środa, 25 maja 2016

nocny stolik z marmurowym blatem/ bedside table with a marble top



Witajcie Kochani :)

Ale ten czas pędzi! Nie mogę uwierzyć, że nie było mnie tu ponad tydzień.
Rodzina najważniejsza, a codziennych spraw jeszcze przybywa z dnia na dzień.
Szkoda, że nie wydłuża się on proporcjonalnie do przyrostu obowiązków :)
Koniec narzekań! Bo w końcu udało mi się zrealizować projekt.


Pamiętacie naszą nową sypialnię, niby skończona, ale jednak brakowało kropki nad I.
Nie mieliśmy stolików, wciąż nie mamy lampek...ale, co się odwlecze, to nie uciecze - Prawda? :)


Stoliki zawisły w sobotę. Metalowy stelaż z marmurowym blatem - to była pierwsza myśl. Prosta forma, ale przede wszystkim funkcjonalna. Moja ulubiona, ponadczasowa biel, odrobina elegancji i luksusu w postaci marmurowego blatu. Oprócz tego, koniecznie półeczka - każdego wieczora, choć na 5 minut biorę gazetę, czy książkę do ręki, odkładam ją właśnie na półkę. 


Na blacie znajduje się tylko tymczasowa lampa, kwiaty i  telefon, staram się nie zagracać przestrzeni.
Do jednego z boków stolika zamocowany jest uchwyt, praktyczny i uniwersalny gadżet. Można na nim odwiesić książkę/gazetę, gdy pod ręką brak zakładki lub dzięki przesuwnemu uchwytowi wstawić poranną kawę, czy ciepłe kakao :) 




Powiem Wam, że przedsięwzięcie wcale nie łatwe, bo blat ciężki, a więc i konstrukcja musiała być odpowiedniej wytrzymałości. 
Najwięcej nauki czerpiemy z metody prób i błędów, dzięki niej właśnie mój pomysł się powiódł, cieszy oczy i jest praktycznym dodatkiem w sypialni. 



Dziękuję za Waszą obecność :)
Miło mi poinformować, że znajdziecie mnie również na instagramie, jako @domekprzylesie

W aranżacji: stolik - hand made domek przy lesie

... 


Cieplutkiego i słonecznego 
weekendu dla Was!


B.U.Z.I.A.K.I.
  

40 komentarzy :

  1. Cudowny stolik. Wygląda obłędnie i świetnie pasuje, przy sprzątaniu nie trzeba przesuwać. Idealny, biję pokłony i zazdroszczę talentu i stoliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pieknie! tu jest dosłownie wszsystko co uwielbiam.. biel, marmur, biały bez, monstera. Bardzo mi sie podoba :-)
    Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne są te stoliki! Wiem, że to już staje się nudne, ale nic innego nie potrafię napisać, Twoje prace są po prostu świetne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu mega! Uwielbiam Twoje pomysły i późniejsze wykonanie :)
    buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niepowtarzalny i przez to oryginalny. Ściskam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, praktyczny i luksusowy- jak widać można mieć wszystko, trzeba tylko bardzo chcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. stoliki bardzo pomysłowe, podziwiem za całokształt, rewelacyjne wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zainwestować w słownik synonimów, bo trochę kończy mi się repertuar zachwytów nad rzeczami, które powstają w Domku przy lesie. Byłam szalenie ciekawa oglądając pierwsze zdjęcia, czy to aby na pewno marmur, czy coś go imitującego, bo nie dawała mi spokoju sprawa ciężaru. Ale okazuje się, ze jak zawsze spod ręki mistrzów wychodzi cudo :) Ściskam Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta, cudny stolik! pomysłowy i widać, że zrobiony "z głową".
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja Ci zazdroszczę tej wszechobecnej bieli... :)
    No i kolejny gadżet dodający szyku - pięknie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo super! Nie zajmuje duzo miejsca i bardzo przydatny. Jak zwykle pieknie to wymysliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stolik piękny! Jak Zwykle Wasze pomysły są bardzo inspirujące. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta, rewelacja! Jestem zachwycona! I ten pomysł z zawieszeniem książki ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd Ty czerpiesz pomysły? rewelacja:))) Niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju są wszystkie Twoje dzieła !!!
    Pięknie wyszło faktycznie sypialnia ma swoją kropkę nad i:)))
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowalas sie jednak na Insta :))) Stolik super, cos na wzor mojego z lat 70-tych :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak, prawie po dwóch latach blogowania zdecydowałam się na ISTA :)
      Stolik chciałam, by łączył nowoczesność i jednocześnie nawiązywał do lat PRL.
      Lecę zobaczyć Twój, masz na blogu? :)

