sobota, 2 kwietnia 2016

gazetnik retro - g.i.v.e a.w.a.y



Witam serdecznie! 

Mam dla Was niespodziankę :)

Bardzo mi miło, że jesteście, 
zaglądacie i wspieracie. 

W podziękowaniu
ogłaszam g.i.v.e  a.w.a.y. 

Tym razem do zgarnięcie jest 
minimalistyczny gazetnik 
nawiązujący do stylu retro.

Kto chętny? :)

Zabiera ten baner:



Zasady myślę powszechnie znane:


1. Pozostaw komentarz pod postem.
2. Zabierz baner konkursowy do siebie 
i podlinkuj go.
3. Jeśli podoba Ci się u mnie zostań obserwatorem bloga.
4. Polub stronę domku przy lesie na fb,
będzie mi niezmiernie miło:)
5. Zabawa będzie odbywać się jednocześnie
na fb i każdy komentarz będzie brał 
udział w losowaniu. 
6. Osoby anonimowe bawią się również,
proszę by zostawiły adres mailowy. 

Bawimy się do 16 kwietnia,
a 18-tego ogłoszę wyniki.


Słonecznego weekendu :)

 




  

54 komentarze :

  1. Wchodzą w tą zabawę :) Do obserwatorów dołączyłam. Podlinkowany baner zabieram do siebie na http://niezchin.blogspot.com/. Na fb również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, zgłaszam się! Gazetnik jest cudny! Niestety nie mam konta na FB.
    pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgłaszam się b u mnie wiecznie walają się gazety na stole lub pod stołem :)
    Banerek zabieram do siebie ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja ie bawię i niczym wróżka przewiduje, że po twoje cudo ustawi się wielgaśna kolejka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się po ten piękny gazetnik, pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra. Idealny na moje gazetki😊.
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gazetnik cudny! Ustawiam sie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chętnie go przygarnę:) już widzę taki w moim salonie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek zabieram, a pozdrowionka zostawiam. Obserwuję od dawna :)
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) oj gazetnik kuszący :) banerek zabieram a bloga obserwuję od dawna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Martuś, z ogromną chęcią wezmę udział w Twoim Give away! Banerek już na swoim blogu zamieściłam. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio myślałam nad gazetnikiem, zastanawiałam się, a może skrzynkę przerobić, ale ten...jest idealny :) Ustawiam się, w kolejce i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział i zaraz polubię na fb. Może tym razem mi się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział i zaraz polubię na fb. Może tym razem mi się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudowny, w sam raz do mojego nowych czterech kątów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Martusiu, z wielką przyjemnością zapisuję się do Twojego Give away :) Od samego początku podziwiam Twoje fantastyczne projekty. Twoje gazetniki bardzo mi się podobają. A ten do wygrania retro gazetnik jest szczególny, taki bym właśnie chciała mieć, tym bardziej że nie mam jeszcze u siebie gazetnika.
    Wstawiam banerek u siebie na blogu i idę też na Twojego FB :)
    Miłej niedzieli :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałąbym gdzie wstawić, ale fajny, stylowy :)Powodzenia dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak tu nie stanąć w kolejce ... która z dnia na dzień na pewno będzie coraz dłuższa ...
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście jestem bardzo chętna:) taki gazetownik już u siebie w pokoju widzę oczami wyobraźni:) pozdrawiam i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Banerek już jest u mnie, a gazetnik - trudno się oprzeć, kapitalny.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki pięęęęęęęknyyyy! Jak tu się nie zgłosić???!!! :D A ile wspomnień wywołuje...
    Zgłaszam się! Za chwilkę podlinkuję u siebie. Obserwatorem w rozumieniu bloggera nie jestem żadnego bloga, ale mam oko na Te co mnie interesują i Twój mnie interesuje od dawna :))) Widać go u mnie w szpalcie bocznej. Na fb też lubię, więc chyba się kwalifikuję.
    Ale niespodzianka! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudności - bawię się oczywiście z Tobą - baner wrzucam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłabym chyba głupia, gdybym się nie dopisała do zabawy. Gazetnik świetny. Wieszam baner i czekam, bo obserwuję cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :) obserwuję bloga (przez instagram też!)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam polubić instagramowo, ale link nie działa :(

      Usuń
    2. Niestety ikona jest, ale jeszcze konta tam nie ma :(
      Cały czas się zastanawiam :)
      Pozdrawiam, Marta

