piątek, 10 czerwca 2016

ścienne metalowe kosze


Kochami przeniosę Was dzisiaj do świata artystki, dla której miałam przyjemność wykonać organizer i ścienne koszyki.
Magda tworzy wiele pięknych, humorystycznych grafik, które ujęły mnie za serce.
Ich prostota, minimalizm i konsekwencja barw to atuty jej prac.
Zwróciła się do mnie, bym wykonała dla niej kosze do przechowywania rysunków i organizer na wszelkie zapiski. Kosze wykonałam wg. projektu Magdy, profesjonalne rysunki pozwoliły mi na podjęcie się tego zadania. 
Dwa mniejsze mieszczą grafiki wielkości kartki A4, a większy A3. Organizer ma wymiary 70cmx70cm.
Pracownia, w której artystka tworzy również bardzo przypadła mi do gustu. 
Biel ścian, drewniana podłoga, podsufitowe belki, czy blat z desek osadzony na metalowych kozłach - to również moja bajka :) W takim klimacie można pracować i wypoczywać jednocześnie. A wypoczywać jest na czym :), bo w gabinecie został zamocowany hamak.


Magda ma to szczęście, że praca jest jej pasją, a swoją domową przestrzeń wciąż zmienia dążąc do doskonałości i funkcjonalności. 
Koniecznie zajrzyjcie na jej instagram magdalena.my.word
A tym czasem zobaczcie nasze prace w jednym miejscu. Tworzą zgrany duet...prawda?








Dziękuję Magdzie za udostępnienie zdjęć.

Ścienne kosze mogą mieć różne zastosowanie, jeśli się komuś spodobały z chęcią przyjmę zamówienie na kontakt: 
domekprzylesie@gmail.com

Cena kosza o wymiarach: szerokość 31cm, wysokość 22cm, głębokość 10cm - 40
zaś większego, o wymiarach: szerokość 43cm, wysokość 31cm, głębokość 10cm - 48


...

Słonecznego i leniwego
weekendu życzę
Wam Kochani!




42 komentarze :

  1. świetne są te koszyki! :) piękne wnętrze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś uniwersalną twórczynią. Potrafisz dopasować indywidualnie projekt do potrzeb. Super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na zachowanie porządku w pracowni. A te grafiki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosze sa naprawde świetne! A pracownia... Mmm... Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne grafiki w cudnych koszach przechowywane.
    Miejsce do pracy idealne.
    Łączy w sobie wszystko co najpiękniejsze: czerwień cegły, drewno, biel i czerń.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taka pracownia a w niej... takie koszyki! ;)
    Ściskam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Też mi się podobają, ja w końcu dorobiłam się kraty do biura domowego. Bardzo pożyteczne.
    Pozdrawiam cieplutko Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby są to proste metalowe elementy ale ile w nich uroku i możliwości zastosowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł z tymi koszami zamocowanymi na ścianie :) Rewelacyjnie to wygląda i świetnie spełnia swoje zadanie :) Grafiki piękne :)
    Pozdrawiam i przesyłam uściski, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł. Gdybym miała miejsce na takie biuro, na pewno chciałabym mieć takie kosze.
    Bardzo spójne miejsce do pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te koszyki...muszę podumać nad nimi:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wpisuj się w klimat tego wnętrza.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i świetne wykonanie! Pomimo swoich rozmiarów, a dzięki ażurowości (jest takie słowo?), kosze nie przytłaczają wnętrza. Wręcz je dekorują. A co dopiero z grafikami... Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne te koszyki! Świetna robota! No i genialnie wpisują się w przestrzeń pracowni. Przechowywanie w nich grafik to bardzo dobry pomysł - niby są w opakowaniu, ale jednak widoczne. Efekt WOW!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Są idealne do takiego wnętrza. I tak jak poprzedniczka: muszę podumać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I koszyki i grafiki są genialne :)
    Oba wyroby są wyjątkowe i piękne.
    Ja już widzę podobne u siebie - oczywiście słyszę też mojego ukochanego kt pyta - ok tylko gdzie je zawiesisz??? hmm sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to jest to świetny sposób na organizację domowego biura lub jako dodatek w kuchni, który niekoniecznie przykuwa wzrok, a jest bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa takie kosze :D poważnie, spadłaś mi z nieba...Właśnie jestem na etapie ogarniania pracowni i piwnicy-Mam nadzieję, że do wakacji końca i ja skończę. I tu super rozwiązanie. Kochana dziękuję, na pewno się zgłoszę do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje kosze idealnie pasują do tego wnętrza, a grafiki są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje kosze są fantastyczne, idealnie sprawdzają się jako organizery na rysunki inne tego typu prace.
    Rysunki Twojej klientki bardzo mi się podobają, super zdjęcia :)
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyki wyglądają świetnie! Zresztą bardzo podoba mi się to wnętrze. Twoje kosze idealnie się tu wpasowały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. i co tu chwalić pierwsze ;) piękne koszyki czy wspaniałe wnętrze??? całość to duet idealny :) fajnie się wpasowały :) pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądają te kosze, a jakie wnętrze , fiu fiu, a rysunki ! , cudo , można i patzreć i patrzeć bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne miejsce, pełne klimatu i duszy artystycznej. A kosze piękne!
    cudnego weekendu-buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje kosze organizery świetnie wkomponowały się w klimat Magdy domu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Także się wpisuje w ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. /refreszing/
    Jesteś super utalentowana i zdolna:) Aż serce rośnie, jak się patrzy na prace rzemieślników, takich jak Ty!
    Wielkie brawa, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł! Koszyki bardzo praktyczne i jakie dekoracyjne. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje kosze wpasowały się idealnie w to piękne wnętrze! Rewelacyjnie tu wyglądają, fajny pomysł:))
    Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny efekt, pięknie się prezentują te kosze!

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja się zastanawiałam skąd wziąć kosze na ściereczki pod blatem :D Odezwę się wkrótce. I po organizer dla męża też :)
    Magda ma piękną pracownię, aż zazdroszczę. A Twoje koszyki pewnie ułatwiły jej życie, a przy okazji genialnie wyglądają.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszyki świetne! Dobry patent na segregacje ważnych dokumentów i innych potrzebnych rzeczy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne te kosze ;) Świetnie nadają się do organizacji i utrzymania porządku w mieszkaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna, bardzo inspirująca przestrzeń! Twoje kosze idealnie wpisują się w klimat pracowni - są piękne i mogą mieć tak wiele zastosowań! :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kosze wyglądają świetnie i są z pewnością bardzo funkcjonalne, pozdrawiam po przerwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgrany i to jak :)! Twoje kosze idealnie wpasowują się w pracownię Magdy, grafiki są pięknie wyeksponowane. Lekko i zgrabnie :)
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  37. Martuś, Twoje kosze i świetne rysunki to naprawdę zgrany duet! :) Świetnie się prezentują na ścianie Twoje kosze. Pozdrowionka ślę! :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie to wygląda. ;)
    Pytanie: co to za podłoga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłoga drewniana, deski sosnowe ługowane i olejowane

      Usuń
  39. Piękne miejsce i bardzo ładna podłoga :)

    OdpowiedzUsuń