tych talerzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. SUPER ten pomysł z talerzami! i jaki świetny efekt. Naprawdę Domek przy lesie jest kopalnią dobrych pomysłów :))
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny pomysł zresztą jak zawsze u Ciebie 😍 piękne te talerze.Dużo zdrówka dla Was.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja wiedziałam, że ta tapeta nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa poprzednim projektem! :)) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  53. piękne! i to urocze towarzystwo goździków:)

    OdpowiedzUsuń