środa, 30 marca 2016

świeczniki F. Nagel & C. Stoffi c.d.



Witajcie!

Wiem, że świąteczna atmosfera 
jeszcze trwa, ale rzeczywistość 
wkrada się mimochodem 
przypominając o codziennych 
obowiązkach. 

A jeszcze wczoraj leniuchowałam 
z aparatem w ręku, by wykorzystać
 promienie wiosennego słońca. 

Pamiętacie, pisałam tutaj
że poszukuję kolejnych 
egzemplarzy świeczników BMF,
ikony designu lat 60/70
 nurtu atomic age. 



Jeden z nich udało mi się 
wygrać w konkursie Magdy.

Otóż cierpliwość się opłacała 
i szczęście dopisało 
w zdobyciu kolejnych egzemplarzy.



Całkiem przypadkiem trafiłam na aukcję
 i zakupiłam 4 sztuki, teraz moja 
kolekcja jest wystarczająca,
 by tworzyć z nich piękne konfiguracje.

Świecznikowe szaleństwo, czyli 
składanie różnorodnych form
wkręciło moją córkę i teraz codziennie 
cieszę się innym zestawem :) 



Świeczniki trącone czasem, 
ale pasta polerska, kawałek bawełny 
i chęci sprawiły, że 
teraz wyglądają jak nowe.


Jestem nimi zachwycona.


A Wy Kochani co sądzicie? :)

...

w aranżacji:

świeczniki F.Nagel & C.Stoffi 
stolik Westwing
plakat COCO Chanel



Udanego dnia!







40 komentarzy :

  1. Oj zazdroszczę Ci tych swieczników, to niesamowite ile Maja możliwości:) I jak pieknie pasują do Twoich wnętrz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Myślę, że i u Ciebie można je znaleźć.

      Usuń
  2. są świetne i jakie możliwości dają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są ekstra. Do twojego domku jakby stworzone:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie świeczniki:-))))
    przy okazji zapraszam do siebie na candy, esophieszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kolekcja. Nie są w moim ulubionym stylu, ale doceniam design i Twój upór w poszukiwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są wspaniałe i bardzo elegancki, a możliwość zmiany ich ustawienia jest czymś rewelacyjnym. Tylko pozazdrościć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe, pasują jak ulał :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, widziałam ten konkurs.Nie brałam udziału bo dla mnie są za bardzo kosmiczne.U Ciebie natomiast pasują wyśmienicie, bo to w stu procentach Twój styl kochana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie te atomy ujęły za serce :) Może nie dziwota w końcu chemik jestem :)

      Usuń
  9. Mama zachwycona i dziecię ma zabawę - czego chcieć więcej :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmiczny design, świetnie się u Ciebie prezentują :)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe, świetnie pasują. Skąd bierzesz gałązki eukaliptusa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietuzinkowe. Dają ciekawe możliwości aranżacji. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwazaj bo szukanie dodatkowych czesci swiecznika uzaleznia ;))) Ja zawsze mam ochote na kupno nastepnych :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenie! Szczęściara jesteś, ale trafiły w dobre ręce :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wcale się nie dziwię, że jesteś nimi zachwuycona, każdemu by się podobały, są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Są obłędne, też bardzo mi się podobają :) To super, że udało Ci się wreszcie spełnić świecznikowe marzenie i że masz cały komplet i możesz je eksponować w dowolny sposób.
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Intrygujące te świeczniki! Nigdzie indziej się z nimi nie spotkałam. Świetne konfiguracje! Gratuluję szczęścia i cierpliwości w poszukiwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się, że jesteś nimi zachwycona! Fajnie, że udało Ci się dokupić kolejne sztuki, razem wyglądają bardzo efektownie:) Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite świeczniki ;) Piękne się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobnie jak Ty, uważam, że świeczniki te są rewelacyjne:) Pięknie się prezentują i są ozdobą samą w sobie:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie...dawno Cie już nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite!!Zawsze się zastanawiam czym mnie jeszcze zaskoczysz Martuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał!!!! Niesamowite. Świetne;))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Te świeczniki są rewelacyjne :) może super uzupełnić swoje wnętrze

    Zapraszam do siebie http://senjakmarzenie.blogspot.com/2016/04/przechowywanie-w-sypialni.html#more

    https://www.facebook.com/senjakmarzenie/

    OdpowiedzUsuń