      Usuń
  25. Z przyjemnością zgłaszam swój udział. Gazetnik idealnie pasowałby mi do kosza na koce, który znalazłam na strychu rodziców i który samodzielnie odnowiłam. Pozdrawiam wiesia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja zgłaszam się do zabawy, Banerek zabieram, bloga obserwuję. Nagroda piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja i ja:-)))) przy okazji zapraszam do siebie na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką chęcią i nadzieją biorę udział w zabawie :)
    Gazetnik cudo.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawalczę i ja oto C.U.D.O. ❤ bUzIaKi WiOsEnNe :-***

    OdpowiedzUsuń
  30. Wreszcie się dopisuję:) Już kilka razy byłam na stronie i ciągle coś mnie odrywało. Fantastyczny ten gazetnik!

    OdpowiedzUsuń
  31. /refreszing/
    Stawiam się, zawsze i wszędzie,
    gdzie tylko w tekście "retro" będzie.
    A, że gazetnika aktualnie brakuje,
    to chcę go wygrać- tak to czuję :)

    BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny ten gazetnik :-)) Moje gazety i książki mają już swój dom, więc rozsądek mówi, by nie ustawiać się w kolejce. Stanę jednak z boku i z przyjemnością sobie jeszcze popatrzę :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chętnie przygarnę taki piękny gazetnik.... :) Staję w kolejce i trzymam kciuki sama za siebie, bo jeszcze nigdy mi się nie udało nic wygrać :)
    Pozdrawiam
    Paulina
    (phenska@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zglaszam się również do zabawy...może wreszcie coś wygram:)
    bijou77@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie może mnie tu zabraknąć bo:
    gazetnik mam przestarzały
    17 kwietnia mam urodziny i taki prezent bardzo ale to bardzo przypadłby mi do gustu jako prezencik
    bardzo lubię takie pomysłowe i designerskie candy
    baner już podwieszam, papa

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział :)
    Banerek- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Koniecznie staję w kolejce! Nagroda jak najbardziej w moim guście:) Ala

    OdpowiedzUsuń
  38. Może tym razem mi się poszczęści? Staję w kolejce a banner zamieszczam na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń
  39. Następna w kolejce ;)
    Świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  40. może szczęście sie uśmiechnie /mk

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydałby mi się taki gazetnik :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział :)
    Banerek już umieszczony na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Z miłą chęcią zgłaszam się i z nadzieją biorę udział w grze o ten piękny, wyjątkowy minimalistyczny retro gazetnik, który bardzo przydałby się w moim pokoju i uporządkowałby moje nie mające swojego miejsca ulubione gazety oraz by go upiększył :)
    2. Baner konkursowy zabrałam do siebie i z radością podlinkowałam na: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/NjBwPFXHxn1
    3. Jak najbardziej, podoba mi się tu i chętnie zostałam obserwatorem bloga jako: Beata Kandzia
    4. Z miłą chęcią polubiłam stronę domku przy lesie na fb jako: Beata Kandzia
    Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com

    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie i tym razem wezmę udział w zabawie :) to coś w moim stylu :) mam podobną ławeczkę więc będzie mi pasowało :)
    baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com
    Obserwuje jako Kamira90
    NA FB lubię jako Kamila Ł...K

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyłączam się z przyjemnością do zabawy:)
    Odrobina adrenaliny wskazana do życia..
    Warto marzyć, warto walczyć...
    Zachwycający gazetnik, dekoracja idealna- minimalizm skandynawski

    Pozdrawiam wiosennie
    MM
    Polubione na FB- M MK
    E-mail: gomikol22@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnio jestem strasznie zakręcona ;) udaje mi się zaglądnąć niekoniecznie "zagadać " ;) dobrze że chociaż jeszcze zdarzyłam :D i sie zapisuje z ogrooooooomna radością :D kazdy Twój druciak jest cudowny , gazetnik również :D i chciała bym bardzo i się zapisuje i będę trzymała kciuki mocno ...całusy :*
    Kinia...klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,milo do Ciebie zagladac:)Jezeli mozna to z przyjemnoscia sie zapisze na rozdawajke:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się rzutem na taśmę...Nie mogę takiej nagrody pominąć :) Buźka Martuś!

    OdpowiedzUsuń