      Usuń
  16. Oooo! I miejsce na kawę się znalazło. Świetny stolik <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nie uwierzysz. właśnie wczoraj podobny sobie rozrysowałam do naszej sypialni, hihihi
    świetna robota!! jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalne rozwiązanie i dopasowane idealnie do wystroju wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stolik jest po prostu genialny :) Uchwyt na kubek super praktyczny. Sypialnia jest jeszcze piękniejsza, a już ostatnio myślałam, że już ładniej się nie da :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, mnie Twoja kreatywnośc po prostu powala:)
    Cudo!!!
    buziaki i słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie stolik rewelacja, jest miejsce na książkę i kawę, a przy tym prosty, praktyczny i piękny. Cała sypialnia bardzo ładna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stolik super, ale to kwiaty i Coco Chanel robią na mnie największe wrażenie. Cudnie!
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  23. Super Martuś! Elegancko i praktycznie i w dodatku własnoręcznie zrobione!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. /refreszing/
    Wspaniały wykon i bardzo kreatywna forma. Co prawda, z bliska, dla mnie, chyba ze względu na wykończenie w połysku-satynie, marmur kojarzy mi się z okleinę, ale to może też kwestia światła. Lubię ten materiał w surowym stanie, chociaż jest mało praktyczny, i rantami można kroić befsztyka ;) Jestem pod wrażaniem projektu samego w sobie! Szapoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem, stoliczki są fantastyczne :) Bardzo pasują do sypialni i do Twojego stylu. Wszystko pięknie się ze sobą komponuje. Żywa zieleń pasuje tu idealnie.
    Miłego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki takim pomysłom i zdjęciom Polska blogosfera nie może mieć kompleksów przy sąsiadach ze Skandynawii. Brawo TY

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie stoliczek nie bardzo się podoba, robi szpitalne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia jak z magazynu wnetrzarskiego. Stolik jest prosty, piękny i funkcjonalny, czyli taki jaki moim zdaniem powinien być każdy mebel. Nie mogę się napatrzeć. Czuję się zainspirowana. :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny, na pewno funkcjonalny i nowoczesny pomysł :) Ale powiem szczerze, że ja lubię jak w domu (zwłaszcza w sypialni) jest przytulnie. Dlatego mi marzy się prawdziwie drewniana mała komódka przy łóżku :) Najlepiej z dwoma szufladkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona! Rewelacja!!! Za każdym razem gdy tu wchodzę regularnie opada mi szczęka i to dosłownie.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł z uchwytem na kubek najbardziej mi się podoba - zawsze się boję, że przez przypadek strącę szklankę i wszystko się rozleje. Ostatnio zakochałam się w drucianych dodatkach, a w połączeniu z marmurem robią świetne wrażenie. Mam nadzieję, że mój projekt z drutami jako tako wyjdzie i uda mi się zespawać elementy tak, jak sobie wymyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł rewelacja, strasznie stylowy i niezwykle ciekawy projekt, a w sypialni prezentuje się przednie:) tal czysto, minimalistycznie i harmonijnie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wykombinowałaś z tym stolikiem. I, to co najważniejsze masz zawsze pod ręką :).

    Bardzo fajnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylowy i elegancki. Marmur coraz bardziej mnie przekonuje....

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny stolik. Super miejsce na książkę, no i oczywiście poranną kawkę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauroczył mnie tym specjalnym miejscem na kubek :)
    Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Stolik przy łóżku jest rozkoszny! Nic że ja mam już swój inny - ale Ten Twój też jest niezwykły :) Bardzo mi się podoba - prostota i użyteczność :) Jest GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń