poniedziałek, 18 kwietnia 2016

wyniki give away


 Witam!

Kochani serdecznie dziękuję 
za udział w GIVE AWAY.

Na blogu w rozdawajce wzięło udział 
53 osoby, a na fb 110 - to bardzo dużo:)

Tym bardziej mi miło i cieszę się, 
że podobają się Wam nasze prace.



Dlatego postanowiłam wylosować dwóch szczęściarzy,
do których trafi gazetnik retro.

Nie trzymam Was już w niepewności...

Gazetnik leci do Ani Inspiracjewmm(blog)
i Alicji Biernat(fb)

Gratuluję serdecznie i czekam na kontakt 
mailowy do końca tygodnia
w przeciwnym razie powtórzę losowanie. 

A teraz życzę Wam 
miłego poniedziałku i już dziś 
zapraszam na jutrzejszy
post - d.i.y :)

Będzie efektownie, prosto i ...


B.u.z.i.a.k.i







18 komentarzy :

  1. Gratuluję tym osobom, które wygrały :)

    Polskie marki.Moja szafa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla osób, które wygrały - a Tobie miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tym razem zabawa ominęła, nie powiem żałuję, a to wszystko przez gości :D Przyjeżdżają i przyjeżdżają i człowiek potem omija fajne posty konkursowe ;) :P No nic, następnym razem i oczywiście gratuluje zwycięzcom :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę Martusiu :)) Zrobiłaś mi mega niespodziankę:)). Od samego początku podziwiam Twoje prace i ogromnie się cieszę, że będę mogła mieć Twój wyjątkowy gazetnik :) Już piszę do Ciebie maila :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięzców!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ps. Choć mam teraz mało czasu, staram sie zaglądać, choć nie zawsze skomentuję - wybacz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie też życzę dobrego poniedziałku i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Pań:)
    I całuski ślę do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. A niech to... znowu przegapiłam rozdawajkę u Ciebie!
    Gratki dla szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za zabawę! Gratulacje dla Dziewczyn!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj i znów się nie poszczęściło ;) co zrobić... ;) Gratulacje dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję dziewczynom i dziękuję bardzo za miłą zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń