środa, 11 maja 2016

pocket string w kuchni



Podoba mi się minimalizm (nie taki laboratoryjny, zimny i oschły, ale taki z umiarem) i cenię sobie praktyczność, te upodobania tkwią we mnie niezmiennie. 
Moja kuchnia przeszła już kilka mniejszych i większych metamorfoz, pisałam tutaj, tutaj i tutaj...było tego trochę :):):)
Jakie zmiany poczyniłam tym razem? 
Metalową półkę LIMHAMN Ikea, która kilka miesięcy temu wpasowała się na ścianę        w kuchni, zamieniłam na Pocket String.


Czarny Pocket String udało mi się kupić na wyprzedaży w jednym ze sklepów internetowych (to był fart - egzemplarz powystawowy w idealnym stanie).
Ucieszyłam się i pomyślałam, że czarny kolor półki nawiąże do biało/czarnej kuchni     i pięknie wyeksponuje ją na marokańskim wzorze.  
Pamiętacie? kiedyś w tym miejscu wisiał biały Pocket, który obecnie ma miejsce na ścianie nad kanapą.
Półka zawisła i ciut mojego ukochanego minimalizmu uciekło, tym bardziej, że zaczęłam ją zapełniać ulubionymi, aczkolwiek praktycznymi gadżetami.  
Nie ubolewałam nad tym, przyzwyczaiłam się szybko i cieszyłam oczy każdym nowym 
drobiazgiem. 



Ale, zawsze jest jakieś ale!
Wiecie zapewne ze swoich doświadczeń, że kolor czarny jest dla domowych pracoholików, a ja do nich nie należę i tu się kłania praktyczność czarnych i ciemnych mebli.
Widoczny kurz na półkach zaczął mnie przerastać.
Boczne panele półki to pikuś, by szmatką je wytrzeć, ale z półek ściągać te wszystkie..., bo kurz...Brrrry!
Pewnego dnia nie wytrzymałam i postanowiłam wymienić półki w Stringu.
Wiem, co sobie pomyślicie...ideału się nie modyfikuje.
Jednak ja podjęłam taką decyzję :)


Zamówiłam pod wymiar deski u stolarza, następnie je zaolejowałam i zrobiłam otwory pod oryginalne haczyki.
Dopiero teraz w pełni cieszę się praktycznością tej półki. 
I co sądzicie? :)



Ś.C.I.S.K.A.M








 

51 komentarzy :

  1. Fajnie przełamuje biel i czerń Praktyczność dla gospodyni jest nie do przecenienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutko Marta. Dodatki idealnie dobrane, w jednej kolorystyce, dzięki czemu nie ma galimatiasu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie idealnie, cudowny kącik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co te półeczki w sobie mają, ale są świetne. Kącik faktycznie trochę się ocieplił i nie jest tak bardzo minimalistyczny, ale wygląda pięknie. Kuchnia ewoluuje i dobrze, nabiera charakteru. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam drewno więc podkreślenie jego walorów to zmiana jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rozwiązanie. I pomimo tego, że ją zaczęłaś zastawiać, to monochromatyczność broni ją przed przeładowaniem :-) No i ulubione przedmioty są pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! półka wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uciekł Ci minimalizm?? No nie przesadzaj, wszystko fajnie ze sobą się komponuje i dobrze o tym wiesz - jest cuuuudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu jest inaczej.Naturalny kolor drewna ociepla wnętrze.Nie jest już tak sterylnie.Uwielbiam taki odcień.Wygląda jak stare drewno ,takie przyciemniałe od upływu czasu.Napisz kochana czy taki efekt uzyskałaś tylko olejując jasne drewno i jaki to olej, czy czymś je jeszcze maznęłaś.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada :) ten olej to kasztan, a drewno półek było było jasne.

      Usuń
  10. fajnie:) szalenie mi się podoba drewno z bielą i czernią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że to od razu było z drewnianymi półkami :) Genialnie to wymyśliłaś i jak zwykle genialnie dopracowałaś szczegóły :)
    Bardzo mi się podoba Twoje wyczucie smaku, gratuluję kolejnego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  12. No śliczna! Drewno i czarno-białe elementy pasują idealnie.
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Półka wygląda zjawiskowo!!!! Prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ból czarnych mebli, kilkanaście lat temu posiadałam czarną meblościankę. Wycieranie kurzu też mnie przerosło i wtedy przyrzekłam sobie, że czarne dodatki i owszem lubię, ale czarne meble NIGDY nie zagoszczą u mnie w domu!
    Zmiana bardzo na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko wygląda idealnie na tle tej ściany :) trzeba przyznać że jest niesamowita. A reszta to dodatki dodające to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze zrobiłaś bo jest i praktycznie i bardzo ładnie. Drewno nie ma sobie równych:)
    ps. śliczne masz te biało-czarne dodatki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie zagospodarowałaś kuchenną półkę. Nie zachwiała ona Twojego upodobania do minimalizmu, jest bardzo w Twoim stylu :). Wszystko do siebie pasuje, jest stylowo i praktycznie. Mnie się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne te półeczki ♥ Ślicznie to wygląda :) i te dodatki :) zbieracze kurzu, ale jak oko cieszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest super, ja uwielbiam czerń <3

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, mnie też na czerni ten wieczny kurz drażni ...
    świetnie wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest super, jak zwykle! :) Nasza półka od Ciebie jest już gotowa, ale z racji czekających nas zmian w domu, jeszcze nie wisi na żadnej ze ścian. Ale już wiem, gdzie zawiśnie! :)

    Takie połączenie stringowych kolorów widziałam w formie vintage w jednej z ulubionych miejscówek agroturystycznych w Idzbarku. Właściciel nie do końca jest świadomy tego, co posiada. A posiada przynajmniej 5 takich półek, właśnie w takim połączeniu kolorystycznym, jak Twoje. :) Może kiedyś uda mi się go namówić na mały deal...? :D

    Pozdrawiam serdecznie i ściskam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. wow super ;) jestem pod wrażeniem no i te dodatki z literkami których ostatnio stałam się fanką ;) pięknie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam oryginału , ale coś mi się wydaje , że słabo by wypadł przy tej wersji . Muszę się pochwalić :) Wyciągnęłam półkę drucianą (białą ) ze starej lodówki , poprosiłam męża by dociął deski i tak powstała nasza wersja Pocket String :))) Wisi już u córki w pokoju . Nie długo mam nadzieje będę mogła pokazać ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow. No pięknie kochana:) Świetna zmiana!!!
    uściski wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z drewnem wygląda bardzo dobrze. Ja odkąd mieszkam w górach większą uwagę zwracam na elementy drewniane w domu i staram się je wprowadzać stopniowo, ale tak żeby nie przytłoczyły wnętrza, Świetny pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem za. Mam kąt w którym bardzo pasowała by mi taką półka tylko dużych rozmiarów. Jedynie co mi nie pasowało to to że jest cała z metalu i taka zimna. Myślałam o opcji z drewnem właśnie i ty ta opcje mi zwizualizowalas 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze podziwiałam i będę podziwiać Twój perfekcjonizm. Ten kącik, półeczka, drobiazgi są super dopracowane, wszystko do siebie idealnie pasuje, a kolor drewna jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kącik stworzyłaś, a półeczka - miodzio ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super. Półki bardziej się teraz wyróżniają, w białej wersji chyba trochę znikały na tle mozaiki. Jak dla mnie zmiana bardzo pozytywna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. o ładna ładna się zrobiła, taka przyjemniejsza i przytulniejsza :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wygląda ta półeczka. Powiem szczerze, że w tym naturalnym drewnie podoba mi się dużo bardziej :) Wprowadziła ciepło i przytulność do tego biało-czarnego kącika. Suuuper :)
    Ściskam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Według mnie wygląda świetnie, dużo lepiej niż z czarnymi półkami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Coraz piękniej, a półka jest idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. super półka! :))
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Płytki są rozkoszne. I biało czarne kubki... Bardzo taka ścianka mi się spodobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kapitalnie to wygląda.Uwielbiam połączenie czerni-bieli z drewnem.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam zaległości u Ciebie, ale już zasiadam, pięknie i bardzo skanynawsko, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie super, dodatki szczególnie te kuchenne czynią kuchnię naszą osobistą i jedyną w swoim kuchennym rodzaju :)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna ta wersja Stringa, drewno nadało jeszcze cieplejszego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio w oko wpadają mi aranżacje z wykorzystaniem jakiegoś koloru, ale ta mi się bardzo spodobała! Myślę, że znacznego uroku nadaje jej właśnie wykorzystanie tego drewna. Ale tło do półek tez piękne choć czarno białe :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super. Te półki świetnie prezentują się na tle czarnego i białego. Bardzo przyjemny efekt. I to co najważniejsze, jest minimalizm, ale w bardzo przytulnej wersji. Gratuluję, bo rzadko widzę takie udane połączenia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zawsze mi się podobała twoja kuchnia. ale teraz jest po prostu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacja! Drewno, biel, czerń - trio idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna i przede wszystkim bardzo praktyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie u Ciebie !!! Boska ta półeczka ! Moge zapytać skąd te wszystkie czerno-biale dodatki ? Całość wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń